Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-01-2017, 22:58   #1
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
[Półautorskie Sci-Fi] Forteca [18+]

F O R T E C A

Cytat:

"Nadchodzi przełom", twierdzi prof. Austin De Gaulle, przewodniczący zespołu paryskich naukowców. Choć większość środowiska naukowego nie podziela entuzjazmu swoich kolegów, przyznają, iż może to być ogromny krok w kierunku zapisywania wspomnień oraz wiedzy na sztucznych nośnikach.

Grupa De Gaulle'a zrzeszająca takie nazwiska jak neurobiolog prof. Pierre Durand czy cybernetyk dr inż. Michelle Benoit uważają, że odkryli sposób na bezpośrednie połączenie mózgu z dowolnym, podłączonym do systemu nośnikiem pamięci. Obecnie odnieśli sukces w przypadku podłączenia interfejsu do mózgu myszy, ale już w ciągu najbliższych trzech lat planują usprawnić działanie urządzenia do tego stopnia, by połączyć je z ludzkim mózgiem.

"To będzie nowa jakość życia. Proszę sobie wyobrazić jak zmieni się życie choćby ludzi chorych na AIDS, a docelowo również całego społeczeństwa. Dzięki sieci neurocybernetycznej nauka będzie prosta. By nauczyć się nowego języka, wystarczy tylko zainstalować pakiet językowy, dzięki któremu informacje będą doprowadzane wprost do mózgu, znacznie przyspieszając powstawanie nowych ścieżek neuronowych.", mówi prof. Durand.
Cytat:

Austin De Gaulle to znany na całym świecie geniusz neurocybernetyczny, który dzięki swemu menedżerskiemu talentowi wprowadził Memorize na rynki całego świata.

Jeszcze nie tak dawno, nie w pełni skomercjalizowana technologia Sensen była dostępna wyłącznie na potrzeby wojskowe, lecz już dziś wszyscy możemy cieszyć się nowymi, niespodziewanymi możliwościami. Początkowo Sensen był nadzieją dla chorych oraz marzeniem każdego dzieciaka. Obecnie sieć oplatająca tkankę mózgową otwiera nowy rozdział w dziejach świata.

"To wspaniałe!", mówi nasza reporterka, która jako pierwsza z redakcji przeszła zabieg instalacji Sensena.
"Nawet nie wyobrażacie sobie jak to jest, gdy możecie usiąść w fotelu przed kominkiem i przeżywać na nowo własne wspomnienia! Na prawdę przeżyłam ponownie mój własny ślub, chrzest syna i... moment, w którym dostałam pracę w Time.", relacjonuje ze śmiechem.
"A to jeszcze nic! Otrzymałam od Memorize pakiet sztucznych wspomnień, jakie każdy będzie mógł zakupić. Przeżyłam skok w atmosferę Ziemi, nurkowałam razem z rekinami, a to wszystko było tak żywe, jakbym to ja w tej chwili dokonywała tego. Wyobraźcie sobie, że stoicie na dachu świata, a pod wami nisko, bardzo nisko kłębią się chmury. Wkoło czerń kosmosu i te jasne punkty gwiazd. Widzicie i czujecie wszystko tak mocno, że zaczynacie drżeć. Jeśli macie odwagę, możecie pozwolić wspomnieniom płynąć dalej i skoczyć. Jak tylko znowu byłam we własnym fotelu, wciąż drżałam. I wiecie co? Mogę to przeżyć jeszcze raz. I jeszcze raz. Tyle razy, ile będę chciała!"
Cytat:

- Jest z nami w studio kapitan John Gatsby, dowódca oddziału SWAT. Panie kapitanie, zamach w Nowym Jorku pochłonął życie sześciu osób, kosztował zdrowie ponad dwóch tysięcy osób i obnażył łatwość, z jaką Erroryści potrafią ominąć systemy ochronne dworca Grand Central. To nie pierwszy zamach tego typu na świecie. Przypomnijmy choćby zamachy w Paryżu czy Londynie. Czy Erroryści mogą czuć się bezkarnie i czy ludzie na całym świecie wciąż mogą czuć się bezpiecznie?

