lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WFRP 2ed] Kryminaliści: Ucieczka (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17830-wfrp-2ed-kryminalisci-ucieczka.html)

Yellow King 06-04-2018 19:58

[WFRP 2ed] Kryminaliści: Ucieczka
 
KRYMINALIŚCI: UCIECZKA



Wiosna 2522 roku kalendarza Imperium, niespełna półtora miesiąca przed punktem kulminacyjnym Burzy Chaosu.
Nieludzkie, bestialskie armie łupiące Ostland powodowały panikę nawet w miejscu - zdawało się tak odległym od konfliktu jak Kolonia Wydobywczo-Karna Middenheimu dzień drogi na północ od wcześniej wspomnianego Miasta Wilka. Mimo iż pieczę na papierze, i pod względem administracyjnym nad Kolonią ma Gildia Górnicza Middenheimu, to samym nadzorem zajmują się najemni strażnicy, pilnując by czasem nikt nie uciekł - i by nie doszło do buntu. Obie te rzeczy zapewne wisiałyby jak widmo nad kryminalistami pracującymi przy wydobyciu cennych kruszców, potem przetapianych na rynsztunek Regimentów Stanowych Middenlandu - gdyby nie okropne warunki w których przymusowi górnicy pracowali, i czternastogodzinne, wycieńczające organizm najtwardszego z karków zmiany. Oczywiście, wraz z nadchodzącymi armiami Niszczycielskich Potęg desperacja nadzorujących była coraz większa - więźniowie zaczęli ginąć nie tylko z wycieńczenia, czy tego że niepewny strop się nad ich głowami zawalił, ale także przez niepotrzebną przemoc najemników. Uwaga z każdym kolejnym dniem wszystkich innych poza samymi najmitami od Kolonii malała - ważny był tylko fakt dotarcia transportów kruszców do Middenheimu.

Na tą okazję czekali więźniowie, kryminaliści którzy nie trafili tutaj z przypadku.. pewnego dnia część wieloosobowych cel została przez kogoś otwarta - być może ktoś obyty zdobył wytrych, a może to była pomoc z zewnątrz. To nie miało dla nikogo znaczenia, bo rozpoczęła się zemsta - nienawistny mord na nielicznych strażnikach, i droga ku wolności..


Kilka słów na początek...


Tak jak zostało to napisane w temacie sondy - tak jak zostało to opisane w "prologu" zainteresowani będą się wcielać w tytułowych kryminalistów. Wydarzenia w Kolonii Karno - Wydobywczej rozpoczną się na początku buntu, gdy najmici są wyrzynani przez kryminalistów - i gdzieniegdzie stawiający jeszcze opór. Sen o wolności, walka o przetrwanie, rozboje, kradzieże, pogoń za bohaterami - to wszystko będzie obecne (mam nadzieję :P) na sesji. Trudno tutaj o dobrodusznych, osób w kolonii "za niewinność" też nie chcę. Nie muszę też chyba tłumaczyć że za garść jabłek ukradzionych z sadu też do takiego miejsca nie wsadzają.

Technikalia


1. Odpisy w standardzie - pięć dni dla Was, trzy dla mnie. Jeśli ktoś zasygnalizuje nieobecność to może "potem" do niej powrócić, małe opóźnienia są wybaczalne bo przecież jesteśmy ludźmi nie robotami. :D Przymykam oko na pierwszą nieobecność niezasygnalizowaną, przy drugiej postać staje się NPC-em. Jeśli ktoś tak po prostu sobie zniknie no to niestety dostaje czerwoną kartkę, i będę to brał pod uwagę przy następnych rekrutkach. Wzajemny szacunek to podstawa.
2. Gramy mniej-więcej z pełną mechaniką, improwizować oczywiście możecie - a ja będę to starał się zastosować do mechaniki. W walce robimy post na bieżącą rundę, albo dwie jeśli będzie to wszystko szło za wolno.
3. Korzystamy ze wszystkich oficjalnych podręczników + Career Compendium.
4. Oczywiście korzystamy z zasady pancerzy złożonych, w grę wchodzi kilka zasad domowych - odnośnie walki konno, niszczenia się broni, pancerzy itd.
5. Nie korzystamy z mechaniki obciążenia - robimy to "na oko". Za robienie za chodzącą zbrojownię oczywiście będę odpowiednio "wynagradzał".
6. Każda postać dostaje tylko i wyłącznie 1 punkt przeznaczenia. Nie korzystamy z punktów szczęścia, za ilość wyrzuconych PP przy robieniu postaci gracz dostaje dodatkowe 50pd za każdy punkt.
7. Łaska Shallyi wchodzi w grę, ustawiacie statystyki tak jak chcecie po otrzymaniu rzutów na PW.
8. Oczywiście rzuty są po mojej stronie, rzuty NPC są tajne - Wasze są opisywane w spoilerze.
9. Korzystamy z tej KLIK, delikatnie zmienionej przeze mnie karty. Kopiujecie ją na swojego g-doca i uzupełniacie.
10. Doc będzie bardzo szczątkowy, do jakichś szerszych dialogów "w chwili wytchnienia" postaci i być może walce pomiędzy postaciami.
11. Portrety w szerokości 200px na forum, w karcie na google docs w dowolnej. Strona picresize do przerobienia portretu to 2-3 minuty roboty.
12. Narracja trzecioosobowa. Posty wyjustowane. Dialogi od myślnika i kursywą. Myśli zaznaczacie cudzysłowem.
13. Postacie ze swojej profesji posiadają umiejętności i zdolności. Cechy drugorzędne i pierwszorzędne pozostają do wykupu, no i opcjonalnie druga umiejętność/zdolność z wyboru "to albo to".
14. 500 PD na start + 1 darmowe rozwinięcie na umiejętność/zdolność opcjonalną.

