Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-12-2016, 14:11   #1
 
Grave Witch's Avatar
 
Reputacja: 1 Grave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputację
[Zaris] Ścieżki losu



Mała Rav, wyspa położona na Morzu Olerskim, chociaż oficjalnie była częścią królestwa Nemerii, to - podobnie jak jej siostra, Duża Rav - rządziła się własnymi prawami. Jakby na to nie spojrzeć, od stolicy oddzielało ją nie tylko morze, ale i pasmo wysokich gór, zwanych Naszyjnikiem, które stanowiły nie lada przeszkodę. Można by wręcz rzec, że obie wyspy tworzyły królestwo w królestwie, co w przypadku Nemerii nie było niczym nowym. Mała Riv dostała się pod władanie kuzyna królowej Eliseii, Kestara. Mężczyzna ów, liczący sobie trzydzieści dwie wiosny, nie był szczególnie popularnym człowiekiem. Powszechnie było wiadomym, że nienawidzi swego stanowiska, a pozycję gubernatora wyspy traktuje jak zesłanie. Korzystał przy tym z każdej okazji, by swoje niezadowolenie dać odczuć tym, którzy znaleźli się pod jego opiekuńczymi skrzydłami. Najgorzej zaś mieli rybacy, którymi Kestar pogardzał i których gnębił na każdym kroku. Niedobre czasy nastały dla ludności Małej Rav.
Powiadają jednak, że nigdy nie jest tak źle, by nie mogło być gorzej. Ile w owym powiedzeniu prawdy było, mieli się wkrótce przekonać nie tylko wyspiarze z Morza Olerskiego, ale i całe Zaris. A zaczęło się od pewnej wioski na wschodnim wybrzeżu…



Ravila była jedną z wielu osad, której mieszkańcy trudnili się, w większości, połowami. Nie leżała w pobliżu żadnego z głównych traktów handlowych ani miast portowych. Życie w niej płynęło stałym rytmem, od czasu do czasu przerywanym przez pojawienie się zbłąkanego statku czy hucznie obchodzone święta na cześć bogów, zapewniających jej przetrwanie. W wiosce stała świątynia Denary, a nieco poza jej granicami druga, poświęcona Arenie.
Władzę w wiosce sprawowała rada starszych. To na ich barkach leżał obowiązek dbania o to, by po zapłaceniu podatków mieszkańcy nie przymierali głodem, by nie zabrakło ziarna na obsianie poletek, by zwierzyna w okolicznym lesie nie została zbytnio przetrzebiona, by nikomu nie brakowało drewna na zimę, by młodzi zawsze mieli dość zajęcia, żeby kłopotów nie sprawiać, by nie uciekali w poszukiwaniu lepszego życia. Nie było to łatwe zadanie, bowiem wielki świat kusił swymi cudami, które w porównaniu z domem wydawały się pokusą nie do odparcia.
W skład rady wchodziło pięć osób. Kowal, krasnolud imieniem Tohar, porywczy i kłótliwy, jak to jego rodacy mieli w zwyczaju. Kapłan Denary, śnieżny elf imieniem Illisir, który przybył do wioski przed sześćdziesięciu laty i od tamtej pory zajmował się swą trzódką troskliwie, acz z wyraźnie wyczuwalnym dystansem. Kolejnymi osobami byli łowczy Marcus i jego żona Mila, wioskowa bardka, której rodzina przybyła do Ravili kilka pokoleń temu. Powiadano, że byli to piraci, których statek rozbił się na pobliskich skałach, jednak czy plotki te prawdziwe były czy nie, tego nikt nie wiedział. Ostatnią osobą był karczmarz, Nicodon, który był człowiekiem mającym swe młode lata daleko za sobą, jednak wciąż tryskającym energią niczym młokos, co to wciąż mleko matki ma pod nosem. Wraz z żoną Marją przybył do wioski przed dwudziestoma laty, by przejąć interes swego brata, Justa, gdy tamtemu zmarło się, jak głosiła plotka, z przepicia. Karczma, położona nieco poza granicami wioski, przy niezbyt uczęszczanej drodze wiodącej do portowego miasta Orset, zwykle nie bywała zatłoczona. Zyski wystarczały jednak na to, by się utrzymać na powierzchni.
Dwa razy do roku, zazwyczaj w wigilię głównych świąt na cześć opiekuńczych bogiń, do Ravili przybywała odziana w czerń kobieta. Wizyty te były stałym elementem życia wioski. Wszyscy witali ją z szacunkiem, chociaż nikt nie był w stanie wyjaśnić, dlaczego. Spędzała ona noc w wieży Tarusa, demona będącego wioskowym magiem, który pewnego dnia, dobre osiemnaście lat temu, po prostu pojawił się w wiosce i zajął miejsce poprzedniego maga, który odszedł do Ogrodów Tahary. W wieży tej, gdy gościła owa nieznajoma, zbierała się rada starszych, obradując zwykle przez noc całą. Nad ranem wszyscy rozchodzili się do swych domów, sprawiając wrażenie wypoczętych i radosnych, zaś kobieta znikała równie tajemniczo, jak się zjawiała. I tak co roku, niezmiennie, niczym słońce, które wstawało każdego ranka. Aż pewnego razu, w przeddzień święta Areny, kobieta w czerni się nie pojawiła.