- Dzień dobry Pani i Państwu. W żadnym wypadku Erroryści nie mogą czuć się bezkarnie. Współpracujemy z agencjami antyterrorystycznymi na całym świecie, a także z Interpolem.

- A mimo wszystko zamach na Grand Central doszedł do skutku.

- Pani redaktor, przede wszystkim udało się zapobiec zamachowi choćby na Waszyngton, Las Vegas i Los Angeles. SAS powstrzymało i schwytało Errorystę podczas niedoszłego zamachu w Londynie, SEK na czas wykryło plany ataku na Reichstag, SPAP udaremniło zamach w Pałacu Kultury i Nauki...

- Nasz korespondent z Warszawy twierdzi, iż duże znaczenie w odkryciu i ujęciu terrorystów miała jakość dróg oraz niespodziewane demonstracje...

- Nie możemy nie doceniać wkładu SPAP...

- Przepraszam, panie kapitanie. Mamy połączenie z Austinem De Gaullem.

- Dzień dobry Państwu.

- Panie profesorze, czy żałuje pan wprowadzenia technologii Sensen?

- Oh, nie. Zdawałem sobie sprawę, iż prędzej czy później organizacje przestępcze zaczną ją wykorzystywać, ale technologia musi iść naprzód. Jestem przekonany, że Bill Gates czy Steve Jobs niegdyś stanęli przed tym samym dylematem, co ja. Nie oznacza to jednak, że Memorize daje przyzwolenie na takie ataki. Pracujemy nad udoskonaleniem Sensenów funkcjonariuszy, mającym dać im przewagę nad Errorystami.

- A co ze zwykłymi ludźmi?

- Żaden człowiek nie jest zwykły, ale rozumiem pani zamysł. Ułatwiając organom ścigania ich pracę, uczynimy społeczeństwa świata bezpieczniejszymi.

- W takim razie kiedy Memorize będzie gotowe na wdrożenie owej nowej technologii i na czym ona będzie polegała?

- Ha, ha! Pani redaktor, nie mogę powiedzieć co planujemy. Nie mogę informować Errorystów, co planuje przeciw nim Memorize. A kiedy to się stanie, tego również nie mogę zdradzić. Nie ze względu na tajemnicę. Wciąż nad nią pracujemy i nie chcę rzucać słów na wiatr. Pragnę jednocześnie podkreślić, że, jak powszechnie jest to już wiadome, dzięki kaskom naszej produkcji, funkcjonariusze już w tej chwili dysponują przewagą nad Errorystami. Co prawda jest ona jedynie natury defensywnej, lecz proszę porozmawiać z trenerami sportów drużynowych lub wojskowymi o znaczeniu obrony podczas akcji.

- Panie profesorze, ostatnie pytanie. Czy nie boi się pan ataku na Memorize? W końcu oficjalnie opowiada się pan przeciw Errorystom.

- W żadnym wypadku. Zaopatrujemy jednostki antyterrorystyczne i na nich polegamy. Zarówno Memorize, jak i ludzie na całym świecie są w dobrych rękach.

- Dziękuję panom serdecznie. Moim i Państwa gośćmi był dowódca oddziału SWAT, kapitan John Gatsby oraz dyrektor Memorize, profesor Austin De Gaulle.
Cytat:

"Znamy przybliżoną lokalizację siedziby Errorystów!"

"Koniec terroru czy antyterroryści wyprowadzeni w pole?"

"Erroryści w Alsrein."

"Kto jest winien przecieki odnośnie lokalizacji Errorystów?"

"Erroryści pod nosem De Gaule'a."

"Granice Alsrein zablokowane."


Wstęp


No i powitał!

