Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-10-2019, 12:34   #1
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 1 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
[dnd5] Szła zima. Rekrutacja do 4/10/2019

Podróżowali przez tą krainę już czas jakiś i choć nie pochodzili z tych stron, nic co tutaj zastali nie było im obce. Góry na południu wysokie i strome o szczytach ośnieżonych nawet latem. W tym łańcuchu, miało być kilka kopalni kruszców, krasnoludzkie siedliszcza, wciąż zamieszkałe przez brodaty lud jak i dawno już opuszczone. Tak przynajmniej mówili ludzie w wioskach, dla których codziennością był wypas owiec i strach przed zbójami. Góry i tereny doń przylegające bowiem choć piękne i urokliwe, były miejscem gdzie band wszelkiej maści było wiele. Czy to podróżni na drogach czy mieszkańcy wsi nigdy nie mogli czuć się bezpieczni. Zbóje napadali zarówno na kupieckie karawany jak i samotnych podróżnych, większe hanzy terroryzowały góralskie wioski. Wśród zbirów byli i nieludzie, gobliny i inne potwory, które ponadto miały w zwyczaju porywać dziewki. Wiedźmy z lasu zaś miały kraść dzieci.

Cudzoziemcom nie dane było zweryfikować wszystkich tych historii, pewnym jednak było iż okolice do bezpiecznych nie należały. Nie było to na pewno miejsce dobre, do przeczekania zimy. Pora roku bowiem, była już późna. Coraz częstsze deszcze niedługo zaczną uniemożliwiać dalszą podróż, a zaraz po deszczach przyjdzie pierwszy mróz i śnieg.

Ostatnim bastionem cywilizacji jaki podróżni mogli mieć nadzieję osiągnąć w tym czasie był położony na południe od gór gród Kruków.

Kruków miał zawdzięczać nazwę ptakom licznie zamieszkującym wieże tamtejszego zamku.

Gród, miał wiosną i latem liczyć niemal pięć tysięcy dusz. W najmroźniejsze zimy liczba ta miała wzrosnąć niemal dwukrotnie. Wciąż nawet w samej krainie, dalej na południe miały znajdować się miasta jeszcze ludniejsze a w znanym świecie nawet większe wiele, wiele razy. Niezależnie od tego, Kruków zdecydowanie był miastem dużym. Jedynym takim w promieniu tygodni konnej podróży. Jedynym, którego kamienne mury i fosa dawały obronę przed każdym wrogiem, który nie jest zaciężną armią lub smokiem - których w krainie ponoć nie widziano od pokoleń (ponoć jeden żył kiedyś w grocie pod zamkową górą).

Cudzoziemcy nie byli jedynymi szukającymi schronienia za murami grodu. Przed każdą z miejskich bram ciągnął się i grzązł w jesiennym błocie sznur wozów, konnych jak i pieszych, często bosych ludzi.

Szła zima.


***

Cześć

Przyjmę 4 graczy do sandboxa. Grę rozpoczną jako postacie 1 poziomu, by w najbliższych latach dotrzeć do poziomów wysokich. Gracze mogliby w przyszłości zamienić się ze mną na rolę, stając się tym samym rotacyjnie mistrzami.
Uwaga: Decydując się na grę, gracz zgadza się na to by tworzyć postać działającą drużynowo. Nie po to chcę czterech graczy by prowadzić cztery solówki. Każdy może kręcić coś na boku, split party może się zdarzać ale od czasu do czasu a nie jako norma. Wasze motywacje mogą być różne ale działacie drużynowo. Jak Boromir i Frodo… czy jak tam było...
Ale nie wybiegajmy z marzeniami zbyt daleko
Poszukuje osób gotowych zaangażować się na lata. Postacie będą ginąć jednak gracze pozostaną. Umierając postać traci (prócz życia) ekwipunek i wpływy w świecie, gracz natomiast zachowuje punkty doświadczenia więc może stworzyć nową “gołą” postać na tym samym poziomie co martwa.
Rekrutacja trwa do piątku. To nie jest mało czasu - nie proszę o wypracowanie.

