Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-10-2019, 20:29   #1
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Cool [Cthulhu Ed.7] Lucid dreams about the Elizabethan age - rekrut

Lucid dreams about the Elizabethan age


Jak zapewne niektórzy wiedzą zbliża się termin przysłania podręczników do nowej 7 edycji Zew Cthulhu wydawanej przez Black Monk, ufundowanych w zbiórce na wspieram.to Proponuje niezbyt długą sesję.



[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=oOTpQpoHHaw[/MEDIA]


Okultystyczny wykład

Niewielka sala wykładowa Miskatonic University była prawie pusta nie licząc około dziesięciu najpilniejszych studentów. Na katedrze wykładał właśnie żwawy starzec Thomas Erickson, profesor historii starożytnej, ale równie wybitny znawca okresu nowożytnego. Wykład dotyczył filozofii renesansu i okultystycznej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk i traktatów magicznych w epoce elżbietańskie. Profesor mocno gestykulując próbował przekonać obecnych o doniosłości tego prądu umysłowego.

Erickson perorował:
- Renesansowy ideał l'uomo universale, człowieka uniwersalnego posiadającego encyklopedyczną wiedzę, wysokie umiejętności artystyczne i znajomość strategii wojskowej dał początek humanizmowi, by stać się nieodłącznym składnikiem kultury europejskiej. Niezwykle istotnym prądem umysłowym epoki był hermetyzm.

- Przypomnę tylko o początku hermetycznej tradycji renesansu, za jaki przyjmuje się tłumaczenie zbioru traktatów znanych jako Corpus Hermeticum autorstwa Hermesa Trismegistosa. Tłumaczenie wykonał na zlecenie Kosmy Medycusza jeden z najważniejszych ówczesnych uczonych włoskich Marsilio Ficino. - profesor rozejrzał się po sali badając reakcję studentów na wypowiedziane nazwisko.

- Skupmy się chwilowo na Ficino, który był jest ucieleśnieniem renesansowego maga, z uwagą i dociekliwością studiującego dzieła starożytnych autorów. Ale równie ważna była dla niego praktycznie wykorzystywana mądrość w nieustannym dążeniu do zespolenia z Najwyższym. Proponowany przez Ficina system magiczny opierał się na obrazie świata przepełnionego niedostępnymi dla zmysłów siłami magicznymi, które człowiek powinien wykorzystać dla własnego rozwoju duchowego za pomocą teurgii, czyli boskiej magii opisanej przez starożytnych. Świat w tej teorii uznawany jest za dynamiczną jedność połączoną przez kolejne emanacje Stwórcy, od stref czystego ducha do materii nieożywionej. - Erickson wstrzymał się na chwilę by zaczerpnąć tchu. Napił się wody ze szklanki stojącej na pulpicie i kontynuował wykład.

- Logiczną konsekwencją takiej wizji wszechświata było duże znaczenie przypisywane astrologii. - profesor zawiesił głos. - Ale nie będę dziś mówił o astrologii. Ta dygresja zbytnio by nas oddaliła od tematu. - mruknął pod nosem.

- Innym elementem składowym renesansowego synkretyzmu hermetycznego był system mistycznej filozofii hebrajskiej zwany kabałą. Powstał w muzułmańskiej Hiszpanii w XII-XIII wieku, ale był wynikiem długiego procesu rozwoju zapoczątkowanego przez gnozę żydowską w początkach naszej ery. Podobnie jak inne gnostyczne kierunki, kabała przejęła wiele z koncepcji filozofii neoplatońskiej.

- Dla filozofów i magów renesansowych kabała stała się potwierdzeniem znanych im wcześniej koncepcji neoplatońskich - profesor Erickson powtórzył się jakby niechcący - ...koncepcji neoplatońskich i gnostyckich, oddziaływując jednocześnie na wyobraźnię bogatym w symbolikę językiem i dociekaniami ukrytego sensu teksów biblijnych.

- Skupimy się dziś najważniejszym chrześcijańskim kabaliście epoki elżbetanskiej. John Dee, bo nim mowa zyskał rozgłos jako uczony, filozof, alchemik i dzięki temu rozwinął działalność na dworze Elżbiety I.



- John Dee był zapalonym bibliofilem i posiadaczem jednej z największych bibliotek w tamtych czasach. Jego biblioteka zawierała obszerne działy dotyczące matematyki, okultyzmu, filozofii i innych dziedzin ówczesnej nauki. Wiele książek zawierał cenne marginalia z komentarzem, dopiski na marginesach i wskazówki pozwalające zrozumieć teorie i ułatwiające recepcję dzieł starożytnych i współczesnych mu filozofów i okultystów. Niestety niewiele dzieł z księgozbioru dotrwało do naszych czasów. Biblioteka Johna Dee została rozkradziona podczas jego podróży po Europie, w czasie której Dee odwiedził między innymi dwory Stefana Batorego w Krakowie oraz Rudolfa II w Pradze.

Wśród jego wcześniejszych dzieł przynajmniej kilka jest uznawanych za zaginione. Aby przypomnieć tylko takie dzieła jak Cabala Hebraicae compendiosa tabella, anno 1562.; Reipublicae Britannicae Synopsis, in English, 1565; De modo Evangelii Iesu Christi publicandi, inter infideles, 1581. Jak wiadomo Dee tłumaczył wiele dzieł na angielski między innymi bluźniercze dzieło zwane Necronomicon, który najprawdopodobniej został sporządzony w formie manuskryptu. Dziś przyjrzymy się jego słynnemu dziełu “Monas hieroglyphica” - Profesor pokazał zebranym przyniesiony na wykład starodruk.