Tym razem mam zamiar zaprosić was w podróż w przyszłość.
Nie da się ukryć, iż inspiracją była dla mnie gra "Remember Me" produkcji studia Dotnod odpowiedzialnych również za "Life is strange". Oba twory wzbudziły we mnie silne refleksje.

Pierwsze obfitowało w przemyślenia na temat szeroko pojętej przyszłości, natomiast drugie skupiło się na naturze ludzkiej i relacji między osobami bardziej i mniej bliskimi.

Tutaj jednak skupimy się na "Remember Me". Im mniej wiecie, tym lepiej, ale w przeciwieństwie do projektu "Lake Hills", silnie wzorowanego na "Alanie Wake'u", tym razem inspiracje sięgają głównie pokazanej w grze technologii.


Zamysł ogólny


Od zera do "bohatera".
Potrzebuję standardowego "Kowalskiego". Zamierzam rzucić wam akcję, a wy już sami zdecydujecie co z nią zrobicie. Jeśli fabuła będzie was prowadziła w prawo, a wy pójdziecie w lewo, to... pójdziecie w lewo.
Nie mam zamiaru was ograniczać.
Ważna informacja w "Aktualizacjach"


Czas i miejsce akcji


Przygoda dziać się będzie w Europie. Konkretnie na granicy Francji, Niemiec i Szwajcarii.
Korporacja Memorize utworzyła tam swoją siedzibę. Sukces Sensena był tak wielki, że rejon ten stał się europejską Doliną Krzemową prosperującą wręcz fenomenalnie. Po latach stał się odrębnym państewkiem, odrywając po kawałku terenu od Francji i Niemiec.
Ów teren nazywa się Alsrein ze stolicą w mieście Alsrein.

Tym sposobem dochodzimy do czerwca roku 2050, kiedy to właśnie na tym małym spłachetku skupiły się oczy całego świata.
W miejscu, w którym narodził się Sensen mają siedzibę również Erroryści.
Jak we wstępie, miasto jest zamknięte, trwa nagonka, zaś wy jesteście mieszkańcami owego miasta.


Technologia


Niemal każdy człowiek na świecie posiada zainstalowany Sensen. Dzięki niemu nauka jest o wiele prostsza dzięki stałemu dostępowi do wiedzy wyświetlanej w rozszerzonej rzeczywistości.

Sama rozszerzona rzeczywistość jest generowana poprzez oszukiwanie mózgów, by wydawało im się, że widzą coś, czego nie ma. Tak powstają transparentne HUDy, minimapy czy informacje odnośnie obiektów w mieście.
Memorize jest światowym potentatem wspomnień. To właśnie od tej korporacji można kupić prawo do x-krotnego przeżycia jakiegoś wspomnienia. Możecie zakupić pojedynczy lot w kosmos, trzykrotne zwiedzanie dżungli amazońskiej czy "spędzić noc" z gwiazdą filmu dla dorosłych. Wrażenia są ultrarealistyczne pod względem wszystkich zmysłów.

Sensen zapisuje i kataloguje wspomnienia użytkownika. Dzięki temu każdy człowiek ma dostęp do każdej chwili własnego życia.
Oczywiście można dzielić się wspomnieniami z najbliższymi znajomymi oraz rodziną, ale wyłącznie przez platformę Memoshare weryfikującą stopień zażyłości relacji. Przekazywanie wspomnień poza Memoshare jest nielegalne, ale... kto by to powstrzymał? Skuteczność jest podobna jak walka w piratami w XXI wieku. Ile zapór, tylu ludzi chętnych do ich omijania.

Ponadto od wspomnień można się uzależnić. Szczególnie od tych mocnych, natomiast wspomnienie ćpania działa na umysł tak samo jak fizyczne zażywanie narkotyków. Zdarza się, iż nawet konsekwencje zdrowotne są podobne.

