lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Swords&Sorcery/Science Fantasy] Miecze, mechanika i magia. Ścieżka awanturnika. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16567-swords-and-sorcery-science-fantasy-miecze-mechanika-i-magia-sciezka-awanturnika.html)

Lord Cluttermonkey 03-11-2016 20:50

Cytat:

Napisał Ardel (Post 670870)
Campo - witam pośród posiadaczy kiepskich rzutów!

Wystarczą celne pytania w Mythic RPG i unicestwimy cały świat w trzy kolejki. :blazen:

Campo Viejo 03-11-2016 21:38

Cytat:

Napisał Ardel (Post 670870)
Campo - witam pośród posiadaczy kiepskich rzutów!

Damy rade! :-D

dzemeuksis 04-11-2016 18:08

Nawiązując do słusznej sugestii Gienkoslava tabelka rozkładu akcentów:



Nie uwzględniłem przy tym jednego niepełnego zgłoszenia (zabrakło w nim ustosunkowania się do 3 scenek).

Jak widać rozkład jest dość równomierny, wygląda na to, że będzie wszystko po trochu. Jednak technika zdobyła najmniej głosów, toteż przyjmijmy, że ogólny poziom techniki jest na poziomie starożytnych cywilizacji naszego świata, natomiast lokalnie może być rozwinięty bardziej. Dodatkowo można też natknąć się na pozostałości bardziej zaawansowanych cywilizacji. Nadal jednak w zasięgu realnego wykorzystania przez postacie mogą być zaawansowane mechanicznie konstrukty, być może z domieszką magii, czy pary, jednak bez prochu.

Anonim 04-11-2016 18:12

Ale starożytnych cywilizacji naszego świata w sensie gołodupczych Celtów, czy mechanicznych cudów Świata Hellenistycznego, które nie były popularne ze względu na wszędobylskie niewolnictwo?

Campo - nie spodziewałem się tego po tobie :-(

dzemeuksis 04-11-2016 18:24

W punktach światła może być na poziomie Pitagorasa w Syrakuzach, a wśród dzikich ludów, jak u wspomnianych Celtów. Ogólnie to na razie dość orientacyjne rozważania, sesja może przynieść różne niespodzianki.

Ardel 04-11-2016 18:43

A jak napisałeś o technice, to myślałem o steampunku. A tu zaawansowanie Celtów, którzy nawet dobrze stali nie potrafili wytapiac...

Lord Cluttermonkey 04-11-2016 18:50

Może bardziej w stronę późnego średniowiecza i renesansu wymieszanego z gonzo steampunkiem? Stawiam piątaka, że nikt się starożytności nie spodziewał. Choć ja bym chętnie zagrał, bo lubię magię i miecz w stylu Conana, historyczne settingi od Mythic Vistas (d&d w czasach biblijnych!) czy grę ACKS.

Z drugiej strony starożytność i steampunk od razu nasuwa mi na myśl jakąś wariację na temat świata Gor.

Cytat:

The flora, fauna, and customs of Gor are intricately detailed. John Norman—the pseudonym of Dr. John Lange, a professor of philosophy and a classical scholar—often delights in ethnography, populating his planet with the equivalents of Roman, Greek, Native American, Viking, and other cultures. In the novels, these various population groups are transplants from Earth brought there by space-craft through the behind-the-scenes rulers of Gor, the Priest-Kings, an extraterrestrial species of insectoid appearance. The Gorean humans are permitted advanced architectural, agricultural and medical skills (including life extension), but are forced to remain primitive in the fields of transportation, communication and weaponry (at approximately the level of Classical Mediterranean civilization) due to restrictions on technology imposed by the Priest-Kings. This limitation is imposed to ensure the safety of both the Priest-Kings, as well as the other indigenous and transplanted beings on Gor, who would otherwise possibly come to harm due to humans' belligerent tendencies.
Wystarczy dodać, że Królowie-Kapłani lubią steampunkowe golemy... ;P

dzemeuksis 04-11-2016 18:53

Przed wszystkim miało być Sword & Sorcery. Steampunkowe akcenty chodziły mi też po głowie, no ale proporcje sam widzisz, jak się rozkładają. Z drugiej strony kilka osób wspominało w preferencjach o steampunku, więc na pewno coś się pojawi w ten deseń. Zobaczymy jeszcze, jakie postacie zaproponujecie, może mocniej pociśniemy w tym kierunku. Przede wszystkim świat, przypomnę, wygląda tak: Niemal wszechobecna dzicz od czasu do czasu ustępuje punktom światła - większym i względnie bezpiecznym ośrodkom cywilizacji. Więc elementy steampunku mogą być na poziomie lokalnym, ale raczej nie że podróże sterowcami po całym globie.

Anonim 04-11-2016 19:15

No tak, ale ja na przykład zaznaczając mało w technice to nie miałem na myśli, że będziemy grać w starożytności tylko że moja postać to woli komuś zwyczajnie w ryj dać niż bawić się technicznymi steampunkami... jednocześnie starożytność wcale mi nie przeszkadza (ale koncept postaci nadal jest z czasów co najmniej renesansu - hy, choć akurat moja postać to pasuje do każdych czasów od głębokiej prehistorii do odległej przyszłości, mi tu chodzi raczej o wyobrażenie tego zarysu historii postaci jaką dałem; poza tym skoro akcja gry ma zacząć się od rozbitków morskiej podróży to gdzie podziali się ci wszyscy niewolnicy którzy wiosłowali do tej pory? :-) ). Poza tym, poza tym - skoro magia jest na jakimśtam rozwiniętym poziomie i dla względnie zaawansowanych technicznie to nie są cuda, a po prostu magia to nawet dziwne, że w ogóle doszło do jakiegokolwiek rozwoju technicznego skoro jakiś brudas z bajora teoretycznie mógłby sprowadzić deszcz meteorytów na miasto-fortecę...

A jak już o sterowcach mowa to nawet fajniejszy początek by był jakbyśmy podróżowali właśnie sterowcem! Coś jak w Arcanum.

Campo Viejo 04-11-2016 20:17

Cytat:

Napisał Anonim (Post 671036)

Campo - nie spodziewałem się tego po tobie :-(

Bo jestem nieprzewidywalny. ;-) do tego stopnia, że nawet nie wiem o so Ci chosi.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172