lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.5/Zapomniane Krainy] Szlachetny Gniew: Koboldzi Czerep (Możliwe elementy 18+) (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17814-d-and-d-3-5-zapomniane-krainy-szlachetny-gniew-koboldzi-czerep-mozliwe-elementy-18-a.html)

Zormar 31-03-2018 00:17

[D&D 3.5/Zapomniane Krainy] Szlachetny Gniew: Koboldzi Czerep (Możliwe elementy 18+)
 

rvan siedział za stołem zawalonym papierami i pośpiesznie przesuwał piórem po pergaminie. Poprzestawał co chwilę, by sprawdzać, czy zapisane przezeń litery układają się we właściwe słowa. Nie pomagały w tym cienie rodzące się za najmniejszą nawet wypukłością, a słabe światło rzucane przez kilka świec drażniło oczy.
Wtem drzwi otworzyły się i stanął w nich dyszący niziołek w brązowym kubraku. Spoglądał raz za razem to na piszącego niziołka, to na kartę pod jego rękami. Na zamkniętej bokobrodami twarzy rysowało się coś pomiędzy zaskoczeniem, a niedowierzaniem.
Arvan podniósł się znad blatu. W mgnieniu oka drugi sięgnął po kartkę. W czasie, kiedy tamten skakał wzrokiem po tekście Arvan przetarł zmęczone oczy i przejechał dłonią po zakończonej bródką twarzy.
Co *to* ma być? – z wyrzutem rzucił gość kładąc kawałek pergaminu na stole. – Mówiłem, że sam wyjaśnię tę sprawę i zrobię to!
Twarz Arvana wykrzywiła się w złości i gwałtownie wstając oparł się rękami o blat.
Doprawdy?! Patrz do czego doprowadziło to twoje bratanie się! Pięcioro zabitych! W tym jedno dziecko do cholery! – słowom zawtórował głuchy dźwięk wbijanego miecza w drewno stołu.
Nie sprzeciwiałem się twoim metodom, kiedy się sprawdzały, ale już się nie sprawdzają! W takim wypadku biorę sprawy w swoje ręce i pozbędę się zagrożenia w ten czy inny sposób. Jutro o brzasku wysyłam gońców do Secomber i dalej.
Chcesz najmować awanturników?
W rzeczy samej. Poszukiwacze przygód są łasi na złoto, a ja nie zamierzam narażać życia żadnego mieszkańca Ostoi!
Mężczyzna w kubraku rozważał w milczeniu słowa, które tutaj padły, by wreszcie odpowiedzieć:
Dobrze – zgodził się z dozą rezygnacji w głosie. – roześlij swoje listy.
Niziołek powoli odwrócił się i ruszył ku wyjściu, a w tym samym czasie Arvan zasiadł do dalszego pisania. Drzwi zamknęły się po chwili wahania.



ilka dni później w całej okolicy porozwieszane zostały takie oto wiadomości kuszące łatwym zarobkiem, bądź chwałą o ile można było na nią liczyć w walce z koboldami:



itajcie serdecznie! Wreszcie postanowiłem, że spróbuję swoich sił w poprowadzeniu małej przygody w świecie Zapomnianych Krain. Przyczyn takiego, a nie innego stanu rzeczy jest kilka, a wśród nich między innymi chęć sprawdzenia swoich sił w mistrzowaniu (czyniłem to już kilkakrotnie na żywo, lecz brak czasu na przemyślenie wielu aspektów rozgrywki oraz potrzeba bardzo szybkiego improwizowania skutecznie zmniejszały płynącą z tego przyjemność). Poza tym chciałbym wreszcie zrealizować kilka pomysłów, które zrodziły się w mojej wyobraźni, a które to nie miały do tej pory szans na wcielenie ich w życie.

ak już wspomniałem zamierzam poprowadzić małą przygodę, która docelowo może stać się czymś w rodzaju wstępu, bądź prologu do większej kampanii, lecz czy tak się stanie zależy przede wszystkim od tego jak wypadnie niniejsza sesja (o ile się w ogóle rozpocznie i zostanie ukończona).


westie fabularne:
  • Przygoda rozgrywać się będzie w Zielonej Ostoi, niziołczej wiosce położonej na północ od Secomber pod Wysokim Lasem. Miejsce to jest znane w okolicy przede wszystkim z hodowli psów wierzchowych, a niektórzy co bardziej rozeznani wiedzą, że niektórzy z tamtejszych mieszkańców handlują również od czasu do czasu kamieniami szlachetnymi.


    Przybliżona lokalizacja Zielonej Ostoi.
  • Mamy rok 1372 RD, a dokładniej wczesny Mirtul (wiosna).
  • Postacie mają być przynajmniej w minimalnym stopniu ludzkie, to jest: mają mieć jakieś swoje lęki, traumy, marzenia, miłostki itp. itd.

