[Horror 18+] DOM MARZEŃ I KOSZMARÓW DOM MARZEŃ I KOSZMARÓW TV SHOW. Lubisz horrory? Lubisz psychodeliczny klimat zaszczucia i walki o przetrwanie? Lubisz rywalizację lub współpracę, aby przetrwać niewysłowiony koszmar? Ta sesja jest dla Ciebie. ZAPRASZAMY DO DOMU „MARZEŃ i KOSZMARÓW” Witam w rekrutacji do mojej kolejnej sesji. Tym razem zapraszam do udziału osoby, które będą chciały przeżyć (lub nie) przygodę w prawdziwym reality show w stylu „Wielkiego Brata”. MUZYKA DLA KLIMATU. Cieszący się wielką popularnością program „Dom Marzeń i Koszmarów” to odcięty od świata dom obserwowany przez setki kamer, które przekazują obraz w streamie 24/7. Dom podzielony jest na strefę wspólną – salon, jadalnię, pokój gier (doskonale wyposażony w konsole nowej generacji, odtwarzacze filmów itp.), ale bez połączenia sieciowego. Uczestnicy reality show nie wiedzą, co dzieje się na świecie. Ich zadaniem jest udział w teleturnieju. Nic więcej i nic mniej. Dzień uczestnika jest ściśle podporządkowany harmonogramowi dnia. Za łamanie zasad można wylecieć z programu, chociaż działania podnoszące oglądalność – takie jak romanse, zrywane romanse, bójki, kłótnie czy wredne zagrywki, są mile widziane. Tylko bez przesady. Nikt nie chce procesu! Uczestnicy poddawani są próbom, które wymyśla publiczność. Próby bywają różne: sprawnościowe, intelektualne, siłowe, czasami obrzydliwe. Większość wyzwań jest niegroźna, chociaż zdarzają się kontuzje i wypadki. Każdego dnia Uczestnicy nominują jedną osobę, która opuszcza program przez Wrota Wstydu. Na koniec pozostaje tylko dwóch Uczestników i to oni, w Ostatecznej Rozgrywce, rozstrzygają, kto otrzyma nagrodę wynoszącą równo 2 miliony dolarów! Któż nie zrobiłby z siebie idioty dla takiej kasy. A niektórzy uczestnicy nawet idioty robić nie muszą! Żaden z Uczestników nie wie, gdzie położony jest Dom Marzeń. Ten sekret zna tylko niewielka grupa ludzi. Dom odcięty jest od świata – nie ma sieci dostępnej dla mieszkańców, nie ma zasięgu. Uczestnicy nie mogą posiadać żadnych telefonów, laptopów i innych urządzeń elektronicznych. Nad regułami panuje Gospodarz Domu Marzeń, którego twarzy nikt nie zna. Pierwsza edycja programu w Stanach Zjednoczonych zrobiła prawdziwą furorę i biła rekordy oglądalności, dzięki wykorzystaniu interakcji z publicznością, która decydowała, co spotka uczestników. Do historii przeszła próba polegająca na zjadaniu obrzydliwych rzeczy, czy walka ze skunksem – ludzka pomysłowość i wredność nie miała granic. Poza tym gwiazdą pierwszej edycji była młodziutka Lolitka Abrams, która zaraz po programie zrobiła karierę gwiazdy filmów dla dorosłych. A zaczynała w „Domu Marzeń i Koszmarów”, angażując się w streaminowany na żywo seks z dwójką uczestników na raz. Druga edycja ma być, jak zachęcają Organizatorzy: Jeszcze ostrzejsza! Jeszcze dziksza! Jeszcze głośniejsza! I przekraczająca granicę nie tylko tego świata! Publiczność będzie miała okazję podziwiać show, jakiego świat jeszcze nie widział! Co może pójść nie tak? To murowany hit, a uczestnictwo w nim otworzy