Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


Zobacz wyniki ankiety: Jak chcecie grać?
W jednej "wzmocnionej" drużynie (14 osób) 4 26.67%
W dwóch współpracujących drużynach (6-7 osobowych) 7 46.67%
W jednej "małej" drużynie (8-9 osób) 6 40.00%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-02-2017, 19:23   #1
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Warhammer [2ed] - Ostatni. Nóż w plecach.

Księstwa Graniczne
Tereny leżące za Górami Czarnymi i będące pierwszą osłoną przez najazdami z południa. Ziemia niczyja o którą walczyć nie trzeba, bo i tak nikt nie chce. Liczne księstewka i państwa-miasta mają dość swoich problemów, by jeszcze przejmować się okolicznymi wioskami.
[Encyklopedia Maxima Mundi, tom III, Nuln, 2511 SI]

Panie, oni mają swoje problemy, Imperium swoje. Każdy to wie. - Ulrich Hunzwot - włóczęga z Nuln

Księstwa Graniczne. Każdy w Wissenlandzie wiedział, że tymi ubogimi krewnymi Imperium i ich prostackimi władykami nie trzeba się przejmować. No, może handlarze powinni, różne towary przez przełęcze szły w sumie. A z nimi, wieści:
W ciągu ostatnich lat coś się działo. Ktoś tam kogoś podbił, ktoś tam kogoś zhołdował... Ale tam zawsze coś się działo i takie wiadomości ludzie w Imperium dostawali przynajmniej raz na miesiąc, więc kto by się tam nimi przejmował.

Imperium miało ważniejsze sprawy na głowie: Burza Chaosu nadeszła.
Armie Archona rozłożyły się pod Middenheimem. Z każdej prowincji Imperium szły na pomoc oblężonemu miastu komuniki jazdy, długie kolumny piechoty, batalion za batalionem i brygada za brygadą. Każdy dowódca, każdy generał i kapitan, ba, nawet każdy porucznik godny tego miana został wysłany. Garnizony ogołocono z broni i ludzi, zostawiając tylko pijaków i innych, nienadających się do niczego "żołnierzy" o wręcz ujemnej wartości bojowej. Każde sprawne działo i każdy działający muszkiet wysłano na pomoc rozpaczliwie walczącej z Chaosem Armii Imperium. Także z Wissenlandu, będącego przecież zbrojownią Imperium. Zwłaszcza z Wissenlandu.


Wissenland. Nuln. Kopalnie. Kuźnie. Huty. Technologia, maszyny i urządzenia. Skarbce magnatów, bogatych mieszczan i jeszcze bogatszych przemysłowców... Skarby południa Imperium zostały niemalże niebronione.

Takiej okazji nie można było przepuścić.
I Otto von Wernicky, stary, sprytny lis, nie zamierzał.

Zebrał własne siły, skontaktował się z organizacjami przestępczymi w Nuln, którym chaos w prowincji też był na rękę, zachęcił innych władyków księstw granicznych obietnicami łupów, zastraszył bądź przekupił kogo mógł (co nie było takie trudne, resentyment do Imperium w Księstwach był powszechny) i zebrał pięć tysięcy ludzi. Byłaby to śmieszna siła, gdyby nie to, że do obrony całego Wissenlandu pozostały niecałe dwa, rozrzucone po garnizonach w całej prowincji, z czego połowa przebywała w Nuln i Pfeildorfie.

Siły von Wernicky'ego przeszły przez Góry Czarne niemalże nie napotykając oporu - ataku nikt się nie spodziewał, a posterunki zostały "wyczyszczone" przez "nieznanych sprawców". Zanim ktokolwiek w Pfeildorfie zrozumiał co się dzieje, zdobyte i splądrowane zostało Kroppenleben - centrum handlu futrami, Wusterburg i okolice, a zanim zdołano zorganizować obronę, armia "granicznych" idąc wzdłuż rzeki Hornberg zbliżała się już do Wittenhausen.