Istnieją również inne zagrożenia i właśnie na nich skupia się cały świat. Erroryści dysponują technologią umożliwiającą wykradanie wspomnień i jest to najłagodniejsze z ich przestępstw. Potrafią mieszać ludziom w głowach. Zmieniają wspomnienia.

Na tego typu ludzi czekają więzienia nowego typu. Więzienia w pełni bezpieczne, bez krat, zaś poddani karze pozbawienia wolności poruszają się swobodnie w ramach placówki. Wszystko dzięki Memoraserowi, urządzeniu przejmującemu i czyszczącemu wszelkie wspomnienia przestępcy. Dzięki temu w więzieniach panuje nadspodziewanie miła atmosfera.

To jednak nie wszystko, co oferuje Sensen. Memorize oferuje abonament na korzystanie z internetu za pośrednictwem Sensena. Owszem, można korzystać za darmo z sieci Elona Muska, ale wyłącznie na sprzętach zewnętrznych. Musk nie podpisał żadnej umowy z De Gaullem.

W ten sposób płynnie przechodzimy do drugiego giganta i jego licznych przedsiębiorstw. Elon Musk jest producentem autonomicznych, latających samochodów marki Tesla, a także pomysłodawcą sieci transportowej Hyperloop rozpowszechnionej na całej planecie. Również jego zasługą jest darmowy internet na całej planecie, komercyjne podróże w kosmos oraz do oceanicznych głębin.

Orbitalny hotel, księżycowe wycieczki czy samoloty poruszające się na granicy atmosfery także pochodzą od niego.
Dalsze wyprawy załogowe są domeną NASA oraz napędu EM Drive, lecz mogą sobie na nie pozwolić tylko bogacze.


Mechanika vs storytelling


Standardowa u mnie.
Opisujecie akcję dokładnie, a ja oceniam na ile jest logiczna i niekonwencjonalna względem świata. Na tej podstawie wyznaczam szanse procentowe i rzucam kością.
Tyle.


Od kuchni


Spokojnie możecie światotworzyć. Jeśli zdarzy wam się przesadzić, to poinformuję was. Dlatego dałem 18+, żeby też spokojnie sobie działać w ramach własnych postaci, a w daty waszego urodzenia wnikać nie będę.

Google doc jest przydatny w dialogach. Jeśli będziecie chcieli porozmawiać z NPCami, to raczej właśnie przez to medium. Powód jest jeden. Przyspiesza rozmowy.
Jeśli będziecie chcieli, możemy tam pociągnąć akcję, nie widzę przeszkód, ale konieczności takiej nie ma.
Jak i czy rozmawiają ze sobą postacie, to już wasz wybór.
Niemniej nadrzędne jest forum.


Karta postaci


Standardowo. Chcę wiedzieć kim gracie + avatar nie mangowy. Konkretnie to takie informacje jak imię, nazwisko, jak wygląda, trochę o osobowości, jaką miała przeszłość, kilku NPC. Żadne cuda mecyje.

Karty najlepiej w formacie ".doc", ".docx" lub ".pdf" prześlijcie na maila roper13@op.pl


Gracze


Poważne zgłoszenia poproszę. Jeśli ktoś ma zamiar dawać tyłka już w drugiej turze, to nie mamy sobie co zawracać nawzajem głowy i psuć nastrojów.
Nie jest moim zamiarem straszyć nikogo niczym, ale nauczony doświadczeniem, nie będę czekał na nikogo, gdy wszyscy są już gotowi do następnej kolejki. W takiej sytuacji akcja pójdzie do przodu z postacią na autopilocie, jeśli nie dostałem choćby deklaracji.
U mnie tak jak w piłce nożnej. Najpierw idzie żółta, a potem czerwona kartka. Znaczenie jest to samo.
Jeśli zaangażujecie się w sesję, to będziemy się wzajemnie podpalać i wyjdzie niezła zabawa.


