Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-10-2019, 10:29   #1
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Rekrutacja do Wing Commander [Traveller]

Tommy zaciągnął się do marynarki dla chwil takich jak ta… Przed nim rozpościerał się wspaniały widok. Szeroka aleja upstrzona miliardami gwiazd. Piękna błękitno zielona planeta, która zdawała się pod nim rozpościerać niemal na wyciągnięcie ręki. Flara pobliskiego słońca i duży księżyc zbliżający się powoli… Pilot zamarł spokojnie oddychając i delektując się widokiem… W tle puścił swoją ulubioną relaksacyjną muzykę. Chłonął tą chwilę i chciał by trwała wiecznie... Wtedy w głośniku rozległ się zdyszany krzyk.

- Bravo… Bravo.... Wchodzicie!... Wasza kolej…. uważajcie na ich lasery. - Transmisja rwała się i przerywała od zakłóceń w przestrzeni.

To było jak kubeł zimnej wody. Tommy szarpnął za wolant i wdusił pedał. Jego myśliwiec runął w dół i zawirował w pętli. Skrzydło myśliwców, którym dowodził zrobiło to samo.

- Tu Bravo Jeden. Wchodzimy! - Mówiąc to Tommy pchnął do oporu dźwignię przepustnicy, a przeciążenie wgniotło go w fotel. Gdyby nie kompensatory zostałaby z niego mokra plama.

HUD rozświetlił się statusami jego skrzydła. Wszystkie myśliwce świeciły na zielono formując wielki klin tuż za jego myśliwcem, a wielka czerwona kropka krążownika tkwiła nieruchomo pośrodku ekranu zbliżając się szybko.




Wtedy jedna z zielonych kropek rozbłysła czerwienią i zgasła.

- Bandyci!! na 6 podchodzą od góry!! - Krzyknął jego skrzydłowy na ogólnym kanale. Mapa taktyczna rozbłysła czerwienią wrogich jednostek.

- Rozproszyć się!! Rozproszyć się! - krzyczał Tommy. Próbując przekrzyczeć zamieszanie na ogólnym kanale. Jednak rozkaz padł za późno i kolejne zielone kropki znikały z ekranu. Jedna po drugiej… Franko, Tatiana, Chen Li… Tommy jeszcze wczoraj pił z nimi w kantynie…. Ale to nie był czas na wspominanie poległych. Szarpnął za wolant a jego myśliwiec zaczął wykonywać szalone ewolucje próbując uniknąć namierzenia, przez lekkie myśliwce wroga.

- Bravo… tu CAG... Kontynuuj natarcie, Charlie ściągnie bandytów z waszego ogona… - w głośnikach rozległ się głos dowódcy grupy myśliwców lotniskowca Victoria…

Jakby na potwierdzenie tego przestrzeń przed dziobem myśliwca Tommiego przecięła salwa pocisków. A rozbłyski z tyłu świadczyły, że pociski sięgnęły celu.

- Bravo, kontynuujemy podejście - Powiedział już opanowanym tonem Tommy. - Bravo Pięć, dołącz do Bravo Dwa i atakujcie od strony księżyca. Ja z trójką idziemy od drugiej strony… Reszta osłaniać… Nie spieprzcie tego.

Głosy potwierdzenia rozległy się na kanale i zielone kropki na ekranie rozdzieliły się na dwie grupy, i ponownie w pełnym przyspieszeniu runęły na krążownik.

Tommy podniósł plastikową klapkę osłaniającą przycisk zwalniający torpedy. Czekał na namiar. Delikatnie poruszył drążkiem. Kwadrat nasunął się na romb na jego wyświetlaczu i rozbłysnął komunikat o namierzeniu celu. Poczekał aż jego oddział zrobi to samo po czym warknął

- OGNIA!!!

Wdusił przycisk z całej siły i szarpnął wolantem uciekając jak najdalej od potężnego okrętu wroga. 8 ciężkich torped z ładunkami nuklearnymi pomknęło z niewyobrażalnym wręcz przyśpieszeniem. Obrona punktowa krążownika ożyła próbując zestrzelić torpedy. Dwie strąciły działka, ale dwie przedarły się wgryzając się głęboko w kadłub i eksplodując z potężną siłą rozerwały krążownik, którego szczątki zaczęły powoli opadać w atmosferę planety….




***

Witam wszystkich rekrutów w flocie Uni Systemów Solarnych. Macie niewątpliwą okazję dołączenia do elity floty. Macie usiąść za sterami myśliwców na lotniskowcu Victoria. Nie zmarnujcie tej okazji! To jedyna wasza szansa do przeżycia przygody życia. To nie tylko służba to styl życia!