Dzień ów był piękny, słoneczny i ciepły. Spokojne morze delikatnymi falami obmywało złoty piasek plaży. W konarach drzew świergotały ptaki. Dzieci z wesołym pokrzykiwaniem ganiały za sobą lub próbowały złapać Feliksa, kota rybaka Piorusa, który to mieszkał samotnie, odkąd jego żona zmarła przed rokiem. Jego samego, jak i większości mężczyzn, nie było w wiosce. Jedni wypłynęli na połów, inni harowali na poletkach, a jeszcze inni wybrali się na łowy. Kobiety skupiły swe starania na przygotowaniu jadła na obchody święta Areny, na które jak zwykle mieli się zebrać wszyscy mieszkańcy. Do niektórych przybyły rodziny z pobliskich wiosek, niektórzy sami powyjeżdżali w odwiedziny. Czas to był niezmiernie chaotyczny, głośny i radosny. Nic zatem dziwnego, że dopiero pod wieczór zauważono pewną zmianę. Członkowie rady, rzucając niespokojne spojrzenia w kierunku ścieżki, która na cypel prowadziła, a którą zwykle nadchodziła nieznajoma, ruszyli do demoniego maga. Tego jednak w wieży nie zastali.
W radosny nastrój wkradły się nuty strachu, których nikt wyjaśnić nie potrafił. Ci zaś, którzy mogliby, trzymali języki za zębami.
Wieczorne niebo zasłoniły chmury, a kryjące się w morzu słońce zabarwiło wodę szkarłatem. Powiało chłodem, który wyssał radość z serc, sprawiając że ci, co tej nocy kładli głowy na poduszkach, drżeli, czując na sobie oddech zbliżającej się śmierci…







Witam.

Tym, którzy przebrnęli przez wstępniak, dziękuję za wytrzymałość . Rekrutacja ta, którą ów wstępniak rozpoczyna, ma za zadanie zachęcić was do wzięcia udziału w przygodzie, której akcja rozgrywać się będzie w autorskim świecie mojego pomysłu, zwanym Zaris. Nie jest to świat mlekiem i miodem płynący, jednak do najgorszych także nie należy. Mamy tu królestwa dobre, szare i złe, podobnie jak i rasy i ich przedstawicieli. Jednym wiedzie się lepiej, innym gorzej. Są konflikty, wojny i spiski, są także radosne święta, bohaterskie wyczyny i błoga sielanka. ot, świat jakich wiele.
Sesja nastawiona będzie na rozwój postaci od tak zwanego zera, do owego słynnego bohatera. Wstępniak nakreśla mniej więcej miejsce, z którego BG wyruszą, by stać się owymi herosami, o których bardowie tworzą swe pieśni. Względnie, by trafić do bezimiennego grobu. Ale po kolei…

Poszukuję graczy, którzy mieliby ochotę wcielić się w mieszkańców wioski Ravili. Młodych mieszkańców, zaznaczę. Nie wymagam szczególnie dokładnej znajomości świata, dobrze by jednak było, by kandydaci poświęcili chwilkę na, przynajmniej pobieżne, rzucenie okiem na materiały. Nie jest tego dużo, naprawdę.
Jak to zwykle bywa, wymagać będę karty postaci. Karta ta składać się powinna z dwóch części: fabularnej i mechanicznej. W tej pierwszej powinno się zawrzeć wszystko to, co zakorzenia BG w realiach Zaris. Oto wzór, który może pomóc w tym zadaniu:


Karta Postaci



Avatar
Szerokość 200 pikseli

Imię, nazwisko, przydomek

Rasa
Ze względu na specyfikę miejsca, z którego postacie pochodzą, ograniczam wybór ras do siedmiu. Ich opis, wraz z przykładową mechaniką, znajdziecie tutaj: Grywalne rasy i mechanika. Spis pozostałych, najczęściej spotykanych, tutaj: Zaris - rasy.