westie techniczne:
  • Poszukuję 6 graczy.
  • Poziom postaci: 3
  • Dopuszczalne podręczniki: Podręcznik Gracza, Podręcznik Mistrza Podziemi, Przewodnik Gracza po Faerunie, Rasy Faerunu oraz Wyznania i Panteony.
  • Z racji na ograniczenie podręczników nie dopuszczam psioników.
  • Atrybuty: pointbuy 32.
  • Ekwipunek o wartości 2700 sz.
  • Przewidywany jest jeden awans.
  • Historia postaci nie musi być długa, ponieważ szansa na rozwinięcie wątków osobistych będzie minimalna. Osobiście ucieszyłoby mnie dołączenie do historii scenki z postacią, w której to prezentowany jest np. charakter, czy sposób postępowania, albo myślenia postaci, a co za tym idzie sposób w jaki będziecie ją ewentualnie odgrywali.
  • Karty postaci na Myth-weavers (udostępniacie użytkownikowi Zormar), bądź w pliku gdoc.
  • Portrety w formacie 210:330.
  • Historia albo w pliku gdoc, albo w karcie postaci na MW (proszę o przesyłanie bezpośrednich linków do KP).
  • Można samodzielnie wykonać swój ekwipunek z pomocą rzemiosła i atutów tworzenia magicznych przedmiotów (wymaga konsultacji z MG). Proszę o przedstawienie dokładnego kosztorysu.

westie ogólne:
  • Wstępny czas na odpis to 5 dni dla graczy, 2 dla MG. Nie będzie taryfy ulgowej dla spóźnialskich bez wyraźnego powodu.
  • Mechanika będzie stosowana raczej w pełni, aczkolwiek w przypadku np. rozmów będę brał pod uwagę zarówno rzuty, jak i sam opis/wypowiedź.
  • Rekrutację zamykam dnia 13 kwietnia, bądź wcześniej o ile zbierze się wystarczająca liczba chętnych.
  • W walce itp. sytuacjach nie stosuję taryfy ulgowej. Głupota, heroizm i szaleństwo będą stosownie nagradzane i karane ;)
  • Gdoc obecny. Najpewniej do prowadzania ważniejszych dyskusji. W kwestii walki jeszcze się okaże.
  • W sesji mogą mieć miejsce sytuacje drastyczne.
  • Odpisy nie muszą być długie (wystarczą tak na długość portretu).

erdecznie dziękuję za wysłuchanie i oczekuję na zgłoszenia oraz ew. pytania (na pewno o czymś zapomniałem wspomnieć).


głoszenia i dostarczone materiały:
  • (Fla)Master – wojownik (?) – brak KP i historii
  • Saynae – półelfka kapłanka Torma – dostarczono KP i historię
  • Draugdin – człowiek wojownik – dostarczono KP (do poprawek) i historię (do korekty)
  • Kerm – słabszy aasimar zaklinacz – dostarczono KP i historię
  • Rozyczka – człowiek tropicielka Mielikki – dostarczono KP i historię
  • Falidae – półelfka druidka – dostarczono historię, brak KP
  • Noraku – człowiek czarodziej – dostarczno KP i historię
  • Cedryk – krasnolud kapłan Moradina – dostarczono KP i historię


Turin Turambar 31-03-2018 00:19

Ograniczenie się do podstawowych podręczników na duży plus, więc pewno stworzę jutro kp.

archiwumX 31-03-2018 16:25

Coś strona od KP nie działa...

Molkar 31-03-2018 16:43

anu Myth kaput :D

Lord Melkor 31-03-2018 17:10

Moim zdaniem lepiej robić karty w googledocu, chyba rok temu był problem na Mythweavers i wiele kart zostało utraconych.

Zormar 31-03-2018 17:19

Cytat:

Coś strona od KP nie działa...
Już działa. Niemniej...

Cytat:

Moim zdaniem lepiej robić karty w googledocu, chyba rok temu był problem na Mythweavers i wiele kart zostało utraconych.
pamiętam tę sytuację i jeżeli ktoś boi się o swoją KP to niech będzie np. w qdocu. W takim wypadku KP i tak zostaną uzupełnione w panelu sesji jako wersja kontrolna.

Przy okazji dziękuję za zainteresowanie ^^. Już jakieś pomysły? Koncepcje na postacie się urodziły?

(Fla)Master 31-03-2018 17:28

Naprawiłem. :P

Jakiegoś woja poczynię.

Lord Melkor 31-03-2018 17:59

Ja może jakiegoś wojowniczego kapłana jak się zdecyduje. Kapłan Talosa przejdzie, czy zbyt hardcorowe?

archiwumX 31-03-2018 18:05

A ja majtruję łotrzyka-czarodzieja (taki pseudoninja).
I mam pytanie pieniądze startowe można przeznaczyć na zakup zwojów, aby nauczyć się z nich czarów?
Drugie pytanie to jak bardzo można obniżać współczynniki dla punktów postaci?

Zormar 31-03-2018 18:06

Cytat:

Ja może jakiegoś wojowniczego kapłana jak się zdecyduje. Kapłan Talosa przejdzie, czy zbyt hardcorowe?
Jeżeli tylko będzie potrafił współpracować z resztą to nie widzę przeciwwskazań. Zważaj tylko na to, że złe bóstwa nie są szczególnie lubiane ;)

Cytat:

I mam pytanie pieniądze startowe można przeznaczyć na zakup zwojów, aby nauczyć się z nich czarów?
Nie widzę przeciwwskazań o ile pamiętasz o zasadach z PG dotyczących przepisywania zaklęć do księgi (uznajemy, że postać miała dość czasu, by bez kłopotów je powpisywać sobie do księgi).

Cytat:

Drugie pytanie to jak bardzo można obniżać współczynniki dla punktów postaci?
Po prawdzie tak, by żyła. Niemniej przypominam, iż czekać was będą starcia, a także wędrówka przez las (możliwe, iż również w jakichś terenach górskich). To też proszę baczyć na własne zdrowie ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172