Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-12-2016, 19:15   #1
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
[DnD 3.5 FR] Do broni!




Las był wyjątkowo ponury tamtego wieczoru. Ostatnimi czasy patrolowanie tej okolicy wydawało się być najgorszym zadaniem jakie mogło się trafić. Znalezienie dwóch martwych ciał nie pomagało samopoczuciu trójki strażników ani odrobinę.
Młoda kobieta leżała oparta o drzewo z ręką na szyi - wyglądało na to, że próbowała rozpaczliwie zatamować krwotok, jednak jej dłoń nie była w stanie zasłonić całej rany.
- Wilki? - Zapytał niepewnie jeden z żołnierzy badając blade jak kreda zwłoki. Starszy rangą towarzysz przytaknął.
Nieopodal leżało inne ciało, jednak do niego żaden ze strażników nie kwapił się podchodzić. Mężczyzna był bowiem cały siny i napuchły - zupełnie jakby doznał wyjątkowo paskudnego, jadowitego ukąszenia. Albo wielu.
- A tu co? - Dopytywał się chłopak. Sierżant westchnął.
- Cholera wie. Pająki, węże, inne trujące gówno... - Splunął na bok.
- Sierżancie, tu coś jest. Wygląda jak liścik… - Żołnierz podniósł zwitek papieru i podał starszemu towarzyszowi.
- Skur… tego kapitan nie będzie mógł już zignorować. - Zwinął wiadomość z powrotem w rulonik i schował. - Wracamy do miasta. Coś czuję, że w najbliższym czasie wyślemy milutki komitet do tego ich zafajdanego kręgu druidów. Tego już za wiele.
- Sierżancie… ciała?
- Zostaw. Ten liścik jest ważniejszy.


Witam wszystkich zainteresowanych w rekrutacji do sesji w systemie DnD 3.5 opartej o setting FR. Rekrutacja jest konsekwencją ([DnD FR 3.5] Badanie z której strony wieje wiatr)sondy i realizować będzie pierwszy z opisanych w niej wariantów.

O sesji

Gra rozgrywać się będzie w settingu Forgotten Realms. Gracze wcielą się w drużynę złożoną ze strażników miejskich i zrekrutowanych mieszkańców z “poboru” na podstawie wybitnych zdolności z których ci są znani. Bohaterowie mogli całe życie (nawet od “dziada pradziada”) mieszkać w mieście albo przybyli do niego stosunkowo niedawno, jednak założeniem wstępnym jest fakt, iż zadomowili się już wystarczająco, by bronić go “własną piersią”. Całość będzie się odbywać w mieście o nazwie Bernetogh znajdującym się tuż za północną granicą Wężowego Lasu (dokładniejszy opis w linku).

W tej przygodzie postaci zostaną wysłane do Wężowego Lasu, aby zbadać najświeższy trop w sprawie zaginięć mieszkańców miasteczka i podejrzanych, czynnych ataków dzikich zwierząt na tychże. Tropem tym jest, jak mogliście się domyślić, notka znaleziona przez sierżanta, wedle której krąg druidzki przyznaje się do tych ataków i domaga się… ale to już w sesji.
Motywacją dla postaci jest tutaj chęć bronienia swojego domu (miasta) przed niebezpieczeństwem.

O przyjęciu do sesji decyduje konkurs nadesłanych KP. Kolejność nie ma znaczenia jeśli tylko zostaną nadesłane przed końcowym terminem. Na ocenę KP z mojej strony będzie się składała przede wszystkim część fabularna, w drugiej kolejności przydatność roli postaci w drużynie (na tle innych członków potencjalnej ekipy), zaś zoptymalizowanie mechaniczne nie będzie miało prawie żadnego znaczenia (jednak jeśli zobaczę postać mechanicznie dość słabą to postaram się zasugerować graczowi kilka poprawek, by nie odstawał od reszty).
Wykreujcie po prostu ciekawą postać, którą aż będzie chciało się czytać i spotkać w sesji.

