lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 5] Dolina Nentir: Zaginiona kopalnia Phandelver (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17819-d-and-d-5-dolina-nentir-zaginiona-kopalnia-phandelver.html)

Lord Cluttermonkey 01-04-2018 18:42

Do tworzenia postaci dorzuciłem jeszcze listę wszystkich grywalnych i oficjalnych ras. Mamy ich 33 jeśli żadnej nie pominąłem. :)

Krieger, masz zapchanÄ… skrzynkÄ™. ;P

Cytat:

Napisał Krieger
Cytat:

Napisał Krieger
Hej, zdecydowałem się jednak na domenę Knowledge. To drobnostka, ale jednym z domain spells tej domeny jest Identify. Wydaje się, że przy Twoich zasadach opcjonalnych, ten czar jest w dużej mierze bezużyteczny. Może wybierzesz jakąś alternatywę? Czy zostajemy z tym jak jest i znajdzie on jakieś inne zastosowanie?

Zaczynam grę z 6 czarami w księdze - każdy nowy musiałbym kupić za startowe pieniądze (w sensie, jeden, bo na tyle byłoby mnie stać) i podczas gry znaleźć nowe? Czy może jeden czy dwa załapałem podczas przygód z leveli 1-3? ;)

Ah, zapomniałem jeszcze o dwóch darmowych czarach za drugi poziom czarodzieja!

Czary dostajesz z poziomami wg zasad. Inne musisz kupować. :)

Hmmmmmmmmmm... Weź coś pierwszego poziomu z divination, tylko powiedz mi co. :)

Zresztą prosiłbym kierować wszystkie pytania do tego tematu - pytacie zwykle o te same rzeczy na pw i muszę się powtarzać.

Mam dobrą wiadomość - przeliczyłem sobie PD za poszczególne dokonania w mojej wersji Zaginionej kopalni i prawdopodobnie wyłapiecie więcej niż jeden awans przy dobrych wiatrach.

Arvelus 01-04-2018 18:53

Oook... mam gotową mechanikę, chcę przeczytać wstępniak by zacząć pisać historię, a tu zonk.... wstępniaka nie ma =p

Krieger 01-04-2018 19:01

C-bane: Detect Magic? <]:^)

Arvelus: pierwszy link :)

Arvelus 01-04-2018 19:03

A kliknij go =p

Krieger 01-04-2018 19:05

A klikłem, wszystko na swoim miejscu :) Tobie nie działa rozumiem?

Komtur 01-04-2018 19:08

Mam pytanie czy wiedza zwiÄ…zana z demonami podchodzi pod arcana czy religion? PotrzebujÄ™ tej wiedzy do historii postaci.

Arvelus 01-04-2018 19:13

O_o
Hmmm...

Mi pojawia siÄ™ pusta strona wiki.
Jak jutro mi się samo nie naprawi to poproszę MG o przesłanie mi "rękopisu" =p

Lord Cluttermonkey 01-04-2018 19:13

Cytat:

Napisał Arvelus (Post 778696)
Oook... mam gotową mechanikę, chcę przeczytać wstępniak by zacząć pisać historię, a tu zonk.... wstępniaka nie ma =p

Mnie działa - spróbuj odpalić przez link załączony w rekrutacji.

Przed pisaniem historii polecam też wskazówki jeszcze raz przeczytać. Dzisiaj dokleiłem punkt 9., czyli:

Cytat:

9. Postacie mogą mieć przed sobą tajemnice, ale gracze nie. Dlatego też wszystko, co napiszecie w swoich zgłoszeniach, jest do wglądu dla pozostałych uczestników.
Cytat:

Napisał Krieger (Post 778699)
C-bane: Detect Magic? <]:^)

Ok.

Cytat:

Napisał Komtur (Post 778706)
Mam pytanie czy wiedza zwiÄ…zana z demonami podchodzi pod arcana czy religion? PotrzebujÄ™ tej wiedzy do historii postaci.

Według opisu z PHB bardziej to pierwsze. Religion dałbym do undeadów.

Rzućcie też okiem na "zasady" przyznawania PD - link.

Cytat:

Napisał Arvelus (Post 778709)
O_o
Hmmm...

Mi pojawia siÄ™ pusta strona wiki.
Jak jutro mi się samo nie naprawi to poproszę MG o przesłanie mi "rękopisu" =p

A jak wejdziesz przez panel Adventure Log z lewej strony?

