lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.5 FR jednolinijkowa] Wichry Zmian - Ostatnia Karczma (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17171-d-and-d-3-5-fr-jednolinijkowa-wichry-zmian-ostatnia-karczma.html)

Googolplex 06-07-2017 16:59

[D&D 3.5 FR jednolinijkowa] Wichry Zmian - Ostatnia Karczma
 
Pod Roześmianym Koboldem, karczma jakich wiele w krainach, lecz ta konkretna była również ostatnim przystankiem na drodze na pustynię Anauroch. Za jej zachodnimi drzwiami otwierał się ocean piasku, pozbawiony praktycznie wszelkiego życia, lecz skrywający prastare tajemnice mistycznego Netherilu. Właściciel Roześmianego Kobolda, Alectus Merdes był podobno niegdyś poszukiwaczem przygód, porzucił jednak drogę awanturnika na rzecz życia spokojniejszego i zarabiał na nie na swych byłych kompanach.
W karczmie obowiązywał tylko jedna zasada, całkowite zawieszenie broni. Mówiło się, że jest miejscem gdzie tanar’ri i baatezu mogli w spokoju wypić i powspominać swe przygody w wojnie krwi. Nikt jednak nie był pewien cóż gwarantuje ów rozejm, jedni twierdzili, że Alectus znalazł potężny artefakt inni, że jego żona Pythia jest w istocie potężną nocna wiedźmą i nałożyła na swój dom zaklęcia których nikt nie potrafi przełamać. Było też kilku, choć ich nikt nie słuchał, twierdzących, że nie ma żadnego nadprzyrodzonego wyjaśnienia, a całą tajemnicą są dyplomatyczne zdolności Alectusa. Jakakolwiek by prawda nie była Pod Roześmianym Koboldem była karczmą w której schronić mógł się każdy, kogo było stać by zapłacić za gościnę, żebraków nie tolerowano i wyrzucano za próg.

Dzisiejszego wieczoru zebrał się nielichy tłumek. Wieści o odkryciu grobowca Karsusa obiegły świat z prędkością błyskawicy. Efektem tego były kolejne fale awanturników zmierzające na pustynię Anauroch by odnaleźć skarby arcymaga który próbował zostać bogiem magii. Z każdą kolejną falą legenda o nieprzebranych bogactwach jakie zgromadził Karsus, rosła coraz bardziej. Już w tej chwili można było usłyszeć, że w jego grobowcu znajduje się odpowiedź na każde pytanie, lekarstwo na każdą chorobę, przedmioty spełniające marzenia i dające władzę nad światem. Z powodu tych plotek na pustynię wybierali się najróżniejsi ludzie, dzielni paladyni pragnący uchronić świat przed horrorem jaki mogłyby sprowadzić artefakty gdyby wpadły w niepowołane ręce, właściciele owych niepowołanych rąk z kolei knuli jak położyć swe łapska na przyrządach arcymaga. Nie zabrakło też przeciętnych śmiertelników. Niektórzy z nich mieli nawet mapy wskazujące położenie grobowca...


Cześć!
Witajcie w rekrutacji do krótkiej, wakacyjnej sesji DDkowej. Bez dalszego opóźniania przechodzimy do konkretów.

O czym będzie przygoda.
Jak widzicie ze wstępu czeka was poszukiwanie grobowca Karsusa, arcymaga który prawie zajął miejsce Mystryl, lecz w efekcie doprowadził do upadku Netherilskich latających miast. Sesja nie jest nastawiona na walkę, choć walka pewnie będzie obecna (zależy od graczy i ich pomysłowości).

O postaciach graczy
Wasze postaci są szczęśliwymi (albo i nieszczęśliwymi) posiadaczami fragmentów mapy prowadzącej do grobowca Karsusa. Pilnujcie jej dobrze bo to jedyne co gwarantuje wam udział w przygodzie i zyskach.
Powody dla których postać chce odnaleźć grobowiec pozostawiam wam, muszą jednak być na tyle silne by postać była w stanie z ich powodu podjąć współpracę z każdym, nawet mordercą własnych rodziców.
Jak wspomniałem każda z waszych postaci ma tylko fragment mapy, tak się fajnie składa, że pozostali bohaterowie graczy będą mieli pozostałe fragmenty, co wymusza pewną formę współpracy (no chyba, że wolicie się pozabijać lub okraść, tak też można).

Mechanika

Podręczniki: Wszystkie oficjalne do 3.5, zastrzegam sobie prawo veta na niektóre zasady z podręczników jak na przykład atuty za złoto. O szczegóły pytać na PW.

