Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-08-2016, 09:39   #1
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Warhammer] Porywacze Zwłok

WARHAMMER
PORYWACZE ZWŁOK


- Zimno, ciemno, a ulewa... - powiedziała jakby od niechcenia postać szczelnie opatulona podróżnym płaszczem. Jego głowa przysłonięta była tak dużym kapturem, że nie powstydziłby się takiego sam hrabia Verhoigen. Zakapturzony właściwie był dzieckiem hrabiego, ale z bardzo nieprawego łoża i dlatego nie miał co liczyć na względy kogokolwiek przy zdrowych zmysłach. Od dawien dawna służył zresztą swemu dziadkowi, osobie ewidentnie szalonej, ale z jakiegoś powodu nie przepędzającej go.

Stał pomiędzy dwoma zagrzybionymi ścianami dwóćh niemal przylegających do siebie budynków. Wichura była stosunkowo niewielka, ale w tym miejscu wiatr niemal w ogóle go nie dosięgał. Kolejne krople skapywały z niego na ziemię, gdy nagle uświadomił sobie, że można przecież zrobić prowizoryczny dach tego zaułka. Myśli jego zostały przerwane przez powóz, który właśnie wjechał na teren posesji. Świeża dostawa do tego leśnego gospodarstwa.

Zakapturzony wyszedł do przybyszy trzymając w rękach lampę i wskazał im klapę do piwnicy. Przyjrzał się przy okazji dostawie. Trzy worki, jeden z młodym mężczyzną, drugi z młodą kobietą (choć już spuchniętą od gazów wyprodukowanych w czasie gnicia), a trzeci z jakimś grubasem, któremu ktoś wyciął większą część brzucha. Smród bił z tej trójki niewątpliwie, w szczególności z kobiety. Dodatkowo ten grubas był ewidentnie wybrakowanym towarem, ale zakapturzony nie specjalnie dbał o takie szczegóły. Jak staremu nie będzie się podobać to więcej będzie dla zakapturzonego do ćwiczeń. Przybysze wrzucili zwłoki na pochylnie znajdującą się zaraz za klapą. Worki zsunęły się gdzieś w dół, w ciemność.

Po otrzymaniu zapłaty Porywacze Zwłok już zaczęli się ładować na swój wóz gdy Zakapturzony krzyknął do nich, aby zaczęli.
- Mam dla was zadanie specjalne, za ekstra forsę. - Porywacze spojrzeli po sobie. Zawsze byli chętni na dodatkową forsę, każdy z nich przecież miał rodziny i własne plany życiowe. Porywaczem Zwłok zostaje się z trzech przyczyn: dla pieniędzy, dla nekromancji i dla nekrofilii. Jakkolwiek zdarzali się tacy, którzy działali wyłącznie dla pieniędzy to nie było takich, którzy zajmowali się tym fachem nie dla pieniędzy.

*****

1. Zarys gry.
Gracze wcielają się w tytułowych Porywaczy Zwłok, którzy właśnie dostali zadanie ekstra. Zadanie to polega na porwaniu zwłok jednego z potężniejszych alchemików działających na terenie, gdzie dzieje się akcja. Problem? Alchemik ten jeszcze żyje, ale Porywacze są zapewnieni, że osoba ta umrze jeszcze zanim dotrą do posiadłości. Postacie otrzymają plan pomieszczeń budynku, opracują plan działania i przystąpią do jego realizacji.
2. Niezbędnik rekrutacji.
Ilość graczy: min. 3, maksa nie daję, jakby było 6 i więcej [ha, optymizm, nie wiem nawet czy minimum będzie] to będziecie podzieleni na ekipy częściowo ze sobą współpracujące, a częściowo konkurujące [nie na tyle jednak, żeby trzeba było tajne odpisy robić, czy podkładać świnie przez PW]
Długość rekrutacji: 3 dni
Długość gry: 20-40 odpisów MG, ponad miesiąc, nie dłużej niż 3 miesiące
Gdoc: nie
Długość odpisów graczy: dowolna, można wiele pomiędzy odpisami MG, dialog można prowadzić jednolinijkowymi odpisami (i MG też tak dialog będzie prowadził jeżeli będzie to konieczne)
3. Realia gry.
Typowy Warhammer, Imperium. Zarówno dom przyjmujący zwłoki jak i dom Alchemika znajdują się na jako - takim leśnym odludziu. Legalną przykrywką domu tysiąca trupów jest tartak - na posesję rzeczywiście skupuje się drewno i raz na jakiś czas zatrudnia pracowników, aby pozamieniali je w deski. Biznes ten jest całkiem legalny, a rachunki zgadzają się - właściciel trochę oszukuje na podatkach, ale to też część pozorów, bo jakby nie oszukiwał to dopiero byłoby podejrzane. Z drugiej strony Dom Alchemika, choć nie ma wywieszonej reklamy to wszyscy miejscowi wiedzą, że to dom Alchemika. "Miejscowi" to chodzi o mieszkańców trzech wiosek położonej w tej okolicy - jakby stanąć na dachu najwyższego piętra budynku Alchemika to można by zobaczyć w nocy światła ognisk najbliższej osady. Aktualnie pada jednak deszcz i jest noc.
Jakby do czegoś to było potrzebne to najbliższe wielkie miasto to Middenheim, dla przygody nie ma to znaczenia, ale dla tła waszej postaci może mieć.
4. Karty postaci.
1. Zamierzam używać pełnej mechanika Warhammer ed. 1. Można zrobić sobie mechaniczną część karty losując atrybuty jak w książce, a można nie robić żadnej mechaniki jeżeli nie znacie się na tym - wówczas jednak opiszcie mocne i słabe strony postaci co bym mógł jakoś się tam kierować, gdy stworzę wam kartę.
2. Jeśli chodzi o niemechaniczne kwestie to wypełnijcie poniższy formularz i wrzućcie do tematu:
Cytat:
Nazwa postaci: [dowolna, w Imperium dominują niemieckie nazwy]
Twarz postaci: [obrazek, na którym widać twarz postaci, nie większy niż 200x200, jak dacie większy to wam zmniejszę, więc w sumie możecie dać]
Poprzednie zajęcie: [zanim weszło się w biznes porywania zwłok]
Zasada trzech: [podaj 3 członków rodziny postaci, 3 znajomych (przyjaciół, neutralnych lub wrogów) i 3 ulubione przedmioty z opisem nie mniejszym niż jedno słowo i nie większym niż zdanie]
Któż to taki: [tytułowi Porywacze Zwłok pracują ze sobą od kilku tygodni, czy nawet miesięcy - każdy z nich trochę rozmawiał z innym, więc cośtam mówili o sobie; napiszcie 3 zdania co reszta wie o waszej postaci]
3. Jak ktoś ma taką ochotę może dodać jeszcze 3 zdania o swojej postaci, które MG powinien wiedzieć, a reszta graczy nie. Nie nadużywajcie jednak tej funkcji, bo być może powstają Porywacze Zwłok 2 i fajnie by było jakby ktokolwiek z was przetrwał to.

Zgłaszać się!

Wszelkie pytania kierować do tego tematu.
 
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172