lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [PFRPG] Zaginione Miasto (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16369-pfrpg-zaginione-miasto.html)

Lord Cluttermonkey 02-08-2016 16:06

Cytat:

Napisał Warlock (Post 652128)
A co do sesji oraz zgłoszeń to mam już ich pięć:
Wizard (Conjurer)
Rogue (Unchained)
Samurai (Ronin)
Oracle
Shaman

Moim nowym marzeniem jest rzucić enlarge person na samuraja. :shock: :shock: :shock:

Warlock 02-08-2016 18:40

Jeśli ktoś potrzebuje pomocy ze stworzeniem postaci to proszę o PW. Ze wszystkim chętnie pomogę.

Kiedyś tworzyłem warsztaty do Pathfindera, ale udało mi się stworzyć w pełni tylko kreację barbarzyńcy i prawie ukończyłem też barda, ale przed skończeniem go rozmyśliłem się i po prostu wystartowałem z rekrutacją do Oka Talony bez warsztatów. Może komuś się to przyda.

Natomiast Tadeus stworzył porządny poradnik tworzenia postaci oraz podstaw mechaniki.

Zapomniałem w pierwszym poście dodać, że sporą inspiracją było dla mnie howardowskie fantasy (Conan Barbarzyńca), arty Larrego Elmore'a, klimat starych DDeków z lat .80 oraz takie gry jak Baldur's Gate i Morrowind. Chcę utrzymać klimat klasycznego Swords & Sorcery, okraszonego specyficznym dla Pathfindera stylem.

Cytat:

Moim nowym marzeniem jest rzucić enlarge person na samuraja.
Conjuration i Transmutation to chyba dwie najpotężniejsze szkoły w PFRPG i to mimo ogromnego nerfa jakie otrzymały (zwłaszcza ta druga). Zmianie uległy w szczególności zaklęcia Polymorph i Shapechange, a także Rope Trick oraz Grease.

Shapechange było mocniejszą wersją Polymorph (9-poziom) i zostało usunięte, gdyż pozwalało na zmienienie się w praktycznie wszystko co znajdowało się w bestiariuszu i miało mniej Kostek Wytrzymałości od czarodzieja (max 25).

Znalazłem nawet kilka bardziej spektakularnych bestyj, w które transmuter mógł się przeobrazić przy użyciu samego Polymorph:

Cytat:

- Annis hag (7 HD): Large size with 10 ft. reach, +10 natural armor, Str 25, and can still use weapons, cast spells and wear humanoid magic items. Two claws, bite, rend, improved grab and rake.
- Mind flayer (8 HD): Four tentacle attacks and Extract (Ex). A good grapple can instantly kill any opponent. Alternatively, a rogue can use all four tentacles to make sneak attacks.
- Dark naga (9 HD): Poison sting, DC16 or fall asleep for 2d4 minutes. Sleeping opponents can be hit with a coup de grace.
- Roper (10 HD): Large size, 14 natural armor, 19 Strength, 50 ft. reach with ranged touch attack that inflicts 2d8 points Strength damage (Fort 18 negates). A full attack allows six strands, plus a bite with 10ft. reach and 2d6 damage.
- Guardian naga (11 HD): Poison (bite, or ranged touch spit), DC 19 and initial and secondary damage 1d10 Con. 7 natural armor, Str 21 and Con 19, too.
- Cornugon (15HD, requires Outsider type from planetouched race or Otherworldly feat): Large size with 10 ft. reach, 19 natural armor, flight, 31 Str, 25 Dex, 25 Con. Can still use weapons and wear equipment.
Teraz te zaklęcie zostało dość mocno ograniczone. Na szczęście :D

Rope Trick natomiast pozwalał na otworzenie planu kieszeniowego (teraz również to umożliwia), do którego prowadziła lina (trzeba było i wciąż trzeba się po niej wspiąć), po czym czarodziej i jego drużyna, mogli wciągnąć za sobą linę do swojej niewidzialnej kryjówki (teraz nie mogą - lina wciąż wisi w powietrzu i można się po niej wdrapać) i zregenerować siły. W Dungeon Crawlach to zaklęcie było must-have.

