Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-08-2018, 18:48   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
[Horror 18+] SICARIOS

Jako, że niedługo kończę jedną sesję - czas na kolejną rekrutację. Zapraszam zainteresowanych. Potrzebuję 4 do 6 osób.

SICARIOS


MUZYCZKA POD KLIMAT


Kokaina ma kolor biały, ale na ulicach meksykańskich miast mówi się, że jej prawdziwa barwa to krwista czerwień. Jej ofiary liczone są w dziesiątki tysięcy osób. I nie mówimy tutaj o tych, którzy przedawkowali lub sięgnęli po zabrudzony narkotyk, lecz o tych, którzy zginęli w wojnie narkotykowej. Od 2011 roku, kiedy rząd USA wypowiedział wojnę meksykańskim kartelom narkotykowym, pochłonęła ona blisko pięćdziesiąt tysięcy ludzkich istnień.

Ginęli żołnierze i szefowie karteli, ginęli policjanci i żołnierze zaangażowani w próbę powstrzymania handlu narkotykami, ginęli członkowie ich rodzin wciągani na niekończącą się listę rzezi i porachunków, ginęli przypadkowi przechodnie i świadkowie. Prawie pięćdziesiąt tysięcy osób, a przecież są to liczby oficjalne. Nikt nie liczy zaginionych, nikt nie liczy tych, którzy zginęli poza granicami kraju, ani w porachunkach pomiędzy mniejszymi gangami stanowiącymi ostatnie ogniwo łańcucha przemytniczego, ani ofiar znajdowanych w masowych grobach na pustyniach czy dżunglach w Meksyku – największy, znaleziony niespełna kilkanaście kilometrów od stolicy tego udręczonego wojna kraju, liczył ponad trzysta trupów. Kto by jednak przejmował się taką ilością ciał w liczącym ponad 130 milionów obywateli kraju? W końcu narkotyki i ich przemyt z innych krajów Ameryki Łacińskiej i Południowej stwarzają doskonałą okazję do zarobku. Każdemu. Bandytom, skorumpowanym glinom, dziennikarzom i politykom.

Bo kokaina, moi drodzy, ma nie tylko kolor biały i czerwony, jak krew. Ma też kolor zielony, jak dolary. Czy przypadkowo te właśnie barwy tworzą flagę Meksyku? Nie sądzę.

Wstęp


Światła latarni oświetlały mały plac manewrowy niewielkiej firmy spedycyjnej w mieście Mazatlan. Wielu wiedziało, że firma ta jest powiązana z Kartelem Sinaloa, który kontrolował centralną i północną część Meksyku, i stanowił najsilniejszą organizację przestępczą w kraju. Nikt nie zadzierał z Kartelem Sinaloa. Posiadał on armię uzbrojonych żołnierzy, sprzęt, kontakty i determinację. Nawet Los Zetas – brutalni i niepowstrzymani, starali się unikać bezpośredniej konfrontacji z rywalami.

Teraz jednak na placu manewrowym klęczało ośmiu przerażonych ludzi wpatrujących się w grupę napastników. Ubrani w czarne stroje i maski zakrywające twarze wpatrywali się w pracowników kartelu ciemnymi, drapieżnymi oczami.

- Wiecie, kurwy, z kim zadzieracie! – Jeden z klęczących wydawał się być nieporuszony całą sytuacją. – Wiecie, do kogo należy ten magazyn. Jesteście już trupami. Wy i wasze rodziny. A wasze ścierwa trafią do oceanu.

- Sinaloa Cartel – powiedział jeden z napastników głosem niewiele głośniejszym od szeptu. – Wiemy, że bracia Uccoz opiekują się tym miejscem. I że ty, Fernando, jesteś ich kuzynem.

Mówiący rozejrzał się po placu. Dał znać swoim ludziom.

- Sinaloa Cartel jest skończony. A bracia Uccoz razem z nim. Szkoda, że nie doczekasz dnia ich upadku.

Silnik piły tarczowej zagrzmiał na placu. Przerażeni pracownicy kartelu zaczęli się szarpać, ale napastników było więcej i byli dobrze zorganizowani. Widać było, że mają wprawę w tego typu akcjach.