Ilość i częstotliwość


Ilu graczy przyjmę?
Nie zakładam limitów. Ilu będzie graczy, okaże się w praniu.

Jaka częstotliwość?
5 dni dla graczy, 3 dla mnie. Jeśli to za szybko/za wolno, to możemy porozmawiać.


Deadline


05.02.2017r.


Aktualizacje


Sytuacja w mieście nie jest szczególnie wyjątkowa. Wszystko toczy się życiem codziennym, choć nastroje są trochę takie, jak podczas okupacji. Spokojnie, ale zwykle nawet podczas zabaw gdzieś z tyłu głowy siedzi niepokój.
Kolejna różnica jest taka, iż na ulicach jest więcej policji niż zwykle, zaś każdy obywatel ma obowiązek okazać żądane wspomnienie, gdy funkcjonariusz zechce je obejrzeć. Do tego celu służy terminal policji od Memorize, który ludzie nazwali Szperaczem. Nazwa się przyjęła, choć nie jest oficjalna. Ale kogo to obchodzi?
Od czasu do czasu policja wchodzi do mieszkań, ale nie jest to częsty widok.

Szkoła pełni raczej zadanie instytucji pilnującej wykształcania się ścieżek neuronowych w mózgu. Całkiem spory pakiet danych dzieciak otrzymuje już na start. Musi tylko wejść w menu Sensena, wyszukać tam odpowiednią informację i użyć jej. Proces zapamiętywania działa niezmiennie. Im więcej powtórzeń, tym lepiej się pamięta, a wciąż korzystanie z informacji zawartych w mózgu jest najefektywniejszym sposobem korzystania z wiedzy. Dzisiaj dzieciaki narzekają: "Po co mam to pamiętać? Przecież w każdej chwili mogę sprawdzić to w internecie!", a w sesji występuje identyczna formułka: "Po co mam to pamiętać? przecież w każdej chwili mogę sprawdzić to w Sensenie!". Mózg wciąż działa podobnie, czyli jego ogólna sprawność podnosi się wtedy, gdy posiada rozmaite ścieżki neuronowe.

Odnośnie postaci, to w zasadzie mógłbym mieć zastrzeżenia wyłącznie co do członka służb porządkowych i Errorystów. Reszta jest ok, a szczególnie ważne osoby do konsultacji ze mną

W razie wątpliwości, pytajcie.

 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 26-01-2017 o 13:58.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 25-01-2017, 23:40   #2
Adi
 
Adi's Avatar
 
Zgłaszam się. KP wyślę na dniach.
 
__________________
I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many.
GG 53887240
Adi jest offline  
Stary 26-01-2017, 00:57   #3
 
Grave Witch's Avatar
 
Witam.

Za żadne skarby świata nie przegapię sesji u takiego MG. Spodziewaj się mojej karty na dniach.
Czy można prosić o ciut więcej informacji na temat sytuacji panującej w mieście?

Pozdrawiam.
G W
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”
Grave Witch jest offline  
Stary 26-01-2017, 08:18   #4
 
Corrick's Avatar
 
<mlask, mlask>

Powiem tak, wygląda przepysznie - postaram się wysłać KP w niedługim czasie, choć pewnie wcześniej zasypię gradem pytań
 
__________________
Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia!
Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu...
Corrick jest offline  
Stary 26-01-2017, 09:48   #5
 
Mike's Avatar
 
Brzmi ciekawie, choc zastanawia mnie to:
Cytat:
Na tego typu ludzi czekają więzienia nowego typu. Więzienia w pełni bezpieczne, bez krat, zaś poddani karze pozbawienia wolności poruszają się swobodnie w ramach placówki. Wszystko dzięki Memoraserowi, urządzeniu przejmującemu i czyszczącemu wszelkie wspomnienia przestępcy. Dzięki temu w więzieniach panuje nadspodziewanie miła atmosfera.
Po co więzienie skoro skasowano więźniom pamięć?
 
