Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-09-2018, 01:16   #1
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
[autorski] Zdobyć Adżerstan!





”All the News That’s Fit to Print”
New York, Tuesday, August 28, 1953


NOWY GRACZ ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ?


Cały kapitalistyczny świat z niepokojem obserwuje rozwój sytuacji w Adżerstanie, niewielkiej republice położonej w środkowej Azji, odkąd tamtejsza głowa państwa – gen. Iszenbaj Abułgazijew, dotychczas sojusznik Stanów Zjednoczonych i prezydentów Harry’ego Trumana i Dwighta Eisenhowera, zaczął prowadzić politykę coraz bardziej niezgodną z interesami Waszyngtonu.

Adżerstan proklamował niepodległość w trakcie drugiej wojny światowej na skutek separatystycznego pokoju zawartego w 1944 roku z ZSRR. Powstanie, którym dowodził gen. Abułgazijew, przerodziło w niepodległy twór państwowy, a dowódca, przyjąwszy tradycyjny tytuł Wielkiego Wodza, przeprowadził pierwsze wybory powszechne na prezydenta kraju, które wygrał on sam z niemal dziewięćdziesięcioprocentowym poparciem. Wkrótce potem Adżerstan nawiązał żywe kontakty dyplomatyczne i handlowe ze światem Zachodu, stając się jego enklawą, wciśniętą klinem między ZSRR i Chińską Republikę Ludową.

Dotychczasowy sojusznik w ostatnich miesiącach zaczął zdradzać jednak pewne zachowania, które musiały zaniepokoić rząd w Waszyngtonie. Od chwili podniesienia ceł na towary płynące z USA aż do ostatniego skandalu, który wybuchł w lipcu, na skutek wydalenia amerykańskich koncernów z granic Adżerstanu, władze tego kraju dobitnie dają znać, że ich sojusz z USA stał się bardzo chwiejny, jeśli w ogóle nadal istnieje.

Prezydent Dwight Eisenhower wystosował na początku sierpnia notę dyplomatyczną do gen. Abułgazijewa, w której domagał się respektowania praw amerykańskich przedsiębiorców. Ta jednak pozostała bez odzewu. Nadto cała dyplomacja między Stanami Zjednoczonymi a Adżerstanem zamarła w jednej chwili, a w kuluarach mówi się o możliwym bliskim zerwaniu stosunków dyplomatycznych między krajami.

Na to jednak Waszyngton pozwolić sobie nie może. Po pierwsze dlatego, że Adżerstan stanowił poważną przeciwwagę dla wpływów sowieckich w rejonie Międzyrzecza, po drugie ze względu na bogate złoża uranu, które dotychczas trafiały w przeważającej większości do USA. Teraz, gdy zaistniała możliwość zbliżenia Abułgazijewa z Malenkowem, pojawiło się poważne zagrożenie wykorzystania zasobów przez komunistów. Na to, dla interesu USA i całego bloku państw kapitalistycznych, prezydent Eisenhower pozwolić nie może. Niedawno zakończona wojna w Korei zniechęca jednak obie strony do użycia sił zbrojnych - choć jeśli sytuacja nadal będzie się zaostrzać, możemy wkrótce doczekać kolejnego aktu dramatu pod tytułem: zimna wojna.




Witam wszystkich i zapraszam do udziału w realizacji kolejnego mojego pomysłu . Postanowiłem w ramach swoistego eksperymentu wypróbować opcję nr 1 z mojej niedawnej sondy rekrutacyjnej, a więc projekt sesji strategiczno-roleplayowej. W największym skrócie mówiąc: rzecz się dzieje w fikcyjnym kraju, położonym na prawdziwej historycznej mapie świata i pośród prawdziwych realiów, a gracze wcielać się będą w agentów mocarstw, którzy sytuację w tymże kraju mają zamienić na bardziej korzystną dla swoich mocodawców, jedynych suzerenów w powojennym świecie – czyli USA i ZSRR. Wstęp powinien w sposób fundamentalny określić sytuację, które przed graczami stawiam, a którą rozwinę jeszcze poniżej oraz w materiałach, które pojawią się w linkach na dole w ciągu weekendu, w formie ogólnodostępnego doca. Nie przedłużając, opiszę w szczegółach cały mój pomysł.


