|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-04-2017, 19:29 | #1 |
Reputacja: 1 | [Wampir] Zła Baśń Chłód, jaki nadchodzi gdy słońce znika za linią horyzontu wybudza cię ze snu. Pod ciemniejącym niebem wciąż jeszcze jest dość widno jednak ludzie powoli kończą już swoje codzienne sprawy i przezornie szukają schronienia przed nocą, która jest czasem złych duchów i drapieżników. Takich jak ty. Żerujesz na ludzkiej słabości i naiwności by pożywić się krwią swojej ofiary. Skradasz się za jej plecami, gdy wychodzi z oberży, nachodzisz gdy śpi we własnym domu. Udajesz towarzysza w nocnych rozbojach i złodziejstwie lub może udajesz kochanka. Może nawet nie udajesz. Żyjesz jak zwierze, dnie spędzasz w suchej studni, czy dziupli starego dębu. Albo też żyjesz jak Pan, w domostwie śmiertelników, których oczarowałeś, uczyniłeś swymi sługami. Jesteś wampirem za sprawą innego wampira. Może nigdy nie dane ci było go poznać? Uważasz siebie za pomiot Szatana, przeklętego przez Boga. Albo bogów… jeśliś Prus lub Litwin. Może to wcale nie przekleństwo? może to dar? Jeśli jednak, dane ci było spędzić nieco czasu z istotą, która uczyniła cię tym kim jesteś, ta mogła opowiedzieć ci o biblijnym Kainie, jego grzechu i klątwie. Istniejesz na tyle długo by wiedzieć, że nie zestarzejesz się nigdy i nie dotknie cię żadna choroba. Nawet Wielki pomór. Zaraza, która zalała ponoć cały świat, całkowicie wyniszczyła ludzi z miejsca w którym żyjesz. I choć tobie taka śmierć nie jest straszna, to sama twoja odporność na pomór zaczyna zwracać na ciebie uwagę. Na zarazę nikt nie znalazł do tej pory lekarstwa, wszyscy bardziej zainteresowani są raczej szukaniem winnych. Na przykład żydów, heretyków, sodomitów, tylko kwestia czasu aż trop trafi na ciebie. Musisz opuścić te strony, jeśli nie z obawy przed prześladowaniem, to po prostu dlatego, że nie ma już ludzi których krwią można by się pożywiać. Przemierzasz liczne ziemie w poszukiwaniu schronienia, nie jest to jednak proste. Grody które stoją otwarte, są wyludnione, zwłoki mieszkańców zalegają wszędzie. Osiedla nie dotknięte jeszcze pomorem, rzadko wpuszczają obcych. Może dopiero wtedy, uświadamiasz sobie, że istot twojego rodzaju jest więcej i zazdrośnie bronią one dostępu do swoich domen. Ci nieumarli są potężniejsi od ciebie i poczytujesz za wielką łaskę fakt iż pozwolili ci czmychnąć zachowując żywot. Szukasz więc dalej, każdej nocy narażając się na wykrycie przez śmiertelnych bądź istoty straszniejsze jeszcze od ciebie, jak choćby wilkołaki, do których należą leśne ostępy. Zresztą wszystkie złe duchy, diabły i wiedźmy, które czyhają na człowieka nocną porą w odludnych miejscach, mogą zagrozić również i tobie. W końcu, droga zaprowadza cię do Księstwa Mazowieckiego i jego stolicy - Płocka. Gdy udaje ci się przedostać, do tego zacnego grodu, który zamieszkuje ponoć pięć tysięcy dusz, z radością uświadamiasz sobie, że nie rezyduje tu żaden wampir na tyle stary i władny, aby móc przywłaścić sobie całe miasto. Jesteś tylko ty i kilku podobnych tobie uchodźców. Miasto wolne jest od zarazy. Jest bezpiecznie, jest spokojnie I tylko… ten wiatr. Cześć Jest to rekrutacja do storytelingowej sesji wampira, której miejscem akcji jest czternastowieczny Płock. Ilość graczy jaką jestem w stanie ogarnąć wynosi cztery. Na zgłoszenia poczekam do połowy maja. A teraz, kiedy już napisałem wszystko co miałem do napisania, zacznę się powtarzać: Sesja jest storynetlingowa i mechaniki używam jedynie intuicyjnie, no chyba, że gracze chcą się zwalczać wzajemnie. Celem sesji jest przede wszystkim stworzenie ciekawej historii i zabawa przy tym. Trzymamy się ducha epoki, jest rok mniej więcej 1350. Mogę wydłużyć czy skrócić wiek jakiś npc, bo prawda historyczna nie będzie nam przeszkadzać w grze, jednak jeśli gracz chce jakiś npc stworzyć, powinien mnie spytać o tą osobę. Płock, czyli miejsce akcji, jest stolicą Księstwa Mazowieckiego, którego władcą jest Bolesław III. Bolesław jest lennikiem Czech, co zabezpiecza go przed Państwem krzyżackim oraz Królestwem Polskim. Przyjmujemy, że w mieście istnieje już trochę kamiennej zabudowy, jednak wciąż przeważają budowle drewniane. Biskupem płockim jest Klemens Pierzchała, wojewodą Dadźbóg herbu Junasza. Ilość wampira w wampirze: Ilość informacji jaką postać gracza wie o byciu wampirem i wampirzej społeczności jest wprost proporcjonalna do kropek w