|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-08-2016, 16:03 | #21 |
Reputacja: 1 | Mamy już jednego gracza, Ulli witam oficjalnie na pokładzie Twojego zaklinacza To ja dołączę do zabawy: Olejek ciemności, łotrzyk z dobrą bronią i sprzątam i wojownika, i maga :P
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... |
06-08-2016, 17:10 | #22 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Dziękuję za przyjęcie i zachęcam innych. Jeśli ludzie nie znacie świata to robicie postać młodą rasy człowiek, gnom, krasnolud podgórski, półelf na profesji łotrzyk, tropiciel, wojownik, barbarzyńca, druid, bard, zaklinacz. Mapę macie tu: https://theheromalignant.files.wordp...5/08/krynn.jpg Informacje o świecie tu: Portal:Lexicon - Dragonlance Lexicon Wybieracie sobie miejsce w świecie z którego chcecie pochodzić, wpisujecie w wyszukiwarkę i macie wszystkie potrzebne informacje potrzebne do stworzenia historii.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
07-08-2016, 12:53 | #23 |
Reputacja: 1 | Karta wysłana. |
08-08-2016, 22:53 | #24 |
Reputacja: 1 | bacznie przyglądam się rejestracji, jest daleki termin ostatecznej rekrutacji więc możliwe że już się uporam z brakiem czasu i dołączę do drużyny pierwszy plan na postać to łotrzyk człowiek lub półelf nie jestem powergamerem wiec nie bedzie to raczej wykokszona postać wiec MG obyś nie zabił mnie w pierwszej walce |
08-08-2016, 23:47 | #25 |
Reputacja: 1 | Nie zwykłem rzucać czartów przeciw graczom Tylko wyjątkowy pech na kościach mógłby zabić postać, a przynajmniej ja nie pamiętam bym kiedyś celowo kogoś zabił
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... |
12-08-2016, 13:45 | #26 |
tajniacki blep Reputacja: 1 | kusi mnie ta rekruta… bardzo… zwłaszcza, że jestem kronikarskim dzieckiem zobaczymy, czy wyrobie się z czasem edit: KP wysłane, kender łotrzyk zgłasza się na ochotnika!
__________________ "Sacre bleu, what is this? How on earth, could I miss Such a sweet, little succulent crab" Ostatnio edytowane przez sunellica : 19-08-2016 o 11:58. |
21-08-2016, 22:52 | #27 |
Reputacja: 1 | Witam więc i sunellicę na pokładzie Drodzy gracze, chciałbym wykorzystać pewną zasadę zaczerpniętą rodem z Terytoriów: Reputację. Wydaje mi się, że oddaje ona klimat Krynnu w dość dobrym stopniu, przy okazji ożywiając nieco rozgrywkę Takową nabywać będziecie w trakcie samej gry, a odzwierciedlać będzie ona: 50% skali problemu 50% sposobu rozwiązania problemu Przykładowo, przepędzenie ogra z miejsca można wykonać na dwa sposoby: gadką i walką. Ogr ma SW 3, więc po prostu za zabicie go, bonus do Reputacji wyniesie 1,5. Jeśli się z nim dogadacie, wyniesie on 2. Oczywiście, Reputację będę wam dawkował, proporcjonalnie do ilości rozwiązywanych problemów A wpływać będzie ona w następujący sposób: 0-3 - Nieznany - brak zmian 4-9 - Słabo znany - +1 do testów dyplomacji 10-12 - Znany - +2 do testów dyplomacji 13-15 - Szerzej znany - +3 do testów dyplomacji, +1 do testów zastraszania 16-19 - Słynny - +4 do testów dyplomacji, +2 do testów zastraszania 20+ - Legenda - +5 do testów dyplomacji, +3 do testów zastraszania Czy ktoś ma jakieś uwagi?
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... |
21-08-2016, 23:20 | #28 | |
Reputacja: 1 | Pomysł w mojej ocenie bardzo fajny. Jedyne co bym mógł zaproponować to podział reputacji na pozytywną i negatywną. W końcu może się przecież zdarzyć, że mimo najlepszych chęci postaci graczy coś zniszczą czy... a zresztą patrz na Saitamę z OPM. Edit: Tak mi przyszło do głowy. Spodziewasz się, że ta reputacja będzie miała jakiś większy wpływ na sesję czy to tylko dodatek? Tak pytam bo chyba nie warto sobie zawracać głowy cyferkami jeśli ma być tylko urozmaiceniem i zostać przy starym dobrym: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Googolplex : 21-08-2016 o 23:26. | |
21-08-2016, 23:48 | #29 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o podział na pozytywną i negatywną... Cóż, trochę nad tym myślałem, a te właśnie rozmyślania nad Renem ( :P ) przyczyniły się do podziału reputacji na dwie składowe: problem i rozwiązanie. Jeśli coś zniszczą, ale rozwiążą problem, odpowiednio się to utnie. Jeśli zniszczą, a nie rozwiążą problemu, ich reputacja po prostu spadnie, co może się przełożyć na ich odbiór w społeczeństwie. Chciałbym wypróbować tę regułę, ale czy będzie ona miała większy wpływ na rozgrywkę, to zależy tylko i wyłącznie od graczy. Czasem to +1 do dyplomacji może być kluczowe Powiedzmy, że to taki drobny smaczek z mojej strony, który chciałbym przetestować podczas gry - nie generuje on dużo cyferek, nie wymaga zbyt dużo uwagi, a może wpłynąć na rozgrywkę
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... |
22-08-2016, 10:51 | #30 |
tajniacki blep Reputacja: 1 | o, wiem o co chodzi, coś takiego w Fable było (nie wnikajcie 8D) to, może być przydatne, jeśli sesja będzie trwała dłużej, np. jako kampania, ale rozumiem, że jesteśmy chomiczkami testowymi, nie przeszkadza mi to, sprawdzaj, czy pomysł ten wyjdzie jedno pytanie, ta sława sięga danego regionu/miasta, czy im sławniejszy tym dalej o nas słychać?
__________________ "Sacre bleu, what is this? How on earth, could I miss Such a sweet, little succulent crab" |