Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-03-2017, 20:09   #1
INNA
 
Nami's Avatar
 
[Mafia] Wojna o Hell's Kitchen

DC & MARVEL
"Hell's Kitchen"


Cześć. Namówiono mnie, więc zakładam Postanowiłam pobawić się w komiksową wersję, bo bardzo ją lubiłam, a tylko raz odpaliłam. Większość z tej rekrutacji to kopiuj-wklej, ale zmieniam niektóre szczegóły pod tę edycję. Mam w planach zrobić taką mniejszą, na 10 osób.

Założenia mafii są dosyć proste.

Ja, jako MG, losuję wam "tajną", czyli ukrytą, rolę, która ma dołączoną unikatową umiejętność. Wy nie możecie zdradzać swojej roli publicznie, a to oznacza, że tylko pytani przez Strażnika Więziennego, możecie zdradzić mu, kim jesteście.
Ostrzegam, że nikomu nie wybieram roli, wszystko jest losowe, więc jeśli zgłaszacie się tylko dlatego, że chcecie zagrać konkretną postacią, a inna przeze mnie wylosowana nie będzie wam się podobać, przez co olejecie grę; nie zgłaszajcie się w ogóle.

* Zadaniem miasta jest wyeliminowanie złych postaci; w tym przypadku będzie to cała trójca mafii.
* Zadaniem mafii jest wyeliminowanie miasta (neutralnych nie trzeba).
* Zadaniem Green Arrow'a jest dotrwanie do samego końca (neutralny).

Niektóre postacie mają ukryty cel, dzięki któremu wygrywają nawet, jeśli ich frakcja polegnie.

Ostrzegam, że niekoniecznie wszystkie przedstawione postacie wystąpią w tej rozgrywce! Będę losować 5 postaci z miasta!! Może się zdarzyć, że np nie będzie Strażnika Więziennego lub innej roli. To dlatego, że chcę wcisnąć dwóch neutrali, ale~ jeśli się znajdą gracze, to mogę limit zwiększyć


Zasady ogólne rozgrywki:
1. Ponieważ nie toleruję lurkowania, wymagam 1 posta na 24h. Nie uważam, by było to zbyt wiele, gdyż rozgrywka jest dynamiczna, a napisanie 3-5 zdań, zajmuje kilkanaście minut.
2. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 12h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Jeśli jednak zagrożony zdąży, następnym razem umiera natychmiast po 24h. Nie ma już dodatkowych 12h. Naturalnie można uniknąć groźby modkilla, jest to banalne - wystarczy do mnie napisać, że się nie zdąży.
3. Nie wolno ujawniać swojej roli czy dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc.
4. O wszelkich nieobecnościach (wyłączając nagłe wypadki) informujemy tylko i wyłącznie w Komentarzach, tak by każdy gracz o tym wiedział.
5. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi.
6. Mafia ma absolutny zakaz pisania na czacie mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
7. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
8. Swoje Nocne Akcje wysyłacie do mnie na PW, oczywiście. Nie można wykonywać danej akcji, jeśli wylosowana postać nie posiada tejże umiejętności (czyli na przykład: Constantine nie będzie obserwować, czy ktoś kogoś odwiedza).
9. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla trupków. Mimo to, zezwalam pisanie w komentarzach. Nie widzę problemu, by pisać sobie "ot tak". Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio, a jedynie jeśli nawiąże z wami kontakt Constantine.

Dodatek do zabawy:

2. Death Note (Notatka Mordercy): Wraz z podaniem mi nocnej akcji, jeśli polega ona na zabiciu kogoś, dopuszczam dodanie takiej krótkiej notki. Tutaj niby nie narzucę wielkiego ograniczenia, po prostu sama uznam, co jest widoczne, a co zachlapane krwią i nie do odczytu. Im dłuższa wiadomość, tym mniej informacji będzie czytelnych.

Zabijam Bolka
DN: Cisza Twej krtani, jest dla mnie poezją.



Jeśli morderstwo się nie powiedzie, DN również nie będzie ukazany.

Karta Postaci:
Wrzucacie ją tutaj, zgłaszając się do sesji.
Można również najpierw się zgłosić (1 post), a w innym dać swoją kartę. Jestem stosunkowo cierpliwą osobą, a czasu mamy dużo.
Czym jest postać, którą tworzycie? Otóż, jest waszym kamuflażem, przykrywką. Pod płaszczem Abrahama Lincolna, Gandalfa czy Al'a Bundy'ego, ukrywa się jeden z bohaterów komiksów. Macie jednak odgrywać postać, którą stworzyliście, a nie tą, którą dostaniecie ode mnie w drodze losowania, ponieważ wasza tożsamość jest ukryta. Czemu? Ano temu, że jakby złoczyńcy wiedzieli, kim jesteście, zabiliby najpierw postacie, które im zagrażają najbardziej. Zaś jeśli miasto, znałoby tożsamość czarnych charakterów... To wtedy po co ta gra?

Imię, Nazwisko / Pseudonim.
Awatar, szerokość 200pix, wysokość w miarę rozsądku. Jest kwestią obowiązkową.
Krótki Opis.

Koniec.

Rekrutacja będzie otwarta przez miesiąc lub jeśli uznam, że uzbierałam wymaganą ilość graczy. Przyjmę 10 graczy.