Na KP czekam do 05.01.2017 włącznie. Sam sobie jestem winien, że otwieram rekrutację tuż przed świętami, więc daję o tydzień więcej niż pierwotnie planowałem. Wyniki ogłoszę nie później niż 07.01.2017. Możliwe przedłużenie rekrutacji, jeśli nie będę miał jeszcze kompletu KP i ktoś o odroczenie wyroku wprost poprosi.

O sposobie prowadzenia sesji

Moim zamiarem jest poprowadzenie sesji w miarę krótkiej jak na standardy forum (3-4 miesiące grania, może troszkę dłużej). Będzie walka, będą negocjacje, będzie podejmowanie decyzji fabularnych.
Po tej sesji zaplanowanych mam więcej gier o tej samej tematyce: skupionej wokół miasteczka Bernetogh i z krótką linią fabularną.
Nie ukrywam, że do tej gry zainspirowała mnie niedawno rozpoczęta sesja Warlocka, jednak w moim przypadku spoiwem łączącym kolejne przygody ma być miejsce (miasteczko, ziemie konkretnego lorda), a nie organizacja skupiająca awanturników.

Pomiędzy każdą sesją będzie przerwa. Nie jestem w stanie teraz powiedzieć jak długie będą to przerwy - przewiduję jednak, że około miesiąca, żeby MG i gracze odsapnęli nieco po poprzedniej przygodzie. Będzie to też okazja do tego, aby osoby, które straciły możliwość czynnego grania mogły się odłączyć od gry z możliwością późniejszego powrotu. Długość przerwy będzie zależeć między innymi od konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji oraz podjęte przez postaci graczy decyzje fabularne na temat dalszych działań (patrz poniżej).

No właśnie decyzje fabularne: chcę dać graczom wybór na koniec takiej krótkiej sesji “co dalej?” prezentując im kilka wyborów. Będą to zadania z cyklu co drużyna mogłaby zrobić jako następne, aby przyczynić się do bezpieczeństwa i rozwoju miasta. W tym miejscu gracze będą mogli też zgłaszać własne propozycje. Warunek jest tylko taki, aby zadanie było sensowne dla całej drużyny, a nie tylko części. Przykładowo w czasie sesji bohaterowie mogą się natknąć na gnolle w okolicy i w konsekwencji zdecydować, że chcą zbadać okolicę w poszukiwaniu psowatych, żeby wyeliminować potencjalne zagrożenie w zarodku.
Zawsze będzie też opcja “czekamy na rozwój wydarzeń”, co jest jednoznaczne z tym, że każda postać przez pewien czas zajmuje się swoim życiem codziennym dopóki w mieście nie zdarzy się kolejna “tragedia”.

W grze pojawi się GDoc. Nie wyobrażam sobie sesji bez tego narzędzia, gdyż w mojej opinii jest to najlepsze narzędzie do prowadzenia dialogów i dyskusji między graczami i NPCami (a także w sondzie miało 100% poparcia). Nie oznacza to jednak narzucania morderczego tempa. Chodzi raczej o to, żeby każdy miał okazję wyrazić swoją opinię w taki sposób (i z takim rozmachem) jaki mu odpowiada.
GDoc będzie także służył do prowadzenia walk.
Tutaj miałem zamiar wypisać kilka zasad, które chciałbym żeby towarzyszyły używaniu GDoc’a, ale zaczął mi z tego wychodzić mini kodeks karny, więc zrezygnowałem z całości. Wszystko tak naprawdę sprowadza się do tego, aby uszanować osoby które nie chcą / nie mogą korzystać z GDoca i nie szarżować do przodu z akcją zostawiając innych graczy w “przeszłości”.