Sesja będzie rodziła się w bólach gdoca. Ostrzegam, jak stron będzie koło dziesięciu to ktoś będzie musiał się pofatygować i zacząć wrzucać inaczej będę zawieszał do czasu aż zobaczę białą kartkę

Jak takową postać stworzyć?
Sam kożystam w zasadzie jedynie z https://dnd.wizards.com/products/tab...rs-basic-rules
Dnd5 ma też już polską wersję, jak ktoś jakąś tam wersję ma bo sobie kupił czy dostał w prezencie czy coś to mu wystarczy.
Mechanicznie nic nie zmieniam, są tylko pewne różnice fabularne wynikające z autorskiego świata. Fabularne opisy pochodzące z tego tematu oraz przyszłej sesji zawsze będą nadrzędne względem fluffu z podręczników.

Bohaterowie graczy mogą wywodzić się spośród następujących ras:
Ludzie: Najpowszechniejsza rasa Krainy w której toczy się rozgrywka i z tego co wiadomo, całego cywilizowanego świata. Typowi ludzie z settingu fantasy. Po prostu “średniowiecze”, ksenofobia, zabobon. Na zachód od Krainy, przyjęła się już na dobre wiara w Jedynego, czyli taka kalka chrześcijaństwa - tyle trzeba wiedzieć na tym etapie. W Krainie, jest jeszcze sporo pogaństwa takiego słowiańsko/wikingowskiego - typowe fantasy. Tam gdzie toczy się rozgrywka to “stare” i “nowe” jeszcze ze sobą egzystuje. Ludzie są świadomi istnienia innych ras, ale większość z nich nigdy ich nie zobaczy przez całe swoje życie. W Krainie jest trochę więcej nieludzi czyli pewnie około 10%.
Niziołki: Najliczniejsi nieludzie w Krainie oraz całym cywilizowanym świecie. Bardzo często uchodzą po prostu za ludzkie dzieci, co z jednej strony może być pomocne, z drugiej wręcz przeciwne. Niziołki można znaleźć zarówno w dużych miastach jak i na wsi. Niziołki dojrzewają w podobnym tempie co ludzie do mniej więcej dziesiątego - czternastego roku życia. Od tej pory ich wygląd i wzrost w zasadzie zatrzymuje się w miejscu i pierwsze zmarszczki pojawią się na ich twarzach dopiero po około stu latach. Mówi się, że niziołek może żyć nawet dwa stulecia i wygląda wtedy jak pomarszczony, zasuszony skrzat z siwą brodą, zupełnie jak postać z bajek.
Niziołki zazwyczaj są poganami choć zdarza się też, że przechodzą na nową wiarę (która w większości denominacji zakłada zbawienie także nieludzkich dusz)
Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 20-80 lat.
Krasnoludy: Mimo iż są drugą po niziołkach najliczniejszą rasą nieludzi, widuje się o wiele rzadziej. Główną przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt iż nawet ci żyjący w ludzkich krainach większość czasu spędzają w kopalniach. Ci nieliczni osiedli w miastach czy miasteczkach zajmują się handlem lub rzemiosłem. Te wyższe krasnoludy mogą mierzyć nawet półtorej metra wzrostu przez co łatwo im uchodzić za niskich ludzi (których i tak przezywa się krasnalami czy karłami toteż przeciętny człowiek nie wie czy ma do czynienia z niskim człowiekiem czy krasnoludem).
Krasnoludy rosną znacznie wolniej od ludzi i wbrew obiegowej opinii, nie rodzą się z brodą. Po prawdzie mężczyznom tej rasy zarost zaczyna rosnąć dopiero przed czterdziestym rokiem życia. Mówi się, że krasnolud może żyć wiele setek lat.
Krasnoludy zazwyczaj są poganami choć zdarza się też, że przechodzą na nową wiarę (która w większości denominacji zakłada zbawienie także nieludzkich dusz)
Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 50-90 lat.
Elfy: Najrzadsza z nieludzkich ras spotykana w cywilizowanym świecie, stanowiąca w Krainie około 1% populacji miast. Choć jest ich tam zdecydowanie mniej niż na przykład krasnoludów to mimo wszystko bardziej rzucają się w oczy. Powody są proste: Elfy wciąż wydają się ludziom atrakcyjne, nawet jeśli bigoci nigdy tego nie powiedzą. Elfy choć nieliczne zajmują też częściej niż inni nieludzie wyższe społeczne pozycje. Elfy często są nauczycielami, architektami, czy napawający prosty lud trwogą czarownikami pracującymi dla księcia czy burmistrza. Nie oznacza to, że elfy mają zawsze uprzywilejowaną pozycję, to jak powodzi się tym nielicznym i uwagę jaką na sobie skupiają sprawia iż ludzie czują względem nich częściej zazdrość i wrogość. Nawet najbardziej uprzywilejowany elf nigdy nie będzie zajmował przywódczej pozycji w ludzkim mieście czy wiosce. Jak wśród wszystkich ras tak i wśród elfów zdarzają się jednostki upadłe, umoczone w światku przestępczym.
Fizycznie elfy rozwijają się jeszcze wolniej niż krasnoludy. Pozostają niemowlętami przez całe lata. Przypominają ludzkie dzieci mniej więcej do pięćdziesiątego roku życia i dopiero na progu pierwszego stulecia wyglądają jak osoby dorosłe.
Elfy pomiędzy pierwszym a drugim wiekiem egzystencji są właśnie tymi które spotyka się najczęściej w cywilizowanych obszarach. Elfi czarodziej czy czarodziejka na dworze księcia może mieć koło trzech stuleci, podobnie mieszkańcy elfich osiedli ukrytych głęboko w niezmierzonych kniejach.
Jak długo żyją Elfy? Legendy mówią, że wiecznie. Najstarszy potwierdzony przedstawiciel tej rasy o którym wiadomo, że żyje współcześnie był wzmiankowany w kronikach już blisko tysiąc lat temu.
Wierzenia religijne elfów trudno jest współczesnym przypisać do jakiejkolwiek znanej doktryny czy tradycji. Jest to bardziej zbiór pewnej filozofii.
Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 100-200 lat.

