|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-08-2016, 18:31 | #1 | ||
Dział Fantasy Reputacja: 1 | [WFRP 1ed.] Brzegi rzeki Linsk
* * * O sesji Serdecznie zapraszam na mój debiut w roli MG w ramach PBF. Gra toczyć się będzie w świecie WFRP 1ed. Chcałbym na jej potrzeby częściowo użyć mechaniki, ale z decyzją w tym aspekcie zaczekam, aż zobaczę możliwości forum w tym zakresie. Zastosujemy na pewno dodatki: Pancerz też czuje Czy doktor jest w domu Ćwiczenie czyni mistrza Tnij i rąb Rzuty byłyby wykonywane przeze mnie jako osobę odpowiedzialną za płynność rozgrywki. Przygotujcie się na konwencję dark w prymitywnym i zabobonnym otoczeniu. Co prawda zaprojektowałem szczegółowo pewną powierzchnię, po której będziecie się poruszać, jednak w toku przygody będziecie również sporadycznie wyruszać w dalsze ostępy. * * * O BG Wątki, które zaproponuję są możliwie różnorodne i oferują rozgrywkę zarówno dla regularnych siepaczy jak i elokwentnych mieszczan. Prościej? Jakie bedą postaci, taki będzie wątek główny. Ze strony graczy oczekuję na propozycje postaci - ludzi, niekoniecznie przedstawicieli tej konkretnej, lokalnej społeczności - w sposób opisowy według poniższego wzoru: Imię Klasa Profesja Opis zewnętrzny Opis psychiki (cel, motywacja, marzenie) Trzy umiejętności początkowe (wybrane z podręcznika głównego, dla określonej klasy) Wskazówki do stworzenia obywatela Kislevu znajdziecie w dodatku pt. "Źle się dzieje w Kislevie". Aby stworzyć karty postaci uzyskane od Was dane uzupełnię o domyślną charakterystykę człowieka (zmodyfikowaną zgodnie z powyższymi danymi) rozwiniętą w pełni za pierwszą profesję oraz umiejętności i ekwipunek należne z profesji. Na starcie gry BG znajdują się więc u szczytu możliwości w obecnych zawodach i przy nadażającej się okazji będą mogli zmienić profesję, by uzyskać dostęp do nowych rozwinięć. Z tego miejsca jedna prośba - ułatwcie mnie i sobie początek. Niech Wasze postaci łączy jakiś aspekt. Mogą znać się z widzenia, wykonywać zależne zawody, ich żony być może wspólnie piorą nad rzeką koszule... Jeśli co najmniej dwoje BG będzie autochtonami, zacznie płynniej będzie mi zawiązać akcję. * * * O brzegach rzeki Linsk Poniżej w pigułce wiedza o okolicy, którą przedstawił dla Was serdeczny Gienek Swaboda. Po stworzeniu kart postaci każdy gracz dostanie dodatkowe opisy. 1. Pińsk - siedziba bojara Wołgi - Duża osada - miasto - z taką palisadą! Dobra palisada, już trzecią zimę przetrzymała. Ludziska żyją, jako tako, no... Handle robią, pracują, potem doma siedzą lubo się po knajpach chłopy rozbijają. I gród jest, za kamiennym murem, tam posiadłość pana tych ziem i kupa urzędasów siedzi. Co jeszczek? Dwa podgrodzia - północne i południowe. Bojar Michaił Wołga to człek wojskowy, będzie tak, że do gospodarki to umu nie ma. Handlarze "zamiejscowi" docierają tu z rzadka. 2. Mniok - byłe obozowisko - Mała osada, częściowo ufortyfikowana palisadą, częściowo przylegająca do niebezpiecznych bagien, w której władzę sprawuje Gildia Fuszerów. Andriej Kromy im przewodzi. Powstanie osady i gildii to sprawa polityczna - społeczność Mnioku to uchodźcy o niewyjaśnionym statusie społecznym. Pińska biurokracja zdaje się skupiać swoje wysiłki na wyzyskiwaniu fuszerów, którzy sprzedają swoje produkty bardzo tanio. 3. Isk - wioska rybacka - Sołtys Isku, dojrzały waligóra zwany Rulf Brodacz, zabrał się ostatnio za pracę, pomosty dla łodzi nowe budując. Poza tym klasyczne zadupie - rzeki i tak przekroczyć inaczej niż łodzią się nie da, promu nie ma bo i dokąd dalej na półnoć iść? Na drugim brzegu tylko strach zębiska szczerzy. 4. Okoliczne gospodarstwa - Ile by ich nie było, jedzenia w okolicy jest dość. Nie zmienia to jednak faktu, że klimat nie sprzyja. Część ludności głoduje nie dlatego, że jedzenia brak, lecz dlatego, że jest drogie. 5. Na zielonym - Jak okiem sięgnąć las? Nie całkiem, pany. na południe od Pińska trakt mamy, już zaniedługo przejechać się nie da, dalij trochę ino lasu, wzgórza się zaczną to i drzewa znikną. Tam gdzieś we wzgórzach rzeczka Barew swoje źródło ma, co to potem przy rogatkach płynie, dalij Pińsk ze wschodu mija a Mniok z zachodu. Tam gdzieś na zachodzie potem do Linsku Wpada. Także drzew mamy tu, przy rzece i bagniskach trochę, potem ino to trawsko psu na ogon potrzebne. 6. Zagrożenia - Łej, to co wszędzie, no co Wy, pierwszy dzień przy Translinsk żyjecie? My tu ludzi zbestiałych każdej zimy tłuczemy, gdy do nas z północnego brzegu po lodzie przełażą. Tak to spokojnie, spokojnie. Po zagajnikach nie łazić, bo miśków dużo. Bojar zabronił je strzelać, zgodnie z prawem tylko on je łowić może. No, po prawdzie, jak już tak drążycie... Ja to bardziej się bojam rady miejskiej niźli zwierzoczłeków. Oni to prawem i podatkiem pastwić się będą, że jużbyś wolał nóż w plecy. Tacy są. Tak prawo robią. * * * Organizacja PBF Jako MG do prowadzenia gry potrzebuję 1 odpis na tydzień. W chwilach spowolnionej akcji (walki i złożone interakcje) 1 odpis na 3 dni. Zobowiązuję się zaczekać z odpisem na ewentualnego nieusprawiedliwionego spóźnialskiego dobę. Na recedywistów nie poczekam, postaci poprowadzę według własnego uznania. Bardzo zachęcam do komunikacji w komentarzach. Jeśli będzie taka wola graczy nie mam nic przeciwko narzędziom dodatkowym (np. gdoc). Przyznaję, że potrafią wzbogacić i wygładzić pisane posty. Ze mną kontakt jest na skype. Jak komu taka forma komunikacji odpowiada to jestem do dypozycji, nick: avittov. Zapraszam graczy w ilości do 4. Nie decyduje kolejność zgłoszeń, a ich jakość. | ||