Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-08-2016, 09:39   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2791 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Warhammer] Porywacze Zwłok

WARHAMMER
PORYWACZE ZWŁOK


- Zimno, ciemno, a ulewa... - powiedziała jakby od niechcenia postać szczelnie opatulona podróżnym płaszczem. Jego głowa przysłonięta była tak dużym kapturem, że nie powstydziłby się takiego sam hrabia Verhoigen. Zakapturzony właściwie był dzieckiem hrabiego, ale z bardzo nieprawego łoża i dlatego nie miał co liczyć na względy kogokolwiek przy zdrowych zmysłach. Od dawien dawna służył zresztą swemu dziadkowi, osobie ewidentnie szalonej, ale z jakiegoś powodu nie przepędzającej go.

Stał pomiędzy dwoma zagrzybionymi ścianami dwóćh niemal przylegających do siebie budynków. Wichura była stosunkowo niewielka, ale w tym miejscu wiatr niemal w ogóle go nie dosięgał. Kolejne krople skapywały z niego na ziemię, gdy nagle uświadomił sobie, że można przecież zrobić prowizoryczny dach tego zaułka. Myśli jego zostały przerwane przez powóz, który właśnie wjechał na teren posesji. Świeża dostawa do tego leśnego gospodarstwa.

Zakapturzony wyszedł do przybyszy trzymając w rękach lampę i wskazał im klapę do piwnicy. Przyjrzał się przy okazji dostawie. Trzy worki, jeden z młodym mężczyzną, drugi z młodą kobietą (choć już spuchniętą od gazów wyprodukowanych w czasie gnicia), a trzeci z jakimś grubasem, któremu ktoś wyciął większą część brzucha. Smród bił z tej trójki niewątpliwie, w szczególności z kobiety. Dodatkowo ten grubas był ewidentnie wybrakowanym towarem, ale zakapturzony nie specjalnie dbał o takie szczegóły. Jak staremu nie będzie się podobać to więcej będzie dla zakapturzonego do ćwiczeń. Przybysze wrzucili zwłoki na pochylnie znajdującą się zaraz za klapą. Worki zsunęły się gdzieś w dół, w ciemność.

Po otrzymaniu zapłaty Porywacze Zwłok już zaczęli się ładować na swój wóz gdy Zakapturzony krzyknął do nich, aby zaczęli.
- Mam dla was zadanie specjalne, za ekstra forsę. - Porywacze spojrzeli po sobie. Zawsze byli chętni na dodatkową forsę, każdy z nich przecież miał rodziny i własne plany życiowe. Porywaczem Zwłok zostaje się z trzech przyczyn: dla pieniędzy, dla nekromancji i dla nekrofilii. Jakkolwiek zdarzali się tacy, którzy działali wyłącznie dla pieniędzy to nie było takich, którzy zajmowali się tym fachem nie dla pieniędzy.