Przyjmę do gry maksymalnie sześć osób.
Częstotliwość grania jaką przewiduję to (poza walkami) jedna tura na tydzień: 5 dni dla graczy, 2 dni dla MG oraz (w trakcie walk) jedna tura na dwa dni.
Nieobecność gracza będzie skutkowała tymczasowym przejęciem kontroli nad postacią przez MG (w walce będzie możliwość używania MG jak auto-pilota przekazując mi wcześniej kilka wskazówek co postać najprawdopodobniej będzie chciała zrobić).

O mechanice

Gra będzie wykorzystywać mechanikę DnD 3.5. Proszę zatem graczy o przygotowanie KP w oparciu o materiały SRD.
Wszystko co znajduje się na SRD jest dla graczy dostępne z następującymi wyjątkami:
  • Cokolwiek brane z Unearthed Arcana proszę wcześniej ze mną konsultować
  • Jeśli ktoś chce tworzyć własne magiczne przedmioty (czyli nie te z gotowej listy np. magicznych broni czy cudownych przedmiotów), również proszę o wcześniejszy kontakt
  • Rasy dowolne grywalne z SRD, ale z nie większym LA niż +1.
  • Nie dla gestaltów (nie będę nawet komentował jak absurdalnym niezbalansowaniem jest gestalt)
  • Drobna uwaga - inicjatywa będzie przydatna, ale dopiero w trakcie walk na tyle poważnych, że MG rozpisuje siatkę bitewną i wszystkie rzuty. Będzie to też swoisty znak dla graczy, że “żarty się skończyły”.

Mechanika jako taka będzie wykorzystywana wybiórczko przez MG i panuje zasada przewagi mózgu nad kostkami. Oznacza to, że w zależności od sensowności i opisu deklarowanej akcji MG będzie przyznawał bonusy lub kary do testów. KP powinny być przygotowane poprzez stronę internetową Myth-Weavers i udostępnione użytkownikowi Gettor.
Zasoby dostępne przy tworzeniu postaci:
  • Atrybuty metodą wykupowania za punkty z pulą 32 punktów (plus 1 punkt jeśli stworzona postać ma co najmniej 4. poziom)
  • PW maksymalne na 1. poziomie, potem średnia z kostki (k4 = 2.5; k6 = 3.5, itd.) zaokrąglane na przemian w dół i w górę (1k4 = 2; 2k4 = 5; 3k4 = 7; itd.). Na życzenie gracza mogę też wylosować PW - w takim wypadku napiszcie mi pw (raz wykostkowane PW są wiążące)
  • Złoto na początek: 9 000 szt
  • Doświadczenie na początek: 10 000 punktów (dla większości oznaczać to będzie dokładnie 5. poziom doświadczenia)

Oczyma wyobraźni widzę już pytania o materiały spoza SRD: generalnie nie, ale jeśli brakuje jakiejś drobnostki, która fabularnie pasowałaby do postaci to pytać śmiało, na pewno coś wspólnie wymyślimy.

Jako MG zastrzegam sobie prawo do zmian w mechanice w trakcie gry, ale nigdy po to żeby zaszkodzić graczom, a jedynie po to żeby ubarwnić fabularnie sesję. W grze mogą się też pojawić szczątkowe ilości rzeczy spoza SRD (na przykład w postaci przedmiotów magicznych opisanych w innym podręczniku).

Umowa grzecznościowa między MG a graczami

Wszyscy jesteśmy tutaj, żeby się dobrze bawić. Wobec tego jako gracz zobowiązujesz się do szanowania współgraczy i MG (zaś MG do szanowania swoich graczy). Nie jesteś tutaj żeby wygrać ani z MG, ani ze współgraczami. MG też nie jest tutaj, żeby próbować wygrać z Tobą (jak teraz o tym myślę, to w sumie dziwne stwierdzenie).
Po prostu. Bawmy się dobrze.