Czarne Charaktery



Kingpin- Wilson Fisk, król nowojorskich bandytów, szef mafii. Ma w garści znaczną część policji, sędziów jak i mediów. Za dnia Wilson Fisk, nocą Kingpin. Jest wizjonerem, posiada własną wizję miasta i próbuje go zmienić na lepsze. Jego metody są jednak brutalne i krwawe. Z Daredevilem są przeciwnikami.
Ze względu na swoją władzę, potęgę i wybielanie się w mediach, Kingping uważany jest przez innych za osobę pozytywną i dobrą. Dzięki trzymaniu policji w garści, w fazie dnia jego głos może liczyć się podwójnie. Raz w ciągu całej gry w fazie nocy może wysłać na Daredevila mafijnego wojownika, który zajmuje go walką przez całą noc. W tym czasie Murdock nie może nikogo więzić.

Joker - Ktoś kiedyś powiedział, że Batman nie może istnieć bez Jokera, a Joker bez Batmana. Książę zbrodni Gotham znany jest ze swojego okrucieństwa, które zawsze stara się obracać w zabawę przez co jego działania są tak trudne do przewidzenia. Joker mimo braku super mocy jest jednym z najbardziej niebezpiecznych złoczyńców.
Ponieważ Joker jest zagorzałym przeciwnikiem Batmana, nie będzie chciał zabić go nocą. Jeśli wybrany przez Jokera cel okaże się Batmanem, Joker dostanie o tym informacje, do ataku nie dojdzie i nikt nie będzie wiedział, że złoczyńca odwiedził Batmana.
Joker może wygrać samodzielnie, jeśli uda mu się doprowadzić do linczu na Batmanie.

Loki - Przybrany syn Odyna, brat Thora, bóg kłamstw i oszustw. Znany ze swoich intryg, którymi dążył do zdobycia tronu Asgardu. Z nim nic nie jest proste. Najlepiej, więc nie wierzyć w nic co powie. Swoją moc skupia w lasce i za jej pomocą potrafi tworzyć iluzję oraz zmieniać swój wygląd. W nocy odwiedza wybraną przez siebie osobę i „kradnie” jej rolę, a odwiedzanemu oddaje swoją, przez co widziany jest jako dobra osoba, a jego ofiara widnieje jako on sam. Ze względu na fakt, że jest to jednorazowa iluzja, osoby zamienione nie mogą korzystać z umiejętności zamienionych ról. Ma to jedynie na celu zmylenie Xaviera i Batmana.

Pozytywni Bohaterowie



Batman - Bruce Wayne będąc dzieckiem stracił swoich rodziców podczas napadu z bronią w ręku. To wydarzenie sprawiło, że poprzysiągł walczyć ze złem używając do tego wszelkich możliwych środków. Po odbyciu niezliczonych morderczych treningów, przybrał maskę Batmana i stał się postrachem przestępców w mieście Gotham. Oprócz niesamowitych umiejętności fizycznych, Batman znany jest także ze swojego intelektu, posiada także przydomek najlepszego detektywa na świecie. Ma nie tylko dostęp do kartotek, ale i dobrego nosa, dlatego może sprawdzać rolę wybranych przez siebie osób. Niestety, Batman nigdy nie będzie miał 100% pewności, co do danej osoby.

Daredevil - W młodości Matt Murdock uległ wypadkowi, który pozbawił go wzroku. Ślepota okazała się jednak darem gdyż nieludzko wyostrzyła jego inne zmysły. Dzisiaj jako prawnik za dnia walczy z przestępcami w sądzie, w nocy natomiast zamyka ich w więzieniu i poddaje przesłuchaniu, zadając więźniowi dwa pytania. Ma prawdo do egzekucji na więźniu, jednak jeśli zastrzeli miastowego, odkłada broń i już do końca gry nie może nikogo zabić. Jego największym wrogiem jest Wilson Fisk.

Ironman - Geniusz, playboy i bohater. Tony Stark ma wiele twarzy. Swoje wielobilionowe imperium i pierwszą zbroję Iron Mana zbudował prawie wyłącznie sam. To dzięki niemu Avengers mają odpowiednie środki do walki ze złem. Zbroja Iron Mana sprawia natomiast, że sam w sobie Stark jest godnym przeciwnikiem chociażby dla Hulka. Ze względu na to, że Tony potrafi latać, może przysiąść na dachu wybranej przez siebie osoby i obserwować, kto ją odwiedza danej nocy.

Profesor X - Zwany w pewnym kręgach "łysolem" to duchowy mentor X-Menów i założyciel ich szkoły. W wyniku tragicznego wypadku porusza się na wózku, ale dalej aktywnie walczy ze złem kierując poczynaniami swoich studentów. Najpotężniejszy telepata na planecie Ziemia. Xavier, przy pomocy swoich umiejętności, potrafi odkryć czyjąś złą lub dobrą naturę.

Zielona Latarnia - Hal Jordan był wojskowym pilotem z dobrze zapowiadającą się karierą dopóki umierający kosmita nie wybrał go na swojego następcę. Od tej chwili Hal stał się pierwszym ziemskim członkiem korpusu zielonej latarni i stoi na straży porządku w całym wszechświecie często wracając na planetę Ziemia. Mocą Zielonej Latarni jest ukryta w pierścieniu, który pozwala mu latać, oddychać w próżni, zapewnia ochronę a także daje moc tworzenia tymczasowo istniejących przedmiotów, dzięki sile wyobraźni użytkownika pierścienia. Dlatego też mężczyzna ma trzy umiejętności. Raz na całą grę może: sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby (dostaje takie same informacje, jak w przypadku gdy rolę sprawdza Batman), strzelić do kogoś, użyć osłony (na siebie lub kogoś innego).