Postacie graczy należeć będą do jednej z dwóch lub trzech frakcji – agentów ZSRR, USA i opcjonalnie kontrwywiadu adżerskiego. Ponadto dopuszczam możliwość zaproponowania dodatkowej frakcji przez graczy (w ogóle wiele możecie przeforsować, jeśli dobrze to będzie uargumentowane), która musi jednak wpisywać się w realia adżerskie i być logiczna oraz spójna. Ze swoich pomysłów rozważam dodanie opcji radykalnych muzułmanów z południa kraju oraz agentów wywiadu ChRL. Podziału na powyższe nie należy zatem rozumieć zawężająco, ale zanim zaczniecie pisać postać pod niewymienioną tutaj frakcję, proszę o kontakt ze mną, bym mógł wyjąć i podbić pomysł wielkim stemplem kanoniczności.

Frakcje. Gwoli ścisłości nie ustaliłem jeszcze, czy będą to rzeczywiście frakcje, tj. grupy graczy, czy raczej jedna frakcja = jeden gracz, ale skłaniam się coraz bardziej ku drugiej opcji. Niejasność w tej materii wpływa także na ilość graczy, którą będę przyjmował, ale o tym poniżej.

Tworzycie zatem agenta (kontr)wywiadu, postać kierownika misji specjalnej tajnych służb w Adżerstanie. Nie wprowadzam żadnej mechaniki, nie wymagam skomplikowanej historii, choć z historii płynąć mogę pewne bonusy, jeśli tylko będę mógł je w historii wyłapać. Słowem: każdy agent daje misji swoje niepowtarzalne właściwości, co przekłada się na jego skuteczność w konkretnych sferach. Może to być mniejsza szansa dekonspiracji albo początkowe znajomości w Adżerstanie, co ułatwi takiej postaci rozpoczęcie działań dywersyjnych.


Gra odbywać się będzie w turach. Generalnie podobnie jak moja sesja o Cywilizacjach (info w profilu), z tym, że tutaj jedna tura = jeden miesiąc. Zadaniem graczy będzie podczas każdej tury wydanie rozkazów, dzięki którym mają dążyć do obalenia gen. Abułgazijewa i osadzenia marionetki posłusznej ich mocodawcom oraz realizacji celów pobocznych, oddzielnych dla każdej frakcji. Na koniec tury otrzymujecie feedback w postaci mojego postu, opisujący skutki Waszych działań. Niektóre, krótkie rozkazy, można będzie zamknąć w zakresie jednej tury.

Ważna rzecz: gra opierać się będzie na rywalizacji między graczami i większość informacji dla jednych będzie tajna dla innych, a że chciałbym dzielić się przebiegiem gry na forum, liczę na uczciwość graczy. Część tajna moich postów będzie pozamykana w spoilery i aby zachować sens gry, gracze nie mogą sobie wzajemnie do tych spoilerów zaglądać. Myślę, że na tyle dojrzała jest społeczność LI, by taki warunek respektować. Jeśli wykryję naruszenie go, taki gracz bezwarunkowo wylatuje z sesji.

Sesja przez swoją formą będzie wysoko uznaniowa. Nie uzasadniam swoich decyzji, jeśli nie czuję, że powinienem, są one także suwerenne i zmienić je będziecie mogli tylko w wypadku sprzeczności z wcześniejszą informacją z samej sesji lub z materiałów. Oczywiście wiążą tylko te napisane wprost w tematach sesyjnych, ew. podbite kanonicznością na PW. W „Cywilizacjach” nikt jednak na moją uznaniowość nie narzekał, nawet podczas PvP, więc myślę, że tu będzie podobnie.

Sesja będzie storytellingowa, ewentualnie ze szczątkową mechaniką. Jeszcze to dookreślę, bo niektóre założenia są wciąż w fazie koncepcyjnej. Dopuszczam także możliwe kosmetyczne zmiany w tym, co tutaj opisuję, ale 90% się już nie zmieni, więc śmiało można pisać KP bez obaw o nieprzewidziane zmiany treści.


