lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima] Hell on Wheels (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17251-neuroshima-hell-on-wheels.html)

Lunatyczka 13-08-2017 18:56

Albo być z Teksasu i mieć perkę z pochodzenia lub też być z Nie Twój Zasrany Interes i wykorzystać perkę teksańczyka.

Autumm 13-08-2017 19:01

Cytat:

choć póki co brakuje raczej dalszego zasięgu
Prawdę mówiąc, myślałam nad strzelcem wyborowym też, ale wydawało mi się, że w sesji już musi być ktoś taki ;) Ale jak nie ma, to z chęcią wezmę tą rolę, bo strasznie ją lubię.

Rozumiem, że do postaci snajpera stosują się reguły z Ołowiu? Potrzebowałabym niestety pomocy z KP w takim razie, bo nie znam aż tak dobrze ani podra, ani dodatku. Jak najłatwiej można się z Tobą w tej kwestii dogadać?

PS: Albo Pip, pomógłbyś mi?

Noraku 13-08-2017 19:15

Ja planuje Teksańskiego ochroniarza, mało gada ale lubi majstrować. Tylko może mi się jeszcze koncepcja zmienić...

Lunatyczka 14-08-2017 08:14

Ja coś podeślę. Najpewniej kuriera z Nie Twój Zasrany Interes. ;)

Autumm 14-08-2017 09:59

Ode mnie poszedł strzelec wyborowy/przepatrywacz, czekam aż Lemi klepnie mechanikę :)

Popiel 14-08-2017 13:37

Chyba bym coś pograł w takim klimacie.

Czy ktoś wie jak liczy się punkty umiejętności, jeżeli wybierzemy z pochodzenia cechę "Urodzony Morderca", a potem "Wyszkolenie" z profesji żołnierza?

Raga 14-08-2017 13:41

Cytat:

Napisał Popiel (Post 734463)
Chyba bym coś pograł w takim klimacie.

Czy ktoś wie jak liczy się punkty umiejętności, jeżeli wybierzemy z pochodzenia cechę "Urodzony Morderca", a potem "Wyszkolenie" z profesji żołnierza?

Wiecie.
Jeśli wsadzisz to w jeden pakiet to masz na start z żołnierza 1 we wszystkich (normalnie kosztuje 5) i do finalnej wartości +2 z Urodzonego Mordercy

Czyli w praktyce za 3x2 punktów masz wszystko na 4 w pakiecie.
(Za 3x2 + 3x3 masz wszystko na 5 itp.)

Leminkainen 14-08-2017 16:21

Ok mam podręcznik, faktycznie 4 to minimum dla współczynników

A parę dodatkowych ogłoszeń parafialnych:

choroby nie są obowiązkowe (chyba ze komuś przy rzucie na tworzenie postaci wypadnie 20)

mimo że w Ołowiu jest współczynnik szczęście (a także możliwość stworzenia Psionika jako BG) to możecie to wykreślić

prosiłbym o wyliczenie w nawiasach punktów wydanych na umiejki i współczynniki (i wam wygodniej to liczyć i mi)

Cytat:

Czy ktoś wie jak liczy się punkty umiejętności, jeżeli wybierzemy z pochodzenia cechę "Urodzony Morderca", a potem "Wyszkolenie" z profesji żołnierza?
Hmm w podstawce jest że z Urodzonego mordercy "wszystkie umiejętności z wybranego pakietu wojownika masz na poziomie +2" nie jestem do końca pewien co autor miał na myśli ale zinterpretuję to jako z żołnierza masz na 1 a z UM masz +2 poziomy, czyli wszystko w tym pakiecie na 3

Nie łapie twoich wyliczeń Raga i nie wiem skąd 4 wziąłeś, wychodzę z założenia że ta funkcja to sztywny bonus niezależny od puli punktów i bez konieczności przeliczania go na punkty umiejętności i z powrotem

co do dodatkowych punktów - macie 5 dzikich (bez ograniczania czy w ramach specjalizacji czy nie)

Raga 14-08-2017 17:25

Cytat:

Napisał Leminkainen (Post 734481)
Hmm w podstawce jest że z Urodzonego mordercy "wszystkie umiejętności z wybranego pakietu wojownika masz na poziomie +2" nie jestem do końca pewien co autor miał na myśli ale zinterpretuję to jako z żołnierza masz na 1 a z UM masz +2 poziomy, czyli wszystko w tym pakiecie na 3

Błąd.

Bonus z Urodzonego Mordercy czy Szlachetnego Urodzenia z Feneracji Apallachów dodaje się PO rozdaniu punktów umiejętności.

Potwierdzenie możemy znaleźć między innymi w źródle:
Nuklearne śmieci: Power Gaming - Snajper

Cytat:

5) Umiejętności
Mamy do dyspozycji 65pkt., z czego 30 jest na specjalizację, a 35 na resztę.
Jeśli jako profesję wzięliśmy Żołnierza z Wyszkoleniem, to mamy dwa pakiety na start na jedynkach - Broń Strzelecką i Pirotechnikę. Poza tym mamy jeszcze Urodzonego Mordercę w Broni Strzeleckiej, który da nam +2 do końcowych wyników umiejętności w tym pakiecie. Poniżej rozpisane są umiejętności nas interesujące, wraz z ich poziomem i kosztem w pkt.

Broń Strzelecka:
Pistolety - 1+...+2
Karabiny - 1+...2+3+4...+2
Broń Maszynowa - 1+...+2
Pakiet mamy wykupiony dzięki Wyszkoleniu, mamy również zapewnione +2 z Urodzonego Mordercy. Zwiększamy w takim razie Karabiny z poziomu 1 do 4.
Razem 2+3+4=9pkt.
Już się odnoszę:

Cytat:

Napisał Leminkainen (Post 734481)
Nie łapie twoich wyliczeń Raga i nie wiem skąd 4 wziąłeś, wychodzę z założenia że ta funkcja to sztywny bonus niezależny od puli punktów i bez konieczności przeliczania go na punkty umiejętności i z powrotem

Z żołnierza dostaje się za darmo cały pakiet broni strzeleckiej na 1 poziomie.
Wystarczy wydać trzy razy po dwa punkty aby podnieść te zdolności na 2 aby z Urodzonego Mordercy skoczyły one na 4.

Potwierdzenie w wyżej podlinkowanym źródle.

Edit:
Tylko wtedy ramka w górnej części strony 86 podręcznika ma sens.
Chodzi o tą, która mówi że umiejętności startowe nie mogą przekroczyć 5.
Jedynym sposobem na przekroczenie tej wartości, są bonusy z pochodzenia i profesji.
A bonus mógłby przekroczyć 5 tylko jeśli brałoby się go pod uwagę dopiero po rozdaniu punktów umiejętności.
Nie kojarzę innych skilli dających bonusy niż właśnie z hegemonii i Fenderacji.

Popiel 14-08-2017 19:38

Na spokojnie sprawdziłem sobie wszystkie profesje i pozostanę przy byłym żołnierzu z Posterunku.
Myślałem też o czerwonoskórym łowcy, ale widzę, że ktoś już tam robi zwiadowcę, więc nie będę powielał.

Mój żołnierz to w zasadzie Zabójca Maszyn, ale pomyślałem, że przy wyborze profesji to nie ma znaczenia, a żołnierz daje trochę bardziej uniwersalne bonusy.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:24.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172