*****

1. Zarys gry.
Gracze wcielają się w tytułowych Porywaczy Zwłok, którzy właśnie dostali zadanie ekstra. Zadanie to polega na porwaniu zwłok jednego z potężniejszych alchemików działających na terenie, gdzie dzieje się akcja. Problem? Alchemik ten jeszcze żyje, ale Porywacze są zapewnieni, że osoba ta umrze jeszcze zanim dotrą do posiadłości. Postacie otrzymają plan pomieszczeń budynku, opracują plan działania i przystąpią do jego realizacji.
2. Niezbędnik rekrutacji.
Ilość graczy: min. 3, maksa nie daję, jakby było 6 i więcej [ha, optymizm, nie wiem nawet czy minimum będzie] to będziecie podzieleni na ekipy częściowo ze sobą współpracujące, a częściowo konkurujące [nie na tyle jednak, żeby trzeba było tajne odpisy robić, czy podkładać świnie przez PW]
Długość rekrutacji: 3 dni
Długość gry: 20-40 odpisów MG, ponad miesiąc, nie dłużej niż 3 miesiące
Gdoc: nie
Długość odpisów graczy: dowolna, można wiele pomiędzy odpisami MG, dialog można prowadzić jednolinijkowymi odpisami (i MG też tak dialog będzie prowadził jeżeli będzie to konieczne)
3. Realia gry.
Typowy Warhammer, Imperium. Zarówno dom przyjmujący zwłoki jak i dom Alchemika znajdują się na jako - takim leśnym odludziu. Legalną przykrywką domu tysiąca trupów jest tartak - na posesję rzeczywiście skupuje się drewno i raz na jakiś czas zatrudnia pracowników, aby pozamieniali je w deski. Biznes ten jest całkiem legalny, a rachunki zgadzają się - właściciel trochę oszukuje na podatkach, ale to też część pozorów, bo jakby nie oszukiwał to dopiero byłoby podejrzane. Z drugiej strony Dom Alchemika, choć nie ma wywieszonej reklamy to wszyscy miejscowi wiedzą, że to dom Alchemika. "Miejscowi" to chodzi o mieszkańców trzech wiosek położonej w tej okolicy - jakby stanąć na dachu najwyższego piętra budynku Alchemika to można by zobaczyć w nocy światła ognisk najbliższej osady. Aktualnie pada jednak deszcz i jest noc.
Jakby do czegoś to było potrzebne to najbliższe wielkie miasto to Middenheim, dla przygody nie ma to znaczenia, ale dla tła waszej postaci może mieć.
4. Karty postaci.
1. Zamierzam używać pełnej mechanika Warhammer ed. 1. Można zrobić sobie mechaniczną część karty losując atrybuty jak w książce, a można nie robić żadnej mechaniki jeżeli nie znacie się na tym - wówczas jednak opiszcie mocne i słabe strony postaci co bym mógł jakoś się tam kierować, gdy stworzę wam kartę.
2. Jeśli chodzi o niemechaniczne kwestie to wypełnijcie poniższy formularz i wrzućcie do tematu:
Cytat:
Nazwa postaci: [dowolna, w Imperium dominują niemieckie nazwy]
Twarz postaci: [obrazek, na którym widać twarz postaci, nie większy niż 200x200, jak dacie większy to wam zmniejszę, więc w sumie możecie dać]
Poprzednie zajęcie: [zanim weszło się w biznes porywania zwłok]
Zasada trzech: [podaj 3 członków rodziny postaci, 3 znajomych (przyjaciół, neutralnych lub wrogów) i 3 ulubione przedmioty z opisem nie mniejszym niż jedno słowo i nie większym niż zdanie]
Któż to taki: [tytułowi Porywacze Zwłok pracują ze sobą od kilku tygodni, czy nawet miesięcy - każdy z nich trochę rozmawiał z innym, więc cośtam mówili o sobie; napiszcie 3 zdania co reszta wie o waszej postaci]
3. Jak ktoś ma taką ochotę może dodać jeszcze 3 zdania o swojej postaci, które MG powinien wiedzieć, a reszta graczy nie. Nie nadużywajcie jednak tej funkcji, bo być może powstają Porywacze Zwłok 2 i fajnie by było jakby ktokolwiek z was przetrwał to.

Zgłaszać się!

Wszelkie pytania kierować do tego tematu.
 
Anonim jest offline  
Stary 20-08-2016, 10:39   #2
 
Layla's Avatar
 
Reputacja: 8354 Layla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputacjęLayla ma wspaniałą reputację
Ciekawy temat na sesję, zgłaszam się!

Czy dobrze zrozumiałam, że tutaj wklejamy tę zaznaczoną prze Ciebie część KP, a mechanika wędruje na PW?

I co do ulubionych przedmiotów: to mają być jakieś narzędzia pracy (łopata, łom? ), czy jakieś inne, osobiste?
 
__________________
Every next level of your life will demand a different version of you.
Layla jest offline  
Stary 20-08-2016, 10:45   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2791 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Mechanika nie zaznaczyłem gdzie ma zawędrować, więc słuszna uwaga W sumie to obojętne, może być PW, a może być tutaj. Ważne, żeby ten formularz był tutaj co by inni wiedzieli kto będzie (lub raczej prawdopodobnie będzie) w ekipie.