Na pierwszy ogień poszedł Fernando. Dwóch ubranych na czarno ludzi przytrzymało mu ręce, a trzeci podszedł od przodu i przyłożył pracujące ostrze piły do szyi. Z wprawą, nie zważając na tryskającą wokół krew, odciął głowę kuzyna braci Uccoz, a potem w podobny sposób, nie reagując na błagania i prośby, zarżnął pozostałą siódemkę. Kiedy skończył krew spływała mu po masce osłaniającej twarz i rozlewała się czarnym morzem wokół bezgłowych ciał.

Mordercy chwycili głowy i ułożyli w równym rzędzie na masce dostawczego samochodu oznaczonego wesołym logiem firmy transportowej „Deliciosa Gamba”. To było niczym obelga. Wyraźne wskazanie – jesteście słabi, nie potraficie obronić własnych ludzi. Policzek wymierzony w kartel. Było wręcz pewne, że Sinaoa nie puści tego płazem.

Krew żądała krwi.

* * *

Twarz Pacho Uccoz – najstarszego z rodziny sławnych banditos pozostawała bez wyrazu, gdy jego ludzie ładowali ciała do worków. Wejście obstawili zaufani żołnierze gangu, a ulicę zamknęli kupieni przez rodzinę gliniarze. Pacho sam zaniósł głowę kuzyna do beczki. Nie obawiając się tego, że upapra krwią śnieżnobiały garnitur.

- Chcę, by ci, którzy nas zaatakowali zostali znalezieni i zabici. Powiadomcie naszych ludzi i informatorów, że płacimy sto tysięcy dolarów każdemu, kto pomoże nam namierzyć tych skurwysynów.

- To mogą być te pedzie z Juarez lub z El Golfo – zasugerował „Bagnet”. – Albo ci z Los Zetas. Akcja wygląda na dobrze zorganizowaną i przeprowadzoną.

- Nie ważne, kto to zrobił – Pacho Uccoz odwrócił się do swojego „porucznika”. - Ja i moi bracia chcemy dopaść go w swoje ręce. I każdego, kto był tutaj dzisiejszej nocy. Zrozumiałeś, Bagnet?

- Si senior Uccoz.

- I jeszcze jedno. Sam powiem o tym szefom. Na razie to sprawa mojej rodziny. Sprawa braci Uccoz. Nie będziemy potrzebowali wsparcia nikogo z kartelu. Chociaż będziemy wdzięczni za informacje. Rozumiesz, Bagnet?

- Si senior Uccoz. Mogę coś zasugerować?

- Tak.

- Proponuję włączyć w to ludzi mojego szwagra. Tych całych „Serpientes valientes”.

- Dzielne węże? Głupia nazwa.

- Ale porządni ludzie. Godni zaufania – przekonywał Bagnet. – Szukają okazji, aby zacząć pracować przy poważniejszych sprawach. Zarabiać poważniejsze pieniądze. Ręczę za nich i za mojego szwagra.

- Jak on się nazywa?

- Casimiro Rosendo. Na ulicy wołają na niego „Pies”. Bo jest wierny jak pies i gryzie, jak pies.

- Dobra, Bagnet. Rozmów się ze swoim szwagrem. Może on dowie się czegoś więcej, czego nasze chłopaki nie wyśledzą. W końcu niczym nie ryzykujemy. Chcę, aby pedzie, które to zrobiły zapłaciły za tę zniewagę. Wszyscy, kurwa, co do jednego. I chcę, aby nasi ludzie odszukali ich rodziny i wyrżnęli wszystkich, do nogi. Nie może zostać żadna dziwka, która rozłożyła przed nimi nogi i żaden bachor, który zrodził się z ich nasienia. Niech całe pierdolone Mazatlan zesra się ze strachu. I niech każdy wie, jak kończą ci, którzy zadrą z braćmi Ucozz i z kartelem Sinaloa. Pieniądze i środki nie grają roli. Chcę…

Dźwięk telefonu przerwał wypowiedź szefa rodziny Ucozz. Pacho Uccoz odebrał telefon widząc imię brata na wyświetlaczu.

- Tak, Enrique. Tak. Jestem na miejscu. Ogarniam burdel. Tak. Załatwili Fernando. Nie. Nie mówiłem nic jego żonie. Dzięki, bracie. Ty bardziej się nadajesz do tego typu rozmów. Tak. Esteban i Eusebio już wiedzą. Esteban załatwi sprawy w USA i wraca, a Eusebio już działa, po swojemu, znasz go. Tak. Będę czekał w domu. Nie. Już to ogarniam. Bagnet polecił dobrych ludzi. Ręczy za nich własnymi jajami. Tak. Czekam na ciebie. Kocham cię, bracie.

Gdy skończył, spojrzał na Bagneta.

- Słyszałeś. Jeśli ludzie twojego szwagra spierdolą, ja i moi bracia poczujemy się rozczarowani.

- Nie zawiodą. Nie znam lepszego człowieka, niż Cas.

- Oby. Bo nakarmię cię twoim własnym kutasem, pedziu.




Słowo wstępu


Witam w mojej kolejnej sesji horror. Tym razem tłem dla opowieści będzie wojna narkotykowa w Meksyku. W takim nieco mroczniejszym, brutalniejszym, krwawszym i bardziej „przerysowanym”. Chyba.

I ZNÓW MUZYKA

Szukam 4-6 graczy, którzy wcielą się w role tytułowych sicarios, a więc bandytów. Członków gangu SV, – czyli Dzielnych Węży, którego przywódcą jest „Pies”, młody i ambitny gangster, pochodzący z ubogiej rodziny – marzący o wielkich pieniądzach i lepszym życiu. Teraz gang liczy siedemnastu ludzi i utrzymuje się z napadów, wymuszeń i „opieki” nad kilkunastoma prostytutkami w porcie. Ma też niewielka wytwórnię filmów porno dla mniej wybrednej publiki. Okazjonalnie SV robi też inną „brudną robotę”, dla innych gangów – często powiązanych z kartelem Sinaona. Nigdy jednak nie udało im się „błysnąć” tak, aby wybić się w półświatku miasta. Praca dla braci Uccoz – jednych z ważniejszych ludzi w kartelu Sinaona, to szansa na awans w przestępczej strukturze. I szansa na większe pieniądze, bo teraz, po opłaceniu łapówek i kosztów, ludzie z gagu ledwie zarabiają na utrzymanie siebie i bliskich.

Ze względu na treść i styl opowieści, sesja jest przeznaczona tylko dla ludzi 18+ oraz dla postaci męskich – tak, wiem, szowinistycznie, ale kult macho w Meksyku i świecie przestępczym sprowadza kobiety do podrzędnej roli i raczej nie miałaby kobieca bohaterka możliwości udziału w tej przygodzie na równych prawach i zasadach, jak mężczyzna. Co nie oznacza, że Panie nie mogą zgłaszać się do sesji. Mogą, ale MUSZĄ zagrać facetem. Życie gangstera z VC to brud, krew, ulica i twarda walka o przetrwanie.

Posty piszemy raz na 5-7 dni gracze – do wyznaczonego dnia. Moja odpowiedź do 1-3 dni. Posty będą niekiedy pisane z wykorzystaniem GG docka, ale od razu uczciwie uprzedzam, że ja na nim będę dostępny dopiero wieczorami – tak około 17:00-18:00, czy nawet 20:00.

W tej sesji ponownie stawiam na klimat w postach. Emocje bohaterów, ich stan psychiczny oraz działanie. Z tego też powodu w sesji uzupełniającym narzędziem będzie GG dock. Może się zdarzyć, że spore fragmenty sesji mogą być odgrywane w nim. Może, nie musi. Ale znając życie i inne moje sesje, zdarzy się na bank.

Sesja będzie horrorem. I nie chodzi mi tylko o to, ze będzie poruszała takie kwestie jak morderstwa, mroczne strony ludzkiej natury i życia, a gracze będą raczej zakapiorami spod ciemnej gwiazdy, niż pozytywnymi bohaterami.

Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich lub poproszę o wykonanie testu).

Rekrutacja trwać będzie do 2 września do godziny 20.00.

Wyniki – tego samego dnia około 22.00. Start sesji – dzień lub dwa później..

Karty postaci proszę przysyłać na PW.

Zastrzegam sobie prawo do skrócenia czasu rekrutacji i wcześniejszego rozpoczęcia sesji, jeśli otrzymam dużo dobrych KP szybko. Nie lubię wybierać pomiędzy zgłoszeniami, bo mam z tym zawsze moralny problem.

Czego wymagam od graczy:

BARDZO WAŻNE!!!!

1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz na 5-7 dni. Piszemy je z chęcią, nie z przymusu.
2. Wymagam postaci, tak jak to pisałem wcześniej – będącej bandziorem i mężczyznom, wręcz macho. Postacie muszą też mieć imiona i nazwiska z hiszpańskiej grupy językowej.
3. Mile widziane wtrącenia z hiszpańskiego w postach.
4. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości
5. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.
6. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, narkotyki, seks, dzieciobójstwo, krew, rytuały oraz horror, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+.


KARTA POSTACI

1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, oddający „klimat” bandziorów z Meksyku - proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę. Imię i nazwisko tez poproszę z tamtych „kręgów językowych”.

2. Cechy postaci

Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wpływy – umiejętność przekonywania innych, blefowania i prowadzenia rozmów
Wola – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola, z niej wynika również chart ducha i np. umiejętność przetrwania tortur
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe
Spryt – to percepcja i czujność, ale jednocześnie bystrość umysłu,


Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 12 punktów pomiędzy nie. Koszt podniesienia 1:1 np. Cecha na poziomie 5 to wydatek 4 punktów.

3. Umiejętności.

Otrzymujesz 30 punktów do podziału na umiejętności.

Oto lista umiejętności i krótki ich opis:

Chemik – znajomość narkotyków, rozpoznawanie ich czystości , pochodzenia itp.
Kierowca – umiejętność prowadzenia pojazdów, motorów, samochodów, ciężarówek
Korupcja – wręczanie łapówek, umiejętność przekupywania i znajomości w kręgach poza światem przestępczym: dziennikarzy, gliniarzy, polityków
Pilot – umiejętność prowadzenia samolotów, helikopterów
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt (gracze zaczynają znając hiszpański)
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, umiejętność opieki nad rannymi, zatamowania krwawienia i zadawania bólu
Półświatek –znajomość ulicy i gangów, karteli, ważnych osobistości i tego, co dzieje się na ulicy
Wiedza ogólna – wykształcenie bohatera
Rzucanie – rzucanie nożami, granatami,
Przetrwanie – umiejętność przetrwania w trudnych warunkach, polowanie, zbudowania schronienia czy też wyszukania czegoś „zjadliwego”, rozpalenia ognia na pustkowiu
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Szczur – umiejętność znikania w mieście, ukrywania się przed szukającymi cię ludźmi.
Twardziel – odporność na ból, zranienia, zmęczenie, brak snu itp.
Elektronika – znajomość komputerów, oprogramowania, systemów monitoringu i elektroniki
Mechanika – umiejętność naprawy silników, budowania czegoś, konstruowanie pułapek
Materiały wybuchowe – umiejętność robienia i zakładania bomb - pułapek

Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza – można zapytać lub zaproponować.

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat,
1 –masz solidne podstawy,
2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie,
3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę,
4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz,
5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.


4 Wady.
Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wziętą wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 na umiejętności. Wady mogą dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera.

Przykładowe wady:
Pijak, Narkoman, Słaby łeb, Słaby słuch, Choroba zakaźna, Przesadnie religijny, Brak oka, Brak kilku palców, Paskudna blizna, Zła sława, Śmierdzący, Spasiony.

Oczywiście, Wasza inwencja w tym zakresie pozostaje bez ograniczeń.

I – jeśli chcecie – nie musicie brać wad.

5. Znajomości.
Zerknij na to, jak rozpisałeś umiejętności.

a) Każdy punkt wydany na umiejętność Półświatek to 1 kontakt (poza gangiem) . Kontakt to może być jakiś diler, pomniejszy handlarz bronią, alfons, dziwka itp. – ktoś ze świata bandziorów i łotrów, ale o raczej niewielkich możliwościach – podobnych do gracza. Opisz go krótko np.
Huanita – dziwka, z której usług korzystam. Kapuje dla mnie o tym, co słychać na ulicy.
Paoblo Vitton – paser, u którego puszczam fanty – nie ufam gnojkowi, ale nie zadaje pytań
itp.
b) Każdy punkt wydany na Korupcję to 1 kontakt z „normalnego” świata, ale też o takich średnich wpływach np.
Denis – taksówkarz, który bierze w łapę i przyjedzie zawsze gdy zadzwonię
Alfonso – skorumpowany krawężnik, który ostrzega mnie, gdy gliny planują coś większego
Huan Garcia – prawnik, kumpel z dzieciństwa może mi pomóc gdy wpadnę w tarapaty za to, że opiekowałem się jego chorą matką, gdy on się uczył


6. Pochodzenie, historia postaci i jej osobowość
.
Tak, jak już powiedziałem, Wasz bohater musi członkiem gangu VS. Nie jest bogaczem, ot - człowiek z ulicy, być może z kryminalną przeszłością.

W historii chciałbym dowiedzieć się czegoś o jego rodzinie – pamiętajmy, że Meksyk to bardzo religijny kraj i ludzie są bardzo rodzinni. Bez elaboratów jednak.

7. Motywacja i marzenie.
Dlaczego Wasz bohater jest członkiem gangu. Czy dla kasy? Czy dla zabawy? A może dla władzy? Z pobudek osobistych? Gang to banda ludzi, którzy się znają. Razem dorastali, siedzieli w więzieniu, byli w wojsku itp.
A o czym marzy? Czy chce zarobić kasę dla rodziny? Albo aby uciec z tego piekła w jaki wojny narkotykowe zmieniły Meksyk? A może wręcz przeciwnie, marzy o karierze bandyty i tym, by stac się kiedyś prawą ręką jakiegoś szefa kartelu lub wręcz szefem kartelu. Chciałbym poznać marzenie twojego bohatera.

8. Granica.
Każdy z Was ma jakąś granicę, której nie przekroczy. Jaka jest ona dla Waszego bohatera? Nie zabije dziecka? Nie będzie torturował? Nie zabije kobiety? Chciałbym ją poznać!

9. Zaleta.

Ostatni element Twojej postaci. Z czego jesteś znany w półświatku.
Nie czujesz bólu? Nie cofniesz się przed żadną zbrodnią? Nigdy nie chybiasz (oczywiście pamiętaj o odpowiednim poziomie umiejętności). A może jesteś bezgranicznie lojalny? Nie czujesz strachu? Nigdy nie odpuszczasz?

Wybierz rozsądnie bo możesz wybrać TYLKO JEDNĄ ZALETĘ!


Co do klimatu sesji.

Zdradzając fabułę, na tyle, na ile mogę.

Gracze zostaną przez swój gang zaangażowani do wytropienia ludzi, którzy zabili kuzyna słynnej rodziny przestępczej braci Ucozz – ważnych osobistości podziemnego świata miasta Mazatlan. To zaprowadzi ich w mroczne zakątki Meksyku i uwikła w wojnę nie tylko narkotykową.

Będzie śledztwo wymagające działania „nieszablonowego”. Będą zapewne bójki i strzelaniny. Ktoś będzie torturowany, lub będzie torturował. Być może gracze zostaną poproszeni o przysługi, typu: porwanie, zabójstwo z zimną krwią, przemyt.

Akcja będzie działa się w sercu wojny, gdzie walczą ze sobą kartele i policja, a nawet angażowane w to wojsko. Być może będzie musiał zostać kapusiem? Albo będzie musiał zabić kapusia?

Zapewne poszukiwania zaprowadzą ich nie tylko na ulice miast Meksyku, ale dalej. Dużo dalej.

Przypominam, że będzie to horror. Straszny, krwawy, wymagający od graczy zaangażowania, jeśli będą chcieli, aby ich protagoniści wyszli z tej paskudnej przygody z życiem. Ale czy będzie to horror dziejący się w realiach Zewu Cthulhu, Świata Mroku, Kultu RPG czy innym, nie mogę zdradzić na tym etapie.

