Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-11-2016, 21:17   #1
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Małpi Biznes [Anime: Fairy Tail - Storyteling]

Witam wszystkich!
Nim przejdziemy do wstępu fabularnego rekrutacji, będzie nietypowo bo rozpocznie się przeprosinami.
Kila miesięcy temu zniknąłem forum bez słowa, przez co jedna z moich sesji upadła. Niestety życie osobiste potrafi być zwariowane i bezwzględne, a wtedy właśnie ono wyrwało mnie z RPGowego hobby. Gdy miałem już czas wejść na forum, było mi głupio próbować reanimować twór, czy pisać w komentarzach po ponad miesięcznej ciszy. Dlatego z tego miejsca chciałbym przeprosić wszystkich swoich graczy, których wtedy zawiodłem.

Jeżeli ktoś mimo takiego wstępu jest dalej zainteresowany sesją. Zapraszam do poznania przygody.




Banan. Smaczny owoc, okryty żółtą grubą niejadalną skórką. Teoretycznie sprawa prosta, w swej istocie zazwyczaj jednak zakrzywiona. Ten konkretny, z setek tysięcy bananów które znajdowały się na całym świecie, leżał na blacie biurka. Był ostatnim z kiści, żółte kubraki reszty jego pobratymców leżały porozrzucane na ziemi. Oczy złotej barwy wpatrywały się w niego ze skupieniem. Lekkie ich przymrużenie, oraz kropelka potu spływająca po masywnej włochatej brwi, wskazywały na poważny konflikt wewnętrzny wpatrywacza. Kilka razy uniósł pokryte szarym futrem łapsko, przesuwając je w stronę owocu, by po chwili cofnąć ruch. Duży, wystający z ust kieł, nadgryzł któryś raz z kolei wargę w zamyśleniu. Zegar wiszący na ścianie tyknął jeszcze kilkukrotnie, aż w końcu, ciężko wypuszczone z płuc powietrze skwitowało rozmyślania. Wielkie łapsko pochwyciło owoc i sprawnie go obrało.
- Ale ty jesteś już naprawdę ostatni… – wymamrotał ciężki głos. – Zaczynam przez was wyglądać jak kulka. – dodał Hama sam do siebie, otwierając paszczę.


Był on małpą, gorylem jeżeli chciano by ocenić to precyzyjnie. Nie siedział jednak na drzewie, czy gumowej oponie. Hama znajdował się na wygodnym fotelu w swojej pracowni. Okulary połówki opierały się na jego wielkim jak ziemniak nosie, wraz z naukowym kitlem tworząc jego strój roboczy.
Ponieważ dłonie zajęte miał bananem, splótł palce swych stóp, strzelił nimi głośno, po czym bez chwili wahania nacisnął sporych rozmiarów przycisk. Dźwięk magii strzelającej w kanałach generatora, wywołał u niego lekkie uniesienie włosów na karku. Kilka elementów zaczęło się obracać, a przez okno zobaczył jak anteny na kolejnych budynkach, błyskają leniwie niebieskim blaskiem. Hama z zainteresowaniem zeskoczył z krzesła, i niezgrabnie podszedł do okna. Jego oczy rozszerzyły się radośnie, gdy zobaczył falę energii, która powoli spływała po ogrodzeniu, otaczającym cały park. Kiedy skondensowana moc magiczna dotknęła ziemi, cała magiczna kopuła lekko zafalowała i ustabilizowała się.
- Udało się! Udało! W końcu działa! – Hama wyskoczył w górę, jednocześnie klaszcząc oboma parami odnóży. – Reb! Reb synku obudź się! Zobacz, Zobacz! Uk, uk! – podekscytowany pozwolił sobie na okazanie pierwotnej radości, jednocześnie kilka razy uderzając pięściami o podłogę.
Jego nawoływanie i euforia sprawiły, że stos koców w rogu pomieszczenia poruszył się niemrawo. Spod nakrycia wynurzyła się młoda, zaspana małpa. Wyglądająca niczym miniaturka Hamy, tylko że bardziej rozczochrana. Z niewielkiej szafki Reb ścignął okulary i założył sobie na nos. Ziewając ruszył w stronę okna, podpierając się w czasie chodu piąstkami o ziemię.
- Co działa taaaaaaatoooo. – ostatnie słowo przeciągnęło się, z powodu długiego procesu dostarczania tlenu do mózgu.
- Nasza praca Reb! Wszystko gotowe, możemy przejść do ostatnich testów! – Hama był wyraźnie podekscytowany. – Jak wszystko dobrze pójdzie, za kilka miesięcy będziemy mogli ruszyć! Czy to nie wspaniałe Reb!
Jego syn jednak milczał. Przyciśnięty do szyby wpatrywał się z zachwytem w barierę.


