Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-05-2018, 18:10   #1
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Autorski [Universum Harrego Pottera] +18 - Mugolizm



Cytat z podręcznika „Teoria magii” pióra Adalberta Wafflinga.

„Magię w swojej istocie możemy określić, jako energię potrafiącą zaginać oraz przekształcać rzeczywistość, która nas otacza. Energia ta pochodzi od samego czarodzieja, który za pomocą narzędzia skupiającego (różdżki) zostaje nakierowana, oraz z pomocą woli przekształcona na efekt pożądany przez maga. Energia magiczna jest uznawana także ze energię życia, jako takiego. W historii odnotowano przypadki, w których magia otoczenia została wchłonięta poprzez rytuał lub czar. W takim wypadku całe otoczenie pozbawione energii magicznej pozostawało martwe wraz ze wszystkimi istotami, które się na nim znajdowały. Czarodzieje oraz wiele istot uznawanych za magiczne, (czyli takie posiadające magiczne właściwości) według teoretyków osiągnęło umiejętności lub możliwości korzystania z własnej energii w celu wywoływania efektów magicznych. Zdolności te mają podłoże biologiczne jednak szczegóły tych umiejętności są na razie nie jasne. Postulatem przemawiającym za tą teorią jest fakt, iż potomstwo osób magicznych najczęściej także te zdolności zachowuje, tak samo jak potomstwo mugoli (ludzi niemagicznych) także najczęściej tych umiejętności nie ma. Zdarzają się naturalnie przypadki, w których wśród potomstwa mugoli rodzą się czarodzieje, jak i w śród magów rodzi się osoba niemagiczna (charłaki), tak, więc na tej podstawie możemy założyć, że umiejętności magiczne mają swoje podłoże w genetyce. Charłaki natomiast, mimo iż nie potrafią używać magii są z nią powiązane, co możemy stwierdzić na podstawie tego, iż nie działają na nie zaklęcia antymugolsie. Istnieją dwie teorie na ten temat, jedna z nich głosi, iż wychowując się w środowisku magicznym nawet niemagiczne dziecko wystawione na działanie takiej ilości energii pobudza swoje postrzeganie na świat magiczny. Druga jest taka, iż sama świadomość istnienia tego typu energii pozwala ją odczuwać, nawet, jeżeli nie pozwala jej używać. Jednakże żadna z tych teorii nie została potwierdzona. Magia natomiast istniała od momentu powstania życia, pradawni magowie używali swoich umiejętności w sposób chaotyczny i bardzo afektywny. Niosło to ze sobą duże ryzyko gdyż magia odpowiadała na stan emocjonalny czarodzieja. (mag chcąc zapalić świeczkę, będąc pod wpływem gniewu mógł podpalić cały dom). Ślady tego typu używania magii istnieją po dziś dzień na przykład w używaniu magii w sposób niekontrolowany u małych dzieci czy w zaklęciach afektywnych takich jak zaklęcie patronusa. Przełomem oklazało się stworzenie różdżki, która pozwala za pomocą woli używać magii w bardziej przystępny sposób. W dawnych czas jedynymi narzędziami, focusującymi były rytuały lub artefakty, które w mniejszym lub większym stopniu pozwalały bardziej intencjonalnie nakierować energię na odpowiednią drogę.”