Superman - Ostatni przedstawiciel swojej rasy (nie licząc Supergirl). Superman czyli Kal-El został wysłany na ziemię przez swoich biologicznych rodziców w wyniku zbliżającej się zagłady Kryptona, swojej ojczystej planety. Znalazła i adoptowała go rodzina Kentów a on sam przybrał imię i tożsamość reportera, Clarka Kenta. Dzięki ziemskiemu słońcu, Superman zyskuje m.in. nadludzką siłę, prędkość, moc latania oraz praktycznie wszystkie wyostrzone zmysły stając się głównym obrońcą Ziemi. Wybiera jedną osobę, którą będzie pilnował, jeśli dojdzie do ataku, Superman nie dopuści do zabicia osłanianej przez siebie osoby, a cel ataku nie zginie tej nocy.

Spiderman - Jako nastolatek został ukąszony przez zmutowanego pająka, dzięki czemu zyskał niesamowitą moc. Wychowywany przez ciotkę i wuja, pragnął pomóc im finansowo, zgłaszając się do nielegalnych walk w podziemiach. Obwinia się o śmierć wuja, ponieważ przyczynił się do ucieczki złodzieja, który to później zabił jego opiekuna. Z pomocą swej pajęczej zdolności pragnie walczyć ze złem. W fazie nocy wybiera swój cel i spętuje go swoją pajęczyną, uniemożliwiając mu nocne akcje.

John Constantinedemonolog, egzorcysta, mistrz czarnej magii jak dumnie głosi podpis na wizytówce Constantine'a. Nie jest typowym bohaterem ze swoim ciętym poczuciem humoru i kwestionowanym kompasem moralnym, ale w konflikcie dobra ze złem niezaprzeczalnie stoi po stronie światła, a jak wiadomo; niedaleka jest droga od światła do zaświatów, dlatego też Constantine potrafi porozumiewać się ze światem zmarłych i raz na całą grę może nawiązać kontakt z wybraną, nieżyjącą już, osobą. Dodatkowo, kiedy umrze, będzie miał możliwość rozmowy z kimś żyjącym i przekazania mu zdobytych w Krainie Umarłych informacji.
Dodatkowi bohaterowie



Green Arrow - Oliver Queen stał się bohaterem po tym jak spędził kilka lat na tajemniczej wyspie. Uznany za zmarłego, walczył o przetrwanie by w końcu powrócić do swojego rodzinnego miasta. Nie mający sobie równych łucznik oraz survivalowiec, nie zawsze przestrzega reguł prawa. Jego zadaniem jest przetrwać do końca gry. Może trzy razy użyć kamizelki, która ochroni go przed śmiercią, to on decyduje, w której Fazie Nocy jej użyje. Wygrywa z każdą frakcją, jeśli dożyje do końca rozgrywki.

Black Widow - Niegdyś płatny zabójca KGB, dzisiaj członkini Avengers i ważny członek zespołu jeśli chodzi o dyskretne zadania. Niech nie zwiedzie was jej uroda i drobna sylwetka! Natasha lubuje się w walce wręcz, akrobatyce i broni palnej. W ciągu całej gry, może trzy razy być czujną. To ona wybiera, której nocy włącza „alert”. Kiedy Natasha jest na czuwaniu, zabije każdą osobę, która ją odwiedzi. Każdą, nawet miastowego. Wygrywa razem z miastem.

Małe podpowiedzi co do niektórych ról:

Kingpin:
1. Przez Xaviera widziany jest jako miastowy (dobry).
2. Raz podczas całej gry może zablokować zdolność Daredevila (nie może tego wykonać jeśli Murdock tej nocy go więzi).
3. Raz podczas całej gry w Fazie Dnia jego głos liczy się podwójnie. Musi on jednak oddać głos na tę samą osobę, do której dokłada swój drugi głos. Nie ujawnia tym samym swojej tożsamości, ale daje wyraźny sygnał, że wśród głosujących był szef mafii.

Joker:
1. Jeśli jego celem ataku stanie się Batman, Joker go nie zabija.
2. Dostaje ode mnie informacje zwrotną, że celem był Batmanem.
3. W przypadku wystąpienia punktu 1 i 2, Joker nie jest widziany jako odwiedzający.
4. Możesz przekazać informacje mafijnym kolegom i zlecić, by ktoś inny go zabił, jednak lepiej dla Ciebie, gdybyś spróbował zlinczować Batmana. Wtedy wygrywasz nawet jeśli Twoja frakcja przegra.

Loki
1. Rzuca iluzją na wybraną przez siebie osobę.
2. Owa osoba tej nocy widziana jest jako ona sam (Loki)
3. Loki zaś przybiera rolę odwiedzanej osoby.

Batman
1. Sprawdza rolę wybranej przez siebie osoby.
2. Nigdy nie otrzymuje konkretnej odpowiedzi, raczej to będzie coś w stylu: Osoba, którą sprawdzasz, ma problemy psychiczne. Może to być Deadpool lub Joker.