Ulubione przedmioty to zupełnie dowolnie, przynajmniej w zakresie rzeczywistości gry - może być zatem łopata, szpadel, łom, ale i łyżka, kubek, pierścień.

Ach i jeszcze jedno: jak nie macie pomysłów na 3 członków rodziny, 3 znajomych i 3 przedmioty to możecie dać ich mniej albo w ogóle nie dawać, to opcjonalne.
 
Anonim jest offline  
Stary 20-08-2016, 11:13   #4
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 16613 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Z chęcią bym spróbował a można grać kultystom bóstw chaosu? Albo facetem który stracił całą rodzinę w zarazie i robi to bo sam chce mieć dostęp do zwłok żeby rozwinąć medycyne a wyrzucono go z uniwersytetu za kontrowersyjne poglądy?
 
Brilchan jest teraz online  
Stary 20-08-2016, 11:19   #5
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 15748 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się, choć kartę to dopiero w poniedziałek lub wtorek mógłbym podesłać. Profesje losowe, dowolne, czy konkretnie porywacza zwłok?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 20-08-2016, 11:42   #6
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2791 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Brilchan Zobacz post
Z chęcią bym spróbował a można grać kultystom bóstw chaosu?
Profesja porywaczy zwłok jest dość tolerancyjna dla różnego rodzaju odchyleń, więc nic nie szkodzi, że ktoś tam sobie cośtam wyznaje - dopóki te wyznania nie kolidują z robotą i kwestią tego, czy w ogóle da się z nim zadawać nie będąc kultystą. Z drugiej strony bycie kultystą bóstwa chaosu zobowiazuje, więc takie indywiduum nie miałoby za bardzo interesu zadawać się z niekultystami albo kultystami wrogich bóstw.

Dlatego odradzałbym tworzenie sobie postaci kultystów nawet gdyby napisać to w części niejawnej zdań o postaci. Z trochę innego powodu odpadają agenci imperialni - bycie przykrywkowcem w takich warunkach robi sieczkę pod beretem. Równocześnie jak ktoś jest byłym kultystą albo byłym agentem to nic nikomu do tego, nie?
Cytat:
Napisał Brilchan Zobacz post
Albo facetem który stracił całą rodzinę w zarazie i robi to bo sam chce mieć dostęp do zwłok żeby rozwinąć medycyne a wyrzucono go z uniwersytetu za kontrowersyjne poglądy?
Tu zupełnie nie widzę przeszkód, choć pamiętaj, że ten towar kosztuje, a jak robisz fuchy na boku to współpracownicy krzywo się patrzą - inna sprawa, że zawsze można się dogadać (i, przede wszystkim, opłacić się) z kumplami.
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Zgłaszam się, choć kartę to dopiero w poniedziałek lub wtorek mógłbym podesłać. Profesje losowe, dowolne, czy konkretnie porywacza zwłok?
OK.
Co do profesji to rzeczywiście ciekawa kwestia, bo Warh nawet nie próbuje być realistyczny - niby czemu skryba albo kapitan najemników nie może zająć się porywaniem zwłok? Powiedzmy to tak: mechanicznie te postacie mają profesję porywacz zwłok, ale dostanie w bonusie jakieś umiejki albo/i dodatek do atrybutów z uwagi na jego "Poprzednie zajęcie".
 
Anonim jest offline  
Stary 20-08-2016, 12:08   #7
Banned
 
Reputacja: 0 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Anonim, czy jest to ta sesja, której pomysł kiedyś podrzuciłeś?

Jakby w Delberz drużyna składałaby się z samych porywaczy zwłok aspirujących do bycia nekromantami na usługach średniopotężnego nekromanty to by było super. Taka gra ekonomiczna. Tylko ze zwłokami, zakulisowymi działaniami i mrocznymi interesami.

"Przekupiony przez was cieć cmentarza został zamordowany! Znajdźcie sprawców, wyduście z nich pieniądze, które wydaliście wcześniej na korupcję, a potem okażcie im swoją zemstę. I ich dzieciom."