Mike jest offline  
Stary 26-01-2017, 10:41   #6
 
Lomir's Avatar
 
Ciekawe. Jak znajdę czas to podeślę KP.

Mam pytanie co do postaci - mamy być zwykłymi mieszkańcami miasta, bez żadnych powiązań z policją albo Errorystami. Czyli taki np. nauczyciel i tyle, tak? Fabuła sama nas wciągnie?
 
__________________
Może jeszcze kiedyś tu wrócę :)
Lomir jest offline  
Stary 26-01-2017, 13:37   #7
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Cytat:
Napisał Grave Witch Zobacz post
Czy można prosić o ciut więcej informacji na temat sytuacji panującej w mieście?
Wszystko toczy się życiem codziennym, choć nastroje są trochę takie, jak podczas okupacji. Spokojnie, ale zwykle nawet podczas zabaw gdzieś z tyłu głowy siedzi niepokój.
Kolejna różnica jest taka, iż na ulicach jest więcej policji niż zwykle, zaś każdy obywatel ma obowiązek okazać żądane wspomnienie, gdy funkcjonariusz zechce je obejrzeć. Do tego celu służy terminal policji od Memorize, który ludzie nazwali Szperaczem. Nazwa się przyjęła, choć nie jest oficjalna. Ale kogo to obchodzi?
Od czasu do czasu policja wchodzi do mieszkań, ale nie jest to częsty widok.


Cytat:
Napisał Corrick Zobacz post
Powiem tak, wygląda przepysznie - postaram się wysłać KP w niedługim czasie, choć pewnie wcześniej zasypię gradem pytań
Pewnie, jakby coś się pojawiło, to wal


Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Po co więzienie skoro skasowano więźniom pamięć?
W celu ochrony zdrowia i życia więźnia. Przestępcy mają swoich przyjaciół, ale również wrogów, którzy wciąż mogą pamiętać zaszłości. A taki więzień jest naiwny i bezbronny jak dziecko.
Poza tym mógłby nieświadomie spowodować zagrożenie. Przykładowo, jeśli dość późno zdobył doświadczenie z ogniem, to byłoby dość słabo, gdyby nabył je ponownie wywołując pożar we własnym pionie
Nie mówiąc już o tym, że kiedy zakończy się wyrok, łatwiej jest zwrócić wspomnienia osobie, która jest na miejscu niż ściągać ją z drugiego końca świata.


Cytat:
Napisał Lomir Zobacz post
Mam pytanie co do postaci - mamy być zwykłymi mieszkańcami miasta, bez żadnych powiązań z policją albo Errorystami. Czyli taki np. nauczyciel i tyle, tak? Fabuła sama nas wciągnie?
Akurat funkcja nauczyciela wymaga dopowiedzenia pewnej kwestii. Szkoła pełni raczej zadanie instytucji pilnującej wykształcania się ścieżek neuronowych w mózgu. Całkiem spory pakiet danych dzieciak otrzymuje już na start. Musi tylko wejść w menu Sensena, wyszukać tam odpowiednią informację i użyć jej. Proces zapamiętywania działa niezmiennie. Im więcej powtórzeń, tym lepiej się pamięta, a wciąż korzystanie z informacji zawartych w mózgu jest najefektywniejszym sposobem korzystania z wiedzy. Dzisiaj dzieciaki narzekają: "Po co mam to pamiętać? Przecież w każdej chwili mogę sprawdzić to w internecie!", a w sesji występuje identyczna formułka: "Po co mam to pamiętać? przecież w każdej chwili mogę sprawdzić to w Sensenie!". Mózg wciąż działa podobnie, czyli jego ogólna sprawność podnosi się wtedy, gdy posiada rozmaite ścieżki neuronowe.
Taka jest obecnie funkcja szkoły.