Zawsze marzyliście o karierze najemnika? O paleniu, gwałceniu i rabowaniu (niekoniecznie w tej kolejności). O łupach, bogactwach i dziewkach wszetecznych? O rzuceniu Imperium na kolana?

No to macie pecha.

Werbownicy Wielkiej Księżnej Wissenlandu (księżnej Nuln, diuszessy Meissen, etc) Emmanuelle von Liebwitz nie pytali was o zdanie.


Cześć wszystkim!

Chcę zaproponować Wam pierwszą część mojej autorskiej kampanii - opowieści o "Ostatnich" - żołnierzach Piątej Dziesiątki Trzeciej Drużyny Czwartej Kompanii Drugiego Batalionu Trzeciego Regimentu Armii Wissenlandu.

Ta część skupiona jest na poznaniu się drużyny, pojawi się trochę walki, życia obozowego i walki o przetrwanie, ale także śledztwa i dyplomacji. A może i jakaś epicka bitwa się trafi.

Gra rozpoczyna się podczas Burzy Chaosu, niedługo przed bitwą pod Middenheim, na ziemiach, które teoretycznie powinny być bezpieczne (dokładniej mówiąc: w Nuln).
O ataku z Księstw słyszeliście do tej pory tylko jako o niepotwierdzonych plotkach z mało wiarygodnych źródeł.


KIM JESTEŚ

Startujecie jako mniej lub bardziej przymusowi ochotnicy. Każdego przebywającego w Nuln i okolicach włóczęgę miedzy 15 a 45 rokiem życia powołano dekretem pod broń. A że werbownikom płacono od głowy, wyjaśnień nikt nie słuchał, także niektórym mieszkańcom miasta "udało się" zostać powołanymi do wojska.
Tak czy inaczej - poznacie się dopiero w biurze pisarza wojskowego.
Łączy Was jedno: już za chwilę zostaniecie żołnierzami Armii Wissenlandu.
Jak to się stało? Zostawiam to Waszej inwencji. Może jesteś ochotnikiem, a może werbownik Cię upił i obudziłeś się już w koszarach? Może Cię złapali na ulicy, może się sam zapisałeś po pijaku, albo dla zakładu (a może żeby zaimponować dziewczynie?). Może siedziałeś w wiezieniu i dostałeś propozycję nie do odrzucenia? A może jesteś jednym z żołnierzy, z jakiegoś powodu zostawionym w garnizonie?

TECHNIKALIA:

Profesje, Rasy - wszystkie* z podręcznika,
* jeśli chcesz grać profesją z dodatku lub szlachcicem - proszę o PW.
Przyda się każda, także te nienastawione na walkę.

Oprócz wybranej przez Was profesji dostaniecie w bonusie dodatkową - ochotnika. [Ktoś z profesją ochotnika, najemnika, tarczownika lub strażnika dostanie bonusowo profesję żołnierza, a żołnierz - nie dostanie żadnej bonusowej, ale będzie mógł mniej więcej w połowie gry rozpocząć profesję sierżanta].
Jeśli chodzi o rozwinięcia - przepiszcie wyższą wartość.
Usus magister est opimus - Najlepszą nauczycielką jest praktyka. Umiejętności i zdolności z profesji ochotnika będziecie dostawać w miarę rozwoju fabuły, nie będzie trzeba wydawać na nie PDków. Pod koniec przygody powinny być już obie gotowe do zamknięcia. Profesje wyjściowe to suma profesji wyjściowych z obu plus dodatkowe, wynikające z fabuły.

KP - obojętnie w czym, ma zawierać dane osobowe, wygląd, historię z opisem jak to się stało, że postać została zwerbowana.

Statystyki:
Cechy główne:
Opcja 1: rozdzielacie 90 punktów według uznania (ale nie ma łaski Shallyi)
Opcja 2: rzuty: 18, 16, 14, 12, 11, 10, 8, 6 (Łaska Shallyi zadziałała i zamieniła wylosowane 4 na 11)
Darmowe rozwinięcie - tak.
Żyw - maksymalna.
PP - 3 na start. PS - podręcznikowo.

