Możesz podać linki do stony z których można by wsiąść te zaklęcia. A co z dziedzinami takim jak zaklęcia, magia obronna, oraz transmutacja? |
W zależności od poziomu waszej inteligencji wybieracie dowolne zaklęcia które zapamiętaliście ze szkoły czy innych źródeł, jeżeli chodzi o podstawowe umiejętności (przenoszenie przedmiotów, zapalanie świec machnięciem różdżki, zdalne obieranie ziemniaków itd.) to te umiejętności macie normalnie. Strona chociażby taka Zaklęcia z cyklu Harry Potter | Harry Potter Wiki | FANDOM powered by Wikia Możemy przyjąć że podstawowe zaklęcia z książki a konkretnie: -Lumos -Nox -Wingardium Leviosa -Accio -Aquamenti -Confundus Znacie bez wydawania na nie punktów |
Która umiejętność odpowiada za np te czary oraz za czar np bombarda? |
Wiec inteligencja to wasza umiejętność zapamiętywania i kojarzenia. Dzieki większej inteligencji znacie więcej czarów oraz szybciej kojarzycie fakty (czyt. więcej informacji dostaniecie ode mnie ;) ) Za to siła odpowiada za to jak potężne są twoje zaklęcia. Przykład: Ktoś rzuca na ciebie zaklęcie Drętwota. Ten ktoś ma siłe na poziomie 4. Ty rzucasz protego, masz siłe na poziomie 7. Twoja tarcza odbija to zaklęcie. Gdyby było odwrotnie (protego 4, drętwota 7) to przebija twoją tarczę. Nie jest tak sile jak byś dostał bezpośrednio ale jednak dostajesz z zaklęcia. Podobnie z zaklęciem bombarda. W zależności od twojej siły będziesz w stanie zrobić większe szkody, zniszczyć twardsze przedmioty itd. Efekt zaklęć zawsze opisuje ja. Wasze statystki są bardziej dla mnie, pomogą mi określić czyje zaklęcia są silniejsze, jak bardzo odporne są wasze postacie, ile potrafią kojarzyć lub kto pierwszy wyciągnie różdżkę i miotnie zaklęcie. Nie będziemy rzucać kością, myślałem żeby stworzyć bardziej poszerzony system, gdzie każde zaklęcie ma swoją wewnętrzną siłę, są wymagania dotyczące nauki zaklęć. Ale bardzo to by skomplikowało samą grę, już nie mówiąc o tym z doświadczenia wiem, że czasami mniej znaczy więcej. Juz nie mówiąc o tym, że pozwalam na autorskie zaklęcia, a taki system ograniczył by nas do książkowych/filmowych. |
A czasem nie broni się odpornością? Czy też odporność dotyczy tylko czarów mentalnych. |
Odporność dotyczy także wszystkich zaklęć. Opisując krótko. Siła to potęga zaklęć które rzucacie. Jeżeli mamy walkę czar przeciwko czarowi, to decyduje siła. Jeżeli jakieś zaklęcie już was trafi bezpośrednio to w zależności od odporności albo szybciej albo wolniej je przełamiecie lub krócej czy dłużej będzie trwało. Odporność ma największe znaczenie przy czarach mentalnych oczywiście. Weźcie pod uwagę takiego Hagrida, jako półolbrzym miał niską siłę, średnią inteligencję i bardzo wysoką odporność (ponad możliwości człowieka) i dobrze wiemy z serii, że nawet ogłuszacze właściwie odbijały się od niego nic mu nie robiąc. jednakże gdyby wyczarował tarczę ogłuszacze raczej z łatwością by je przebiły. |
Rozumiem, że to my jesteśmy tymi szaleńcami? |
No cóż ktoś musi :) |
Jak bardzo historia musi być szczegółowa? |
Nie aż tak bardzo. Jedna strona mi styka :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:03. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0