Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-09-2017, 13:57   #101
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Bez tego też dasz radę, raczej. Zobaczmy...

1/2 siły do młotów, czyli masz (zgaduję) 34% na start. Do tego +60% do profesyjnych umiejek, czyli masz już 94%. Do tego dodasz +20% z rozwoju, czyli 114% powinno wyjść. Z toporami miałbyś 104%...

Umiejętności powyżej 100% mają też takie znaczenie, że 1/20 wartości umiejętności jest krytycznym sukcesem, więc im większa biegłość w umiejętności, to większa szansa na krytyk. Są jeszcze specjalne sukcesy, zwykłe sukcesy, porażki i krytyczne porażki. Tak wyglądają te zasady w walce:

Cytat:
CRITICAL: A D100 result equal to or less
than 1/20th of the Adventurer’s skill rating.
For damage, roll twice and subtract both
results from the defender’s Hit Points. Ad-
ditionally, ignore the defender’s armor: the
defender takes full rolled damage, even if
wearing magic armor, since the critical blow
evaded the armor. Add any damage bonus.
A critical cannot be defl ected except by mag-
ic or a critical parry; cannot be defl ected or
dodged except by magic or a critical result.

SPECIAL: A D100 result equal to 20 per-
cent or less (round up fractions) of the per-
centiles in the skill. (If a special is rolled for
a non-combat skill, something unusually
good happens. See the skills chapter for ex-
amples.)
In combat, the special causes a weapon to
do double damage. Add any normal dam-
age bonus, but armor defends fully. A spe-
cial parry lessens attack damage.

SUCCESS: A D100 result equal to or less
than the Adventurer’s percentiles in the skill,
but a result higher than 20 percent of the
present skill.
A parry of the same level or higher de-
fl ects a successful attack, and a dodge of the
same or higher level evades it.
Successes achieve what was expected.

FAILURE: A D100 result higher than the Ad-
venturer’s percentiles in the skill, but not a
fumble. Failure means that the attempted
skill achieved nothing. The next try may
succeed.

FUMBLE: A D100 result of 99 and 00 if the
percentiles in the skill equal 100 or less, or
of 00 only if the skill’s percentiles equal 101
or more.
Fumbling a skill suggests an unexpect-
ed disaster. The fi ghter drops his weapon,
a tree limb breaks beneath the climber, etc.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 25-09-2017, 20:41   #102
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Dzięki, nie wyłapałem, że do umiejętności walki wręcz dodaje się bonus z siły. Czyli postać Hakona jest też wojownikiem lubiącym dwuręczne topory?
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 25-09-2017, 21:58   #103
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 1 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
Dobrze, dobrze będę miała z kogo wybierać hrhrh
 
corax jest offline  
Stary 25-09-2017, 22:08   #104
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Moja postać głównie miecz i tarcza, ale na większego stwora za dwuraka chwyta

Corax no zaczynam się bać
 
Hakon jest offline  
Stary 26-09-2017, 10:38   #105
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Postanowiłem, że opiszę wam trochę mechanikę walki w BRP. Osobom zaznajomionym z WFRP powinna być ona bardzo łatwa do przyswojenia. Wyprowadzane ataki można parować lub unikać. Nie ma przy tym limitu uników i parowań, ale każde następne w rundzie wykonywane jest z kumulującą się karą -30%. Pancerze redukują znacząco otrzymywane obrażenia, nie sprawiają, że jest was trudniej trafić. Jest osobny rzut na pochłaniane przez pancerz obrażenia i bierze się on z tego, że każdy pancerz ma słabe punkty, które gorzej osłania. Oręż ulega zniszczeniu przy ataku (rzadziej, głównie jako efekt krytycznych rzutów) i parowaniach, więc proponuję do parowania stosować tarczę, która się do tego lepiej nadaje. Wynika to z tego, że doświadczony wojownik ma większą szansę na wystawienie tarczy lub broni w taki sposób, że oręż nieprzyjaciela uderzy "na płasko", przyjmując na siebie większą siłę uderzenia i adekwatnie do tego niedoświadczony wojownik może sobie łatwiej broń wyszczerbić przy próbie ataku. Oczywiście, wzmocnione magią przedmioty można wbić w piętę skalnego trolla i nie będzie rysy Mając tarczę lub dwie bronie można też wykonać ripostę raz na rundę na każdego oponenta.

Na początku każdej rundy jest faza magii. Czarodzieje koncentrują się na swoich zaklęciach, które wypalają na początku następnej rundy, również w fazie magii. Kolejność działań ustala tutaj INT - im wyższy tym szybciej działasz.
Inicjatywę w walce określa DEX. Najpierw zaczynają osoby z rangą np. 20, później te z 19 i tak dalej. Przy czym wykonując pełen ruch (pełna wartość MOVE) nie można atakować. Poruszając się do 1/4 swojej prędkości tracisz 5 DEX, poruszając się do 1/2 swojej prędkości tracisz 10 DEX w inicjatywie, a powyżej tej wartości strata nie jest uwzględniona, bo poza ruchem nie możesz zadziałać. Innymi słowy nie ma sytuacji znanych z D&D, gdzie osoba zaczynająca wyżej w inicjatywie przebiega przez całe pole bitwy niekłopotana i uderza w łucznika, który musi czekać na swoją kolej, aby jej oddać. Co więcej; jeśli zdarzy się, że w tej samej inicjatywie startuje więcej niż jedna osoba (co jest dość powszechne wśród przeciętnych humanoidów), to przy wymianie ciosów pierwszeństwo ma broń dystansowa, później długa, a na końcu krótka. Poza tym trzeba wykonać unik, jeśli mając broń krotką próbujemy podejść oponenta z bronią długą, powód dość logiczny.

To tak po krótce, abyście mogli podjąć właściwie dla siebie decyzje przy kreacji bohaterów. Dokładniej mechanikę objaśnię już w trakcie sesji. Wiem, że może wyglądać to na pozór trochę skomplikowanie, ale nie obawiajcie się tego, bo przy swojej głębi jest ona jednocześnie bardzo prosta i logiczna.

Poza tym, jako taryfę ulgową otrzymacie 3 Punkty Przeznaczenia. To bardzo dużo jak na grę przez forum.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 26-09-2017 o 10:44.
Warlock jest offline  
Stary 26-09-2017, 11:04   #106
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Najlepiej unikać walki tak długo, jak długo się da

Cytat:
Na początku każdej rundy jest faza magii. Czarodzieje koncentrują się na swoich zaklęciach, które wypalają na początku następnej rundy, również w fazie magii.
Czyli kolejność jest mniej więcej taka:
- magowie się przygotowują;
- wojownicy działają;
- magowie rzucają czary (jeśli któryś przeżył)?
 
Kerm jest offline  
Stary 26-09-2017, 11:53   #107
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Dokładnie. Zwykle proces tkania zaklęcia trwa jedną rundę, ale może są wyjątki. No i wiadomo... celowanie zaklęciem odbywa się bezpośrednio przed zakończeniem inkantacji, czyli nie musisz się obawiać, że podpalisz obszar, który wszyscy już opuścili. Efekty magii zawsze są wywoływane przed ruchem wojowników.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 26-09-2017, 13:29   #108
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 1 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
Kerm: nie martw się, moja bardka Cię ochroni
 
corax jest offline  
Stary 26-09-2017, 13:41   #109
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
A mój rycerz Bardkę
 
Hakon jest offline  
Stary 26-09-2017, 13:56   #110
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 1 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
No właśnie, obieg zamknięty
 
corax jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:41.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172