Daredevil
1. Pod koniec (lub w trakcie) Fazy Dnia wysyła mi PW z informacją, kogo więzi. Jeśli zrobi to podczas Fazy Nocy, nie przyjmuję deklaracji i więzienna cela jest pusta.
2. Osoba będąca w więzieniu, nie może zostać zabita w nocy (ma nocny immunitet)
3. Daredevil zadaje więźniowi dwa pytania, jednak to od więzionego zależy czy i w jaki sposób na nie odpowie. Może napisać więcej, może kłamać, może wszystko.
4. Nikt nie ma możliwości ochrony więźnia przed egzekucją - wyjątkiem jest sytuacja, w której Daredevil zostanie zablokowany przez Spidermana.
5. Więzień nie może tej nocy wykonać nocnej akcji, jest zablokowany.
6. Jeśli Daredevil dokona egzekucji na miastowym, odkłada broń i już do końca gry nie może wykonywać egzekucji.

Ironman
1. W nocy obserwuje wybraną osobę i widzi, kto ją odwiedzał.
2. Nie zna celu wizyty.

Profesor X
1. Sprawdza, czy dana osoba jest podejrzana (zła) czy niepodejrzana (dobra lub neutralna)
2. Dostaje informacje w zależności od sprawdzanej osoby: Niepodejrzany lub Członek mafii
3. Jeśli sprawdzi osobę, wrabianą przez Lokiego, widzi ją jako członka mafii.

Zielona Latarnia
Ma trzy umiejętności, każda dostępna raz na całą grę:
1. Może do kogoś strzelić, zabijając go. Jeśli trafi w miastowego, to cóż... Peszek.
2. Może sprawdzić czyjąś rolę (informacje o roli dostaje takie same, jak Batman)
3. Może siebie lub kogoś osłonić (działa to tak samo, jakby obrona Supermana)

Superman
1. Wybiera osobę, którą ochrania danej nocy
2. Jeśli dojdzie do ataku, Superman i osoba atakowana, będą o tym wiedzieli.
3. Osoba osłaniana przez niego, nie ginie. Superman też nie ginie, ale następnej nocy nie może już użyć swoich zdolności.
4. Nie może ochraniać sam siebie.

Spiderman
1. W Fazie Nocy wybiera osobę, której umiejętność będzie blokował.
2. Nie może zablokować Kingpin'a
3. Jeśli zablokuje Zieloną Latarnię w chwili, gdy ten będzie chciał wykonać akcję, jego umiejętność nie przepada (w końcu nie została wykonana).

John Constantine
1. Raz na całą grę może skontaktować się ze światem zmarłych by porozumieć się z zamordowaną osobą.
2. Raz na całą grę, jeśli umrze, może nawiązać kontakt z żywą osobą i przekazać jej informacje. Osoba, z którą skontaktował się Constantine, może przekazać innym toćka w toćkę to, co przekazało mu medium i przyznać się, że ten się z nim skontaktowała.

Green Arrow
1. Ma do dyspozycji 3 kamizelki na całą grę
2. Jeśli założy kamizelkę i tej samej nocy zostanie zaatakowany, nie ginie.
3. Jeśli przeżyje do zakończenia rozgrywki, wygrywa wraz z inną frakcją

Black Widow
1. Ma trzy „alerty” na całą grę
2. Jeśli danej nocy czuwa, zabija każdego odwiedzającego.




Pytania, niejasności? Jeśli nie uzbieram wystarczającej ilości graczy, to sesja nie wystartuje


AKTUALIZACJA

5 kwietnia 2017

Mamy 14 graczy, to może wystarczyć. Nie ruszymy póki nie otrzymam od wszystkich karty postaci. Nie przeszkadza mi to jednak w tym, by przedstawić wam postacie, które będą w grze:


Czarne Charaktery




Kingpin- Wilson Fisk, król nowojorskich bandytów, szef mafii. Ma w garści znaczną część policji, sędziów jak i mediów. Za dnia Wilson Fisk, nocą Kingpin. Jest wizjonerem, posiada własną wizję miasta i próbuje go zmienić na lepsze. Jego metody są jednak brutalne i krwawe. Z Daredevilem są przeciwnikami.
Ze względu na swoją władzę, potęgę i wybielanie się w mediach, Kingping uważany jest przez innych za osobę pozytywną i dobrą. Dzięki trzymaniu policji w garści, w fazie dnia jego głos może liczyć się podwójnie. Raz w ciągu całej gry w fazie nocy może wysłać na Daredevila mafijnego wojownika, który zajmuje go walką przez całą noc. W tym czasie Murdock nie może nikogo więzić.


Joker - Ktoś kiedyś powiedział, że Batman nie może istnieć bez Jokera, a Joker bez Batmana. Książę zbrodni Gotham znany jest ze swojego okrucieństwa, które zawsze stara się obracać w zabawę przez co jego działania są tak trudne do przewidzenia. Joker mimo braku super mocy jest jednym z najbardziej niebezpiecznych złoczyńców.
Ponieważ Joker jest zagorzałym przeciwnikiem Batmana, nie będzie chciał zabić go nocą. Jeśli wybrany przez Jokera cel okaże się Batmanem, Joker dostanie o tym informacje, do ataku nie dojdzie i nikt nie będzie wiedział, że złoczyńca odwiedził Batmana.
Joker może wygrać samodzielnie, jeśli uda mu się doprowadzić do linczu na Batmanie.

