Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-07-2019, 18:09   #1
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Mafia (DND) - Wieża Szalonego Iluzjonisty

Po królestwie krążą wieści o złowrogim liczu, który zawarł pakt z Księciem Demonów, patronem nekromancji Orkusem i przygotowuje rytuał w celu otwarcia portalu do jego domeny w Otchłani. Jeżeli mu się uda, okoliczne krainy, a może i cały świat, czeka zguba. Grupa dzielnych i uzdolnionych awanturników wyruszyła by powstrzymać licza i jego sługusów. Niestety, ten podobno ukrył się w Wieży Szalonego Iluzjonisty, miejscu stworzonym przez obłąkanego mistrza sztuki iluzji, który zaginął bez śladu wkrótce po stworzeniu swojego magnum opus. Podobno każdy kto wchodzi do wieży, gubi się w świecie iluzji i nie postrzega innych jej mieszkańców pod swoją prawdziwą naturą. Złoczyńcy, który przebywają już w wieży od dłuższego czasu i lepiej poznali jej naturę, będą więc mieć przewagę nad poszukiwaczami przygód. Kto zwycięży w tym starciu? Krążą też plotki, że w Wieży mogą pojawić się potężne istoty nie związane z żadną z 2 frakcji.

Cześć, widzę że dawno na tym forum nie było Mafii, więc proponuje. Poszukuje ok. od 10 do 15 graczy. Przy około 10 będzie pewnie 7 członków Miasta i 3 członków Mafii, postacie niezależne dopiero przy większej ilości graczy.

Na czym polega Mafia?

Tutaj świeży przykład z Lastinna: http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...ziewieciu.html ([MAFIA] Mitologia Nordycka - Wojna Dziewięciu)

Mafia (zwana też w niektórych kręgach wilkołakiem) jest grą w której niedoinformowana większość (Miasto) próbuje wykryć i wyeliminować lepiej poinformowaną mniejszość (Mafia). Mafia zna wzajemnie swoich członków i mogą się potajemnie w fazie nocy komunikować. Miasto nie wie kto jest w Mafii i kto jest w Mieście, musi dyskutując ze sobą szukać członków Mafii i codziennie glosuje się nad zlinczowaniem danej osoby. Dopiero po linczu wiadomo czy Miasto dopadło Mafiosę czy wykończyło jednego ze swoich. Mafia z kolei może zabijać członków Miasta w nocy. Z kolei w nocy Miasto nie może pisać w wątku gry. Nie można komunikować się między sobą poza kanałami dozwolonymi w grze.

Każdy gracz może wybrać sobie dowolną fikcyjną postać, która nie musi być związana z DND, równie dobrze może to być np. Sknerus MCKwacz, Batman albo Donald Trump. Taka dowolnie wybrana postać będzie zasłoną jego postaci, ale jego prawdziwa rola i przynależność do frakcji będzie ukryta. Nie będę zabraniać sugerowania swoich ról, bo jest to moim zdaniem prawie niemożliwe do wyegzekwowania. Zamiast tego w grze będzie brać udział mniej ról niż naprawdę istnieje i możliwe że podam Mafii kilka ról nie biorących udziału w grze, żeby Miasto nie mogło zbyt łatwo wygrać masowym ujawnieniem.

Sprawy komplikują role- każdy w tej grze będzie miał jakąś ukrytą zdolność, lub nawet więcej niż jedną, np. członek Miasta może raz na noc sprawdzić przynależność innego gracza do frakcji (tylko on zna wynik) albo chronić innego gracza przed atakami.

Faza dnia będzie trwała myślę 48 godzin a nocy 24 godziny (nie mam czasu na szybszą grę). Proponuje by do linczu była niezbędna większość głosów oddanych, ale nie mniej niż 1/3 wszystkich możliwych głosów (jeszcze do zastanowienia, dyskusji).

Poniżej wstępna lista ról, które mogą ulec zmianie.

Miasto - Poszukiwacze Przygód



Jesteś jednym z Poszukiwaczy Przygód (Miasto). Wygrywasz jak wyeliminujesz wszystkie zagrożenia dla Miasta.