Mężczyzna podniósł oczy na zgromadzenie w czarnych płaszczach przed sobą. Czekał na ten dzień bardzo długo, właściwie całe życie. Ludzie przed nim czekali w napięciu na każde słowo, które wypowie. Całe życie poszukiwań dla kilki nasion, nasion, które zmienią wszystko. Jakie to proste…
- Bracia i siostry! – zaczął.
- Każde z Was wycierpiało z rąk Czarodziejów naszego świata. Każdy z was stracił rodzinę, dzieci lub sam był podany torturom jedynie ku uciesze samozwańczych Panów naszego niemagicznego świata. Jeden Czarodziej wywołał wojnę, w której my ucierpieliśmy najbardziej…
Przez sale rozeszły się szepty aprobaty a napięcie wzrosło jeszcze bardziej.
- Każdy z Was cierpiał z rąk czarodziejów! Ale dzisiaj, dzisiaj mamy pierwszy dzień nowe ery.
Wszyscy na Sali podnieśli ręce do góry w cichym geście aplauzu. Wszyscy w zakonie „Illuminati” mieli wpojoną dyskrecje oraz ciszę. Najlepsza metoda walki, to metoda z cienia.
- Zapiski w starych księgach okazały się prawdą.
Mężczyzna spojrzał na małą szkatułkę leżącą przed nim. Powoli pogładził ją i delikatnie otworzył wyjmując małą papierową torebkę.
- Oto ostatnie na świecie nasiona tranquillitas. Ostatnie, które umknęły przed gniewem czarodziejów. Ostatnie, które nie zostały zniszczone ze strachu przed ich mocą. A teraz pora wprowadzić nasz plan w życie! Idźcie i róbcie, co zostało wam powiedziane.
Mężczyzna schował paczkę z nasionami i oglądał jak wszyscy powoli opuszczają salę. Tak, zaprawdę to jest nowy początek…


Mugolizm. Tak nazwano plagę, która nawiedziła Anglię. Nazwa nie za bardzo wyrafinowana, ale trzeba mieć na uwadze, że wymyślano ją w wielkim pośpiechu. Ale to jedno słowo odzwierciedla całość jej działania. Oczywiście zaczęło się jak każda inna epidemia. W dużych miastach. Początkowo myślano, że to sporadyczne przypadki, nieraz się takie zdarzały. Jednak skala, z jaką postępowała choroba była zatrważające. W pierwszej kolejności były mugolaki, czarodzieje zrodzeni w świecie mugoli. Jednak szybko zaczęła obejmować wszystkie klasy społecznie. Rodziny czystej krwi opierały się chwilę. Lecz nawet wśród nich doszło do zatruć. Wszystkie badania w ministerstwie magii potwierdziły, iż choroba przenosi się drogą płciową jak AIDS, oraz drogą kropelkową. Ministerstwo wprowadziło kwarantanny, jednak nic to nie dało, każdy czarodziej zaczął ze strachu nosić cały czas na sobie zaklęcie „bomblogłowy”, przez co codzienne życie przy mugolach stało się praktycznie niemożliwe. Kraj ogarnęła panika. Najpotężniejsi czarodzieje w kraju tacy jak Dumbledore, kategorycznie odmówili pomocy oraz interwencji ze strach przed chorobą. Epidemia działała w bardzo prosty sposób. Osoba zarażona przez Mugolizm mogła zauważyć, iż jej magia jest coraz słabsza aż do całkowitego jej wygaśnięcia. Osoba taka stawała się charłakiem, jednak to nie był koniec. Jej zdolności magiczne cofały się jeszcze bardziej aż do momentu całkowitego braku reakcji na świat magiczny. Czarodzieje stawali się mugolami. Wielu z nich popełniało samobójstwa, wielu z nich lądowało na ulicy nie wiedząc, co począć i jak żyć w świecie mugoli bez zdolności magicznych. W świecie tak dla nich obcym. Uzdrowiciele byli bezsilni. Udało im się jedynie nieco zahamować zachorowalność zwiększając świadomość społeczną jednak epidemia postępowała. Czarodzieje niedotknięci chorobą zaczęli się izolować coraz bardziej, nie chcąc mieć kontaktu z mugolami ani innymi czarodziejami. Nie wiadomo było, kto jest zarażony, bo pierwsze stadium choroby postępowało bardzo wolno. Ruchy antymugolskie przybierają na sile kraj jest niemal w przeddzień rewolucji i pogromu mugoli. Coraz więcej zdarza się incydentów napaści na mugoli czy samozwańczych czystek. Wiele osób już stwierdziło, iż świat, jaki znamy, właśnie się skończył. Mugole natomiast byli niewrażliwi na epidemie (z wiadomych przyczyn) Jednakże widzą dokładnie, że coś się dzieje. Rząd mugoli obwinia terrorystów za zamieszanie i wytacza wojnę terroryzmowi. Ministerstwo ogłosiło orędzie, w którym obiecuje właściwie wszystko, wszystko, co jest w stanie oddać i zapewnić osobie czy osobom, które powstrzymają epidemie. Jednakże każdy wiedział już, że jest to akt desperacji, chociaż szaleńcy zawsze się znajdą…