 
Gettor jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:16   #2
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację


Zarezerwowany kącik na (przyszłe) pytania graczy i odpowiedzi MG.
Dodatkowe mini-materiały o które prosili ludzie:

Niewiele wiadomo o plemionach żyjących w głębii Wężowego Lasu z wyjątkiem ich wrogiego nastawienia do intruzów wtargających na ich ziemię. Osobniki przybywające sporadycznie do miasta na handel są samotnikami bez plemienia - najczęściej pragną przechandlować skóry, futra i ozdoby z kości za jedzenie i (rzadziej) broń. Dzięki takim wymianom część handlarzy zna przynajmniej częściowo język elficki i leśny, zaś przybywające centaury pochwyciły co nieco języka wspólnego.



Dzikie elfy, podobnie jak centaury, w swoim naturalnym środowisku w głębii Wężowego Lasu nie tolerują osób z zewnątrz. Żyją w zgodzie z istniejącym kręgiem druidzkim we wschodniej części lasu, lecz są to tylko opowieści zasłyszane w większości od dzikich elfów, które osiedliły się w mieście. W przeciwieństwie do druidów nie uznają żadnej aktywności miastowych w swoim lesie i aktywnie wypędzają wszelkich intruzów. Na szczęście są bardzo terytorialni i nie zapuszczają się w miejsca najczęstszej aktywności ludzi - na miejsca wycinek i w okolice szlaku handlowego.



Lista nadesłanych dotąd zgłoszeń:
Płomiennołuski - Battle Sorcerer 4 / Fighter 1 - Kompletna
Psionik - Rogue 5 - Kompletna
Kawalorn - Ranger 1 / Fighter 4 - Kompletna
Moni - Cleric 5 - Mechanika - sprawdzona, uwagi wysłane. Czekam na fabułę
Nami - Warlock 5 - Kompletna
Warlock - Wilder 5 - Kompletna
Sayane - Fighter 5 - Kompletna
Kerm - Warmage 5 - Kompletna
Molkar - Paladin 4 - Kompletna
EvilCookie - Bard 5 - Mechanika + Fabuła - wysłane uwagi odnośnie mechaniki, czekam na dostosowanie

Zasady dotyczące korzystania z Flaws:
Jeśli ktoś nastawia się na używanie Flaws to ma dwie możliwości korzystania z tego: (A) dostaje 1 Atut za 2 wybrane Flaws albo (B) MG losuje mu 1 Flaw i dostaje za to 1 Atut.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
1. Co to jest gestalt?
Gestalt to wariant tworzenia postaci z Unearthed Arcana, który polega na tym, że bierzesz dwie klasy postaci (np. barbarzyńca i mag) i bierzesz lepsze statystyki z nich (kostkę wytrzymałości i bazowy atak barba, rzuty na wolę i czary maga, itd.)

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
2. Czy wiadomo coś o tym kręgu druidów, jak on tam wygląda, jakie bóstwa wyznają? Czy może dla większości mieszkańców nie jest to wiadome?
Wiadomo co nieco. W sumie dziwię się, że nie pomyślałem o tym, żeby to uwzględnić w materiałach. W wolnej chwili (nie wiem czy dzisiaj czy jutro) dopiszę taką garstkę informacji do doca z informacjami o mieście.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
3. Może mi się przydać do historii postaci - gdzie dokładnie leży to to wszystko? Chodzi mi o mapę całego Faerunu, bo nazwy The Green Fields, Troll Mountains i The Snakewood nic mi nie mówią.
Spójrz na mapie na Wybrzeże mieczy i zlokalizuj Candlekeep. The Green Fields (i całą resztę) ujrzysz nieco na wschód od niego

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Tak przyszłościowo - klasy prestiżowe też tylko z SRD?
Tak, tylko z SRD. Nie planuję rozszerzać materiałów o więcej podręczników.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Jak to właściwie było z karami za wiele klas podstawowych? Kojarzę tylko, że nie ma kar przy dwóch klasach, gdy jedna jest klasą ulubioną (dla człowieka dowolna), a przy co najmniej dwóch nieulubionych klasach jakieś kary występują.
Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba wprowadzić pojęcie "widoczności" klasy z punktu widzenia dylematu czy kary za wieloklasowość się należą. Klasa jest "niewidoczna" dla dylematu jeśli jest ulubioną klasą danej postaci (jak zauważyłeś: dla człowieka jest to dowolna klasa).

