Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-03-2019, 23:04   #21
 
Gladin's Avatar
 
dobrze zrozumiałem, że wszystkie rasy mają dokładnie takie same statystyki bazowe?

edit: chyba jednak nie, ale zmylił mnie ten fragment

Cytat:
- Nie ma. Bazowe staty są takie same dla każdej rasy. Do tego dochodzi ta pula punktów do wydania.
edit 2: robiąc krasnoluda (moja ulubiona rasa) stwierdziłem, że 5 zaawansowanych to strasznie mało
Rzemiosło (górnictwo), wiedza (górnictwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy) wyczerpuje pulę
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 01-03-2019 o 23:28.
Gladin jest offline  
Stary 02-03-2019, 05:33   #22
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Cytat:
edit 2: robiąc krasnoluda (moja ulubiona rasa) stwierdziłem, że 5 zaawansowanych to strasznie mało
Rzemiosło (górnictwo), wiedza (górnictwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy) wyczerpuje pulę
- To są startowe - rasowe umiejętności, każdy (w tym wypadku kraś) je ma. Każdla postać posiada umiejętność życia w Imperium. Czyli umie porozumiewać się z imperialnymi, wie kim jest Karl Franz czy Vladymir von Raukov (elektor Ostlandu) czym jest Ostland i że na jego terenie się akutalnie znajduje. Imperialni wiedzą też co nieco o Imperium (skill Wiedza o Imperium) krasie o krasiach, elfy o elfach itd. Czyli ogólnie te startowe umiejętności jakie każdy ma z pochodzenia + umiejętność do życia w Imperium. Jeśli ktoś je wykupi w KP to znacz, że się w tym specjalizuje i wtedy ma ten patent z +10 do testów z danej dziedziny.

- Umsy/Zdolności do wykupienia w KP to te indywidualne, które odróżniają daną postać od innych Ostlandczyków, imperialnych, krasiów czy elfów. Takie profesyjne, że tak powiem.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline  
Stary 02-03-2019, 10:24   #23
 
Gladin's Avatar
 
ale te 20 podstawowych + 5 zaawansowanych są gratis, tak?
i zakładając, że zrobiłbym dowódcę najemników z rangą 5 (czyli 4*200 xp, zgadza się? czy 5*200?), mógłbym dowodzić grupą 20-30 najemników? I jak się to by na grę przekładało? tyle BNów by ze mną się poruszało?
 
Gladin jest offline  
Stary 02-03-2019, 15:59   #24
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Cytat:
ale te 20 podstawowych + 5 zaawansowanych są gratis, tak?
- Po prostu trzeba je sobie wybrać z podręcznika. To odpowiednik tych umiejętności które standardowo są przy konretnych profesjach. W tym wypadku, zamiast ograniczonej/zamkniętej puli przypisanej na stałe do profesji można sobie wybrać samemu. I potem mieć pretensje samemu do siebie, że czegoś w niej brakuje Więc jest lista i trzeba ją wypełnić w tej proprocji 20 + 5.


Cytat:
i zakładając, że zrobiłbym dowódcę najemników z rangą 5 (czyli 4*200 xp, zgadza się? czy 5*200?)
- Każdy ma ze startu Rangę 1. Więc do rangi 5 to +4x200 pkt. czyli 800 pkt.



Cytat:
mógłbym dowodzić grupą 20-30 najemników? I jak się to by na grę przekładało? tyle BNów by ze mną się poruszało?
- Czysto mechanicznie to właśnie tak to by wyglądało. Zwłaszcza jakby sesja ciążyła ku skrimishowi. Zostaje fabuła i grywalność. Czyli by wśród Graczy nie było fochów, że ktoś ma silniejszą postać czy inaczej się wywyższa lub czuje niedoceniona i to jak każdy się czuje w zarządzaniu większą i mniejszą grupą (tak komiksowo to "większa moc to większa odpowiedzialność" itd.). W drodze przez dzicz łatwiej będzie utrzymać mniejszą niż większą grupkę. No i w przyrodzie nic nie ginie czyli na 4 BG zaatakuje 12 goblinów no a na 40 to 120 itd. Tak więc nie zabraniam wzięcia ilości pomocników odpowiadającej Randze. Niemniej ma to swoje i plusy i minusy w grze.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline  
Stary 02-03-2019, 17:45   #25
 
Gladin's Avatar
 
Pytam, bo 200 punktów wydane na rangę dla samej rangi, to ekstrawagancja nie przystająca warhammerowi (wiadomo, ginie się łatwo a wskrzeszania postaci nie ma Więc czysto mechanicznie, podnoszenie rangi jest bez sensu, bo a) ilość przeciwników rośnie proporcjonalnie, b) trzeba się więcej napracować przy NPC.

A przy okazji, tych NPC to sobie można stworzyć? Kto nimi steruje?
 
Gladin jest offline  
Stary 02-03-2019, 23:22   #26
 
Krix Rock's Avatar
 
Kartę postaci robimy w excel'u? Do kiedy przesłać?
 
__________________
"Nie bądź głupi, nie daj się zabić!"
Krix Rock jest offline  
Stary 03-03-2019, 02:07   #27
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Cytat:
A przy okazji, tych NPC to sobie można stworzyć? Kto nimi steruje?
- Najlepiej aby każdy sam ogarniał swoją postać główną i pomocnicze.




K
Cytat:
artę postaci robimy w excel'u? Do kiedy przesłać?
- KP w doc. Sama mecha może być w excel. Ale literki i fabułę prosiłbym w doc. Jeśli chodzi o termin no to:

Cytat:
- Co do rekruty myślę, że ok 2 tygodni powinno wyjaśnić sprawę. Czyli powiedzmy do końca nd. 03.III


- I na ostatnią dobę przed końcem rekruty mała aktualizacja:

- Ehran - Kelorr Strzaskane Światło - elf, mag > zgłoszenie
- Kerm - Karl von Schatzberg - człowiek, wojak/strzelec > KP gotowa
- Driada - Gabrielle Litz - człowiek, łotrzyk > KP prawie gotowa
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline  
Stary 03-03-2019, 17:33   #28
 
Gladin's Avatar
 
Jak u Ciebie działa umiejętność: krzepki?
i czy dobrze rozumiem, że krasnolud ma startowo np. tak:krasnoludzki fach, krzepki, odporność na magię, odwaga, widzenie w ciemności, zapiekła nienawiść, Rzemiosło (górnictwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy) ?
I do tego +20/5 umiejętności?

Jakieś złoto mamy na start przygody?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 03-03-2019 o 17:35.
Gladin jest offline  
Stary 03-03-2019, 17:55   #29
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Moim zdaniem krasnolud ma na start inne nieco statystyki i nic więcej. Na resztę masz +20/5 zdolności i umiejętności oraz 3000 punktów do wydania.

Złota nie ma, masz za to ekwipunek z listy.
 
Kerm jest offline  
Stary 03-03-2019, 20:03   #30
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Cytat:
Jak u Ciebie działa umiejętność: krzepki?
- Powiedzmy, że pancerz policzany jest o 1 slot mniej. Czyli jak ktoś z tym skillem weźmie pancerz za 3 sloty i normalnie miałby OP 8+ to z tym skillem te 3 sloty pancerza z OP 8+ liczyłoby się jak 2.


Cytat:
i czy dobrze rozumiem, że krasnolud ma startowo np. tak:krasnoludzki fach, krzepki, odporność na magię, odwaga, widzenie w ciemności, zapiekła nienawiść, Rzemiosło (górnictwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy) ?
I do tego +20/5 umiejętności?
- Tak, te staty które dana rasa ma ze startu w skillach startowych no to teraz też ma. Ino nie widzę powodu wpisywać ich w KP. Chyba, że ktoś się specjalizuje w danym skillu i np. umiejętność weźmie więcej niż raz. Wtedy taki ums zabiera slot z tych indywidualnych (20 + 5).


Cytat:
Jakieś złoto mamy na start przygody?
- Nie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168