"Okazuje się, że jeden ze znanych wam pedofilów porwał dziecko kogoś ważnego. Znajdźcie pedofila i zamordujcie go razem z tym porwanem dzieckiem zanim dopadną go organy ścigania i jeszcze kogoś sypnie."

"Na rynku pojawił się nowy narkotyk. Znajdźcie jego źródło i przejmijcie interes zanim zrobi się potężna konkurencja na złocie z tego procederu."

"Do miasta przybył jeden z altdorfskich bohaterów walki z nekromantami. To znana i uwielbiana postać. Wasz szef przekazał wam informacje, że to kultysta slaanesha i poprosił was, żebyście znaleźli sposób, aby zapoznać go z kultystką nurgla, która właśnie wam została przedstawiona. Musicie dzialać szybko, bo pierwsze oznaki jej choroby mogą wystąpić lada dzień, a później już niedługo będzie zanim nie przemieni się w kupę oleistej i śmierdzącej mazi."

"Jeden z radnych wpadł na pomysł likwidacji starych grobów, których już nikt nie odwiedza, ekshumację zwłok (o ile cokolwiek zostało) i przeniesienia ich na nowy cmentarz w środku lasu. Problem polega na tym, że przy okazji mogą zostać ruszone nowe groby, a wtedy wszyscy zorientują się ile ciał ukradliście w związku ze swoim biznesem. Na szczęście to narazie tylko projekt. Polityką, korupcją i zbrodniami zmieńcie plany rady miasta."

"Byliście umówieni na konkretną godzinę ze swoim mistrzem. On ekstermalnie nie lubi spóźnialskich. Spóźnienie może zakończyć się śmiercią jednego z was lub wszystkich. Tym czasem przy nocnym eksplorowaniu głębszych katakumb jeden z tuneli zasypał się i musieliście ostro pracować, aby w ogóle stamtąd wyjść. Zbliża się godzina spotkania, a przy samym wyjście zorientowaliście się, że na cmentarzu trwa pogrzeb i to pewnie kogoś ważnego skoro jest aż tylu strażników. Ryzykujecie wtopienie się w tłum, czy wracacie do podziemii i szukacie zapasowego wyjścia? Cokolwiek zdecydujecie lepiej pospieszcie się!"

 
Gveir jest offline  
Stary 20-08-2016, 12:18   #8
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2791 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Nie, tamto to była propozycja dla jakiegoś typa, który chciał robić piaskownicę ekonomiczną w świecie Młotka. Jakbym miał czas i chęci to mógłbym i tysiąc pomysłów na przygody dla samych tylko porywaczy zwłok (a też dla banitów, najemników, poganiaczy mydła - bydła też -, skrybów, rachmistrzów i jakichkolwiek tam typków, a nawet nie typków tylko zombie, duchy, roboty, szczury, zarazki w kiblu z reklamy środków czyszczących i tak dalej) wymyśleć. Tutaj gramy w jeden z pomysłów, a jak wyjdzie to może zrobię drugą część i może użyję jednego z pomysłów, które powyżej zacytowałeś.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 20-08-2016 o 20:38.
Anonim jest offline  
Stary 20-08-2016, 12:22   #9
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 16531 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
Nazwa: Edyta Miller

Poprzednie zajęcie: Uczennica medyka
Klasa zawodowa?: uczona?
Któż to taki: Mimo iż Edyta mówi o sobie niewiele, po jej chuderlawym wyglądzie, świeżych odciskach na dłoniach i używanych słowach widać iż bieda i znój człowieka pracy, są dla niej raczej nowością. Przypałętać się musiała z miasta jakiegoś. Może i co tam przeskrobała? Gdy w śród ludzi, Edyta chodzi przygarbiona, okryta łachmanami które chyba ściągnęła z jakiegoś “towaru”.
Edyta kryje się z tym jak może, ale wydaje się, że słyszy jakieś głosy, przeważnie też mówi o sobie w liczbie mnogiej.
- Szalona? nie, nie jesteśmy szalone.
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
Amon jest offline  
Stary 20-08-2016, 12:41   #10
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 16613 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Ok to jak będę miał chwilkę to rozpisze profesorów
 
Brilchan jest teraz online  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167