Loki - Przybrany syn Odyna, brat Thora, bóg kłamstw i oszustw. Znany ze swoich intryg, którymi dążył do zdobycia tronu Asgardu. Z nim nic nie jest proste. Najlepiej, więc nie wierzyć w nic co powie. Swoją moc skupia w lasce i za jej pomocą potrafi tworzyć iluzję oraz zmieniać swój wygląd. W nocy odwiedza wybraną przez siebie osobę i „kradnie” jej rolę, a odwiedzanemu oddaje swoją, przez co widziany jest jako dobra osoba, a jego ofiara widnieje jako on sam. Ze względu na fakt, że jest to jednorazowa iluzja, osoby zamienione nie mogą korzystać z umiejętności zamienionych ról. Ma to jedynie na celu zmylenie Xaviera i Batmana.

Pozytywni Bohaterowie



Batman - Bruce Wayne będąc dzieckiem stracił swoich rodziców podczas napadu z bronią w ręku. To wydarzenie sprawiło, że poprzysiągł walczyć ze złem używając do tego wszelkich możliwych środków. Po odbyciu niezliczonych morderczych treningów, przybrał maskę Batmana i stał się postrachem przestępców w mieście Gotham. Oprócz niesamowitych umiejętności fizycznych, Batman znany jest także ze swojego intelektu, posiada także przydomek najlepszego detektywa na świecie. Ma nie tylko dostęp do kartotek, ale i dobrego nosa, dlatego może sprawdzać rolę wybranych przez siebie osób. Niestety, Batman nigdy nie będzie miał 100% pewności, co do danej osoby.

Daredevil - W młodości Matt Murdock uległ wypadkowi, który pozbawił go wzroku. Ślepota okazała się jednak darem gdyż nieludzko wyostrzyła jego inne zmysły. Dzisiaj jako prawnik za dnia walczy z przestępcami w sądzie, w nocy natomiast zamyka ich w więzieniu i poddaje przesłuchaniu, zadając więźniowi dwa pytania. Ma prawdo do egzekucji na więźniu, jednak jeśli zastrzeli miastowego, odkłada broń i już do końca gry nie może nikogo zabić. Jeśli spróbuje uwięzić Lobo i nie dokona na nim egzekucji, zostaje przez niego zabity. Jego największym wrogiem jest Wilson Fisk.

Ironman - Geniusz, playboy i bohater. Tony Stark ma wiele twarzy. Swoje wielobilionowe imperium i pierwszą zbroję Iron Mana zbudował prawie wyłącznie sam. To dzięki niemu Avengers mają odpowiednie środki do walki ze złem. Zbroja Iron Mana sprawia natomiast, że sam w sobie Stark jest godnym przeciwnikiem chociażby dla Hulka. Ze względu na to, że Tony potrafi latać, może przysiąść na dachu wybranej przez siebie osoby i obserwować, kto ją odwiedza danej nocy.

Profesor X - Zwany w pewnym kręgach "łysolem" to duchowy mentor X-Menów i założyciel ich szkoły. W wyniku tragicznego wypadku porusza się na wózku, ale dalej aktywnie walczy ze złem kierując poczynaniami swoich studentów. Najpotężniejszy telepata na planecie Ziemia. Xavier, przy pomocy swoich umiejętności, potrafi odkryć czyjąś złą lub dobrą naturę.

Zielona Latarnia - Hal Jordan był wojskowym pilotem z dobrze zapowiadającą się karierą dopóki umierający kosmita nie wybrał go na swojego następcę. Od tej chwili Hal stał się pierwszym ziemskim członkiem korpusu zielonej latarni i stoi na straży porządku w całym wszechświecie często wracając na planetę Ziemia. Mocą Zielonej Latarni jest ukryta w pierścieniu, który pozwala mu latać, oddychać w próżni, zapewnia ochronę a także daje moc tworzenia tymczasowo istniejących przedmiotów, dzięki sile wyobraźni użytkownika pierścienia. Dlatego też mężczyzna ma trzy umiejętności. Raz na całą grę może: sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby (dostaje takie same informacje, jak w przypadku gdy rolę sprawdza Batman), strzelić do kogoś, użyć osłony (na siebie lub kogoś innego).

Superman - Ostatni przedstawiciel swojej rasy (nie licząc Supergirl). Superman czyli Kal-El został wysłany na ziemię przez swoich biologicznych rodziców w wyniku zbliżającej się zagłady Kryptona, swojej ojczystej planety. Znalazła i adoptowała go rodzina Kentów a on sam przybrał imię i tożsamość reportera, Clarka Kenta. Dzięki ziemskiemu słońcu, Superman zyskuje m.in. nadludzką siłę, prędkość, moc latania oraz praktycznie wszystkie wyostrzone zmysły stając się głównym obrońcą Ziemi. Wybiera jedną osobę, którą będzie pilnował, jeśli dojdzie do ataku, Superman nie dopuści do zabicia osłanianej przez siebie osoby, a cel ataku nie zginie tej nocy.

Spiderman - Jako nastolatek został ukąszony przez zmutowanego pająka, dzięki czemu zyskał niesamowitą moc. Wychowywany przez ciotkę i wuja, pragnął pomóc im finansowo, zgłaszając się do nielegalnych walk w podziemiach. Obwinia się o śmierć wuja, ponieważ przyczynił się do ucieczki złodzieja, który to później zabił jego opiekuna. Z pomocą swej pajęczej zdolności pragnie walczyć ze złem. W fazie nocy wybiera swój cel i spętuje go swoją pajęczyną, uniemożliwiając mu nocne akcje. Jeśli spróbuje zablokować Lobo, ten go zabije, zamiast wybranego przez siebie celu.