Następnie jak już wykluczymy widoczność ulubionej klasy i wciąż mamy co najmniej dwie klasy na postaci (na przykład krasnolud: ulubiona klasa wojownik ma klasy zaklinacza i kapłana), sprawdzamy która klasa ma najwyższy poziom (powiedzmy, że jest to 5 poziomów kapłana). Jeśli drugorzędna (i każda kolejna) klasa różni się o więcej niż 1 poziom od tej najwyższej, to nakładana jest kumulująca się kara -20% do zdobywanego doświadczenia (czyli 4. poziom zaklinacza obok tych poziomów kapłana jeszcze nie nałoży kary, ale 3. i niższy już tak).

Kary się kumulują, więc jeśli taki krasnoludzki kapłan 5 / zak 3 stwierdzi, że świetnym pomysłem byłoby teraz wziąć poziom łotrzyka, to kara mu wzrośnie do -40% PD. Jeśli jednak uznałby, że weźmie 4. poziom zaklinacza zamiast poziomu łotrzyka, to wszelkie kary z niego spadną (bo poziom zaklinacza zaczyna być w "bliskości" jego poziomów kapłana).

Cytat:
Napisał Kawalorn
A jakie w tym wszystkim miejsce ma lokalny kult Chauntei, bóstwa jednak czczonego przez druidów? Co o tym wiadomo?
Kult Chauntei został sprowadzony do Bernetogh niejako w dwóch celach: jako miejsce kultu dla lokalnych farmerów a także żeby "udobruchać" druidów czczących Sylwanusa (jak dotąd działało).

Cytat:
Napisał Kawalorn
Ziemie lorda mają jakąś zbiorczą nazwę (np. Heremby ;p)? Czy lord Heremby jest takim sobiepanem, nie będącym poddanym żadnego państwa?
Nie sądziłem, że pytania pójdą w stronę aż tak globalnej polityki Nie mają formalnej nazwy, zaś lord nikomu aktualnie nie podlega.

Cytat:
Napisał Moni
Co by offtopu nie było zapytam czy podobnie jak w sesji Warlocka preferujesz jakiś typ gry, jak np. walkę w kontakcie?
Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoje pytanie, ale stawiam na grę zespołową: dialogi w drużynie, nakręcanie akcji przez graczy. Ja wam dam cel i zasugeruję możliwą ścieżkę do jego osiągnięcia, ale co zrobicie to już musicie sami ustalić.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Skoro dzikie elfy raczej nosa nie wyściubiają, to w jakim celu ktoś może iść walczyć z dzikimi elfami?
Brukgraer jest weteranem wojennym i zna się na swoim fachu. Nie rozpowiada na rynku o nienawiści do elfów i potrzebie zbrojnych kampanii przeciw szpiczastym, jednak kiedy ktoś do niego przyjdzie, wyjaśni swoje potrzeby podróży do puszczy to mu pomoże dobrym słowem i wskazówkami.

Pamiętaj, że jest to miasteczko przez które przewija się wielu awanturników i poszukiwaczy przygód, więc najczęstszym powodem dla którego takie zbrojne drużyny wybierają się do lasu i w góry jest poszukiwanie skarbów. Czasami zostają też wynajęci przez kogoś komu zaginął krewny lub inna bliska znajoma, żeby go odnaleźć. W tych wyprawach walki z elfami są sprawą drugorzędną - skoro wiadomo, że nas zaatakują jak tylko tam wejdziemy szukając czyjegoś wujka to równie dobrze możemy się dowiedzieć czego się po nich spodziewać.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Jako że najważniejszym kryterium w rekrutacji jest fabuła - będzie można po ogłoszeniu wyników rekrutacji jeszcze pozmieniać mechaniczne szczegóły, a konkretnie umiejki?
Nie widzę problemu. Dopóki nie skończy się wstępna tura "co my tu robimy i czego od nas chcecie" to będzie można sobie doszlifowywać postać i jej ekwipunek.