każdemu drogę do kariery w show – biznesie! Nie czekaj! Zgłaszaj swoją kandydaturę już teraz! Technikalia. Tworzenie postaci. Jako, że sesja ma być szybka i brutalna szkoda tracenia czasu na długie przygotowywanie KP. Zatem Wasze KP musi być nie dłuższe, niż pół strony. I musi zawierać następujące elementy: Postać do tej sesji będzie tworzona podobnie, jak postacie do gry fantasy Wyjątkowi Bohaterowie i Niezwykłe Zagrożenia z tym, że nie będzie to historia o zwykłym ludziach, (jeśli zwykłymi można nazwać kogoś, kto chce wziąć udział w takim programie). Tworząc bohatera pamiętajcie o tym, że „Dom Marzeń i Koszmarów” to reality show w stylu „Big Brothera” czy „Warsaw Shore” – przyznam się, że nigdy żadnego nie widziałem, ale mam stereotypowe spojrzenie na nie. Raczej nie trafimy tam osób w stylu filozofów, doktorów nauk czy wrażliwców o delikatnych sercach szukających w programie wielkiej miłości. Chociaż motywacja w postaci 2 MILIONÓW DOLARÓW, może przyciągnąć też ludzi, którzy rozpaczliwie potrzebują kasy i wyrastają ponad poziom pop – kulturowych stereotypów. Postać tworzymy w kilku krokach. KROK PIERWSZY – KONCEPCJA POSTACI (dalej zwana KP). Opisz swoją postać używając TYLKO siedmiu słów (spójniki czyli: w, i, z itp. nie liczą się). Nie mniej i nie więcej. Ten odpis musi jak najlepiej oddawać Twojego bohatera. Np. 1. Czarnoskóry i młody surfer pragnący zgarnąć nagrodę pieniężną. (i nie liczymy) 2. Cheerleaderka., miss nastolatek niezbyt bystra ale łatwa i ładna. (ale i i nie liczymy). 3. Były żołnierz, który ma problemy z piciem i agresją. (z i i nie liczymy). KROK DRUGI – ATRYBUTY. W grze mamy 5 Atrybutów. Gracz ma wszystkie na poziomie NORMALNYM. I teraz: 1. Może podnieść 1 Atrybut do poziomu WYSOKI, lecz wtedy zmniejsza 1 do poziomu NISKI. lub 2. POZOSTAWIĆ wszystkie Atrybuty na poziomie NORMALNYM. SPRAWNOŚĆ – to siła, zręczność, kondycja i wytrzymałość w jednym – postać z Wysoką Sprawnością będzie najlepsza w próbach siłowych. Postać z Niską Sprawnością raczej nie ma co liczyć na sukces na tym polu. SPRYT – to inteligencja, wiedza, wykształcenie i ogólny spryt bohatera w jednym – postać z Wysokim Sprytem wie lub potrafi więcej oraz najlepiej sprawdza się w próbach wymagających intelektu i mądrości. Postać z NISKIM SPRYTEM jest raczej mało bystra i łatwo nią manipulować. WOLA – to siła woli, opanowanie, umiejętność powstrzymania emocji, zimna krew – postać z Wysoką WOLĄ nie podda się, utrzyma nerwy na wodzy, będzie potrafiła zachować zimną krew nawet w najgorszym momencie. Postać z NISKĄ WOLĄ popłacze się lub zemdleje, kiedy sytuacja zacznie być naprawdę emocjonalnie druzgocząca. WPŁYW – uroda, oddziaływanie, zdolności manipulacji, charyzma i wdzięk – nieważne jak to nazwiemy, ważne że działa. Postać z wysokim Wpływem będzie wygrywała wszelkie próby społeczne. Z NISKĄ będzie raczej introwertykiem lub brzydulą. Nieważne. Takie w programie zawsze są mile widziane. ŻYWOTNOŚĆ – to odporność na zmęczenie, głód, zranienia. WYSOKA oznacza 1 Punkt Życia więcej (bohater przeżyje więcej zranień