Witam!
Przygotowałem scenariusz w autorskim systemie Uniwersum Harrego Pottera. Mam nadzieję, że lubicie tą serię na tyle na ile ja i dacie się namówić na wejście w ten magiczny świat.
Myślę, że po tekście wprowadzającym główny wątek raczej już znacie. Proponuje sesję nieco mroczną, nieco detektywistyczną, pełną walk, zagadek i miejsc znanych z serii Rowling.
Naturalnie wcielacie się w rolę Czarodziejów (nie martwicie się, was choroba nie dopadnie), którzy pragną powstrzymać plagę. Jest to sesja, 18+ ponieważ tego typu epidemie sprawiają, iż z ludzi wychodzi to, co najgorsze a to nie jest przeznaczone dla osób niepełnoletnich. Czarny humor również mile widziany.
Czas, w jakim osadzam rozgrywkę to 3 lata po zabiciu rodziców Harrego. Voldemort zniknął, a chłopiec, który przeżył jest gdzieś schowany przez Dumbledora. Będziecie spotykać także postacie z głównej serii, więc warto mieć podstawową wiedzę o uniwersum Pottera.
Na początek minimum post na tydzień tak od was jak i ode mnie. Jeżeli będzie to szło szybciej to zmodyfikujemy. Potrzebuję od 4 do 6 aktywnych graczy.
Ale skoro to autorski program to pora omówić technikę tworzenia postaci. Ograniczyłem się do minimum, tak, więc:

Cechy:
Mamy 4 cechy, między które wydajemy 25 punktów, skala, w której musimy się zmieścić to 1-10 gdzie 10 to maksymalna wartość cechy a 1 - minimalna. Każda cecha ma swoją ważną rolę w życiu czarodzieja i będzie brana pod uwagę we wszelkiego rodzaju sporach i walkach tak, więc uważajcie, jaką postać chcecie stworzyć.
Siła – nie odzwierciedla tutaj jak zazwyczaj tężyzny fizycznej, ale siłę magiczną. Potęgę waszych czarów. Jak wiadomo, zaklęcie tarczy jednego maga nie odbije nic i przebije je wszystko. Od tarcz innych magów odbijają się najpaskudniejsze zaklęcia. To właśnie określa siła.
Inteligencja – Zdolność kojarzenia, zapamiętywania, uczenia się. Każdy punkt wydany na tą umiejętność pozwala wam na znajomość 4 zaklęć. Czyli mając Inteligencję na najwyższym poziomie jesteście w stanie znać i używać 40 zaklęć.
Odporność – tak samo jak przy sile, nie jest to odporność fizyczna. Ale odporność na magię jak i siła wywierania wpływu. Np. przy czytaniu myśli (Legilimencja) czy odparciu (oklumencja). Opisuje też efekt działania czarów opartych na umyśle, takich jak zaklęcia zapomnienia, kontroli czy ogłuszenia.
Zręczność – Ta umiejętność jest już bardziej fizyczna. Choć nie do końca. Odzwierciedla szybkość, z jaką potrafimy rzucić zaklęcie lub odbić te w nas rzucone. Określa refleks i szybkość postaci.

Umiejętności:
Mamy kilka umiejętności magicznych, które możemy posiąść, każda ma trzy poziomy specjalizacji, poniżej opisane są wszystkie możliwości. Do rozdania mamy 13 punktów. Każdy poziom kosztuje nas punkt.