Inne rasy:
Można zgłosić inne rasy jak na przykład gnoma czy półelfa. Ten pierwszy to będzie fabularnie jakiś półelf-półniziołek. Jeśli chodzi o półorki to też można ale tutaj muszę wyjaśnić od razu gobliny i hobgobliny:
Elfy i gobliny to kiedyś była ta sama rasa. Podzielili się po jakiejś mitycznej wojnie domowej setki tysięcy lat temu. Pisałem o tym, że elfy wyglądają i są niskie jak ludzkie dzieci całe dziesięciolecia? Gobliny mają tak samo, więc są małe dlatego, że są właśnie “młode” mają kilkanaście, kilkadziesiąt lat. Wzrastają w przemocy, głodzie, trudnych warunkach, ciągłej walce ale pod tymi bliznami, tatuażami itp humanoidy przypominają elfie dzieci z dłuższymi zębami i trochę bardziej dzikimi rysami. Hobgobliny to po prostu dorośli przedstawiciele tej rasy, tacy którzy żyją ponad sto lat.
To skąd są orkowie?
Orkowie to gobliny przekształcone przy użyciu alchemii i innych nienaturalnych metod. Ich młode ciała zostały nafaszerowane środkami które przyspieszyły ich wzrost. Partycypanci tego procesu muszą być bardzo młodzi, dlatego orkowie wydają się ludziom i innym rasom “głupi”. W istocie nie upośledzeni a raczej jeszcze nie rozwinięci. Mają mentalność dzieci… goblińskich, wypaczonych dzieci. Z czasem ork może zdobyć wystarczająco życiowego doświadczenia by osiągnąć intelektualny poziom typowy dla osoby dorosłej. To jednak zdarza się rzadko gdyż życie orków bywa raczej brutalne i krótkie. Podobnie jest zresztą z samymi goblinami. Hobgobliny są bardzo rzadkie… - na szczęście dla cywilizowanych ras.
Wracając do Orków. Większość goblinów przeistoczonych w orki jest płci męskiej. Jest ku temu przynajmniej jeden dobry powód. Kobiety goblinów są trzymane dla celów reprodukcyjnych, są zbyt cenne dla plemion, które nieustannie borykają się z głodem. Gobliny i zarządzające nimi hobgobliny trzymają silne i niewyżyte orki z daleka od własnych kobiet. Fakt ten jeszcze bardziej potęguje agresję w orkach które wszystkie swoje frustracje i żądze przeniosą na swoich wrogów.
Niewiele kobiet przeżyło napaść orków. Z tych nielicznych zapewne jedynie jedna na sto powiła dziecko. Z dziesięciu które doczekały porodu tylko jedna taki przeżyła.
Półoki są tak rzadkie, że tylko prawdziwy uczony i mędrzec byłby w stanie zrozumieć czym ta istota naprawdę jest. Dla wszystkich innych Półork jest po prostu potworem.