niż ktokolwiek inny). NISKA – oznacza 1 Punkt Życia mniej (łatwiej jej będzie zginąć). KROK TRZECI – SZLIF KOŃCOWY Wasz zawód: Czym się zajmujecie zawodowo – krótko: np. student, synek mamusi, sprzedawca, barman, ochroniarz w klubie, początkująca aktorka, samotna matka, mechanik itp. – nie bądźcie ludźmi robiącymi kariery to raczej nie program dla nich. Wasze ATUTY: Podajcie mi TRZY umiejętności (dość wąskie), w których ludzie uznają Was za specjalistów – raczej powinny wiązać się z aktywnością zawodową, ale niekoniecznie - np. melanż, bieganie, wspinaczka, taniec, strzelanie, polowanie, chlanie wódy, gry komputerowe, mordobicie w pubach, pokerek z kumplami, pukanie panienek, bilard – co tam wymyślicie, ale TYLKO 3 Wasze FELERY: Podajcie mi TRZY umiejętności, z którymi całkowicie sobie nie radzicie z tych czy innych (nieistotnych) powodów: np. picie, relacje z drugą płcią, prowadzenie samochodu, komputery, nowoczesna technologia, zajmowanie się dziećmi itp. Osobowość: W trzech zdaniach. Krótkich. Jacy jesteście? Trzy zdania! Krótkie! Nie więcej. No i jeszcze ostatnie: Imię i nazwisko: wiadomo Awatar: zdjęcie Waszego bohatera (nie manga ani nie rysunek) Wiek: postać musi być pełnoletnia 18+ Karty postaci proszę mi przysyłać na PW. Tylko na PW. I jeszcze raz muzyczka: Jak będzie przebiegała sesja? Szybko. Pogramy około pół roku, może dłużej, co na moje standardy na LI oznacza naprawdę szybkie działanie (tak sądzę). Przewiduję dwie kolejki w ciągu tygodnia – jak się uda. Jeśli nie – standard – co tydzień. Odpisy ze strony graczy – tak co 3 góra 4 dni. Krótkie, lecz nie jednolinijkowe. Ważne będą też emocje przekazywane przez Was w postach. Co z Google dockiem? – nie będzie obowiązkowy. Może okazać się pomocny. Ale nie będzie przymusu korzystania z niego. Obecnie w pracy, gdzie spędzam większość dnia, nie mam do niego dostępu. Trudno więc, abym na nim opierał sesję. Ile postów w ciągu tury? Tylko jeden. Dlatego dialogi lepiej sobie rozgrywać wcześniej w inny sposób. Ile osób przyjmę? Dużo. Ale nie za dużo. Jeszcze nie wiem. Może 10, może 12, może mniej, jeżeli nie będzie chętnych. Jaka będzie sesja? Jak to u mnie w survival horrorze. Brutalnie i krwawo. Niekiedy nawet gore. Z tego też powodu sesja jest – standardowo – 18+. Brutalność opisów i scen gwarantowana, kiedy już przyjdzie zmierzyć się z koszmarem. No bo chyba nie myślicie, że „DOM MARZEŃ I KOSZMARÓW” długo pozostanie domem marzeń, co? Nie u mnie! Czy gracze będą mieli szansę przeżyć – zapytacie? Tak – odpowiem – lecz będą musieli się o to ostro postarać. Mam nadzieję, że Was zaskoczę. Czy będą mieli szansę powstrzymać śmierć? Jasne. Zakładam, ze szansa jest. W końcu ktoś wygrał w Power Balla no nie! Więc szansa przeżycia przygody u mnie też istnieje. Rzekomo Żartuję. Nikt nie przeżyje! Znów żarcik. Postarajcie się. Czy będziecie się dobrze bawić? Nie wiem. Jeżeli lubisz strach? Lubisz zaszczucie? Lubisz, jak z Twojego bohatera robi się zwierzynę łowną i jak zmuszony jest walczyć o każdą kolejną minutę życia, to będziesz