- Tato i to naprawdę zadziała? – po chwili młoda małpa, dała upust swoim wątpliwością.
- Jestem tego pewny. Ale wiem kto może pomóc nam wszystko dopiąć na ostatni guzik. – Hama zaczął krzątać się po pokoju, wieszając się na różnych wystających elementach, by dosięgnąć trudniej dostępnych rzeczy. – Jutro z samego rana pojedziemy pierwszym pociągiem do Magnoli. – Hama jednym ruchem upchnął kilka bananów do plecaka.
- Aż taki kawał? Ale po co? – młoda małpa zadała pytanie, nie odrywając twarzy od szklanej powierzchni.
- Mój stary przyjaciel Markarov, jest tam głową jednej z bardziej znanych gildii. Na pewno znajdzie nam kilka osób do pomocy! – Hama uśmiechnął się szeroko, na chwile zawieszając wzrok na barierze, która kołysała się leniwie dookoła dorobku jego życia.

~*~

Krótki wstęp fabularny ma dwa cele. Po pierwsze pokazać osobą które mnie nie znają, z jakim warsztatem pisarskim mogą się spodziewać współpracy, oraz ocenić czy pasuje im forma. Po drugie dać ogólny zarys świadomości co do początku sesji. Bo jak łatwo się domyślić to gracze mają zostać w niedalekiej przyszłości przydzieleni Hamie do pomocy. Dalsza część rekrutacji została podzielona na sekcje, spis treści znajduje się tu, by ułatwić poszukiwanie najbardziej istotnych informacji.

1. Świat i realia


Uniwersum wybranym do poprowadzeni tej sesji jest świat znany z mangi/anime Fairy Tail. Od razu zaznaczam – nie będzie tu niemal żadnych powiązań z oryginalną serią. Podoba mi się po prostu klimat tego świata i jego otwartość na kreacje postaci i wydarzeń. Nie widzę sensu na łączenie wydarzeń z sesji z tymi w oryginalnej serii. Może czasem pojawi się jakaś postać, która w anime/mandze się przewijała, ale raczej tylko jako tło, lub punkt zaczepienia. Tak więc nie jest wymagana znajomość serii, a jedynie lekkich jej realiów (czym są gildie, jak tu wygląda sprawa z magią itp.). Wiedza możliwa do zdobycia w ciągu 15 minut na dowolnej wikipedi.

Ważnym zaznaczenia jest to, że odejdę od niektórych schematów typowych dla shounenów. Tak więc będzie możliwość śmierci/zabicia wroga, a nie tylko słynne zadanie mu tylu ran by zemdlał. Ogólnie mówiąc, postaram się by było trochę realniej i bardzie immersyjnie. Jednak nie będę negował tych rzeczy które czynią anime najlepszymi. Czyli niszczenia ścian, budynków, wybuchów, kraterów, szalonych postaci i ogólnie całej otoczki super mocy.

2. Postaci graczy i sposób prowadzenia sesji.


Sesja prowadzona będzie w 99% z użyciem g doca. Teoretycznie maksymalny czas jednej tury powinien wynosić tydzień. Z doświadczenia wiem, że scenki często jednak rozrastają się i zajmują dłużej. Postaram się by żaden gracz nie spowalniał reszcie nazbyt zabawy. Póki w docu będzie aktywnie to znaczy, że sesja działa tak jak powinna.
Przewidziana sesja to bardziej pojedynczy scenariusz, nie przewiduje by była kosmicznie długa. Jednak jeżeli gracze wyrażą chęć, to istnieje możliwość rozbudowania projektu do rangi kampanii. Zobaczymy jak wszystko się potoczy.
Mechanika jest raczej pozorna. Głównie będzie to prowadzone w moim znanym stylu, czyli czasem coś poturlam, trochę liczb w Kp będzie, ale część storytelingowa jest równie ważna. Raczej nigdy nikt na to nie narzekał.