Klasy
Trzeba nadmienić, że większość mieszkańców świata nie jest przedstawicielami klas do jakich dostęp mają gracze. Jeśli są to jacyś zbrojni to nie są to fighterzy/wojownicy a jeśli są to jakieś wiedźmy to nie są to wizardzi/czarodzieje. Mogą być, ale nie muszą.
Bohaterowie graczy mogą wywodzić się spośród następujących klas:

Cleric: Większość ludzi na świecie słyszało o magii i cudach. Większość przeżyje całe życie nigdy jej nie doświadczając. Osoba potrafiąca leczyć i czynić inne cuda i magię na pewno wzbudzi powszechne zainteresowanie. Pogański Cleric może szybko narazić się wyznawcom monoteistycznej religii Krainy, zostać okrzyknięty szarlatanem, czarownikiem i tak dalej. Cleric Jedynego z kolei będzie podejrzliwie traktowany przez pogan, a sam kler Jedynego będzie patrzył mu uważnie na ręce. Wiadomo - heretyk jeszcze gorszy od poganina…

Wizard: Większość ludzi na świecie słyszało o magii. Większość przeżyje całe życie nigdy jej nie doświadczając. Osoba czyniąca prawdziwą magię w większości cywilizowanych miejsc będzie budziła trwogę i ogólnie pojętą niechęć. Świat pełen jest opowieści o złych wróżkach, okrutnych czarodziejach i tym podobnych. Oczywiście są też bajki o tych dobrych ale… obcych zawsze oskarża się lepiej o czyny złe a nie dobre.

Fighter: Mieszkańcy Krainy nawykli do widoku zbrojnych i wydaje im się, że dobrze rozumieją przynajmniej podstawy walki. Sztuczki jakie jest w stanie robić Fighter na wyższych poziomach są częścią opowieści o legendarnych wyczynach wielkich bohaterów minionych (czy nigdy nie byłych) epok.

Rouge: Akrobatyczne sztuczki znane są z cyrku, o pomysłowości złoczyńców słyszy się wiele a nieczystą walkę zna się z ulic. Wciąż, prawdziwy rouge to postać legendarna, jak herszt góralskich bandytów…

Inne klasy.
Jeśli ktoś bardzo chce to może spróbować innych klas, np łowcę, barbarzyńcę czy paladyna. Myślę, że nie trzeba już więcej rozpisywać jak to będzie wyglądać.

Wzór karty postaci (wiem, że jest już dnd5 pl więc jak ktoś ma po polsku to niech sobie pisze po polsku:

Imię i/lub przydomek
Rasa klasa poziom (punkty doświadczenia)

HP ...
AC ...

(miejsce na jakiś obrazek)

STR ... DEX ... CON ... INT ... WIS …. CHA ...

Armor:
Weapons:
Tools:
Saving Throws:
Skills:
Senses:
Languages:
Speed:
Size:

Features:
Racial:
Background:
Class:
Inspiration (Y/N): N

Actions:
Broń lub czar. (to co ma w ręce i czym atakuje )

Ekwipunek:

Wygląd:

Historia:
Zapytany/a o swoją przeszłość … (trzy, cztery zdania)


Przy historii bardzo proszę by była naprawdę zwięzła, mówimy tu przecież o pierwszopoziomowcach.

Magia.
Nie mam zamiaru ograniczać przedstawicieli klas czarujących w tym co mogą rzucać itp. Postacie graczy są wyjątkowi w tym świecie - to właśnie dlatego są bohaterami. Mieszkańcy świata co prawda słyszeli o magii ale zazwyczaj nigdy jej naocznie nie doświadczyli. Znalezienia npc “kapłana” mogącego wskrzeszać do epicki quest sam w sobie. Jest natomiast możliwe, że jakiś król, może mieć kilka poziomów clerica bo wiadomo - dłonie króla uzdrawiają...

