lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.5 DL] Port Balifor (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16377-d-and-d-3-5-dl-port-balifor.html)

Corrick 06-08-2016 16:03

Mamy już jednego gracza, Ulli witam oficjalnie na pokładzie Twojego zaklinacza ;)

To ja dołączę do zabawy: Olejek ciemności, łotrzyk z dobrą bronią i sprzątam i wojownika, i maga :P

Ulli 06-08-2016 17:10

Dziękuję za przyjęcie i zachęcam innych. Jeśli ludzie nie znacie świata to robicie postać młodą rasy człowiek, gnom, krasnolud podgórski, półelf na profesji łotrzyk, tropiciel, wojownik, barbarzyńca, druid, bard, zaklinacz.


Mapę macie tu:
https://theheromalignant.files.wordp...5/08/krynn.jpg

Informacje o świecie tu:
Portal:Lexicon - Dragonlance Lexicon

Wybieracie sobie miejsce w świecie z którego chcecie pochodzić, wpisujecie w wyszukiwarkę i macie wszystkie potrzebne informacje potrzebne do stworzenia historii.

Demogorgon 07-08-2016 12:53

Karta wysłana.

Dnc 08-08-2016 22:53

bacznie przyglądam się rejestracji, jest daleki termin ostatecznej rekrutacji więc możliwe że już się uporam z brakiem czasu i dołączę do drużyny

pierwszy plan na postać to łotrzyk człowiek lub półelf

nie jestem powergamerem wiec nie bedzie to raczej wykokszona postać wiec MG obyś nie zabił mnie w pierwszej walce

Corrick 08-08-2016 23:47

Nie zwykłem rzucać czartów przeciw graczom ;) Tylko wyjątkowy pech na kościach mógłby zabić postać, a przynajmniej ja nie pamiętam bym kiedyś celowo kogoś zabił :)

sunellica 12-08-2016 13:45

kusi mnie ta rekruta… bardzo… zwłaszcza, że jestem kronikarskim dzieckiem

zobaczymy, czy wyrobie się z czasem

edit:

KP wysłane, kender łotrzyk zgłasza się na ochotnika!

Corrick 21-08-2016 22:52

Witam więc i sunellicę na pokładzie :)

Drodzy gracze, chciałbym wykorzystać pewną zasadę zaczerpniętą rodem z Terytoriów: Reputację. Wydaje mi się, że oddaje ona klimat Krynnu w dość dobrym stopniu, przy okazji ożywiając nieco rozgrywkę ;) Takową nabywać będziecie w trakcie samej gry, a odzwierciedlać będzie ona:
50% skali problemu
50% sposobu rozwiązania problemu

Przykładowo, przepędzenie ogra z miejsca można wykonać na dwa sposoby: gadką i walką. Ogr ma SW 3, więc po prostu za zabicie go, bonus do Reputacji wyniesie 1,5. Jeśli się z nim dogadacie, wyniesie on 2.

Oczywiście, Reputację będę wam dawkował, proporcjonalnie do ilości rozwiązywanych problemów ;) A wpływać będzie ona w następujący sposób:
0-3 - Nieznany - brak zmian
4-9 - Słabo znany - +1 do testów dyplomacji
10-12 - Znany - +2 do testów dyplomacji
13-15 - Szerzej znany - +3 do testów dyplomacji, +1 do testów zastraszania
16-19 - Słynny - +4 do testów dyplomacji, +2 do testów zastraszania
20+ - Legenda - +5 do testów dyplomacji, +3 do testów zastraszania

Czy ktoś ma jakieś uwagi?

Googolplex 21-08-2016 23:20

Pomysł w mojej ocenie bardzo fajny.
Jedyne co bym mógł zaproponować to podział reputacji na pozytywną i negatywną. W końcu może się przecież zdarzyć, że mimo najlepszych chęci postaci graczy coś zniszczą czy... a zresztą patrz na Saitamę z OPM.


Edit:
Tak mi przyszło do głowy. Spodziewasz się, że ta reputacja będzie miała jakiś większy wpływ na sesję czy to tylko dodatek? Tak pytam bo chyba nie warto sobie zawracać głowy cyferkami jeśli ma być tylko urozmaiceniem i zostać przy starym dobrym:
Cytat:

A to ty wtedy zabiłeś tego trolla spod mostu. Dzięki stary, terasz szlak jest znacznie bezpieczniejszy. Chodź i napij się z nami.

Corrick 21-08-2016 23:48

Jeśli chodzi o podział na pozytywną i negatywną... Cóż, trochę nad tym myślałem, a te właśnie rozmyślania nad Renem ( :P ) przyczyniły się do podziału reputacji na dwie składowe: problem i rozwiązanie. Jeśli coś zniszczą, ale rozwiążą problem, odpowiednio się to utnie. Jeśli zniszczą, a nie rozwiążą problemu, ich reputacja po prostu spadnie, co może się przełożyć na ich odbiór w społeczeństwie.

Chciałbym wypróbować tę regułę, ale czy będzie ona miała większy wpływ na rozgrywkę, to zależy tylko i wyłącznie od graczy. Czasem to +1 do dyplomacji może być kluczowe ;)

Powiedzmy, że to taki drobny smaczek z mojej strony, który chciałbym przetestować podczas gry - nie generuje on dużo cyferek, nie wymaga zbyt dużo uwagi, a może wpłynąć na rozgrywkę :)

sunellica 22-08-2016 10:51

o, wiem o co chodzi, coś takiego w Fable było (nie wnikajcie 8D)

to, może być przydatne, jeśli sesja będzie trwała dłużej, np. jako kampania, ale rozumiem, że jesteśmy chomiczkami testowymi, nie przeszkadza mi to, sprawdzaj, czy pomysł ten wyjdzie :D

jedno pytanie, ta sława sięga danego regionu/miasta, czy im sławniejszy tym dalej o nas słychać?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:30.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172