Postaci graczy które wykreujecie mają być członkami gildii Fairy Tail. Ponieważ przedział wiekowo/rasowy jest tam naprawdę zróżnicowany to w kreacji macie całkowitą swobodę. Nie można jedynie wcielać się w istniejące już jednostki. Karta postaci powinna być mi wysłana w postaci g.doca lub pliku Worda na pw, lub mail podany na koniec
rekrutacji. Wymagana zawartość prezentuje się następująco:

Część Fabularna:
1. Imię/Nazwisko/Pseudonim/Miano/Ksywka – czyli jak was zwać.
2. Wiek.
3. Płeć + rasa, przypadku ras innych niż ludzkich proszę o krótkie opisanie.
4. Opis wyglądu postaci + awatar który będzie ją obrazował.
5. Opis charakteru – nie musi bć długi To raczej założenia, które mają mi pomóc ocenić jak możecie zachować się w niektórych sytuacjach (czytaj. nerwowy/spokojny/wesoły/gbur itp.)
6. Historia lub krótkie opowiadanie – muszę móc jakoś ocenić wasz warsztat. Możecie więc albo opisać historię swej postaci, lub jakąś scenkę z jej życia a potem wypunktować najważniejsze rzeczy z historii które jako MG muszę znać.

Część Mechaniczna:


1. Statystyki:
Siła – określa tężyznę fizyczną postaci. Im większa tym silniej uderzacie, łatwiej wam podnosić ciężary, czy rozerwać więzy.
Wytrzymałość – cecha opisująca tężyznę fizyczną, odporność na ból (czyli ile macie punktów życia), oraz tempo w jakim się męczycie.
Szybkość – jak szybko się poruszacie, wpływa na trudność uniknięcia waszych ataków, pozwala podejmować akcje szybciej niż wróg.
Percepcja – określa szybkość reakcji, określa wasze zdolności unikowe, kojarzenia faktów itp.
Celność – ta statystyka obrazuje waszą precyzję, wpływa na trafienia itp.
Moc – odpowiada za siłę efektów magicznych, oraz waszych umiejętności. Różne rodzaje magii, różnie się z nią skalują.

Zaczynacie z każdą statystyką na poziomie 1, oraz Mocą na 3. Dodatkowo otrzymujecie 12 punktów na rozdanie w dowolne statystyki.

2. Opis Magii – tutaj chciałbym krótką charakterystykę waszych mocy. Na pewno pojawi się pytanie o Dragon Slayerów, i to czy można nimi grać. Wolałbym tego uniknąć, bowiem anime i manga wałkują ten temat strasznie i coraz to nowe typy slayerów są już nudne.
3. 5 mocy magicznych – czyli najczęściej używane przez was sztuczki. Nie jest to wasz jedyny arsenał, ale te będą najsilniejszymi, najlepiej skalowanym z mocą itd. Przykładowo ktoś z magią ognia, może normalnie ciskać kule ogniste, ale jego mocą magiczną może być przykładowo olbrzymia kula, która detonuje się na kilka mniejszych itp.
4. Moc ostateczna – tak zwane ulti. Potężna zdolność która czerpie większość waszych zasobów wytrzymałości. Taka broń ostateczna. Powinna się wiązać ona z jakimś szczególnym kosztem użycia, lub efektem zwrotnym oddziaływującym na was.
5. Opis wszystkich innych umiejętności – to czy umiecie walczyć mieczem, patelnią czy fechtować rybą. Miejsce na takie informacje znajduje się tu.
6. Inne – wszystko co nie wiecie gdzie umieścić ląduje tutaj.