Postać

Będą to kryminaliści, osoby które zostały prawowicie skazane na zgnicie do końca swoich dni kopiąc kruszec na broń dla żołnierzy Middenlandu. Skala przestępstwa zatem musi być wysoka - albo skala tego, przeciw któremu takie dosyć poważne przestępstwo popełniono.

Rasy:
  • Człowiek - nie trzeba tłumaczyć,
  • Niziołek - raczej także nie trzeba się długo głowić dlaczego niziołek mógłby trafić do takiego miejsca - kwestia tego jakim cudem utrzymał się tak długo przy życiu, chyba że był stosunkowo świeżą "dostawą",
  • Krasnolud - nie ma mowy o jakichś honorowych krasnoludach, a te nie-honorowe wbrew pozorą istnieją, zwłaszcza te które urodziły się na terenach ludzi,
  • Elf - tu jest nacięższy orzech do zgryzienia. Osoba zainteresowana grą elfem musi mnie bardzo przekonać historią postaci, by takie coś mogło w ogóle działać.

Profesja ma pasować fabularnie. Czyli żadnych wędrownych czarodziejów, łowców wampirów i tak dalej. Oczywiście nie musi być stricte związana ze światem poza prawem - taki Gladiator który w amoku ukręcił łeb swojemu chlebodawcy też może działać.

W historii postaci muszą być zawarte odpowiedzi na te pytania:

- Skąd pochodzi postać?
- Za co została skazana?
- Jak długo pracowała w Kolonii? (czyli ile siedziała)


Postacie, o ile nie będą ze sobą powiązane bardziej fabularnie między graczami znają się tylko "z widzenia". Pobyt w Kolonii Karno-Wydobywczej nie zawiera czasu na wieczorek zapoznawczy.

Nie muszę chyba tłumaczyć że nie macie żadnego ekwipunku poza łachmanami, poza tym który postać otrzyma ode mnie już po starcie sesji.

Zapraszam!

Ilość osób "przy stole": do pięciu.

Jeśli coś pominąłem to proszę to mi wytknąć, albo ja sam to dopiszę w kolejnym poście i zedytuję ten. Rekrutacja trwa do przyszłego piątku - to jest
Piątek Trzynastego godzina 20.00. Lepszej daty nie mogłem sobie wybrać, prawda? :devil:

Zgłoszenia:
Reinhard -człowiek/oprych - Garm "Serdeczny",
Phil - człowiek/fanatyk - Rudiger "Kruk" Kleinmann,
Hakon - człowiek/najemnik - Kastor "Kastrat" Reibrung,
Molkar - rzuty wysłane,
Hen Cerbin - człowiek/fanatyk - "Żar",
Snigonas - rzuty wysłane,
Klejnot Nilu - człowiek/szlachcic - Conrad "Magnat" Laube,
Lord Melkor - rzuty wysłane, ?/drwal - ?
Obca - człowiek/hiena cmentarna - Harmaa Unwetter,
John Watherman - rzuty wysłane,
Bairdr - rzuty wysłane,
Zell - rzuty wysłane,
Icarius - rzuty wysłane,

Feniu 06-04-2018 20:09

Na ile osób jest przewidziana sesja?

Yellow King 06-04-2018 20:25

Cytat:

Napisał Feniu (Post 779824)
Na ile osób jest przewidziana sesja?

Feniu widzę zdałeś na spostrzegawczość, a mi tak bardzo coś uwierało że czegoś zapomniałem. Do pięciu osób.

Reinhard 06-04-2018 20:36

Poproszę o rzuty na cechy i na zdolności losowe (początkowe). jak szaleć to szaleć :D. Myślę o oprychu, ale przejrzę sobie jeszcze Career Compendium.

Phil 06-04-2018 20:50

Mam pomysł na postać, ale zobaczymy czy mi aktualnie prowadzona rekrutacja wypali

Yellow King 06-04-2018 20:52

@Reinhard rzuty wysłane, @Phil serdecznie zapraszam, wysyłać rzuty?

Phil 06-04-2018 21:08

a wyślij, najwyżej zostanie niewykorzystana postać :)

Feniu 06-04-2018 21:08

Mi też możesz wysłać rzuty, choć nie powinienem się już zgłaszać do nowych sesji

Yellow King 06-04-2018 21:11

Cytat:

Napisał Feniu (Post 779848)
Mi też możesz wysłać rzuty, choć nie powinienem się już zgłaszać do nowych sesji

Oj czy ja wiem, dasz radę. :D Ale jak wolisz, zaraz wyślę rzuty.

Hakon 06-04-2018 21:14

To i ja poproszę :-D Kerma może nie dogonię w ilości sesji granych w jednym czasie, ale w takim tempie zgłaszania się do sesji może pobije swój dotychczasowy rekord :-P
Sesje fajne i żal je zostawić :-(

Feniu nie dam się wyprzedzić :-P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172