Cytat:
Napisał MrKroffin Zobacz post
To ja zadam pytanie natury fabularnej - drużyna będzie pełnić raczej funkcję oddziału milicji powstałej na potrzeby obrony miasta czy coś bardziej prestiżowego, powiedzmy specjalna grupa do rozwiązywania problemów z bezpieczeństwem? A jeśli opcja nr 2, to tworzymy jak rozumiem osoby znane i wpływowe w mieście?
Tak, opcja numer 2. Wasze postaci mogą być znane i wpływowe w mieście, jednak nie jest to warunek konieczny. Ważne by były wystarczająco "zdolne", że sprawujący władzę komendant straży właśnie do nich uderza w chwili kryzysu.


Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
A ja jeszcze raz o mechanice: jak mniej więcej przewidujesz zdobywane doświadczenie podczas tej i kolejnych sesji? Jak mniej więcej postać będzie awansować?
Doświadczenie będziecie dostawać na bieżąco. Za walki będzie przyznawane tyle doświadczenia ile każdemu walczącemu (i innym, którzy z ważnego powodu walczyć akurat nie mogli), zaś za indywidualne osiągnięcia będę nagradzał osobno (ale też na bierząco).

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
P.S. Poczytałem sobie właśnie komentarze z waszej sesji u Warlocka. Więc wieczna pochodnia wcale nie spala się w godzinę, jak rozumiem? :P
To ja może jeszcze raz. Ekhm. Tutaj są oficjalne materiały do mechaniki w sesji.. Są anglojęzyczne. Jest w nich jasno napisane, że Everburning torch nie wypala się nigdy i jest permanentna.

Cytat:
Napisał Moni Zobacz post
Zanim znowu dokonam błędu kardynalnego, pytanie do MG. Jakie ma pan podejście do długości historii postaci i formy jej przedstawienia?
Długość dowolna, byle by na całej długości była ciekawa i dobrze się ją czytało. No i żeby zawierała w sobie wydarzenia z przeszłości postaci, które ewentualnie można by wykorzystać w grze. Forma prawie dowolna - google doc, pdf, doc do ściągnięcia. Cokolwiek w formie dedykowanej i wygodnej dla mnie, żebym zapisał sobie to gdzieś u siebie.

Cytat:
Napisał Kawalorn Zobacz post
Z tym doświadczeniem chodzi mi raczej o to, czy należy spodziewać się awansu o 1 poziom, 2, 5, 10. Tak mniej więcej, oczywiście.
Nie wiem. Najzwyczajniej w świecie nie potrafię przewidzieć na ilu z przygotowanych wcześniej przeciwników/przeciwności się natkniecie i jak będziecie rozwiązywać problemy. Będę celował we współczynnik +/- 1 awans na sesję, ale to może różnie wyjść.

Cytat:
Napisał psionik Zobacz post
Czy pozwalasz na LA buy-off?
Pozwalam

Cytat:
Napisał Nami Zobacz post
Czy była gdzieś mowa, że jak się ma jakiś Craft, to się graty kupuje taniej lub cokolwiek z tym związane na początek gry?
Nie było jeszcze o tym mowy. Jak ktoś chce coś sobie wyprodukować własnoręcznie to trzeba zaturlać kostką zgodnie z zasadami korzystania z umiejętności co oznacza, że istnieje ryzyko straconych pieniędzy przy wyjątkowo nieudanych rzutach, zaś przy tworzeniu bardzo drogich przedmiotów (mithralowa zbroja na przykład) trzeba się liczyć z faktem, że postać najpewniej spędziła na tworzeniu takiego cuda całe miesiące.

 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 05-01-2017 o 20:15.
Gettor jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:48   #3
Edgelord
 
Zell's Avatar
 
Reputacja: 1 Zell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputację
Zastanówmy się...