okultyzmie. Żeby wiedzieć o istnieniu różnych klanów, znać ich nazwy, słyszeć o Kainie i rozumieć znaczenie pokoleń, trzeba mieć około czterech kropek. Bez posiadania żadnej kropy, postać nie wie nawet, że może tworzyć ghule. Dlatego też wzór karty https://docs.google.com/document/d/1...0nn23A6jbUMaLs jest wielce uproszczony, jeśli chcecie umieścić tam więcej informacji, jeśli macie pomysł na swój wiek i pokolenie napiszcie do mnie swoje pomysły. Mam wizję ile lat i jakie pokolenie mogłyby wasze postacie mieć, ale nie napiszę tego tutaj, potargujcie się o to prywatnie. Jeśli przyglądaliście się uważnie, zauważyliście że nie musicie rodzielać atrybutów czy zdolności w trzech kategoriach, po prostu rozdajecie punkty w nawiasach wedle uznania. Wady i zalety? nie ma limitu, tak długo jak za punkty zdobyte na wadach kupuje się tylko zalety a nie atrybuty czy zdolności. Pozycji wasze postacie nie mają na starcie, bo są w okolicy nowe. Trzeba fabularnie złapać. Jeśli zaś chodzi o pokolenie, jakoś się dogadamy. Cel gry. Tłem dla dobrej zabawy jest sytuacja w jakiej znalazły się postaci graczy: Znaleźliście się w Płocku, który nie tylko jest wolny od wielkiego pomoru, ale i wampirzego suwerena. Czy stworzycie koterię? pozabijacie się o władzę nad grodem? a może rzeczywistość nie jest tym czym wydaje się być? Pozdrawiam
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. |
28-04-2017, 19:52 | #3 |
Reputacja: 1 | Count me in *u*
__________________ Once upon a time... |
28-04-2017, 20:00 | #4 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Wstępnie jestem zainteresowany, ale najpierw garść pytań. - tempo sesji? - doc, czy tylko forum? - nietypowe klany, linie, czy tylko podstawka? - masz jakąś linię fabularną, czy liczysz tylko na graczy i ich inwencję? - inni nadnaturalni będą w sesji, czy to sesja tylko o wąpierzach? - połączenie czterech niezależnych postaci w coś na kształt sfory to karkołomne zadanie, tym bardziej, że nie ma jakiegoś punktu zaczepienia? Jak to widzisz? Na razie tyle. Zapewne będzie więcej. Choć to w sumie zależy od tego jakie padną odpowiedzi.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |
28-04-2017, 20:35 | #5 |
Reputacja: 1 | Chcę! Spodziewaj się mojej karty. |
28-04-2017, 20:59 | #6 | |
Reputacja: 1 | To naprawde zależy od graczy i ich ilości. Ja mogę nie mieć czasu codziennie, ale raz, dwa razy na tydzień raczej zawsze. doc Co tam mi sprzedacie, tak jak napisałem odnośnie okultyzmu, w dużym stopniu od samego gracza zależy ile mitologii świata mroku w tej sesji jest. Ludzie epoki naprawdę mało wiedzieli na temat świata dookoła oraz samych sobie, a przecież prawa fizyki działały tak samo jak teraz. Tak też widzę świat wod’a, jeśli za życia ktoś był cyganem, spędził te dwadzieścia lat w cyrku, teraz jest wampirem przez jakieś sześćdziesiąt, czyli dłużej niż najstarsi ludzie żyją, może mieć cztery kropy w jakiejś dyscyplinie, ale czy wie o wszystkich klanach? o przepowiedniach i historii? Nie musi, a w niektórych przypadkach, nie może. Świat żyje własnym życiem i są pewne wydarzenia, które graczy doświadczą. Są też takie, których mogą nigdy nie zauważyc. Jest możliwe wszystko, co mieści się w strachliwej wyobraźni człowieka średniowiecza. Czy też wampira. Cytat:
To na przykład. I tak, postacie graczy są świadome swojej wzajemnej obecności w mieście na początku rozgrywki.
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. | |
28-04-2017, 22:06 | #7 |
Reputacja: 1 | You have my sword A co z historią postaci?
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
28-04-2017, 22:23 | #8 |
Reputacja: 1 | Historia służy do tego, co chcecie mi sprzedać. Co chcecie by się wydażyło, oraz do wyjasnienia ewentualnych wyborów w waszej karcie. Nie musicie się specjalnie rozpisywać, a jesli ja będę potrzebował wyjaśnień, poinformuje was o tym.
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. |
29-04-2017, 00:56 | #9 |
Reputacja: 1 | Ok. I like it. Fajny wstępniak do sesji Myślę nad kandydowaniem. Pytanie: Bez backgroundów gramy? Merity? Flawy? Zawsze sprawiało mi sporą frajdę kombinowanie z nimi D= Ostatnio edytowane przez Arvelus : 29-04-2017 o 01:56. |
29-04-2017, 13:50 | #10 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Lubię "Mroczne Wieki", ale po uzyskanych odpowiedziach, ja jednak podziękuję. Powodzenia
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |