Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-02-2019, 20:55   #1
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
[Superhumans] Mutaberracja


Słoneczny poranek upalnego lata nie zapowiadał zbliżającego się zagrożenia zakończenia znanego świata. Dzień wielu uczniów, studentów i ludzi pracy zaczął się inaczej niż zwykle, lecz nic w tym dziwnego. Wielkie spotkanie na Placu Zwycięstwa zaczynało się o 11:30. Niektórzy musieli dojechać z daleka, by zobaczyć profesora Pavla Zagórskiego, światowej sławy biofizyka i zeszłorocznego laureata Nagrody Nobla, oraz jego równie przełomowe, co zagadkowe odkrycie.

Chętnych było wielu, nie wykluczając sporego grona zaproszonych imiennie osobistości świata nauki. Bilety wyprzedały się w mgnieniu oka i nie bez znaczenia były tu obiecane po wykładzie dwie godziny na zrobienie sobie zdjęcia ze Stephenem Hawkingiem biofizyki.
Do stolicy niewielkiej Malji przybywali ludzie z różnych krajów. Profesor był nie tylko wybitnym specjalistą w dziedzinie oddziaływań, ale także celebrytą. Ilu słuchaczy może przybyć? Tysiące? Dziesiątki tysięcy? Im więcej, tym lepiej.

Impreza z całą pewnością będzie chroniona przez policję, ale to nie miało najmniejszego znaczenia. Tego dnia upadnie świat nie wyłączając ludzkości. Tego dnia zginie profesor i wszyscy zgromadzeni.

Któż mógłby powstrzymać nieuniknione?




Wstęp

Cześć!

Zapraszam was do sesji w klimatach Marvelowych/DCowych/-owych, do świata superbohaterów, superzłoczyńców i innych super.


Świat

Będziemy grać w maleńkim, środkowoeuropejskim państwie nazywającym się Malja. Jego powierzchnia jest niewiele większa od Luksemburga, ale za to stolica jest olbrzymia. Przynajmniej w porównaniu do rozmiarów kraju, ponieważ całkowite rozmiary Bielska wykraczają poza całkowitą wielkość Warszawy (517,24 km2), choć jednocześnie są niewiele mniejsze od nadziemnych terenów lądowych Nowego Jorku (783,84 km2).

Dlaczego taka dysproporcja? Ponieważ państwo jest młodziutkie. Powstało poprzez wywalczenie niepodległości przez niewielki, świetnie prosperujący region, którego centrum to Bielsko. Jest to jedyna metropolia z prawdziwego zdarzenia.

Światotworzenie dozwolone, a nawet bardzo do tego zachęcam. Szczególnie w obrębie Malji oraz Bielska. Popuśćcie wodze wyobraźni, a jeśli przesadzicie, to po prostu dam wam znać
Chodzi oczywiście o lokacje, ludzi, postacie znane bardziej lub mniej. Wszystko. Jedynym wyjątkiem są supermoce. Tutaj cisza w eterze, ponieważ dopiero się rodzą. Jest to tak wczesny etap, że nawet w internecie panuje cisza. Chyba, że chodzi o najnowszych Avengersów

Tylko miałbym prośbę: jeśli tworzycie jakąś istotną lokację czy istotnego NPC, to wrzućcie nieco dokładniejszy opis. Nie mówię o elaboratach, ale żeby wyszczególnić ważne cechy. No i weźcie pod uwagę, że jeśli dostanę opis kilku prezydentów, to wszyscy nie przejdą. Lepiej zatem unikać takich indywiduów, żebyście się nienapracowali na darmo.


Postać

Przedstawcie mi się Kartą Postaci z podstawowymi danymi. Imię, nazwisko, wiek, profesja, wygląd (avatar + cechy szczególne + ewentualnie to, co chcecie dodać, a nie widać na obrazku), charakter, historia, lista 5 mocy. Z grubsza standard.
Nie musi to być nic długiego. Jak chcecie całą KP zrobić w punktach, to proszę bardzo, nie ma problemu.

Najlepiej jakbyście je zrobili w gdocu i podesłali mi na PW, bo wtedy taki link elegancko wkleja się w panel sesji i mamy dostęp do pełnego dokumentu ze wszystkimi możliwościami wizualno-edycyjnymi. Niemniej nie upieram się przy tym, jeśli komuś będzie to wybitnie pod górę.

Zaczniecie jako zwykli ludzie nie młodsi niż 20 lat. Cała reszta jest dowolna. Zyskacie moce gdzieś w okolicach początku sesji i... nie będziecie ich wybierać. Kojarzycie jakąś postać, która wybrała sobie moce? Chodzi o te "wrodzone", nie nabyte (jak magia czy technologia).

Bardzo ważne, będziemy się trzymać realizmu (oczywiście w stopniu, w którym jest to możliwe w takim przypadku)! Każda moc ma jakieś ograniczenia (bardziej widoczne przy wysokopoziomowych postaciach), ale i niestandardowy potencjał.
Przykład ograniczeń: sprinter będzie musiał uważać na przeciążenia oraz bilans kaloryczny.
Przykład niestandardowego potencjału: osoba potrafiąca stworzyć tylko i wyłącznie kulę światła będzie mogła próbować zwiększenia temperatury innego obiektu lub tworzenia wyładowań elektrycznych.

To wszystko prowadzi do eksploracji i poznawania własnych mocy, a potem...