zadowolony. Jeżeli do tego lubisz opowieści o zombie, koszmary o psychopatach, o potworach polujących na ludzi – pewnie Ci się spodoba. W innym przypadku – po prostu będziesz się bał. Rekrutację kończę, jak tylko otrzymam odpowiednią ilość Kart Postaci by to zrobić. Czy będzie to kilka dni, czy kilkanaście – nie wiem. Na dzień przed końcem rekrutacji poinformuję w tym wątku. Sesję uruchomię najpewniej pod koniec kolejnego tygodnia lub później. Ale będzie to dość szybki początek. Chętne osoby proszę zgłaszać w tym wątku, abym wiedział jakie jest zainteresowanie sesją. Tutaj można też zadawać pytania o rekrutację. Zapraszam. |
Okej, powoli... Skoro zwycięzca może być tylko jeden, czy oznacza to, że praktycznie każdy gracz będzie musiał zginąć? Jak w ogóle mamy tu umrzeć, skoro najgorsze zadania polegały na jedzeniu robali? To będzie ucieczka przed jakimś seryjnym mordercą, reality zmienił się w Piłę czy coś? I czy skoro powinniśmy tworzyć nieco stereotypowe i przerysowane postacie, rozumiem, że sesja nie będzie w stu procentach poważna? |
Odpowiadając na powyższy post. Założenia reaity - show a to, co się wydarzy w sesji to dwie różne sprawy. Bohaterowie graczy nie idą do jakiejś rzeźni. Idą do "normalnego" teleturnieju. Nie spojlerując scenariusza przygody - coś, się wydarzy. Coś, co zmieni zasady gry i uczyni ją ... no, powiem uczciwie, śmiertelną. Nikt tego nie przewidział czy nie zaplanował (chyba :) - znów nie chcę spojlerować). Sesja będzie raczej poważna. Może będzie opierała się na stereotypach, ale raczej nie planuję pastiszu czy jakiejś groteski. W co zmieni się reality show - Gracze dowiedzą się już w sesji. Ale będzie to COŚ naprawdę śmiertelnie niebezpiecznego. |
Aaaach, już się nie mogę doczekać lektury sesji :D Różyczka, zerknij na jakikolwiek horror Armiela, to będziesz wiedziała ocb ;) |
Różyczka, tak, jak pisze Say, sprawdź sobie inne sesje Armiela, zwłaszcza "Żniwiarza" i "Spływ", bo chyba w takich klimatach będzie ta sesja ;) A ja się zgłaszam. Wstępnie frontmenka i wokalistka zespołu metalcore'owego, która poprzez udział w programie chce rozsławić siebie i zespół ;) Karta pewnie będzie na jutro. |
Layla, Sayane - dziękuję za miłe słowa. I owszem. To będzie taka właśnie okrutna i krwawa "jazda bez trzymanki", jak Spływ czy Żniwiarz, chociaż chciałbym, aby zaczynała się nieco jak Ymir - czyli "spokojniej". Obiecuję, że będzie naprawdę koszmarnie. Tęskniłem za takimi sesjami. Łysej Pradawnej grozie brakuje ...krwi i ofiar :whoaaa: Twoja koncepcja, Layla, brzmi super :) |
|
Abishai, coś z Twoim linkiem jest chyba nie tak. Nie otwiera się... EDIT: Nieważne, magicznie się naprawił czy coś. Przepraszam za sianie paniki. |
Ooo! Abishai - bardzo się cieszę. To już mam 2 zgłoszenia i 1 KP. Fajnie. Dawać więcej :) |
Armielku, kopę lat. Coś może ulepię. I spróbuję przywlec siłą gryfa. Zobaczymy jak bogowie dadzą. I czas pozwoli. Niemniej się za twoimi sesjami ciut tęskniłam:) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:15. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0