|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-02-2019, 21:33 | #11 |
Reputacja: 1 | Dokładnie o tym pomyślałem. Drugoplanowej lub epizodycznej, w zależności od dostępności. Jeśli możesz, to sprzedaj mi jak to wygląda u ciebie. Może się przyda
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
22-02-2019, 22:17 | #12 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jak na razie tylko dwa razy grałem nie w pełni sprawną postacią ale to były inne schorzenia. Tu też trochę pozmieniam żeby było grywalnie ale będzie najbliżej tego co sam mam choć charakter zupełnie inny. Większość ludzi nie ma pojęcia że stopnie porażenia i samo obsługi w porażeniu mózgowym są podobnie jak np. autyzm czy orientacja seksualna na spektrum ci z lżejszymi często sobie świetnie radzą jak Np. AJ Mite który grał Walta JR w Breaking Bad musiał nauczyć się odgrywać większy stopień niepełnosprawności niż ma w rzeczywistości Ups rozpisałem się jutro usiądę do KP zdecydowałem się zgłosić bo podoba mi się pomysł losowego wybierania mocy. Od dawna chciałem w takie coś zagrać! | |
23-02-2019, 00:54 | #13 |
Reputacja: 1 | Odpiszę wam na wszystko. Z całą pewnością. Tylko w niedzielę wieczorem albo w poniedziałek Także piszcie
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
23-02-2019, 07:34 | #14 |
Reputacja: 1 | Nie zgłaszam się, ale dorzucę moce, skoro jest taka opcja. Takie trochę, wydaje mi się, mniej odlotowe Adrenalina - umiejętność kontrolowania adrenaliny, dzięki czemu można na zawołanie osiągnąć super refleks. I teraz w zależności od MG, czy będzie to umożliwiać uchylanie się przed kulami, czy jedynie przed ciosami? Trochę podobne do opisanej superszybkości, ale zakładam raczej niesamowicie szybkie zmysły, a prędkość ruchów gdzieś na granicy mistrzów sztuk walki. Taki refleks byłby użyteczny np czy prowadzeniu pojazdów z dużą prędkością. Pamięć - też chyba nikt nie zgłosił. Postać po prostu pamięta wszystko. Od urodzenia. I potrafi to odtworzyć na zawołanie. Regeneracja. Jak sama nazwa wskazuje. W zależności od MG, nawet odrastanie obciętych kończyn, czy naprawa przebitego płuca "w !ocie". Superwzrok - postać może widzieć dalej i wyraźniej, i/lub w szerszym spektrze, i/lub mikroskopijne przedmioty, i/lub fale radiowe, i/lub termowizja, i/lub roentgen Suprsłuch - podobnie jak wyżej, postać słyszy poza zakresem normalnych istot (niższe/wyższe) tony. Potrafi "wyłączyć" słyszane częstotliwości, aby skoncentrować się na konkretnym dźwięku. Potrafi wyłączyć słyszane hałas, by słuchać rozmowy kogoś oddalonego o kilkaset metrów w centrum ruchliwego miasta. Ew. Może słyszeć fale radiowe itp. Nie wiem, czy takie proste supermoce się nadają, ale za to dostrzegam w nich łatwość rozwijania i tworzenia wad tych mocy. |
23-02-2019, 21:33 | #15 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
23-02-2019, 23:42 | #16 |
Reputacja: 1 | Z wielką chęcią też się zgłoszę KP zrobię jutro, może uda się dostać. Jak na razie oto pięć mocy, sprawdziłem kilka razy i czegoś podobnego nie było. Następny cel kolejne pięć wymyślić Kontrola hormonów- Moc pozwala zwiększać czy zmniejszać ilość znanych postaci hormonów w organizmie celu. Obszar działania obejmuje postać i jakiś dystans w zasięgu jej wzroku. Głównym problem jest pojawianie się brzydkich naukowych nazw. Oraz zazwyczaj potrzeba czasu by taka zmiana coś uczyniła celowi. Szczęśliwe trafienie- Wszelkie wystrzelone przez postać pociski same dążą do trafienia celu, zmieniając trajektorię lotu, rykoszetują od obiektów, czy jak pocisk będzie bardzo żądny krwi będzie nawet wykonywał ,,rykoszety” w powietrzu zmieniając nagle kierunek lotu. Postać musi mentalnie wydać rozkaz gdzie dany pocisk ma trafić. Nie potrzebne jest nawet by widzieć cel, ważne jest poinformować pocisk co jest jego celem. Problemem może być to że często trzeba podawać szczegóły celu, prośba ,,Traf człowieka za drzwiami” może wyglądać tak że trafi sojusznika bo był łatwiejszym celem. Jak przestać istnieć- Postać dzięki tej mocy w każdej chwili może przestać istnieć. Jak