Rozwój

... dzięki punktom doświadczenia wasze postacie będą stawać się coraz silniejsze. Dlatego KP z możliwością edycji może się przydać.

Opracowałem krzywą awansowania na kolejne poziomy. Z każdym kolejnym poziomem otrzymacie bonusowe punkty, które będziecie mogli rozdzielić do atutów naturalnych i/lub nadnaturalnych. Będą istnieć także poziomy progowe dające skokowe ulepszenie mocy. Albo drugą moc, ale to będzie bardziej skomplikowane.

Dodatkowo, co warte podkreślenia, przy dużej aktywności będziecie mogli liczyć na dodatkowe PD w niemałej ilości

Generalnie nie ma co wchodzić w technikalia, bo to w większości ja się będę tym zajmował. Wystarczy wam wiedzieć, że ułożę wam tabelki z waszymi statystykami.


Szczegóły

Wasza Karta Postaci będzie ważna, ponieważ posłuży mi za podstawę do stworzenia waszej mechanicznej części postaci.

Po pierwsze, powie mi jaką wartość atrybutu przypisać waszej postaci.
Dla bardziej kumatych matematycznie zdradzę, że będę się posługiwał rozkładem Gaussa (CTG rządzi) o wartości oczekiwanej dla populacji równej 100 i odchyleniu standardowemu wynoszącemu 5 punktów.



Po drugie, będzie elementem składowym służącym do przypisania danej mocy prawdopodobieństwa przypisania do waszej postaci. Potem przechodzimy do losowania Twojego Szczęśliwego Numerka.
Ponownie dla kumatych matematycznie, utworzę sobie quasi-dystrybuantę zawierającą przedziały o szerokości odpowiadającej prawdopodobieństwu wystąpienia mocy.



Jeśli ktoś pomyślał o tym, że w takim razie będzie mógł w łatwy sposób podnieść to prawdopodobieństwo przez to, że od zawsze interesował się bieganiem, biega do pracy, biega w pracy, biega po pracy i przez sen też biega, to nie
Mój system nie jest aż taki prosty. Poza tym wpływa na niego więcej czynników. W tym ujemnych, więc może się zdarzyć, że prawdopodobieństwo dla jakiegoś elementu spadnie do zera.


Prośba dodatkowa

Zainteresowanych proszę o zgłaszanie się w temacie razem z propozycjami 5 mocy (innych niż na KP).
Jeśli jesteś nie chcesz wziąć udziału, to też możesz dorzucić własną propozycję 5 mocy, śmiało

Zastrzegam jednak, że nie wszystkie propozycje mogą przejść. To wszystko wchodzić będzie do puli mocy, z których będę losował, więc będę dbał o ich jakość i przydatność.


Podsumowanie
  1. Gramy w zwyczajnym świecie z możliwością światotworzenia i zwykłymi ludźmi, którzy dopiero staną się niezwykli.
  2. Będziemy stawiać na realizm na tyle, na ile to możliwe.
  3. Zgłaszacie się w temacie sesji i wrzucacie propozycję 5 mocy.
  4. Tworzycie standardową KP z propozycją 5 mocy innych niż powyższe.
  5. KP wysyłacie mi najlepiej na PW, najlepiej w formie gdoca, ponieważ będzie to najłatwiejsze w trakcie rozgrywki, ale się nie upieram.
  6. Losuję wam moc, zaś o wyniku dowiecie się w trakcie sesji - z osiągnięciem 1. poziomu.
  7. Na podstawie KP tworzę tabelkę z waszymi statystykami.
  8. W trakcie sesji będziecie dostawać punkty doświadczenia i awansować na kolejne poziomy dające punkty do ulepszania postaci.
  9. Oprócz powyższych bonusów za awans na kolejny poziom, istnieć będą poziomy progowe dające skokowy wzrost atrybutu mocy waszych postaci.
  10. Będą punkty doświadczenia dla każdej wybitnie aktywnych osób.


Odpowiedzi na pytania
  1. Jaki jest deadline do przesyłania KP?
    Ustalmy go sobie na koniec 28.02.2019r., ale w przypadku problemów mogę przedłużyć o kilka dni.
  2. Jaki jest ustrój w Malji?
    Nie będziemy tu komplikować. Weźmiemy ten sam system, który mamy w Polsce. Tak la ułatwienia
  3. Jak długa będzie sesja?
    Oj ciężko powiedzieć. Nigdy nie wychodzi mi trafianie z tym, więc nie chcę niczego deklarować, bo obawiam się, że może nie udać mi się tego dotrzymać.


Ważne kwestie wymagające dodania
  1. Planuję kilkupoziomową sesję posiadającą przynajmniej dwa wątki: tła oraz bieżący. Pierwszy raczej będzie się przewijał przez całą sesję, natomiast bieżące będą krótsze.
  2. Historię zakończcie, oczywiście, przybyciem na spotkanie z Zagórskim. Przy okazaniu biletu dostajecie jakąś buteleczkę z wodą, bo upał, jakiś notatniczek, długopisik czy inne tam duperele. Jak chcecie, to sobie coś dotwórzcie. Smycz, broszka czy inna pierdoła. Wiecie jak to wygląda


Status Kart Postaci
  1. Grave Witch
  2. Mira
  3. KlaneMir
  4. Mike
  5. Noraku
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 26-02-2019 o 16:42.
Alaron Elessedil jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172