Arvelus 01-04-2018 19:37

Nic. Pusta strona.
Kliknij w miniaturkÄ™

Jakiś błąd, czy coś... serio nie wiem... pozostałe linki mi działają i nie sprawiają kłopotów =/

Lord Cluttermonkey 01-04-2018 19:42

Ok - kopiuj / wklej poniżej. :)

Ostatnimi czasy dużo o was mówiono w ZasÄ™pcu. Po niedawnych dokonaniach sÅ‚awiono was poÅ›ród karczm i zajazdów jako lokalnych bohaterów i to jeszcze nim stopniaÅ‚ Å›nieg. Podobno wypracowana reputacja poprzedzaÅ‚a was nawet w okolicznych baroniach. Wasze imiona stawaÅ‚y siÄ™ znane i podziwiane lub wywoÅ‚ujÄ…ce strach. Powoli stawaliÅ›cie siÄ™ częściÄ… doliny Nentir, częściÄ… tej owianej mgÅ‚Ä… legendy krainy, uważanej za mitycznÄ… przez ludy poÅ‚udnia. WydawaÅ‚o siÄ™, że wszystko zaczęło ukÅ‚adać siÄ™ po waszej myÅ›li, a jeszcze miesiÄ…c czy dwa temu byliÅ›cie tylko uzbrojonymi haÅ‚aburdami bez zajÄ™cia. A próżnujÄ…cy awanturnicy na północy nie byli nigdy mile widziani.Â-

Tym jednak już się nie przejmowaliście. Zlecenia same zaczęły do was przychodzić. Spodziewaliście się, że wiele z tych ofert będzie zwykłą bezczelnością i tak było. Inne nużyły monotonnością, którą mogły przerwać tylko gwałtowne wydarzenia, tak przez was utęsknione. W końcu odnalazł was niejaki Sildengold, działający w imieniu samego Lorda Strażnika. Czyżby wasze czyny stał się rekomendacją dla tutejszego władcy? Czego od was chciał pan Zasępca? A może była to sprawa rangi całego lordowskiego sojuszu? Tego Sildengold przy kuflu piwa nie chciał ujawnić, powiedział tylko, byście nie żywili obaw i że możecie otrzymać wiele złota, jeżeli przyjdziecie.

PostanowiliÅ›cie przyjść w nadziei, że praca dla lorda okaże siÄ™ przyjemnym, zyskownym, a i prestiżowym zajÄ™ciem. Krasnolud z KostomÅ‚otów, Gundren z klanuÂ-TropiskaÅ‚, przyjaciel lorda, podróżowaÅ‚ w interesach do Phandalin, gdzie wraz ze swymi braćmi chciaÅ‚ odnowić od dawna nieczynnÄ… kopalniÄ™, aby ożywić handel w regionie. Trzeba byÅ‚o przyznać, że zacny niegdyÅ› byÅ‚ tam handel. A że upadÅ‚, to krwawe dzieÅ‚o orków z plemieniaÂ-Krwawych Włóczni, które dziewięćdziesiÄ…t lat temu wyÅ‚oniÅ‚o siÄ™ z Kamiennej Marchii i rozlaÅ‚o po caÅ‚ej dolinie, pogrążajÄ…c jÄ… w okrutnej wojnie. Gundren dlategoÂ-szukaÅ‚ godnych zaufania agentów, którzy pomogliby mu w eskorcie karawany i podobnych zleceniach. W waszych oczach pojawiÅ‚ siÄ™ bÅ‚ysk zainteresowania. Po dÅ‚ugich negocjacjach dobiliÅ›cie targu. Sto sztuk zÅ‚ota na gÅ‚owÄ™. Nie dorywczo, tylkoÂ-co miesiÄ…c.

- W to mi graj! - zgodziliście się chętnie.

Z rana u bram ZasÄ™pca czekaÅ‚y dwa zaÅ‚adowane wozy i muÅ‚y, by je odebrać. Gundren i Sildengold wyruszyli na koniach już wczeÅ›niej, by dopilnować interesów na miejscu. Wasze serca radowaÅ‚y siÄ™ - jak zawsze, gdy jechaliÅ›cie na spotkanie nowych przygód i niebezpieczeÅ„stw. ZachowywaliÅ›cie jednak zdwojonÄ… ostrożność, gdyż w tych okolicach ukrywaÅ‚o siÄ™ wielu takich, których jedynÄ… ambicjÄ… byÅ‚o grabienie karawan i wÄ™drowców. Tak spÄ™dziliÅ›cie ostatnie kilka dni, podróżujÄ…c bezludnym szlakiem do Phandalin. ZerkaliÅ›cie badawczo na czarne cienie w mijanych opuszczonych farmach, zrujnowanych dworkach i zniszczonych fortecach, lecz nie zdradzaliÅ›cie niepokoju.Â-

Aż do czasu. Po kolejnym zakrÄ™cie na zalesionym, wÄ…wozowatym trakcie musieliÅ›cie siÄ™ zatrzymać. W odlegÅ‚oÅ›ci pięćdziesiÄ™ciu stóp wÄ…skÄ… dróżkÄ™ blokowaÅ‚a sterta z dwóch dużych, okrwawionych korpusów. Zabite konie? Dwa ciemnej maÅ›ci stÄ™paki o charakterystycznych biaÅ‚ych skarpetkach zastygÅ‚y tuż obok siebie w Å›miertelnym uÅ›cisku. Jeden z was rozpoznaÅ‚, że byÅ‚y to te same wierzchowce, na których Gundren i Sildengold wyruszyli z ZasÄ™pca! RozpÅ‚omienionymi oczyma wpatrywaliÅ›cie siÄ™ bacznie, raz w konie, raz w napierajÄ…cÄ… na was leÅ›nÄ… gÄ™stwinÄ™ po obu stronach szlaku...Â-

Co robicie?



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172