Cytat:
Cytat:
--- Zaklęcia - jak według multiclass: Cytat:
I nie zapomnij o spell focusach. :) Mi się wydaje, że na karcie masz to rozpisane prawidłowo. --- Arvelus, masz zapchaną skrzynkę. :) Szablon KP załączałem w FAQ - bezpośredni link. --- Cytat:
|
Btw. W sumie ważna sprawa (skoro gramy w otwarte karty postaci i informacje). Mam kupione dwa mastiffy do towarzystwa, oraz wóz w którym wiozę suszone mięso na handel... (to adekwatne miejsce dla mistrzowskiego veta, jeśli ten stwierdzi, że to nie pasuje mu do sesji, albo nie ma sensu, bo będę sprzedawał za pół ceny =p). Inna sprawa... personal healer. Czyli czy umiejętność medicine ma jakieś znaczenie w procesie leczenie (z tego co widziałem to podręcznik przypisuje mu użyteczność tylko i wyłącznie przy stabilizowaniu umierającego, bądź przy chorobach). Btw. Te 100 gp to dla duo Alaryk & Wilk, czy na głowę czy jak? Praktycznie to i tak bez znaczenia, bo pewnie sesję skończymy przed pierwszą wypłatą, ale fabularnie już tak =p Swoją drogą sugeruję rozwiązanie: Postać główna (np. Alaryk) 100, henchman (np.Wilk 40-80) z uwagi na niższy poziom reprezentujący niższe umiejętności oraz reputację :-) |
Pierwszego poziomu dostanie 25 gp za miesiąc. :) WIS (Medicine) mogę dać coś w tym stylu jak weźmiesz biegłość: Cytat:
Do ciągnięcia wozu (takiego czterokołowego, na którego mógłbyś upchać 40 beczek suszonego mięsa) musiałbyś dokupić dwa konie lub cztery muły. Przeciw handlowi nic nie mam, a czy się opłaca - takiemu łebkowi od bitki ciężko przewidzieć niuanse handlu arbitrażowego. :) Bez WIS (Animal Handling) możesz co prawda "kontrolować" tylko jednego mastiffa, ale od czego masz Wilka. |
Też mam pytanie w sumie natury mechanicznej. Do użycia zaklęcia pyrotechnics potrzebne jest źródło ognia. Czy create bonfire lub flaming sphere może służyć za takie źródło? |
Zastanawiałem się nad wzięciem Medicine bo pasowało mi do konceptu, ale w porównaniu z przydatnością innych skilli wyglądało raczej nieciekawie. Wersja C-bane jest już fajniejsza. |
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
|
Hm, widzę że mieliśmy dokładnie ten sam pomysł, odnośnie skupienia się na battlefield control. Ponieważ do końca zostało trochę czasu, zastanowię się nad przekarierowaniem Gryfa na czystego kapłona :-) |
Cytat:
Mam perswazję, blef, zastraszanie... nawet wysoką wiedzę historyczną... ze wszystkich umiejętności co można by powiązać z handlem brak mi tylko investigation (który najpewniej dam Wilkowi zamiast czegoś) i insight (który on ma)... do tego dużo lat życia... potrzeba czegoś jeszcze by uznać, że jednak zna się na handlowaniu? =p Cytat:
Mówisz mi, że (a) Wilk ma swój własny "slot" na psa, czy (b) sugerujesz mi wybranie nim umiejętności Animal Handling? =p EDIT Chciałem znaleźć, ale nie mogę choć wiem, że było... Jak się mistrzu zapatrujesz na zasadę opcjonalną o alternatywnych atrybutach do umiejętności? Chodzi tu choćby o klasyczne wykorzystanie siły do próby zastraszenia :-) |
Cytat:
2) Animal Handling jak chcesz to bierz, przydatne. 3) Zależnie od działania postaci. Ktoś musiałby tą siłę wpierw poczuć. :) e. Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:51. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0