John Constantinedemonolog, egzorcysta, mistrz czarnej magii jak dumnie głosi podpis na wizytówce Constantine'a. Nie jest typowym bohaterem ze swoim ciętym poczuciem humoru i kwestionowanym kompasem moralnym, ale w konflikcie dobra ze złem niezaprzeczalnie stoi po stronie światła, a jak wiadomo; niedaleka jest droga od światła do zaświatów, dlatego też Constantine potrafi porozumiewać się ze światem zmarłych i raz na całą grę może nawiązać kontakt z wybraną, nieżyjącą już, osobą. Dodatkowo, kiedy umrze, będzie miał możliwość rozmowy z kimś żyjącym i przekazania mu zdobytych w Krainie Umarłych informacji.
Błazen


Deadpool - Najbardziej wygadany najemnik na świecie. Wyspecjalizowany w używaniu zarówno broni palnej jak i białej, jest równie zabójczy, co irytujący. W wyniku przeprowadzania na nim eksperymentów posiada także regenerację ciała jeszcze silniejszą niż Wolverine. Z innych ciekawostek, Deadpool wie, że właśnie o nim piszemy, bo jako jedna z nielicznych postaci, jest świadoma swojej fikcyjności - tj. burzy koncepcję czwartej ściany. Doskonale zdaje sobie sprawę, że właśnie bierze udział w forumowej mafii na LastInn i nie może się doczekać, kiedy nadejdzie czas zabawy. Celem Deadpoola jest doprowadzenie do publicznego linczu na samym sobie, jednak gdy tego dokonacie – bójcie się, bowiem mężczyzny tego nie da się ot tak pozbyć. W nocy powstanie z grobu i pozbawi życia jedną z osób, które na niego głosowały.

Seryjny Zabójca



Lobo - Znany też jako Ważniak lub Ostatni Czarnianin, to bez dwóch zdań jedna z najbardziej niebezpiecznych istot w galaktyce. Mimo, że jest łowcą nagród, pieniądze są dla niego wyłącznie bonusem. Zabija bo lubi, zabija bo może i z pewnością będzie dalej zabijał dopóki ktoś go w końcu nie powstrzyma, a Lobo nie lubi, gdy ktoś wchodzi mu w drogę. Dlatego też zabije każdego, kto będzie próbował zablokować go w nocy i uniemożliwić dorwanie swojej ofiary. Dodatkowo, Lobo nie można zabić nocą, jedynie Daredevil posiada taką możliwość.

Bohater Neutralny



Green Arrow - Oliver Queen stał się bohaterem po tym jak spędził kilka lat na tajemniczej wyspie. Uznany za zmarłego, walczył o przetrwanie by w końcu powrócić do swojego rodzinnego miasta. Nie mający sobie równych łucznik oraz survivalowiec, nie zawsze przestrzega reguł prawa. Jego zadaniem jest przetrwać do końca gry. Może trzy razy użyć kamizelki, która ochroni go przed śmiercią, to on decyduje, w której Fazie Nocy jej użyje. Wygrywa z każdą frakcją, jeśli dożyje do końca rozgrywki.


Black Widow - Niegdyś płatny zabójca KGB, dzisiaj członkini Avengers i ważny członek zespołu jeśli chodzi o dyskretne zadania. Niech nie zwiedzie was jej uroda i drobna sylwetka! Natasha lubuje się w walce wręcz, akrobatyce i broni palnej. W ciągu całej gry, może trzy razy być czujną. To ona wybiera, której nocy włącza „alert”. Kiedy Natasha jest na czuwaniu, zabije każdą osobę, która ją odwiedzi. Każdą, nawet miastowego. Wygrywa razem z miastem.




Małe podpowiedzi co do ról:

Kingpin:
1. Przez Xaviera widziany jest jako miastowy (dobry).
2. Raz podczas całej gry może zablokować zdolność Daredevila (nie może tego wykonać jeśli Murdock tej nocy go więzi).
3. Raz podczas całej gry w Fazie Dnia jego głos liczy się podwójnie. Musi on jednak oddać głos na tę samą osobę, do której dokłada swój drugi głos. Nie ujawnia tym samym swojej tożsamości, ale daje wyraźny sygnał, że wśród głosujących był szef mafii.
4. Nie może paść ofiarą Lobo, ale jeśli ten go zaatakuje, Kingpin traci jedną ze swoich umiejętności (podwójny głos).

Joker:
1. Jeśli jego celem ataku stanie się Batman, Joker go nie zabija.
2. Dostaje ode mnie informacje zwrotną, że celem był Batmanem.
3. W przypadku wystąpienia punktu 1 i 2, Joker nie jest widziany jako odwiedzający.
4. Możesz przekazać informacje mafijnym kolegom i zlecić, by ktoś inny go zabił, jednak lepiej dla Ciebie, gdybyś spróbował zlinczować Batmana. Wtedy wygrywasz nawet jeśli Twoja frakcja przegra.

Loki
1. Rzuca iluzją na wybraną przez siebie osobę.
2. Owa osoba tej nocy widziana jest jako on sam (Loki)
3. Loki zaś przybiera rolę odwiedzanej osoby (może to być nawet Lobo, więc ostrożnie)

Batman
1. Sprawdza rolę wybranej przez siebie osoby.
2. Nigdy nie otrzymuje konkretnej odpowiedzi, raczej to będzie coś w stylu: Osoba, którą sprawdzasz, ma problemy psychiczne. Może to być Deadpool lub Joker.