Terminy, ilości, informacje

Sesja jest planowana na… dowolną ilość graczy. Czytaj nie wiem ilu chce przyjąć i nie chce nikogo zrażać zagnitymi ramami osobowymi. Zobaczę jakie będzie zainteresowanie, ile dostanę Kp i wybiorę po prostu te które mi się spodobają. Równie dobrze, może wyjść z tego solówka lub 8 osobowy skład.
Termin rekrutacji – tydzień. Kp nie wydaje mi się skomplikowane do wykonania, a rozwlekanie rekrutacji sprawia, że często wszystko rozłazi się w szwach.
Kontakt ze mną to pw i mail: ajas1234@o2.pl. W przypadku wysyłania kp na maila, proszę o info na pw że poszła karta.

Zawsze o wielu rzeczach w rekrutacjach zapominam, więc śmiało pisać i pytać w tym wątku. Mam nadzieje, że jacyś zainteresowanie się znajdą
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 22-11-2016, 21:53   #2
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Na chwile obecną dostałem dwa zgłoszenia wraz z kartami więc sesja na pewno ruszy
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 22-11-2016, 23:56   #3
 
Bachal's Avatar
 
Reputacja: 1 Bachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputacjęBachal ma wspaniałą reputację
Hmm, brzmi nieźle, jutro po pracy postaram się dostarczyć KP
 
Bachal jest offline  
Stary 23-11-2016, 19:01   #4
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
Też postaram się przyłączyć około jutra-piątku
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".
Fielus jest offline  
Stary 23-11-2016, 23:55   #5
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Cieszy mnie wzmożona aktywność. Pamiętajcie tylko by w razie przesyłania karty na mail, dać też znak na pw
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 25-11-2016, 02:17   #6
 
Reputacja: 1 Tropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skałTropby jest jak klejnot wśród skał
Też się zgłosiłem i wysłałem kartę. Do Ajasa zawsze
 
Tropby jest offline  
Stary 25-11-2016, 17:51   #7
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się, karta na dniach być powinna
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 26-11-2016, 20:20   #8
 
Reputacja: 1 Annatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ajasie,

Nie masz nic przeciwko nowym na forum? Mam jednak troszkę doświadczenia w grach na forum.

Co sądzisz o lekkim światotworzeniu? Mam na myśli, rasy czy lokacje?

Czy postać, może być powiązana z NPC`tami, oraz czy przewidujesz wykorzystanie ich w sesji?

Zostało zaledwie kilka godzin, więc postaram się dzisiaj w nocy popracować. O której godzinie przewidujesz "zamknięcie" rekrutacji?

Pozdrawiam!
 
Annatar jest offline  
Stary 26-11-2016, 21:54   #9
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
@Annatar - żeby ci ułatwić życie uprzedzę kilkoma odpowiedziami:
> Czy jesteś nowy nie ma znaczenia, u Ajasa wielu nowych grało. Jedyne pytanie to jak ciekawe masz pomysły, jak przyjemnie się ciebie czyta? Zestawia się to z ilością chętnych, jak MG pociągnie wszystkich, to bierze wszystkich. Jak nie ma aż tyle czasu, to od końca odpadają ci, których karty są zbyt nudne.

> Światotworzenie jest dostępne, w samym kp jest już ogłoszone że można grać nie-ludziem, stworzenie lokacji również nie powinno być problemem.

> W moim kp jest już jeden npc, więc są oni dostępni. To czy MG je wykorzysta najpewniej zależy od tego, czy będą do czegoś w fabule potrzebni - bywa, że zwyczajnie nie ma kiedy ani po co ich wprowadzać. Pamiętaj jednak że tego typu postacie są zwykle pod kontrolą mg, wliczając w to ich tok myślenia i cele.
 
Fiath jest offline  
Stary 26-11-2016, 22:10   #10
 
Reputacja: 1 Annatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnieAnnatar jest jak niezastąpione światło przewodnie
Fiath - Bardzo dziękuje za rozjaśnienie!

Bardzo fajne podejście MG. Bardzo to doceniam.

Chciałem oprzeć w spory sposób historię mojej postaci. Bardzo lubię jeśli MG, kontroluje NPC`ty, dodaje to sporo możliwości.

Cóż, mam teraz większe motywacje do pisania KP.

Dziękuje bardzo za pomoc!
 
Annatar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172