Natomiast Grease z tego co pamiętam co turę wymagało powtarzania testu na Refleks, niezależnie od tego czy postać stała nieruchomo czy wykonywała jakąś czynność. Teraz zostało nieco osłabione, ale wciąż jest bardzo przydatne.

Lord Cluttermonkey 02-08-2016 18:50

Potrzebowałbym odpowiedzi na trzy pytania:

1. Czy mogę wziąć zaklęcie sow thought?

2. Czy mogę wydać pieniążki z rich parents na magiczne zwoje? Przygotować zaklęć mogę mało, więc chcę nadrobić zwojami, choć czytałem, że kilkadziesiąt tresowanych żądlaków to lepsza inwestycja... :D

3. Jak bardzo użyteczne będą wierzchowce i muły w początkowej fazie gry?

PS Odnośnie artów Elmore'a i nie tylko, polecam katalogi The Worlds of TSR, The Art of D&D i The Art of Dragon Magazine.

Warlock 02-08-2016 18:59

1. Tak, nie ma problemu.

2. Złoto możecie wydać na dowolne rzeczy. To oznacza, że również na zakup zwojów.

3. Przed dotarciem do Endhome raczej nie szczególnie. Eskortujecie handlarza, więc idziecie równym tempem (no, chyba, że porzucicie go na pastwę losu lub zamordujecie i ograbicie). Później wierzchowce mogą okazać się bardzo przydatne, bowiem przede wszystkim skracają czas podróży. Do walki też mogą się przydać.

Co do katalogów to chętnie zajrzę w wolnym czasie :)

Yuan 02-08-2016 20:55

Ostatnio chodził mi po głowie lekko stuknięty Gnom Alchemist, także wstępnie jestem chętny :).

Warlock 02-08-2016 21:01

Zapraszam. Lubię ekscentryczne postacie, więc chętnie zapoznam się owym gnomem :)

Małe sprostowanie co do pierwszego postu i dostępnych ras:
Mówiąc, że udostępniam wszystkie rasy z Advanced Race Guide mam na myśli Core Races, Featured Races oraz Uncommon Races, choć nie ukrywam, że zwolennikiem jestem standardowych ras.

Proxy 04-08-2016 17:30


Skoro rasy są z rozmachem to aż ciężko nie spróbować... ;)

Warlock 04-08-2016 18:02

Proxy prawdopodobnie wcieli się w zaklinacza (Sorcerer) z Fey Bloodline :)

Padło pytanie; gdzie dokładnie znajduje się Endhome?

Tutaj jest mapa ukazująca Morze Wewnętrzne w pełnej krasie. Jest to domyślny region Golarionu, gdzie krzyżują się dwa kontynenty: Avistan oraz Garund. Strzałka wskazuje bagna Mushfens, czyli strefę wpływów Endhome (południowa Varisia, nad brzegiem Zatoki Zdobywcy).

Tutaj jest większy zoom i szczegółowa mapa Varisii wraz z zaznaczonym Endhome. W mojej wersji, jest jeszcze odnoga rzeki Yondabakari, która nazywa się rzeką Gaelon. Wypływa ona z miejsca gdzie oznaczona jest osada Wartle, przepływa przez Endhome i wpada do morza.

Tutaj z kolei znajduje się szczegółowa mapa regionu, z której to będziemy korzystać na sesji. Będzie ona aktualizowana, pojawiać się będą na niej literki (podpisane pod nie będą nazwy odwiedzonych lub poznanych lokacji, wraz z krótkim opisem), które później będą opisywane w pozostałych dokumentach (Las Penprie, Okolice Endhome, Wzgórza Duskmoon).

Mapa miasta jest podobnie szczegółowa i w podobny sposób będziemy oznaczać odwiedzone lokacje lub te o których bohaterowie się dowiedzieli i znają w przybliżeniu ich położenie.

Draugdin 04-08-2016 19:31

Zgłaszam się. Jeszcze nie wiem jaka postacią ale już nad tym myślę ;-)

Warlock 04-08-2016 20:09

Zapraszam. Jakbyś miał kłopot z mechaniką lub potrzebowałbyś jakiegoś info o świecie to daj znać :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172