Całkiem możliwe, że się skuszę, Gettorku.
 
__________________
Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.
Zell jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:57   #4
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Zapraszam, zapraszam

Kącik do odpowiadania na pytania i rozwiewania wątpliwości już przygotowany <przyklepuje zapraszająco miejsce na kanapie obok siebie>
 
Gettor jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:03   #5
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Jesli najdzie mnie pomysł to skrobne niestandardowa rasę d:
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:05   #6
 
Kawalorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwu
1. Co to jest gestalt?
2. Czy wiadomo coś o tym kręgu druidów, jak on tam wygląda, jakie bóstwa wyznają? Czy może dla większości mieszkańców nie jest to wiadome?
3. Może mi się przydać do historii postaci - gdzie dokładnie leży to to wszystko? Chodzi mi o mapę całego Faerunu, bo nazwy The Green Fields, Troll Mountains i The Snakewood nic mi nie mówią.

Mam na razie dwa koncepty, muszę się zdecydować na któryś. Jeden to strażnik miejski (pewnie wojownik), drugi to myśliwy. I tu mam nadzieję na pomoc jakieś mechanicznego wyjadacza... Jak mogę zrobić myśliwego? :P Jako pierwsze skojarzenie nasuwa się tropiciel (podobno słaba mechanicznie klasa, ale sądząc po tym, co Gettor napisał o mechanicznym balansie, MG raczej nie zechce nas pozabijać ;p ), tylko ta magia... Raz, że nie pasuje do zwykłego myśliwego, a dwa, że tropiciel to ktoś taki przywiązany do natury, tak po druidzku, a to nie pasuje do mojego konceptu postaci. A może wziąć parę poziomów tropiciela, zanim pojawi się magia, i potem rozwijać wojownika? Będę mógł spokojnie rozwijać umiejętności
Wiem, że są jakieś inne klasy a la tropiciel, ale cóż, w SRD to chyba tylko Planar Ranger (nieee) i Urban Ranger (ten z kolei chyba za mało z naturą ma wspólnego, jak dla mnie, wiedzy o naturze nie ma).
Chyba że... parę klasów zwykłego tropiciela, a potem Urban Rangera?

Chyba nie wypada mi spamować wątku moimi mechanicznymi sprawami, gdy jeszcze nawet nie wiem, czego chcę, dlatego może napiszę na PW, jak jakaś dobra dusza będzie chciała mi doradzać.
 
Kawalorn jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:10   #7
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Cieszę się, że mogłem kogoś zainspirować.

A tak na poważnie, to moooocno zastanawiam się nad wzięciem udziału. To znaczy, że chcę wziąć udział (od dłuższego czasu czaję się na jakąś dobrą sesję D&D 3.5), ale nie wiem jak u mnie z czasem będzie. Prawdopodobnie stworzę wojo-kapłana Tempusa, ale nie wiem jeszcze jaką rasą zagram (wstępnie myślałem nad półorkiem). Facet będzie chodzącą maszyną do zabijania (2 metry wzrostu, imponująca muskulatura i liczne blizny na ciele), chlubiącym swego boga poprzez walkę. Jeśli ktoś by chciał powiązać w jakimś stopniu swoją postać z moją, to zapraszam na PW.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:24   #8
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Juz o powiązaniu pisze, a nie wie czy czas znajdzie
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:32   #9
 
Kawalorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwu
Swoją drogą, szkoda, że max LA to +1, bo do tej miejscowości centaur pasowałby jak ulał.
 
Kawalorn jest offline  
Stary 15-12-2016, 20:55   #10
 
Moni's Avatar
 
Reputacja: 1 Moni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłość
To ten tego, kto lepiej spisuje się w roli wsparcia, kapłanka czy paladynka?
 
__________________
Prowadzi: Złota maska
Prowadzona: Chmury nad Draumenionem
Moni jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172