Wygląd
Parę słów wystarczy.

Wiek
Jak się rzekło, oczekuję postaci młodych, najlepiej takich, które niedawno wkroczyły w wiek dorosły. Ogólnie przyjętym jest, że osoba liczaca sobie szesnaście (16) wiosen, jest uważana za dorosłą. Niektóre rasy jednakże, a konkretnie te długowieczne, jeszcze przez jakiś czas traktuja taki “dorosłych” jak dzieci. Proszę wziąć to pod uwagę.

Charakter
Jest to dość istotna część karty dlatego wymagać będę nieco więcej niż suche “dobry” czy “zły”.

Pochodzenie
Wbrew pozorom podpunkt ten nie jest pozbawiony prawa wyboru. Nie każdy wszak musiał się urodzić w wiosce. Tu znajdziecie podstawowe opisy królestw: Zaris - mapa.

Profesja
Do wyboru macie standardowe profesje świata fantasy, poziom początkowy. Proszę jednak brać pod uwagę miejsce, w którym postać mieszka.

Wiara
Wiosce patronuje Denara i Arena, jednak nie znaczy to, że jesteście ograniczeni w wyborze swego boskiego patrona. Ich pełniejszą listę znajdziecie tutaj: Zaris - Bogowie i bóstwa.

Magia
O ile ktoś takową posiada… Liczba czarów ograniczona punktami w magii, po jednym na punkt. Do tego proszę o zapoznanie się z tym doc’iem: Zaris - magia. Będzie on także przydatny przy tworzeniu mechanicznego obrazu postaci.

Umiejętności
Nie ograniczam, jednak proszę o rozwagę i umiar.

Historia
Nie oczekuję wiele, bowiem najpewniej i tak sporo z tego zostanie pominięte. Bądźmy szczerzy, tak zwykle się dzieje. Wystarczy wypunktowane najważniejsze wydarzenia z życia BG. Rodzina, przyjaciele, stosunki między nimi oraz to jak postać odnosi się do życia w wiosce i jej mieszkańców. Zakończyć na owym wigilijnym dniu, o którym mowa we wstępniaku.

Ekwipunek
Bez magicznych przedmiotów. Na dobrą sprawę proszę tu opisać co postać posiada, niekoniecznie przy sobie.



Po zrobieniu pierwszej części należy przejść do drugiej (względnie na odwrót lub równocześnie, jak kto woli). Mechanika w Zaris nie jest szczególnie skomplikowana i na dobrą sprawę, nie licząc momentu tworzenia karty postaci, gracze nie będą mieli z nią wiele do czynienia. Rzuty wykonywać będę sama, w zaciszu kostnicy.
Do rozdysponowania macie dwadzieścia (20) punktów. Każda cecha powinna mieć minimum jeden (1) punkt na swojej wartości. Wyjątkiem są rasy niemagiczne, które mogą mieć magię na zero (0). Maksymalna wartość danej cechy nie powinna przekroczyć pięć (5).

Cech jest osiem:

Siła
Zręczność
Wytrzymałość
Opanowanie
Charyzma
Spryt
Magia
Wiara

Koszt każdej “kropki”, poza magią która rządzi się własnymi prawami, wynosi kolejno:
1-4 - 1 punkt,
5-6 - 2 punkty,
7-8 - 3 punkty.
Po ich rozdaniu należy ponownie otworzyć doc z rasami i przyporządkować punkty bonusowe, które nie podlegają powyższej zasadzie, pamiętając jednak o tym, by nie przekroczyć maksymalnej wartości. Poniżej opisu ras, umieszczona została przykładowa mechanika, nastawiona na przeciętnego owej rasy przedstawiciela. Jest to tylko wytyczna, na wypadek gdyby ktoś potrzebował zobrazowania pojęcia “przeciętny”, pokazująca przy tym różnice pomiędzy rasami. Jedne mniejsze, inne większe. Oczywiście nie namawiam nikogo, by kopiował owe mechaniczne przykłady. Jak sama nazwa wskazuje, są to tylko przykłady.