Magiczne przedmioty istnieją, ale są bardzo rzadkie a o tworzeniu nowych praktycznie nie ma mowy.
Miecz +1 to artefakt stworzony w jakiś zamierzchłych czasach. Wykuły go elfy? Zaklęły smoki? A może został stworzony przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii z pierwiastków nie znanych współcześnie? - nie wiadomo, po prostu jest magiczny.
Tak samo ze wszystkimi magicznymi napojami/miksturami - nie jest sprecyzowane czy to zawsze jest jakaś magia, czy może niezrozumiała współcześnie nauka.
Czary wymagają komponentów jak w podręczniku i mają takie jak opisane efekty. Jednak jak to naprawde działa na sto procent nie wiadomo. Np czy przyzywanie demonów to jest otwieranie wrót do innego świata? Czy tworzenie tych istot ad hoc? Czy przywołanie ich z pod ziemi? Itp itd.

Takie detale mogą być wyjaśnione przez graczy na wyższych poziomach.
Pytania w tym wątku. Kompletne zgłoszenia na pw w formie wiadomości lub wiadomości z linkiem do karty.
jeśli ktoś ma jakieś inne możliwości by się ze mną skontaktować, może z nich korzystać.
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.

Ostatnio edytowane przez Amon : 01-10-2019 o 12:38.
Amon jest offline  
Stary 02-10-2019, 23:46   #2
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Chodzi mi po głowie sierota w wieku około 12 lat, czy są ograniczenia co do wieku postaci?
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 03-10-2019, 00:13   #3
 
Seachmall's Avatar
 
Reputacja: 1 Seachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputacjęSeachmall ma wspaniałą reputację
Nie chcę się wypowiadać za MG, ale...
Nie wydaję mi się, aby którykolwiek dorosły człowiek/elf/krasnolud/... chciał zabrać ze sobą na potencjalnie niebezpieczną podróż małe dziecko.
Do tego w wieku 12 wątpię, aby można było wyjaśnić czemu masz 1 lvl. Zważając, że możesz mieć w drużynie 20+ letniego pół-elfa też na pierwszym levelu.
Dochodzi sprawa Atrybutów. 12 letnie dziecko z siłą 16... seems legit.
Chyba, ze zrobisz pół-orka. Oni mają przewidywalny czas życia 30 lat to 12 to chyba odpowiedni wiek.
 
__________________
Mother always said: Don't lose!
Seachmall jest offline  
Stary 03-10-2019, 09:02   #4
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 1 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Amon Zobacz post

(...)
Niziołki: (...) Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 20-80 lat.
Krasnoludy: (...) Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 50-90 lat.
Elfy: (...) Postacie graczy mogą być w wieku pomiędzy 100-200 lat.
Prawda, nie zaznaczyłem wieku dla ludzi. Dwanaście lat, to trochę mało dla postaci, która jest w krainie cudzoziemcem, przemierzyła już x mil do tego miejsca. Prawda - dziecko mogło większość drogi pokonać z rodzicami (choćby kolonistami jakimiś, czy “poszukiwaczami przygód” ) którym zmarło się całkiem lokalnie. Wciąż dwanaście to trochę mało. Szesnaście, piętnaście by przeszło, czyli taki wiek kiedy można przynajmniej udawać dorosłość gdy jest to konieczne.
Postać musi też przecież mieć jakąś klasę postaci.
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
Amon jest offline  
Stary 04-10-2019, 00:50   #5
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Czy rekrutacja trwa do piątku włącznie?
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 04-10-2019, 00:53   #6
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 1 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
Aye .
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
Amon jest offline  
Stary 04-10-2019, 00:56   #7
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
przesłałam zgłoszenie
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett
Wisienki jest offline  
Stary 04-10-2019, 01:00   #8
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Amon Zobacz post
Aye .
Jaki jest na razie stan zgłoszeń?
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 05-10-2019, 00:42   #9
 
Amon's Avatar
 
Reputacja: 1 Amon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputacjęAmon ma wspaniałą reputację
Rekrutacja zakończona. W łikend skontaktuje się z graczami, założę sesyjnego doka, prześlę linka i tak dalej.



Temat to zamknięcia.
 
__________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
Amon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172