Poziom postaci: 3

Gotówka: 3000 sztuk złota

Atrybuty: Point buy 32 ewentualnie mogę wam losować na normalnych zasadach (4k6 i odrzucam najniższą, jeśli żaden atrybut nie będzie miał bonusu większego niż +1 powtarzam rzuty, jeśli suma wszystkich bonusów z atrybutów będzie niższa niż +3 również powtarzam rzuty)

Rasy: Wszystkie rasy bez dostosowania poziomu z dozwolonych podręczników (ściąga). W przypadku ras z settingów innych niż Forgotten Realms należy ładnie uzasadnić dlaczego postać znalazła się w krainach. Rasy z dostosowaniem poziomu do indywidualnego rozpatrzenia (pisać PW).

Klasy: Dowolna jedna klasa z dozwolonych podręczników. Nie chcę multiklasowania ani gestaltów. Dopuszczam Generic Classes.

Szablony i warianty: Tak, z podręczników dopuszczonych. Mogę się nie zgodzić na więcej niż jeden wariant dla klasy. W przypadku szablonów ograniczeni jesteście poziomem postaci i ewentualnie moim kaprysem jeśli coś mi się nie spodoba. Warto pytać na PW czy dopuszczę konkretne szablony i warianty.

Technikalia

Rekrutacja potrwa do piątku 14.07.2017

Ilość graczy, chwilowo bez limitu, co nie znaczy, że przyjmę wszystkich którzy się zgłoszą.

Google doc nie będzie używany, sesja będzie szybka, jednolinijkowa więc nie widzę powodu.

Posty i ich częstotliwość: Jeden dziennie, jeśli ktoś nie będzie mógł codziennie to nic się nie stanie, co drugi dzień też będzie ok. Może być oczywiście więcej niż jeden dziennie, na przykład podczas rozmów i podobnych działań.
Długość postów nie ma dla mnie znaczenia, może być dosłownie na jedną linijkę, może być na awatar, albo dłuższe jak ktoś bardzo lubi pisać.

Historia wedle uznania gracza. Ja chce tylko wiedzieć kim postać jest i dlaczego szuka grobowca. Forma dowolna.

Mechaniczna KP będzie miał za zadanie pokazać mi co postać może zrobić a czego nie.

Z mechaniki będziemy korzystać w sytuacjach spornych (np walki, czy trudne zadania typu rozbrajanie pułapki wisząc na linie nad bezdenną przepaścią), lub na wyraźne życzenie gracza (np kiedy nie będzie się komuś chciało odgrywać będzie można załatwić sprawę prostym rzutem).

KP mechaniczną poproszę na Myth-Weavers , fabułę w dowolnej formie.

Ważne!!!

Karty postaci wraz z historią przesyłajcie mi na PW w temacie koniecznie wpiszcie "KP <wasz nick z forum>" w innym wypadku mogę zgubić kartę i będziecie mieli problem.

Draugdin 07-07-2017 18:41

Zgłaszam się, gdyż nigdy jeszcze nie grałem w jednolinijkowca, a dwa no przecież to jest D&D.
Jeszcze nie mam pomysłu na klasę, ale coś mnie pewnie oświeci ;-)

Ryder 09-07-2017 01:00

Ja też, a pomysł na postać uzależniam od wylosowanych statów :)

Brilchan 09-07-2017 23:49

Wysłałem link do KP i historie w PW. Postać to kapłan Akadi genesi powietrza.

Lord Melkor 10-07-2017 21:56

No, kusi mnie żeby jakimś barbarzyńcą zagrać, w sam raz na jednolinijkowca....

fujiyamama 11-07-2017 18:57

Kusi mnie zgłoszenie bladelocka!


EDIT: Meh, jednak nie kusi. Patrzyłam jak to poskładać w 3.5 i efekt nie jest tak fajny jak w 5e :(

Ryder 14-07-2017 00:17

Kurka, nie zdążę z KP, wyjazd służbowy. Jeżeli będzie można to doślę w sobotę.

Googolplex 14-07-2017 00:21

Rzucę Ci kostką, jak masz szczęście to dam Ci czas do soboty, jak pecha to nie dam Ci czasu.
Wybierz sobie czy wolisz powyżej czy poniżej.

Ryder 14-07-2017 01:18

Niżej :P

Googolplex 14-07-2017 13:37

1 na k20... zdecydowanie niżej, masz więc czas do soboty.

E:
W tej chwili pełne karty (historia + mechanika) dostałem od LIczów:
Brilchan
TomBurgle
Edmaad


Więc jeśli ktoś miał wątpliwości to pragnę je rozwiać, sesja na pewno ruszy ;P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:10.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169