Daredevil
1. Pod koniec (lub w trakcie) Fazy Dnia wysyła mi PW z informacją, kogo więzi. Jeśli zrobi to podczas Fazy Nocy, nie przyjmuję deklaracji i więzienna cela jest pusta.
2. Osoba będąca w więzieniu, nie może zostać zabita w nocy (ma nocny immunitet)
3. Daredevil zadaje więźniowi dwa pytania, jednak to od więzionego zależy czy i w jaki sposób na nie odpowie. Może napisać więcej, może kłamać, może wszystko.
4. Nikt nie ma możliwości ochrony więźnia przed egzekucją - wyjątkiem jest sytuacja, w której Daredevil zostanie zablokowany przez Spidermana.
5. Więzień nie może tej nocy wykonać nocnej akcji, jest zablokowany.
6. Jeśli Daredevil dokona egzekucji na miastowym, odkłada broń i już do końca gry nie może wykonywać egzekucji.
7. Jeśli Daredevil uwięzi Lobo i nie dokona na nim egzekucji, zostaje przez niego zabity.

Ironman
1. W nocy obserwuje wybraną osobę i widzi, kto ją odwiedzał.
2. Nie zna celu wizyty.

Profesor X
1. Sprawdza, czy dana osoba jest podejrzana (członek mafii), niepodejrzana (dobra lub neutralna) lub jest seryjnym zabójcą
2. Dostaje informacje w zależności od sprawdzanej osoby: Niepodejrzany, Członek mafii, Seryjny Zabójca.
3. Jeśli sprawdzi osobę wrabianą przez Lokiego, widzi ją jako członka mafii.

Zielona Latarnia
Ma trzy umiejętności, każda dostępna raz na całą grę:
1. Może do kogoś strzelić, zabijając go (nie może zabić Lobo). Jeśli trafi w miastowego, to cóż... Peszek.
2. Może sprawdzić czyjąś rolę (informacje o roli dostaje takie same, jak Batman)
3. Może siebie lub kogoś osłonić (działa to tak samo, jakby obrona Supermana)

Superman
1. Wybiera osobę, którą ochrania danej nocy
2. Jeśli dojdzie do ataku, Superman i osoba atakowana, będą o tym wiedzieli.
3. Osoba osłaniana przez niego, nie ginie, ale następnej nocy nie może już użyć swoich zdolności.
4. Nie może ochraniać sam siebie.

Spiderman
1. W Fazie Nocy wybiera osobę, której umiejętność będzie blokował.
2. Jeśli spróbuje zablokować Lobo; ginie
3. Jeśli zablokuje Zieloną Latarnię w chwili, gdy ten będzie chciał wykonać akcję, jego umiejętność nie przepada (w końcu nie została wykonana).

John Constantine
1. Raz na całą grę może skontaktować się ze światem zmarłych by porozumieć się z zamordowaną osobą.
2. Raz na całą grę, jeśli umrze, może nawiązać kontakt z żywą osobą i przekazać jej informacje. Osoba, z którą skontaktował się Constantine, może przekazać innym toćka w toćkę to, co przekazało mu medium i przyznać się, że ten się z nim skontaktowała.

Deadpool
1. Musi namieszać tak, by wrobić miasto i doprowadzić do linczu na samym sobie.
2. Jeśli zostanie zlinczowany, wygrywa, a gra toczy się dalej.
3. W przypadku spełnienia punktu 2, w nocy Deadpool wybiera jedną osobę z głosujących na niego i ją zabija. Może być łaskaw i zrezygnować z zemsty.

Lobo
1. Może zabić każdego.
2. Jeśli zostanie zablokowany przez Daredevila lub Spidermana, zamiast wybranego celu, zabija blokerów.
3. Nie można go zabić w nocy. Jedynie Daredevil i Black Widow mają taką możliwość.

Green Arrow
1. Ma do dyspozycji 3 kamizelki na całą grę
2. Jeśli założy kamizelkę i tej samej nocy zostanie zaatakowany, nie ginie.
3. Jeśli przeżyje do zakończenia rozgrywki, wygrywa wraz z inną frakcją

Black Widow
1. Ma trzy „alerty” na całą grę
2. Jeśli danej nocy czuwa, zabija każdego odwiedzającego.





A teraz odpowiedzi na wasze akcje:
1. Podczas dokonywania zabójstwa możesz dostać informację:
- Osoba, którą próbujesz zabić ma nocny immunitet (twój cel siedzi w więzieniu, jest Green Arrow'em który założył kamizelkę, celem jest Lobo lub jeśli jesteś Lobo, mogłeś trafić na Kingpina)
- Osoba, którą chciałeś zaatakować, jest Batmanem! (jeśli grasz Jokerem)
- Twoja umiejętność została zablokowana (zapewne odwiedził cię Spiderman).
- Osoba, którą zaatakowałeś, była chroniona przez Supermana!