Ekwipunek: podstawowy (czyli ubranie, plecak, sztylet, wybraną broń jednoręczną i 20 zk) plus z profesji (ostrzegam jednak, że wierzchowce zostaną w Nuln, kiedy tylko wymaszerujecie. To jest wojsko, tu logika nie ma nic do gadania, przepatrywacza i tak dadzą do piechoty, bo tak.) Można sprzedać przedmioty za połowę wartości (z targowaniem za 3/4). Dostaniecie też ekwipunek ochotnika najpóźniej w drugim moim poście (możecie go sobie od razu rozpisać, ale jego sprzedać nie ma jak).

Mechanika: Po mojej stronie. Rzucam kośćmi tylko tam gdzie jest to konieczne. Odpowiednio opisana akcja czasem może zakończyć się sukcesem nawet bez rzutu, a na pewno zwiększa szanse, może też częściowo uchronić od negatywnych konsekwencji. I zawsze opis sceny zwiększa szanse powodzenia ("to ja go tnę", "idę polować" czy "wypytuję go o wszystko co mi przyjdzie do głowy" nie zwiększy ich na pewno. Tymczasem dobry opis sceny walki z opisaną fintą może zagwarantować trafienie, zadanie pytania w poście daje sporą szansę na uzyskanie odpowiedzi, a sensowny opis sceny tańca na balu może zmniejszyć poziom trudności testu przekonywania szlachcianki z bardzo trudnego na łatwy).

Za akcje zespołowe są bonusy.Osłaniasz koledze plecy? Ma +10 do WW. Masz zastraszanie i robisz groźną minę gdy kolega używa przekonywania - dostanie +10 do OGD, itp.

Tempo gry: 4 dni dla Was, 2 dla mnie. Jeśli odpiszecie szybciej - to i ja dam odpis.

Optymalna liczba graczy? 4-6. Maksymalna: 8 (jeśli karty będą dobre i nie będę potrafił wybrać). Niepełne dziesiątki w czasach wojny nikogo nie dziwią.

Termin nadsyłania kart: 26.02.2017r.

Jeżeli ktoś ma problem z mechaniczną częścią, chętnie pomogę.

Jeśli o czymś zapomniałem - pytać.

Zapraszam serdecznie!

Nadesłane KP:
1. Morel - Oleg, człowiek włóczykij - zaakceptowana.
2. Gob1in - Detlef, krasnolud ochroniarz - zaakceptowana.
3. Xeper - Ogne, nors guślarz - zaakceptowana.
4. Ismerus - Walter, człowiek cyrkowiec - zaakceptowana
5. Kinkubus - Mahthilde - człowiek akolita Sigmara - zaakceptowana
6. Pi0t - Loftus, człowiek uczeń czarodzieja
7. Hakon - Gustaw, żołnierz - zaakceptowana
8. Komtur - Bert - niziołek łowca nagród - zaakceptowana
9. Cedryk - Allandor, elf żołnierz - zaakceptowana
10. Gargamel - Siegfried, niziołek złodziej - mechanika do poprawy, brak historii - daj znać czy potrzebujesz pomocy
11. Goel - Abelard, człowiek cyrulik - zaakceptowana
12. Druidh - Leo, człowiek, szermierz estalijski - zaakceptowana
13. Baird - recydywista - zaakceptowana
14. Cohen - Karl Altmeier, najemnik - zaakceptowana
15. Anvan - Roland - człowiek żołnierz - rzutem na taśmę ale jest zaakceptowana
16. Dnc - Niklaus Kołodziej, niziołek złodziej - zaakceptowana