Teraz już wiecie, co Was czeka. To chyba wszystko, co chciałem i co mogłem Wam powiedzieć.

Pozdrawiam i do zobaczenia w przygodzie – mam nadzieję.

I bardzo proszę, aby zainteresowani ludzie pisali o tym w tym wątku.


Inspiracje „kryminalno – sensacyjne”:
Serial „Narcos” (3 sezony)
Serial: True Detective (1 sezon)
Serial: Sons of Anarchy (luźne skojarzenia)
Serial: Breaking Bad
Filmy: El Mariachi i Desperados
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 27-08-2018 o 21:32.
Armiel jest offline  
Stary 27-08-2018, 19:15   #2
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Kupiłeś mnie! Jak tylko znajdę chwilę żeby to zebrać do kupy, to wyślę KP, bo czasu mało... kruca bomba!
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 27-08-2018, 21:14   #3
 
Gryf's Avatar
 
Reputacja: 1 Gryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputacjęGryf ma wspaniałą reputację
Zainteresowany ;]
 
__________________
Show must go on!
Gryf jest offline  
Stary 27-08-2018, 21:27   #4
 
Bounty's Avatar
 
Reputacja: 1 Bounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputacjęBounty ma wspaniałą reputację
To byłaby moja trzecia sesja w klimatach latynoskich i druga w klimacie karteli, a że przy poprzednich nauczyłem się sporo hiszpańskich słówek nadarza się dobra okazja, żeby je sobie odświeżyć i wreszcie u Ciebie zagrać.
 
__________________
Stay the reading of our swan song and epilogue.
Bounty jest offline  
Stary 27-08-2018, 22:02   #5
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
No to nie zwlekam i melduję, że również jestem zainteresowana. Zawsze chciałam być muskularnym latynosem.

Chłopaki, a macie już jakieś koncepty? Bo może byśmy się tutaj próbowali dograć z umkami, co by nie było dwóch prawie identycznych postaci?

Ja osobiście mam dwa pomysły:
1. Kolo z kompleksem młodszego brata (starszy jest jakąś szychą w gangowym półświatku, ale panowie się nie kochają), który jechałby na charyzmie (korupcja, perswazja, znajomości).
2. Weteran - starszy typ, zawodowy żołnierz na przymusowej emeryturze, któremu wszystko jedno i robi to co robi, bo tylko to umie i ma z tego kasę/narkotyki. Archetyp mięśniaka z burzliwą przeszłością (strzelanie, przetrwanie, walka wręcz).
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 27-08-2018, 22:10   #6
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Ja mam dwa archetypy:
3. Typowy mięśniak od rozwałki. Niespecjalnie inteligentny.
4. Cwaniaczek ze znajomościami. Alfons.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 27-08-2018, 22:23   #7
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Wstępnie zainteresowany. Klimat świetny a z podanej filmografii widziałem wszystko. Postaram się do 2 września zdążyć.


Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 27-08-2018, 22:51   #8
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Hm, u mnie trochę za dużo tych gier vs czas, raczej spasuje, chociaż bardzo mi się podobało Breaking Bad.

A będzie druga część Domu Marzeń i Koszmarów? Jestem ciekaw, czy inwazja kosmitów objęła cały świat i czy ludzkość ma jakieś szanse.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 28-08-2018, 00:46   #9
 
Driada's Avatar
 
Reputacja: 1 Driada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputację
Armielu skoro nie żyję w Twojej aktualnej sesji to chyba się tu zgłoszę
Z pomysłu - lekarz-oprawca. Taki koleś od przesłuchań bardzo nieładnymi metodami
 
Driada jest offline  
Stary 28-08-2018, 08:53   #10
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Dziękuję za zgłoszenia. Lord Melkor - myślę, że jednak nie będzie czego opowiadać w Domu Marzeń i Koszmarów dalej. W tę niedzielę (najpewniej) będzie mój ostatni post dla Was w tej szybkiej sesji survivalowej.
 
Armiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172