Więcej informacji pojawi się w zapowiadanych materiałach; tutaj zamieszczam jedynie podstawowe informacje. Adżerstan jest krajem położonym na Wielkim Stepie, w miejscu historycznych Kazachskiej, Turkmeńskiej, Kirgiskiej i Uzbeckiej SRR. Może jeszcze jakiejś, o której zapomniałem . Od północy graniczy z ZSRR, od południa z Iranem i Afganistanem, z zachodu ma Morze Kaspijskie, a ze wschodu Chińską Republikę Ludową i kawałek Mongolii. Jest krajem formalnie demokratycznym, faktycznie autorytarnym, rządzonym przez tego miłego pana:


Iszenbaj Gytkałyj Abułgazijew jest dyktatorem, Wielkim Wodzem Adżerstanu, Adżerem z pochodzenia, prawosławnym z wyznania, choć mocno ateizującym. O profilu politycznym skierowanym ku kapitalizmowi i nacjonalizmowi. Wielki wróg komunistów, zwalcza ich w swoim kraju wyjątkowo zajadle. Rządzi twardą ręką, choć zwykłym, niezaangażowanym politycznie ludziom krzywda się (na ogół) nie dzieje. Chyba że mają pecha. A Adżerstan to akurat dość pechowe miejsce na Ziemi .

Jest pierwszą głową państwa, a lud jest generalnie zadowolony z jego rządów. Wasza w tym głowa, by przestał być. Gospodarka się rozwija, coraz mniej ludzi głoduje, koczownicy coraz częściej osiadają, a wszelkie konflikty narodowo-religijnie są brutalnie tłumione, co zapewnia spokój społeczny. Iszenbaj zaczął ostatnio wprowadzać coś na kształt subtelnego kultu własnej osoby i nikt w kraju nie wątpi, że to on pociąga za wszystkie sznurki, mimo różnych słupów na państwowych synekurach. Nie zorganizował też zapowiadanych wyborów po zakończeniu swej kadencji, wprowadzając stan wyjątkowy, który formalnie trwa do dziś i jest usprawiedliwieniem naruszania praw jednostki, szczególnie do bezstronnego sądu oraz nietykalności osobistej i majątkowej.

Abułgazijew prowadzi politykę świeckiego państwa – hamuje zapędy muzułmanów z południa, a cerkiew adżerską w pewnym stopniu podporządkował sobie. Nie lubi żadnych sił w kraju, które nie są pod jego kontrolą i usuwa nawet te neutralne czy sprzyjające, ale niezależne. Sytuacja mediów jest oczywiście podobna i istnieje zakaz prasowy wydawania innych pism niż rządowa gazeta codzienna – Adżdżer Ün (pol. Głos Adżerów).

Kraj zamieszkuje ok. 15 mln ludzi. Są to (w kolejności ilości): Adżerowie – 60%, mieszkający w centrum i na zachodzie kraju gospodarze państwa, Czangałysi 20% - koczownicze plemiona o zbiorczej nazwie, przemierzające północne tereny, zapuszczające się często na tereny ZSRR, nieuznające żadnej władzy nad sobą i przez to przez Wielkiego Wodza nielubiane, 10% Rosjanie, skupieni głównie w dużych miastach oraz 10% różnorakich stepowych mniejszości etnicznych. Łączę tutaj zatem fikcyjne i prawdziwe ludy, a zasadniczo historyczni mieszkańcy tych terenów (Kazachowie, Kirgizi, Turkmeni) mieszczą się w tych 10% ostatnich procentach i w ciągu ostatniego stulecia zostali większościowo wchłonieni przez Adżerów, którzy zdominowali obszar Transoksanii. Religijnie 60% to prawosławni Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego Adżerstanu z siedzibą w Adżur, 30% to muzułmanie zamieszkujący granicę, większościowo sunnici, ale jest też spora ilość szyitów oraz 10% wyznawców pogańskich wierzeń plemiennych (głównie Czangałysi).

Myślę, że ten zarys pozwoli Wam odpowiedzieć na najważniejsze pytanie, które Wam zadam podczas tworzenia KP. Obserwujcie materiały, bo tam pojawiać się będą nowe informacje.


Kartę tworzymy według następującego wzorca i przesyłamy najlepiej w formie Google Doc.

Awatar: całkowicie opcjonalnie, ale jeśli tak, to mają to być zdjęcia.
Imię i nazwisko:
Frakcja: zaproponowana lub własna, za wcześniejszą moją zgodą, przypominam.
Historia: raczej krótka niż długa, ale nie pisana pod łebkach, bo to łatwo wyczuć i obniża szansę gracza. Chętnie przeczytam, dlaczego Wasza postać wybrała tak egzotyczną destynację – czy się sama zgłosiła, czy też ten przydział jest spowodowany przymusem.
Umiejętności i specjalności: kategoria opcjonalna; możecie spróbować przekonać mnie o szczególnych zdolnościach postaci do podjęcia takiej misji. Będzie to też dla mnie pewna propozycja bonusów, jakie przydzielę postaci. Przydzielać je będę jednak tylko tym agentom, którzy się dostaną.

I najważniejsze pytanie, najwyżej punktowane:

Jaki masz plan na obalenie Abułgazijewa? Chcę tutaj przekonać się, że macie pomysł na grę. Potrzebuję graczy samodzielnych i kreatywnych, którym nie będę musiał podtykać rozwiązań pod nos. Ten punkt jest dla Was po to, by to wykazać. Interesujący, rozbudowany pomysł będzie dużym plusem podczas rekrutacji, prosiłbym, abyście przyłożyli się więc szczególnie do odpowiedzi na to pytanie. Wiem, że do dobrej odpowiedzi trzeba sporej dawki informacji, więc możecie poczekać ze zgłoszeniami – a przynajmniej z tym ostatnim pytaniem – aż zapełnią się nieco materiały, czyli zapewne w sobotę. Proszę jednak o przesyłanie kompletnych KP, choć oczywiście dopuszczam w nich wprowadzanie poprawek.

Kryteria oceny zgłoszenia. Gwoli ścisłości i uczciwości powiem, czym się kieruję przy ocenianiu KP i samego gracza zgłaszającego się.
  • Jakość pomysłu ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzi na ostatnie pytanie
  • Umiejętność samodzielnego wyszukiwania wartościowych informacji spośród wszystkich przeze mnie podanych – na niekorzyść gracza zawsze działa, gdy muszę przedstawiać informacje, które już opisałem. Wiem, że jest ich tu sporo (a będzie jeszcze więcej), więc nie patrzę na to rygorystycznie, ale ewidentny brak zdolności czytania ze zrozumieniem jest ogromnym minusem, szczególnie przy takiej sesji.
  • Poprawne wysławianie się w piśmie – bez popadania w puryzm, ale jakieś drastyczne byki i to w samym zgłoszeniu działają na niekorzyść gracza.
  • Estetyka zgłoszenia – tj. przejrzystość, podział na akapity etc. Jakość wykonania, co świadczy o pieczołowitości gracza i dbaniu o szczegóły, co dobrze wróży szczególnie w takiej sesji.

Oczywiście wszystko to jest umowne, a ja nie wymagam od nikogo nieomylności. Kryteria podaję, byście uczciwie wiedzieli, na co będę zwracał uwagę.


Ilość graczy do przyjęcia – 3/6/9. Zależnie od tego, czy przyjmę Was jako pojedynczych przedstawicieli swoich frakcji (a raczej tak będzie), czy też jako teamy, sytuacja będzie inna. W teamie będą maksymalnie trzy osoby, ale nie przewiduję takiego zainteresowania dla tej sesji – tematyka raczej niszowa – więc zapewne przyjmę graczy tylu, ile będzie frakcji. Górną granicą ilości frakcji jest pięć, żeby uniknąć chaosu, bo to jednak nie jest taki duży kraj .
Deadline: 19.09.2018. Nie jestem fanem długich rekrutacji, a jedenaście dni to dużo czasu, w tym mamy dwa weekendy. Mogę przedłużyć nieco na wniosek kogoś, kto chciałby zaaplikować, a potrzebowałby jeszcze kilka dni, ale nie więcej niż trzy.
Tempo: będzie elastyczne, bo gra tego wymaga, ale chciałbym turę zamykać w plus minus tydzień. Pięć dni na docowanie, dwa/trzy na Waszego posta, który nie musi być bardzo rozbudowany, raczej treściwy. Swojego też będę wrzucał w dwa, trzy dni, ale z góry proszę o wyrozumiałość, bo przede mną dość intensywny czas i poślizg jednodniowy może się zdarzyć. Także Wam to przysługuje.
Google Doc: będzie, bo inaczej ciężko sobie wyobrazić prowadzenie tej gry. Cała część interaktywna, rozkazy i odpowiedzi na nie będą na docach, oddzielnych dla każdej frakcji.