Udział wezmą (stan na 17:00):
1. Morel - Oleg, człowiek włóczykij
2. Gob1in - Detlef, krasnolud ochroniarz
3. Ismerus - Walter, człowiek cyrkowiec
4. Kinkubus - Mahthilde - człowiek akolita Sigmara
5. Pi0t - Loftus, człowiek uczeń czarodzieja
6. Hakon - Gustaw, żołnierz
7. Komtur - Bert - niziołek łowca nagród
8. Cedryk - Allandor, elf żołnierz
9. Goel - Abelard, człowiek cyrulik
10. Druidh - Leo, człowiek, szermierz estalijski
11. Baird - Karl Topher, człowiek recydywista
12. Cohen - Karl Altmeier, człowiek najemnik
13. Anvan - Roland - człowiek żołnierz
14. Dnc - Niklaus Kołodziej, niziołek złodziej

Xeper wycofał się, Gargamel nie poprawił karty, nie stworzył historii.


Dobra, zaczynamy:
sesja!

Doc do rozmów
https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
 

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 26-02-2017 o 22:58.
hen_cerbin jest offline  
Stary 13-02-2017, 20:14   #2
 
Ismerus's Avatar
 
Reputacja: 1 Ismerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputacjęIsmerus ma wspaniałą reputację
Przygoda ciekawie się zapowiada. Wstępnie się zgłaszam
Mam pomysł na postać, więc spokojnie powinienem gdzieś tak do piątku wysłać kartę.
 
Ismerus jest offline  
Stary 14-02-2017, 00:10   #3
 
Anvan's Avatar
 
Reputacja: 1 Anvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znany
To ja się zgłaszam. Kartę wyślę pewnie tak na dniach.
 
Anvan jest offline  
Stary 14-02-2017, 07:08   #4
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Z chęcią zagram żołdakiem Zgłaszam się i niebawem wyślę KP
 
Hakon jest offline  
Stary 14-02-2017, 08:26   #5
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Przez weekend albo zaraz po KP powinno powstać
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 14-02-2017, 08:56   #6
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Dobra ekipa się szykuje

Jak zwykle mam problem z rozdzieleniem cyferek i profesją, ale pewnie sobie poradzę niebawem
 
Hakon jest offline  
Stary 14-02-2017, 21:31   #7
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Myśle nad żakiem, ale może postawie na coś innego.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-02-2017, 22:52   #8
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
A co z profesjami wojskowymi? Najemnik, Kozak, Giermek, Ochroniarz itd. też ochotnikiem startują jako druga?

Co z innymi rasami? Krasnolud, elf w służbie tak trochę dziwnie. Halfling jeszcze bym zrozumiał (Nie zamierzam grać Halflingiem jak coś )
 
Hakon jest offline  
Stary 15-02-2017, 00:00   #9
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Hakon Zobacz post
A co z profesjami wojskowymi? Najemnik, Kozak, Giermek, Ochroniarz itd. też ochotnikiem startują jako druga?
Dzięki za zwrócenie uwagi. Najemnik może wystartować z profesją bonusową żołnierza. Podobnie strażnik i tarczownik.
Kozak, giermek, ochroniarz, itp., jako osoby które nie walczyły "wojskowo" - dostają dodatkowo ochotnika.

Cytat:
Co z innymi rasami? Krasnolud, elf w służbie tak trochę dziwnie. Halfling jeszcze bym zrozumiał
Trochę dziwnie, ale jeśli w KP pojawi się sensowne uzasadnienie - nie widzę przeszkód. Sytuacja Wissenlandu jest rozpaczliwa - przyjmują nawet kulawych i garbatych, więc i elf i krasnolud przejdą, ba, nawet i orka pewnie by przyjęli

P.S. Podoba mi się ekipa, jaka się zbiera.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 15-02-2017, 08:01   #10
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Czy elfem można zacząć profesją żołnierz? Czy też trzeba działać według tabeli losowej dla ras.
Co w przypadku gdy zdarzy się więcej żołnierzy w końcu sierżant może być jeden, będzie mona wybrać jakąś z profesji wyjściowych dla żołnierza np. weterana?
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 15-02-2017 o 08:11.
Cedryk jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172