aktywuje moc, przestrzeń, czas, życie czy śmierć, własne istnienie, znika. Postać może pojawić się w dowolnym miejscu, później, czy wcześniej, uniknąć śmierci, czy wiele innych zastosowań których może nawet nie poznać. Skutkiem ubocznym tej ,,mocy” powolne zanikanie istnienia postaci. Na początek obcy zapominają szczegółów, potem rodzina o spotkaniu, w końcu każdy o twoim imieniu, w pewnej chwili staje się pustką której nikt nie widzi jeżeli nie wpadnie się całym ciałem, aż nastąpi moment że sam użytkownik mocy zapomina czym jest. By doprowadzić najniższych poziomów istnienia, trzeba wielokrotnie użyć umiejętności, ale każde użycie coś zmieni. Opiekun uczuć- Moc pozwala zmienić i odczytać uczucia u pojedynczej osoby lub grupy w okolicy. Pylica- Zamienienie dowolnego obiektu stałego lub jego części, w bardzo drobnoziarnisty pył, który można kontrolować. Obszar zamiany w pył może być różny zależnie od wprawy, tak samo jak stopień kontroli. Można udusić jakieś osoby, stworzyć bariere, ranić, czy inne zastosowania pyłu który może przybrać różne formy. Ostatnio edytowane przez KlaneMir : 24-02-2019 o 12:51. |
25-02-2019, 12:38 | #17 |
Reputacja: 1 | Supermoce i geneza swojego własnego "superbohatera"? Możecie na mnie liczyć, ( o ile zdążę z przygotowaniem karty postaci). Tymczasem oto moje propozycje 5 mocy: Telekineza/Telepatia - nie sądziłem, że nikt tego jeszcze nie wskazał. Zdolność do poruszania obiektami przy pomocy umysłu jak również wpływania na obce umysły. Zakres stosowania chyba nie podlega wyjaśnieniom. Absorpcja - zdolność do przybierania cech fizycznych obiektu z którym jest się w kontakcie, np. diamentu, stali, piasku etc. Alchemia - zdolność całkowitego wpływania na możliwości i skład własnego ciała na poziomie pierwiastkowym. Idealne dla fanów "biolchemów". Możliwość dowolnej kontroli organizmu od zwiększenia możliwości absorpcji tlenu z powietrza (dłuższe wstrzymywanie oddechu), poprzez zmianę charakteru cząsteczek węgla w organizmie nadając mu niebywałą odporność. Grawikineza (nazwa robocza) - zdolność do kontrolowania i odczuwania grawitacji dookoła. Od możliwości wyczuwania delikatnych zmian grawitacyjnych poruszających się dookoła osób poprzez zmiany w odczuwaniu grawitacji wskazanych obiektów. Telepatyczna wiedza - zdolność pozwalająca posiąść całkowitą wiedzę wszystkich postaci znajdujących się w bliskim otoczeniu z możliwościami wykorzystania ich kombinacji ale tylko do momentu pozostania w określonej bliskości do użytkownika.
__________________ you will never walk alone |
25-02-2019, 14:42 | #18 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
25-02-2019, 15:13 | #19 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się. 1) Gamma boy/girl - przekrój zdolności od prostego wzbudzenia świecenia, po naładowanie celu morderczą dawką bekereli. 2) Wolny rodnik - niepodatność organizmu na zatrucia, choroby, degenerację, starzenie itp. Zapewnia niebywały sukces towarzyski gdy po wypiciu morza wódki nadal możesz trafiać rzutką w 10... 3) Słowiańska siła - Po prostu super siła. Efektem ubocznym wykorzystywania jest zwiększające się stężenie alkoholu etylowego we krwi i bezlitośnie postępujący stan upojenia. W coś tę glukozę trzeba przecież zamienić... 4) Najlepszy przyjaciel człowieka - Pełna więź z pupilem (psem/kotem) pozwalająca na możliwość wprowadzenia się w stan sterowania nim i pełnego odbieranie jego wzroku/słuchu/węchu. 5) Smog control - zdolność tworzenia zadymienia. od małych niegroźnych obłoczków, poprzez drażniące oczy zasłony dymne, na chmurach piroklastycznych kończąc. Z możliwością oczywiście usuwania ich. No i mój ulubieniec jeśli idzie o supermoce:
__________________ "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" Benjamin Franklin |
25-02-2019, 15:17 | #20 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Wiesz to co opisuje to stadium optymalne, poza tym chodziło mi raczej o wiedzę nie znajomość całej historii danej postaci. Będzie po prostu umiała to samo co tamta
__________________ you will never walk alone | |
| |