Tyle w kwestii tworzenia karty, przejdę zatem do spraw organizacyjnych.


Sesję planuję na luźne fantasy, jakby nie spojrzeć system tego ode mnie wymaga. Czy będzie to heroic, dark czy inny rodzaj, zależeć będzie w dużej mierze od decyzji graczy. Świat, do którego was zapraszam jest tworem niedokończonym i zapewne nigdy dokończony nie zostanie pomimo, licznych już, sesji w jego realiach. Z tego to powodu oczekiwać będę od graczy pewnej dozy samodzielności.
Osoby zorientowane w temacie informuję, że czas akcji dziać się będzie mniej więcej równolegle do czasu innej sesji, już zakończonej, pod tytułem “Prawdy fałszywe”. To tak na wypadek gdyby ktoś chciał wiedzieć.

Liczbę graczy ustalam na minimum trzech (3), a maksimum pięciu (5). Nie widzę sensu tworzenia większej grupy, szczególnie gdy w grę wejdzie gdoc.
Odnośnie doc’a. Nie zamierzam takowego zakładać. Jeżeli ktoś lubi, ma czas i ochotę, może założyć swój i tam prowadzić solowe dialogi czy to z współgraczami czy z NPC (MG będzie do dyspozycji). Byle, oczywiście, wyrabiał się w czasie.
Skoro przy czasie jesteśmy… System 5/2 wydaje mi się najsensowniejszym. Jeżeli akcja, zapewne jedynie na początku, będzie toczyć się szybciej a gracze odpisywać hiperaktywnie, wtedy i moje odpowiedzi pojawiać się będą wcześniej. Standardowo jednak uważam, że pięć dni na stworzenie paru słów odpisu to aż nadto.
Będąc przy odpisach… Nie oczekuję postów na kilka stron a4. Nie będę jednak tolerować jednolinijkowców. Długość “na avatar” powinna być idealnym wyznacznikiem minimalnej ilości tekstu.

I na koniec…

Karty postaci proszę przesyłać na pw w formie linku do doca. W tytule dokumentu proszę umieścić tytuł sesji oraz forumowy nick gracza, co by było ładnie i przejrzyście. Prosze także aby doc został udostępniony dla sugestii lub edytowania.
O wyborze decydować będzie konkurs kart i moje widzimisię, czyli standardowo.
Termin nadsyłania ustalam wstępnie na trzydziestego grudnia (30.12.2016). Ogłoszenie wyników powinno nastąpić tego samego dnia lub w sylwestra. Jeżeli przed tym czasem otrzymam komplet kart, które okażą się grzechu warte, rekrutacja zostanie zakończona wcześniej.
[18+] zostanie dodane do tytułu sesji. Nie twierdzę, że będą ku temu powody, jednak wolę ostrzec zawczasu żeby później nie było “ale”.

I to by było na tyle, a przynajmniej tak mi się wydaje. W razie wątpliwości proszę pytać, czy to w temacie, na pw czy przez inne środki komunikacji międzyludzkiej, dostępnej przez internet .


Pozdrawiam.
G W


Otrzymane karty postaci:

Maelar Ziivynn - elf - myśliwy
Larissa Hawthorne - człowiek - łowca
Aria Jesterwing, Iskra - wróżka - bardka
Mefala Viroth - elf - czarodziejka
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”

Ostatnio edytowane przez Grave Witch : 29-12-2016 o 13:23.
Grave Witch jest offline  
Stary 20-12-2016, 14:38   #2
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Z pewnością nie ominę okazji, by ponownie odwiedzić Zaris
 
Kerm jest offline  
Stary 20-12-2016, 19:58   #3
 
Luwinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Luwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputacjęLuwinn ma wspaniałą reputację
Podoba mi się Twój pomysł. Chętnie coś stworzę
 
Luwinn jest offline  
Stary 20-12-2016, 20:56   #4
 
Buri's Avatar
 
Reputacja: 1 Buri nie jest za bardzo znany
I ja się zgłaszam!
 
Buri jest offline  
Stary 22-12-2016, 10:12   #5
 
Tom Atos's Avatar
 
Reputacja: 1 Tom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputację
Czy wśród grywalnych ras są przedstawiciele obu płci?
Czy można grać np. pijącą reddsa krasnoludzicą, albo syrenamanem morskim kusicielem?