Animag/Metamorfomag (możemy wybrać jedno albo drugie, nie oba) – umiejętność zamiany w określone zwierze (wymagana różdżka) / Możliwość zmiany swojego wyglądu.
Animag
1. Umiejętność zamiany w zwierze raz dziennie. (Zwierze masowo równe człowiekowi lub mniejsze, musi być ssakiem).
2. Umiejętność zmiany w zwierze dwa razy dziennie i możliwość komunikowania się ze zwierzętami z swojego gatunku).
3. Umiejętność zamiany w zwierze bez organiczeń i możliwość komunikacji ze zwierzętami tego gatunku.
Metamorfomag
1. Zamiana małej części swojego ciała (nos, uszy, kolor włosów itd.)
2. Zamiana wyglądu całej twarzy (nie do poznania)
3. Możliwość całkowitej zamiany wyglądu (łącznie ze wzrostem, płcią itd.)
Teleportacja: chyba nie muszę tłumaczyć.
1. Umiejętność teleportacji
2. Umiejętność teleportacji łącznej
3. Używanie teleportacji w walce
Oklumencja
1. Umiejętność zablokowania bezpośredniego ataku legilimencją
2. Umiejętność odparcia zaklęć kontrolujących umysł na znacznie wyższym poziomie.
3. Niemożliwość spenetrowania twojego umysłu.
Legilimencja
1. Umiejętność wykrywania kłamstwa.
2. Umiejętność czytania myśli przy zaklęciu „legilimet”
3. Możliwość poznania intencji naszego rozmówcy.
Alchemia:
1. Umiejętność ważenia mikstur na poziomie SUMów
2. Umiejętność ważenia mikstur na poziomie OWTMów
3. Mistrz eliksirów możliwość stworzenia każdego eliksiru.
Latanie na miotle:
1. Umiesz się utrzymać na miotle i przelecisz parę kilometrów
2. Latasz na poziomie reprezentacji szkoły
3. Latasz na poziomie reprezentacji kraju
Magia niewerbalna: (używanie zaklęć bez mówienia zaklęcia)
1. Używanie prostych zaklęć niewerbalnie, duża możliwość na niezadziałanie zaklęcia)
2. Używanie zaklęć niewerbalnie poza tymi najbardziej skomplikowanymi (średnia szansa na niezadziałanie zaklęcia)
3. Używanie wszystkich zaklęć niewerbalnie (mała szansa na niezadziałanie zaklęcia)

Tworzenie Karty Postaci!
Avatar: (chyba nie muszę tłumaczyć)
Imię i Nazwisko:
Dotychczasowy zawód:
Historia: Wszyscy chodziliście do hogwartu. Jesteście wykwalifikowanymi czarodziejami po zakończeniu edukacji. W Historii proszę o zawarcie opisu różdżki oraz dom, do którego uczęszczaliście w szkole (ma to wpływ na część sesji)
Cechy:
Umiejętności:
Znane zaklęcia:
I to zaczyna się zabawa. Ilość zaklęć macie podaną na podstawie inteligencji. Każdy punkt inteligencji to 4 zaklęcia. Zaklęcia weźcie z dowolnej fanowskiej strony Pottera, nie powinno być z tym problemu. Jednakże dopuszczam także zaklęcia autorskie. Jednak takie muszę najpierw „klepnąć”, więc jak macie pomysł to piszcie na pw po akceptacje. Chcę wtedy nazwę zaklęcia formułę i efekt. Dopuszczam też czarną magię, ale ze względu na trudną dostępność i trudność nauki tego typu zaklęć na każde z nich musicie wydać 2pk z tych, 4 co macie za każdy punkt inteligencji.

Rekrutacja trwa 2 tygodnie czyli do 10.06.2018r
No to chyba tyle, reszta pojawi się w trakcie sesji. Proszę zadawać pytania i zapraszam do zabawy =]


Zakwalifikowane Karty Postaci
1. Leisha Fay (Amnezjator)
2. Eris Clark (Departament Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami)
3. Sean Keane - (Tatuażysta)
4. Finnegan Daubney - (Auror)
5. Argus Lucjusz Lazaras - (Auror)
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"

Ostatnio edytowane przez Manni : 11-06-2018 o 20:49. Powód: Poprawa
Manni jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172