Na zakończenie dodam, że to projekt nieco eksperymentalny i różnie może się potoczyć jego los. Jego podobieństwo do „Cywilizacji”, które prowadziłem, sprawia jednak, że jestem dobrej myśli i przy udanej współpracy możemy się długo i satysfakcjonująco bawić . A gra zakończy się wtedy, gdy Abułgazijew zostanie obalony przez któregoś z graczy lub, w wypadku opcji adżerskiej, wyparte zostaną z kraju wszelkie wraże siły wywiadowcze. A zatem skala zadań nie jest równa . Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć wystarczającą ilość chętnych na taki nietypowy projekt i zapraszam do zgłaszania się, zadawania pytań i dyskusji w komentarzach.

LISTA NADESŁANYCH KP:
  • Wisienki - Anna May, USA
  • skomand72 - Iszenbaj Babaj Qattyjew, Ruch Kołczanowy (własna frakcja)



* pod warunkiem, że zgadzają się ze swoim Wielkim Wodzem
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 16-09-2018 o 15:35.
MrKroffin jest offline  
Stary 08-09-2018, 12:18   #2
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Widzę, że rekrutacja nie budzi zainteresowania, więc zapytam: czy ktoś szykuje KP lub rozważa to? Bo jeśli nie, to nie ma sensu, bym tworzył materiały, przynajmniej na razie.

Jeżeli też brak zainteresowania się podtrzyma, zapewne zakończę rekrutację wcześniej i skupię się na jakimś projekcie, który budził większe zainteresowanie.
 
MrKroffin jest offline  
Stary 08-09-2018, 12:43   #3
 
Jacques69's Avatar
 
Reputacja: 1 Jacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputacjęJacques69 ma wspaniałą reputację
Kurcze, ja się jednak bardziej na Cywilizacje nastawiłem :P
 
Jacques69 jest offline  
Stary 08-09-2018, 13:44   #4
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Zgłaszam chęć do zagrania agentką amerykańskiego wywiadu
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 08-09-2018, 18:31   #5
 
Vilir's Avatar
 
Reputacja: 1 Vilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwuVilir jest godny podziwu
Mocno rozważam zgłoszenie się do sesji jako kierownik misji ZSRR
 
Vilir jest offline  
Stary 08-09-2018, 21:03   #6
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Ok, dwie osoby to minimum, by ruszyć . Siądę jutro do materiałów. A jeśli ktoś jeszcze myśli o postaci, zapraszam do przekucia myśli w czyn .
 
MrKroffin jest offline  
Stary 09-09-2018, 15:11   #7
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Po przemyśleniu kwestię materiałów zostawię sobie na czas po zakończeniu rekrutacji. Wtedy lepiej i bardziej jednolicie będę mógł je stworzyć, aby były w zgodzie z Waszymi KP.

Dopuszczam zatem rozsądne światotworzenie, ale oczywiście muszę je zaakceptować. Ale to też dla Was dodatkowe pole do popisu .
 
MrKroffin jest offline  
Stary 10-09-2018, 14:33   #8
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Przesłałam KP - link do doca w PW.
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 10-09-2018, 16:25   #9
 
ShrekLich's Avatar
 
Reputacja: 1 ShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputacjęShrekLich ma wspaniałą reputację
Jak to będzie wyglądało z wydawaniem pieniędzy? I w ogóle dostaniemy jakieś fundusze od mocodawców?
 
ShrekLich jest offline  
Stary 10-09-2018, 21:32   #10
 
MrKroffin's Avatar
 
Reputacja: 1 MrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputacjęMrKroffin ma wspaniałą reputację
Tak, na misję przeznaczona jest pula funduszu operacyjnego. Możecie też wnioskować o dodatkowe pieniądze, sami je zdobyć w grze lub mogą zostać przyznane w trakcie trwania, zależnie od wyników. Cały wachlarz opcji. Wstępnie myślę, że poza agentami będzie to jedyny zasób w grze, reszta jedynie opisowo.

A zatem pierwsza KP przyjęta do rekrutacji . Przy okazji podpowiem, że konkurencja między kartami odbywa się nie między wszystkimi, ale między frakcjami, tzn. musi zostać obsadzone przynajmniej ZSRR i USA. Jeśli dostałbym trzy karty do USA i jedną na ZSRR, osoba od ZSRR miałaby właściwie gwarantowany udział.
 
MrKroffin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172