Jak na grę wpłyną ograniczenia syren?
Mam na myśli:
„Konieczność dostępu do wody morskiej”
i
„Niezdolne do przyswajania normalnego pokarmu”

To raczej eliminuje tę rasę z dalszych podróży w głąb lądu.
Czy można negocjować np. wanna z soloną wodą raz dziennie i można jeść fishburgery?
 
Tom Atos jest offline  
Stary 22-12-2016, 10:36   #6
 
Grave Witch's Avatar
 
Reputacja: 1 Grave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputację
Większość ras, które występują w Zaris, ma przedstawicieli obu płci. Z listy dostępnych dla graczy w tej sesji - każda.
Co do ograniczeń u syren, to w przypadku podróży w głąb lądu wystarczy ich magia wody. Jako jedyni są w stanie stworzyć dokładną kopię wody morskiej, aczkolwiek rzadko z tego korzystają. Jakby na to nie spojrzeć, ląd ogranicza je w sposób znaczny i z zasady wolą trzymać się brzegów lub w ogóle nie wychodzić z morza.
Co tyczy się pokarmu to wystarczą świeżo złowione ryby, jedzone w wersji surowej. Podobnie jednak jak ma się to z wodą morską, jest to wyjście na czarną godzinę. Krótkotrwałe i niechętnie stosowane. Nie przewiduję jednak podróży zbyt daleko w kierunku środka wyspy. To jednak, w dużej mierze, zależeć będzie od samych graczy.

Pozdrawiam.
G W
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”
Grave Witch jest offline  
Stary 22-12-2016, 12:36   #7
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Hmm to i ja się oficjalnie zgłoszę. Krasnolud albo wilkołek będzie się szykował.

Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 22-12-2016, 14:54   #8
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Brzmi ciekawie, teraz tylko pytanie bo jak zawsze ciągnie mnie do czegoś co para się magią :P
Czary w razie czego wymyślamy sami? jest jakaś taka ogólna lista? jest jakieś ograniczenie co do tego co taki czar ma robić?
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 22-12-2016, 15:41   #9
 
Grave Witch's Avatar
 
Reputacja: 1 Grave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputację
Nie ma czegoś takiego jak lista czarów. Dopóki trzyma się danej dziedziny magii, nie powinno być problemów. Proszę jednak pamiętać że nie tylko ilość czarów jest zależna od punktów magii, ale także ich moc. Przykładowo magia iluzji...
Mag z 2 punktami będzie w stanie wyczarować ścianę, która będzie wyglądała na prawdziwą ale przez którą będzie można przejść. Będzie miał także ograniczoną skuteczność działania. Dwie osoby będą ową iluzję widzieć, dla trzeciej będzie tylko wibracją powietrza.
Mag z 5 punktami stworzy mur, którego przeciwnik nie będzie w stanie pokonać i który dla ograniczonej ilości osób będzie sprawiał wrażenie jak najbardziej realnego.
Mag z wartością magii 8 stworzy nie tylko ścianę czy mur, ale całą budowlę, po której będzie się można poruszać, mieszkać, żyć, ale która może zniknąć w trakcie sekundy, gdy owemu magowi się znudzi. Fakt, tworzenie jej zajmie mu trochę ale efekty będą w stanie oszukać każdy zmysł u niemal każdej istoty.
To tylko taki luźny przykład. Najlepiej będzie podesłać mi przyładową listę z efektami, które owe czary powinny dawać, a ja ją ładnie dopasuję do realiów.



Ps. Wilkołaki to tylko jeden z rodzajów łaków. Jeżeli ktoś będzie chciał zagrać innym rodzajem, roszę podesłać mi opis takiegoo przedstawiciela z jego mocnymi i słabymi stronami. O ile będzie on pasował do miejsca, z którego zaczynacie, nie widzę problemu by dopuścić taką postać do gry. Z obecnie istniejących, które zostały wykorzystane w poprzednich sesjach, są psołaki i kotołaki. Taka tam ekstra informacja dla zainteresowanych.

Pozdrawiam.
G W
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”
Grave Witch jest offline  
Stary 22-12-2016, 16:57   #10
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Czyli np wybieram magię ognia i z magią na 5 mam 5 różnych efektów dotyczących magii ognia które wymyślam?

Czy mając magie na 5 mogę mieć magię ognia i jeszcze jakąś inna?
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172