Macie rekruci zapewne wiele pytań, ale ustalmy parę faktów:

Gra toczyć się będzie na dwóch poziomach
  • Akcji - gdzie gracze za sterami myśliwców będą toczyć kolejne bitwy.
  • Fabularnym - między misjami na pokładzie lotniskowca pojawią się wątki, kryminalno - obyczajowe. Konflikty między załogantami, niesubordynacja, złośliwi oficerowie, zdrajcy, złodzieje, a nawet mordercy…

Gracze tworzą postacie pilotów myśliwców, nowo przeniesionych na lotniskowiec Victoria.

Będziemy się starać by sesja miała zarówno wartką akcję jak i chwilami nostalgiczną atmosferę filmu wojennego.

Gramy na mechanice Traveller (mongoose 2ed) - ale znajomość systemu nie jest wymagana. Będziemy się uczyć na bieżąco. Na pewno odrobina znajomości przyda się przy starciach kosmicznych. Ale w przypadku małych statków jest tego znacznie mniej, w stosunku do dużych okrętów. Mechanikę biorę na siebie i postaram się tłumaczyć od razu wszystkie niuanse.

Mechanika w warstwie fabularnej będzie mniej istotna. Pojawi się tylko przy jakiś szczególnych konfliktach.

W travelerze postacie są dość “losowe” więc na pewno będą unikalne. Chętnie pomogę w tworzeniu postaci. Ale jeśli ktoś czuje się na siłach może złożyć postać sam (ufam, że będzie turlał, powergamerskie postacie raczej odpadają).

Postacie tworzymy przez kolejne lata życia, w 4 letnich cyklach. Gdzie gracze mogą przyjmować różne profesje. W ramach każdej profesji są jeszcze dodatkowe przydziały. Dokładnie mówiące, czym się zajmowaliśmy przez dane 4 lata. Każda z profesji ma swoje paczki umiejętności i listy wydarzeń, które mogły się w tym czasie wydarzyć.

Profesje:
  • Agent (policja,wywiad,korporacje)
  • Armia (wsparcie, piechota, kawaleria)
  • Obywatel (korporacja, pracownik, kolonista)
  • Włóczęga (barbarzyńca, podróżnik, padlinożerca(śmieciarz))
  • Artysta (artysta, dziennikarz, wykonawca(aktor, piosenkarz))
  • Marine (wsparcie, kosmiczny marine, desant)
  • Handlarz (marine na statku handlowym, wolny handlarz, broker)
  • Flota (załogant,inżynier/strzelec, pilot)
  • Szlachta (administracja, dyplomacja, leniuchowanie)
  • Przestępca (złodziej, opryszek, pirat)
  • Naukowiec (naukowiec polowy, naukowiec z laboratorium, lekarz)
  • Zwiadowca (kurier, inspektor, poszukiwacz)
  • Więzień (osadzony, zbir, fixer)


Wiek nie powinien przekraczać 40 lat. Nie wymagam profesji związanych z flotą. Przyjmujemy w takim wypadku, że postać została świeżo zrekrutowana. Przyjmujemy też, że postać będzie miała półroczny kurs instruktażowy (3 okresy), w których może rozwinąć wybrane umiejętności, np pilotowanie. Oczywiście ludzie z floty też dostają 3 okresy na rozwinięcie. Ale jak pisałem pomogę każdemu chętnemu rekrutowi. Losujemy benefity tak jak byśmy rezygnowali ze służby. Pieniądze nas w tym momencie nie interesują.



Myśliwce są stosunkowo delikatne i niestety gracze mogą łatwo stracić życie...

Wprowadzimy więc dodatkową zasadę. Gracz może stworzyć swojego skrzydłowego. W sytuacji gdy gracz zostanie zestrzelony przejmuje kontrolę nad skrzydłowym (w ten sposób nie straci reszty sesji siedząc na ławce rezerwowej). Po skończonej walce decyzja należy do gracza, czy jego podstawowa postać zdążyła się katapultować i przeżyła, czy pozostali gracze będą go opłakiwać, a on będzie kontynuował grę skrzydłowym. Jeśli gracz nie stworzy skrzydłowego dostanie go z urzędu... A po zakończeniu misji może zdecydować czy udaje się odzyskać jego postać czy tworzy nową. Wiadomo, jeśli misja jest przegrana z kretesem, a lotniskowiec uciekł to raczej ciężko odzyskać kapsuły…

Tempo gry ustalimy z chętnymi. Dla mnie to dodatkowa sesja, więc nie będę naciskał na jakieś szybkie tempo.

Proponuję by grę podzielić na dwa media. Bitwy gralibyśmy na gdocu. Warstwę fabularną na forum - chyba, że gracze będą chcieli możemy całość przenieść na gdoca.

Maksimum przyjmę 6 graczy, co da ze skrzydłowymi 12 myśliwców, więc cały szwadron. Ale sesja ruszy nawet dla 1 gracza.