2. Podczas próby użycia umiejętności, zawsze możesz dostać informacje o zostaniu zablokowanym.

3. Jeśli sprawdzasz frakcję, możesz otrzymać 3 wiadomości:
- Osoba, którą sprawdzasz jest niepodejrzana (miasto, błazen, neutral)
- Osoba, którą sprawdzasz jest członkiem mafii (może to być też osoba wrabiana przez Lokiego.
- Osoba, którą sprawdzasz, jest seryjnym zabójcą

4. Jeśli obserwujesz, kto kogo w nocy odwiedza:
- Osoba, którą obserwujesz była odwiedzona przez "XYZ"

5. Jeśli zostaniesz zaatakowany:
- Ktoś był u ciebie w nocy! Zostałeś zaatakowany przez członka mafii/seryjnego zabójcę/zieloną latarnię. Giniesz.
- Ktoś był u ciebie w nocy! Zostałeś zaatakowany przez członka mafii/seryjnego zabójcę/zieloną latarnię. Zostałeś obroniony przez Supermana!

6. Jeśli bronisz kogoś:
- Twój cel został zaatakowany! (nie piszę przez kogo).

7. Jeśli jesteś Lobo
- Twoja umiejętność została zablokowana!
Zabijasz blokera.
- Ktoś był u ciebie w nocy, zostałeś zaatakowany!
- Osoba, którą próbujesz zabić, ma nocny immunitet

8. Jeśli jesteś Black Widow i masz włączoną "czujkę"
- Ktoś był u ciebie w nocy! (ilość takich info zależna od ilości odwiedzających)
- Jeśli nikt nie był, to żadnego zwrotnego PW



Mogłam o czymś zapomnieć, się zdarzyć może, ale mam nadzieję, że to wszystko. Jeśli są pytania, to im szybciej tym lepiej o/

Lista graczy:

1. Hazard - Bóg
2. Ryo - Czesio
3. Ardel - Boo
4. Lord Melkor - Smaug
5. Wisienki - Happy
6. Zombianna - Pająk
7. Warlock - Gollum
8. sunellica - Hard Gay
9. Ril - Zordon
10. Okaryna - Burak ćwikłowy
11. pi0t - Lucyfer
12. Zuzu - Bogusław Łęcina
13. Trolka - Kim Kardashian
14. traveller - Sknerus McKwacz
15. Marek Rewik - Kowalski
 
__________________
Discord podany w profilu

Ostatnio edytowane przez Nami : 05-04-2017 o 16:35.
Nami jest offline  
Stary 28-03-2017, 20:17   #2
 
Hazard's Avatar
 
Ja się zgłaszam rzecz jasna! Jak znajdę tylko jakąś odpowiednio absurdalną postać, to podeślę KP.
 
Hazard jest offline  
Stary 28-03-2017, 20:24   #3
Ryo
 
Ryo's Avatar
 


Czesio idzie, będzie śpiewał!

 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
Stary 28-03-2017, 20:42   #4
 
Ardel's Avatar
 
[MEDIA]http://vignette4.wikia.nocookie.net/forgottenrealms/images/9/98/Go_for_the_eyes_boo.jpg[/MEDIA]

Po oczach go, Boo, po oczach!
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 28-03-2017, 20:58   #5
 
Lord Melkor's Avatar
 
Cześć, ja bym chętnie dołączył, ale najchętniej jakby gra zaczęła się gdzieś w połowie kwietnia, bo mam wyjazd w międzyczasie.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 28-03-2017, 21:12   #6
 
Wisienki's Avatar
 
Chciałabym zagrać z wami, jeśli chodzi o postać

Happy - prof. rybkologii stosowanej Happy, zamyślony, naiwny i optymistyczny małżonek pięknej kotki o imieniu Charla się kłania.

Jeśli chodzi o aktywność od 5 do 14 będziemy mieli z Melkorem ograniczony dostęp do netu, ale myślę że damy radę .
 
Załączone Grafiki
File Type: jpg Happy_OVA_2.jpg (23.1 KB, 7 wyświetleń)
lastinn player
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 29-03-2017, 07:23   #7
INNA
 
Nami's Avatar
 
Pewnie nie zacznie się wcześniej, że dwa tygodnie zbierania graczy, albo i miesiąc, bo ja nie podejrzewam by się udało uzbierać

Później jeszcze powiem jakie będą możliwe odpowiedzi mg na dane nocne akcje, abyście w fazie dnia mogli poprawnie zanalizować co zaszło.

Póki co chętni:
1. Hazard -
2. Ryo - Czesio
3. Ardel - Boo
4. Lord Melkor -
5. Wisienki - Happy
6. Zombianna - Pająk
7. Warlock - Gollum
8. sunellica
 
__________________
Discord podany w profilu

Ostatnio edytowane przez Nami : 29-03-2017 o 12:14.
Nami jest offline  
Stary 29-03-2017, 08:48   #8
 
pi0t's Avatar
 
Nami, a jak się zapatrujesz na osoby bez doświadczenia w takiej grze?
O ile nie dojdą mi weekendowe wyjazdy, to chętnie bym spróbował.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 29-03-2017, 08:50   #9
INNA
 
Nami's Avatar
 
Nie widzę problemu by ktoś chętny nauczenia się spróbował. W końcu inaczej się nie nauczy i nie dowie o co chodzi (:
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 29-03-2017, 08:53   #10
Elitarystyczny Nowotwór
 
Zombianna's Avatar
 
Meh... Ty zła kobieto. Znowu mi to robisz ;___;

Meh...

Meh...


Imię: Pająk
Opis: Dramatyczny żul, żyjący w śmieciach miasta grzechu - Bug City.




Btw. Nie ma Seryjnego Mordechaja?
 
__________________
Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena
Zombianna jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168