|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-07-2006, 13:59 | #1 |
Reputacja: 1 | [wh40k winter assault] poszukiwany MG i gracze karta postaci: imię: wiek: profesia: umiejętności: brońdozwolone 3 rodzaje broni) ekwipunek: granaty: wygląd: historia: Profesje: Żołnierz bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty, granatnik Wady: Medyk bonusy: Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka, Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc Wady: nie może używać broni ciężkiej Pilot bonusy: Dodatkowe umiejętności: um. Pilotowania maszyn: latających i naziemnych Wady: nie może używać broni ciężkiej Grenadier bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej, Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artyleri rakietowej Wady: Zwiadowca bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów, Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej Saper bonusy: Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej Dowódca oddziału bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny [EDIT] Dodatkowe umiejętności: Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej) Umiejętności: Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp. Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp. Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.) Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych Broń: Krótka: Pistolet laserowy -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy, -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6 -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest bardzo lekka i niezawodna. Baterie można ładować -Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym Pistolet plazmowy -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy - Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa. -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego -Wady: Ciężko dostępna amunicja Bardzo duża waga Pistolet boltowy -Średnia szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy, -W tę ciężką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium -Wady: Duża waga Szturmowa: Karabin Laserowy -Średnia szybkostrzelność -Ogień pojedynczy -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6 -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest niezawodna. Baterie można ładować Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika. -Wady: Shotgun -Średnia szybkostrzelność -Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości -Ogień pojedynczy lub seria -Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest niezawodna Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera -Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc Autogun -Duża szybkostrzelność -Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków -Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest lekka Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika -Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach Ciężka: Miotacz ognia –Ogień ciągły -Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C. -Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie -Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie Broni nie wolno zamoczyć Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/) Ograniczony zasięg, tylko 15m Hellgun – Średnia szybkostrzelność -Ogień ciągły -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii -Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty Broń jest niezawodna Akumulator można ładować -Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źrudło energii Broń jest ciężka Plasmagun -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy - Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa. -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy -Wady: Ciężko dostępna amunicja Bardzo duża waga Meltagun –Mała szybkostrzelność - Ogień pojedynczy - Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał -Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym) -Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi Wyrzutnia rakiet: -Bardzo mała szybkostrzelność - Pojedynczy ogień Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet: - Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel. - Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty. Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających Posiada tryb autonamierzania łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles Wady: Trzeba ręcznie ładować Biała(?): Miecz łańcuchowy: Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić Topór łańcuchowy: Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne. Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić Miecz energetyczny (tylko dla dowódców) Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd. Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Szpony energetyczne (tylko dla dowódców) Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd. Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Granaty Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym. EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach. Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności. |
25-09-2006, 20:27 | #3 |
Reputacja: 1 | No cóż, gdyby coś więcej było napisane o co chodzi, to ja bym bardzo chętnie wziął udział . Lubię te klimaty..
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
02-10-2006, 08:55 | #4 |
Reputacja: 1 | Nie no, to że mogę mieć 2 granaty odłamkowe wiele mówi mi o klimacie świata. Wynika z tego że a)Sesja będzie opierać się na walce z orkami, bo kto marnuje granaty na hałasujących albo starców? b)Skoro topór łancuchowy, to pewnie wyskoczy za chwilkę Koleść z MDK z Chaingun, albo Spawn, on też miał łancuchy. c)Krak missiles wskazuje na to że będziemy strzelać w niewinne cele i jeszcze się zaćpamy crackiem. Jak coś wyczytaliście dodatkowo, to dopiszcie.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
02-10-2006, 11:08 | #5 |
Reputacja: 1 | Ok, to ja strzelam i na wszelki wypadek jeszcze rzucę ze 2 granaty. Ty, Ty i Ty nie żyjecie. Możecie już nie tworzyć postaci. Umarły w łonie matki. Wygrałem Yes! Yes! Yes! [ Moderowany przez: [color=#330000:41377beeda]Milly @ [/b:41377beeda]2006-10-02, 15:56 ][/color:41377beeda] Czy ten post miał czemuś służyć? Proszę powstrzymać się od tego typu komentarzy. Jeśli nie masz nic konkretnego do dodania, to nie pisz nic. Pozdrawiam. -M- |
17-10-2006, 14:49 | #6 |
Reputacja: 1 | Sugerował bym że, skoro ,,imperium'' to sesja jest wzorowana na StarWarsach.
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
17-10-2006, 15:51 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. | |
17-10-2006, 17:39 | #8 |
Reputacja: 1 | Co masz do Wiecznie Istniejącego Imperium i Imperatora Na Jego Złotym Tronie robaku!!? Wrogowie Imperatora zostną wgnieceni w ziemię przez jego wiernych Space Marines
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
17-11-2006, 15:18 | #9 |
Reputacja: 1 | Ja mam takie pytanko czy będzie można grać przedstawicielami IG czy SM ( czy tym lub tym ) - bo jeżeli można grać IG to ja bym się pisał na "Młodszego Oficera" A z pytań czysto technicznych: 1. Czy to wszystkie umiejętności ( czyli czy obsługa broni strzeleckiej - pistolety itd. jest automatycznie zaliczana do umiejętności i nie trzeba ich wpisywać ) 2. Co z pancerzami IG Do kiedy przyjmujesz zgłoszenia ??
__________________ "Wiem czego się boisz czarnoksiężniku - śmierci. Wtedy wszystkie twoje medale i odznaczenia będą już tylko nic nie wartymi symbolami a ty pyłem niesionym przez wiatr" Trian Ó Ellet |