Wojownik - jako mistrz w walce wręcz jego głos liczy się podwójnie.

Kapłanka - raz na grę może wykorzystać raz każdą z poniższych zdolności:
- wskrzesić zmarłego członka Miasta;
- spróbować wykryć kłamstwo (wybiera jedno stwierdzenie innego gracza i prowadzący pisze jej w PW czy to prawda czy kłamstwo);
- uleczyć innego gracza z negatywnego efektu (np. trucizna, urok sukuba)

Paladyn - dzięki swojej świętej aurze ochronnej każdej nocy może chronić inną postać przed nocnym atakiem (próbą zabójstwa, działa również na zatrucia).

Rycerz - raz na grę może zadąć w róg - przed ogłoszeniem przez MG wyniku linczu może go jednostronnie odwołać. Ujawnia się wtedy Miastu jako rycerz.

Krasnolud - to prawdziwy twardziel - nie można go zabić w nocy, jest też odporny na trucizny i uroki sukuba.

Elf - z racji wieku i czujnych zmysłów niewiele mu umyka - każdej nocy może sprawdzić czy dany gracz jest członkiem Miasta, członkiem Mafii czy postacią niezależną (sukuba wykryje jako członka miasta).

Niziołek:
- jest mały i wie jak ukrywać się za plecami innych - może wybrać dowolnego gracza i każda zdolność wycelowana w niziołka trafi na tego gracza, nie można użyć dwie noce pod rząd;
- może zaprosić do 2 innych graczy do swojego ogniska i coś im ugotować - wtedy ujawnia się im jako niziołek i może się z nimi komunikować potajemnie dla innych graczy - uwaga, niziołek nie wie, czy zaprosił członków miasta, czy mafię.

Barbarzyńca:
- Szaleńczy atak - w fazie dnia może zaatakować w szale i sprawić że jego głos będzie liczyć się podwójnie - jeżeli będzie do wystarczyć do linczu głosowanie się skończy. W następnym cyklu (faza dnia+nocy) będzie za to osłabiony, jego głos nie będzie się liczyć i nie będzie mógł użyć żadnej zdolności;
-Morderczy szał - barbarzyńca może wpaść w szał i zabić innego gracza podczas nocy. W następnym cyklu (faza dnia+nocy) będzie za to osłabiony, jego głos nie będzie się liczyć i nie będzie mógł użyć żadnej zdolności;
- [Tajna zdolność]

Mnich:
-Atak Ki - każdej nocy może zaatakować innego gracza, blokując jego zdolności na tą noc. Jeżeli zaatakuje skutecznie drugi raz tego samego gracza 2 noc pod rząd, zabija go;
- Czystość ciała i umysłu - jest odporny na efekty takie jak trucizna i uroki sukuba.

Łotrzyk - każdej nocy może użyć jednej z 3 poniższych zdolności - nie może użyć tych samych zdolności pod rząd, ale po użyciu wszystkich 3 odnawiają mu się:
- ukrycie - żadne zdolności używane na nim w nocy nie będą działać;
- obserwacja - obserwuje cel i wie jakie osoby użyły na nim zdolności (ale nie wie jakich);
- ukradkowy atak - atakuje i zatruwa ofiarę - ta osoba przez tę fazę nocy i najbliższy dzień będzie osłabiona (nie będzie mogła używać zdolności a jej siła głosu będzie niższa o 1, jeżeli nikt jej nie pomoże umrze następnej nocy).

Tropiciel - każdej nocy może obserwować inną postać i wie jacy graczy byli celem jej działań (odwiedzani) ale nie wie jakie efekty zostały użyte.

Czarodziej - zna 6 zaklęć, każdej nocy może użyć jednego i każdego tylko raz na grę (raz na grę może użyć magicznej księgi i użyć dwóch zaklęć tej samej nocy):
-Niewidzialność - tej nocy żadne działania innych graczy nie będą działać na czarodzieja;
- Kula Ognia - czarodziej zabija innego gracza - jest to efekt obszarowy, jest 50% szansy że ominie osłony i zabije również kogoś kto odwiedza postać będącą celem;
- Wykrycie magii - może sprawdzić rolę innego gracza;
- Magiczny Pocisk - osłabia siłę głosu innego gracza o 1 na kolejny dzień;
- Magiczna Wiadomość - może przekazać magicznie wiadomość innemu graczowi przez MG, ten może przekazać wiadomość zwrotną;
- Zbroja Maga - chroni tej nocy czarodzieja przez atakami.