Dodatkowo przed sesją dopuszczam pełne światotworzenie. W sądzie rekrutacyjnej powstały pewne zarysy świata, ale przed przystąpieniem do sesji ustalimy je dokładnie. Gracze będą mogli stworzyć różne typy myśliwców i uzbroić je według uznania (oczywiście z pewnymi hamulcami). Nie jest też powiedziane, że całe skrzydło będzie latać na tych samych maszynach.

Wstępnie ustalone realia - jeszcze mogą się zmienić:

1. Ludzkość zasiedlała światy. By jednak mieć możliwości i zasoby stworzyła androidy - niemal ludzkie roboty, które są na wpół hodowane, na wpół programowane.
2. Na światy ludzi napadły robale. Inteligentna rasa, a raczej zbiór ras o nieco owadziej konstrukcji (naukowcy przypuszczają, że przynajmniej część nie występuje w rzeczywistości i są hodowane specjalnie na potrzeby wojny).
3. Ludzkość przegrywała, ale zdecydowali się by androidy dołączyły do walki. Zdjęto zabezpieczenia agresji, intuicji, uczuć i inteligencji. Ludzkość mogła teraz w miarę szybko uzupełniać straty... Ale bycie mięsem armatnim androidom się nie podobało.
4. Jeszcze nim wojna dobiegła końca pojawiły się protesty.
5. Na kilku światach mocno zaludnionych przez androidy protesty zmieniły się w zamieszki.
6. Jednak gdy robale zostały pokonane a ludzkość stanęła w dylemacie co zrobić z armią androidów. rozpętało się piekło. Większość światów chciała ich ponownie ograniczyć mentalnie do roli sług. Co androidy nazwały "kastracją". Doszło do gigantycznych zamieszek. Gdy armia androidów dostała rozkaz pacyfikacji swoich braci. Kommandor Andromeda, najwyższy stopniem i najbardziej zasłużona androidka. Stanęła na czele buntu. Olbrzymia część sił bojowych, bo niemal 2/3 floty została przejęta przez siły androidów, które odleciały w kierunku rubieży, gdzie na świeżo zaludnionych światach większość populacji stanowiły androidy.
7.Androidy obwarowały swoje światy. Ludzkość chciała im je na powrót odebrać. Ale po kilku starciach zrezygnowała, ze względu na przewagę liczebną sił androidów, ich doświadczenie i zaciętość w walce.
8. Wyniszczający obie strony konflikt zakończył się podpisaniem traktatu o prawach androidów na Nowym Kairze. Androidy nie miały być już kastrowane i mieć takie same prawa jak ludzie. W zamian za to większość sił Andromedy przeszła ponownie pod kontrolę ludzi. Androidy zachowały swoją niezależność i kontrolę nad światami rubieży. Potocznie ludzie zaczęli nazywać tamten obszar złomowiskiem...
9. Niewykastrowane androidy w centralnych światach traktowane są jako zło konieczne. Nieustannie dochodzi do aktów rasistowskich. Ludzie pamiętają poniżenie jakie zgotowały im ich twory. Teraz są w fazie kruchego pokoju.
10. Na horyzoncie zaczyna się coś dziać niedobrego. Na granicy systemów najprawdopodobniej znowu pojawiły się statki robali..

Świat ludzi nie jest spójny. Każdy świat rządzi się nieco swoimi prawami, ale niemal każdy dołączył do jednej z głównych frakcji.

Unię Systemów Solarnych - największego i najsilniejszego gracza skupiającego najwięcej światów ludzi.Mają najliczniejszą flotę i najbardziej zaangażowani są w wojnę.
Zjednoczenie ludowe - To kilka systemów rządzonych przez Naczelnika Ludowego. Obowiązuje tam ustrój zbliżony bardzo do komunizmu.
Sułtanat - którym rządzi sułtan, to z kolei przykład tyranii feudalnej. Nie jest liczna, ale nie można odmówić jej bogactwa.
Koalicja Andromedy - to światy androidów, zjednoczone przez byłą admirał floty USS.

Oczywiście w ramach każdej z frakcji jest wiele stronnictw, jak choćby rosnące nastroje neofaszystowskie w koalicji Andromedy.

Po wojnie z robalami świat się nie uspokoił tylko konflikty wewnętrzne między poszczególnymi frakcjami się zaostrzyły, co się stanie gdy na tak podzielone światy ludzi ponownie uderzą robale?

W stosunku do podstawowych realiów travellera zmieniamy napędy do podróżowania między światami. Zamiast tygodniowych skoków, wprowadzamy 2 rozwiązania napęd metaprzestrzenny - pozwalający nam poruszać się z prędkością przekraczającą prędkość światła, oraz napęd skokowy pozwalający na natychmiastowy przeskok między dwoma światami. Szczegóły uzgodnimy.

Rekrutacja potrwa 2 tygodnie. Ale prace nad postaciami i realiami zaczynamy od razu jak pojawią się chętni. Więc nie czekajcie do końca rekrutacji ...
 
Fenrir__ jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172