A przechodząc do właściwej części pytania, to tak. Zwykły człowiek z różnymi problemami / radościami. Mogą być małe: zepsuty samochód / premia w pracy. Mogą być duże: dług u lichwiarza / narodziny dziecka.
Aczkolwiek nie wykluczam też pracy w jakieś korporacji. Przykładowo wysoko postawionego bankiera

Edycja:
W zasadzie, to rzeczywiście mógłbym mieć zastrzeżenia wyłącznie co do członka służb porządkowych i Errorystów. Reszta jest ok, a szczególnie ważne osoby do konsultacji ze mną
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 26-01-2017 o 13:53.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 26-01-2017, 14:15   #8
 
Mike's Avatar
 
Cytat:
Nie mówiąc już o tym, że kiedy zakończy się wyrok, łatwiej jest zwrócić wspomnienia osobie, która jest na miejscu niż ściągać ją z drugiego końca świata.
Ale co to za wyrok, skoro osoba go odsiadująca jest w zasadzie kimś innym niż przestępca (skoro wykasowano mu pamięć). Po wszystkim kolo dostaje stare wspominania i wcale nie musi zaglądać do tych z więzienia. tym bardziej ze są nudne. Kara powinna odstraszać i resocjalizować. Tu efekt resocjalizacji wydaje mi się znikomy, odstraszający tez nie bardzo.
Ja bym na Twoim miejscu pomyślał jeszcze o tych więzieniach (jeśli to ma odegrać jakaś rolę w sesji).
Co innego jakby delikwentowi wszczepiać wspominania swoich ofiar, które odpalały by się po zaistnieniu odpowiednich warunków. Tzn. jak by planował powtórzyć wyczyn.

Cytat:
zastrzeżenia wyłącznie co do członka służb porządkowych i Errorystów
Zastrzeżenie w sensie, że są niedostępni dla graczy, czy że wymagają indywidualnego omówienia?
 
Mike jest offline  
Stary 26-01-2017, 15:03   #9
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Ale co to za wyrok, skoro osoba go odsiadująca jest w zasadzie kimś innym niż przestępca (skoro wykasowano mu pamięć). Po wszystkim kolo dostaje stare wspominania i wcale nie musi zaglądać do tych z więzienia. tym bardziej ze są nudne. Kara powinna odstraszać i resocjalizować. Tu efekt resocjalizacji wydaje mi się znikomy, odstraszający tez nie bardzo.
Ja bym na Twoim miejscu pomyślał jeszcze o tych więzieniach (jeśli to ma odegrać jakaś rolę w sesji).
Co innego jakby delikwentowi wszczepiać wspominania swoich ofiar, które odpalały by się po zaistnieniu odpowiednich warunków. Tzn. jak by planował powtórzyć wyczyn.
Nie zaglądanie do własnych wspomnień w sesji ma podobny stopień trudności do tego obecnie. Mózg dalej istnieje i sprawuje nadrzędną rolę. Sensen jest jego usprawnieniem. Wszystko działa jak obecnie + dodatki.

A więzienia wyglądają właśnie tak, zgodnie z porozumieniem odnośnie więziennictwa podpisanym między Memorize, a krajami stosującymi ten wymiar kary


Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Zastrzeżenie w sensie, że są niedostępni dla graczy, czy że wymagają indywidualnego omówienia?
Zastrzeżenie w sensie, że niedostępni
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 26-01-2017, 15:10   #10
 
Mike's Avatar
 
Cytat:
A więzienia wyglądają właśnie tak, zgodnie z porozumieniem odnośnie więziennictwa podpisanym między Memorize, a krajami stosującymi ten wymiar kary
Durna polityka
Przestępczość musi być strasznie duża Bo dostanie wspomnień jak przez 10 lat strzygłeś trawnik i pastowałeś buty to raczej mała cena za skasowanie znienawidzonego szefa :P

A ktoś w stylu hakera dostępny? Nie powiązany ani z bezpieką ani z bojownikami o wolność
Albo jakiś mafiozo?
 
Mike jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168