Druid:
Może użyć każdej z poniższych 3 zdolności każdej nocy, ale nie dwóch na raz i nie tej samej pod rząd (po użyciu wszystkich 3 odnawiają mu się):
- Oplątanie - może zablokować innego gracza;
- Chowaniec - może wysłać zwierzę aby obserwowało daną osobę i donosiło mu kto ją odwiedził/ użył na niej zdolności (ale nie jakie zdolności zostały użyte);
- Uleczenie - może uleczyć gracza z negatywnych efektów (np. trucizna).
[Ukryta zdolność?]















Mafia (Kultyści Orkusa)



Jesteś jednym z Kultystów Orkusa (Mafia). Wygrywasz jak wyeliminujesz wszystkich Poszukiwaczy Przygód (Miasto) lub sprawisz że stanie się to nieuniknione.

Licz:
- dzięki plugawej magii ukrył swoją duszę w magicznym artefakcie - nie może zginąć póki żyje przynajmniej jeden z jego podwładnych, którzy go chronią i pozostają mu wierni;
- każdej parzystej nocy (2, 4 i tak dalej) może ożywić jednego z martwych członków miasta jako posłusznego mu upiora - może mieć jednego na raz. Upiór zwiększa jego siłę głosu o 1, ewentualnie w fazie nocy może zostać zużyty na dodatkowy atak na członka Miasta, obok regularnego ataku Mafii (niezależnie od rezultatu, upiór zostaje utracony po ataku) - nie może tej samej nocy stworzyć upiora i go użyć, nie może też użyć tej zdolności tej samej nocy co wykonuje "normalne" zabójstwo z ramienia Mafii.
- zdolności wykrywające których jest celem nie działają na niego (będzie taki sam rezultat jakby ktoś zablokował postać jej używającą).

Nieumarły rycerz:
- Aura grozy - Niewielu potrafi oprzeć się upiornej aurze nieumarłego rycerza, każdej nocy może zablokować specjalne zdolności dowolnego innego gracza na ten cykl (noc+kolejny dzień). Może zablokować też postać którą atakuje wykonując zabójstwo z ramienia Mafii (nie może innej niż atakuje, jeżeli to on wykonuje zabójstwo).

Herszt goblinów - dowodzi plemieniem goblinów, jego słudzy mogą każdej nocy zrobić dla niego 2 z poniższych 5 czynności (ale nie to samo dwie noce pod rząd). Jeżeli wykonuje zabójstwo z ramienia Mafii konsumuje to jedną czynność.

-Krwawa uczta - gobliny jedzą zabitą przez Mafię ofiarę - jej rola będzie utajniona przed Miastem;
- Pułapka - gobliny zastawiają pułapkę na gracza, kolejnego dnia jego siła głosu obniży się o 1;
- Zatruta strzała - atakuje i zatruwa ofiarę - ta osoba przez tę fazę nocy i najbliższy dzień będzie osłabiona (nie będzie mogła używać zdolności a jej siła głosu będzie niższa o 1, jeżeli nikt jej nie pomoże umrze następnej nocy);
- Poświecenie sługusów - poświecą swoje gobliny dla ochrony siebie lub innego członka Mafii, który będzie chroniony przed nocnymi atakami;
- Pozorowany atak - gobliny wykonują pozorowany atak odciągając uwagę od Mafii - w konsekwencji jedno działanie członka Mafii będzie niewykrywalne tej nocy.

Sukub - Dla elfa jest wykrywalna jako członek Miasta, ponadto nie działa na nią wykrywanie kłamstw przez kapłankę. Każdej nocy może użyć jednej z dwóch poniższych zdolności (jeżeli wykonuje zabójstwo z ramienia Mafii nie może tego zrobić):
- może szpiegować innego gracza pod postacią nietoperza - poznaje jego role;
- jeżeli któreś poprzedniej nocy skutecznie szpiegowała innego gracza, może użyć na nim swojego uroku - wybiera wtedy jedną z jego zdolności i decyduje na kim zostanie użyta bez jego wiedzy. Może mieć tylko jedną osobę pod wpływem uroku na raz;
nigdy nie ufaj demonom - zdolność utajniona przed wszystkimi innymi graczami (również resztą Mafii)




Opcjonalne postacie niezależne - mogą pojawić się przy dużej ilości graczy, raczej nie obie na raz.



Czerwony Smok - zrobił sobie leże w wieży, chcesz zabić jak najwięcej tych głupców dla powiększenia swojego skarbu. Każdej nocy może zabić innego gracza. Ponadto jest odporny na nocne ataki (chyba że ktoś zablokuje jego zdolności). Wygrywa jak zabije określoną ilość graczy i ze swoim skarbem przeżyje do końca gry.

Szalony Iluzjonista - potajemnie kryje się i chce zabawy. Wygrywa kiedy zostanie zlinczowany. Ponadto może wprowadzać chaos iluzjami - może zamienić dwóch graczy ze sobą każdej nocy, zdolności użyte na jednym dotkną drugiego i vice versa. Może mieć inne ukryte zdolności.





E - zgłoszenia (szukam od 10 do nieco powyżej 15 graczy)

1. Wisienki
2. Ardel

3. Hen Cerbin
4. Lynx Lynx
5. Corax
6. Ril
7. Obca
8. Snigonas
9. Różyczka?
10. Marek Rewik
11. Shewa92
12. BG
13. |Eniacknight


EE- Proszę też o sugestie jaka powinna być proporcja frakcji dla balansu - dałem Mafii chyba dość silne role biorąc pod uwagę przewagę liczebną Miasta. Myślę np. o 10 miastowych, 3 członkach Mafii (jedna rola poza liczem losowo odpadnie) i jednym losowo wybranym niezależnym.

Jeżeli np. z powiedzmy 14 ról miastowych około 10 weźmie udział w grze - mogę dać Mafii i niezależnemu informację o 2-3 rolach nie biorących udziału w grze, aby Miasto nie wygrało przez wiedzę o rolach.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 04-08-2019 o 18:04.
Lord Melkor jest offline  
Stary 28-07-2019, 18:19   #2
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Talking

Ja się piszę
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 28-07-2019, 19:53   #3
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Też zagram.
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 28-07-2019, 20:21   #4
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Dzięki, edytowałem pierwszy odpis o listę zgłoszeń i wolne rozmyślania co do balansu układu który wymyśliłem.

Ale zapraszam też serdecznie nowicjuszy, to wbrew pozorom prosta gra!
 

Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 28-07-2019 o 20:35.
Lord Melkor jest offline  
Stary 28-07-2019, 22:49   #5
 
Lynx Lynx's Avatar
 
Reputacja: 1 Lynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputacjęLynx Lynx ma wspaniałą reputację
Kiedy start? Bo ja dopiero po 4 sierpnia mógłbym wziąć udział.
 
Lynx Lynx jest offline  
Stary 28-07-2019, 23:14   #6
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Myślę, że start najwcześniej za tydzień i nie będę narzucał szybkiego tempa bo sam mam czas głównie wieczorami. Ponadto potrzebuje odpowiedniej ilości graczy.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 29-07-2019, 11:21   #7
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
Myślę, że start najwcześniej za tydzień i nie będę narzucał szybkiego tempa bo sam mam czas głównie wieczorami. Ponadto potrzebuje odpowiedniej ilości graczy.
Myślę, że chętni na magię na pewno się znajdą, pytanie tylko jak szybko
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 29-07-2019, 21:50   #8
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Witamy Corax na pokładzie, nie mogę ci wysłać PW to odpisze na forum:

Dzięki za zainteresowanie, bardzo mi miło, postaram się aby gra była przyjazna dla początkujących. Role są losowane.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 30-07-2019, 21:32   #9
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Może ktoś jeszcze ma chęć na Mafię?
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 31-07-2019, 07:10   #10
Ril
 
Ril's Avatar
 
Reputacja: 1 Ril ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się.
 
Ril jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172