- Monada hieroglificzna to jedno z najważniejszych dzieł zachodniej tradycji ezoterycznej, skarbnica symboli matematycznych, kabalistycznych, astrologicznych, alchemicznych i magicznych. Napisana w 1564 roku stała się podstawą do dalszych rozważań na temat misternej, ukrytej struktury wszechświata.

[MEDIA]http://www.john-dee.org/SDA.gif[/MEDIA]

- Monada hieroglificzna jest ezoteryczną interpretacją zaprojektowanego przez Johna Dee glifu, przywodzącego na myśl hieroglify egipskie, doskonałego w swojej prostocie i elegancji. Traktat napisany w bardzo szybkim tempie kilkunastu dni stanowi rezultat wielu przemyśleń i duchowych doświadczeń. Jest także zapisem procesów mentalnych, nieoczekiwanych iluminacji, ale również wybuchów emocji towarzyszących pisaniu. Wychodząc od najprostszych pojęć geometrycznych, poprzez analizę pierwotnych symboli astrologicznych, numerologicznych i alchemicznych Dee stworzył rodzaj sieci pojęciowej ogarniającej cały wszechświat, w której siła medytującego umysłu scala elementy wiedzy starożytnych, doświadczenia religijne i bezpośrednie poznanie.

Po niemal półtoragodzinnej prezentacji hermetycznych dzieł wykład Thomasa Ericksona zamierzał ku konkluzji. Jeszcze tylko seria pytań od studentów i sala wykładowa opustoszała zupełnie.


Charakter i klimat sesji

Sesja wbrew tytułowi nie będzie osadzona w epoce elżbietańskiej. Akcja przygody dzieje się w Nowej Anglii w lat 20-tych. Od razu przejdźmy do konkretów. Jeśli widzieliście filmy "Harry Angel" (1987) reż. A. Parker; czy "Dziewiąte wrota" (1999) reż. R. Polański. Czytaliście powieść "Klub Dumas" Arturo Pérez-Reverte i chcielibyście wcielić się w badaczy poszukujących okultystycznych woluminów to właśnie nadarza się okazja.


Bohaterowie i ich motywacja

Bohaterowi prowadzeni przez graczy zaczęli lub zaczną współpracę ze stowarzyszeniem Lucid Dreams Society (LDS), filia ma siedzibę w Arkham. LDS prowadzi eksperymenty ze świadomymi snami. Na razie wiecie tyle, że kolejny projekt snów ma dotyczyć epoki elżbietańskiej, stąd tytuł sesji Lucid dreams about the Elizabethan age. Możliwe, że wasze postacie od robią research na ten temat na zlecenie LDS lub innych osób. Możecie oznaczyć pomysły w zgłoszeniu jak dostanę postacie to porozmawiamy o wprowadzeniu. Możliwe, że wasi badacze siedzą na sali uniwersyteckiej w czasie wykładu profesora Thomasa Ericksona.

Sesja i intryga obraca się wokół starodruków, manuskryptów, wiedzy tajemnej, okultyzmu i świadomego śnienia, dlatego potrzebuje wykształconych badaczy, raczej w typie intelektualistów. Bogaci ignoranci i dyletantki raczej odpadają, ale przed pilnymi studentkami nie zamykam drogi. Chętnie widziałbym takich bohaterów jak Lucas Corso z Klubu Dumas, czyli książkołapów handlujących starodrukami albo antykwariuszy detektywów zainteresowanych inkunabułami, można zagrać także okultystą. Możecie przygotować postać studenta, pracownika uniwersyteckiego, a nawet profesora, ale od takiego gracza prowadzącego profesora będę wymagał więcej niż od innych.

Jak sugeruje wstęp fabularny sesja będzie miała wątek okultystyczny związany z Johnem Dee i jego księgozbiorem. Drugim wątkiem planowanym (zobaczymy czy ktoś się na to skusi) są spekulacje na temat autorstwa dzieł Williama Szekspira. Czy za Szekspirem nie stoi inny autor ukrywający swoją tożsamość; trwają spekulacje, że możliwym autorem jest Francis Bacon lub Edward de Verre, hrabia Oxford, co sugeruje film "Anonimus" (2011) reż. R. Emmerich. Tu jest możliwa zahaczka motywacyjna dla postaci typu: bierzesz udział w eksperymencie, aby dowiedzieć się kto naprawdę napisał Makbeta, tragedię Romea i Julii czy Sen nocy letniej.

Inny rodzaj motywacji może mieć okultysta, który poszukuje wiedzy tajemnej i księgi magiczne z biblioteczki Johna Dee mogą być bardzo pomocne w jego studiach. Przy okultyście zastrzegam, że pomysł musi naprawdę być me gusta. Motywy okultystyczny jest jedny z głownych tematów sesji, dlatego zarówno profesor, studentka, antykwariusz, detektyw książkowy mogą interesować się okultyzmem. W historii postaci należy to uwzględnić i w karcie postaci poprzez dodanie umiejętności okultyzm.

Lucid Dream Society

Towarzystwo wymyśliłem na potrzeby sesji. Zakładałem, że postacie dowiedzą się więcej w sesji, ale masz rację dam tu trochę ogólnych informacji.

Lucid Dream Society nie ma długiej historii. Założone zostało w 1915 r. w Nowym Jorku przez grupę psychologów skupioną wokół Johna Mindella i Arnolda Hillera, który nadal kieruje towarzystwem. LDS nie jest wypływowym towarzystwem, dlatego poważne środowiska naukowe związane z klasyczną psychologią i nurtem psychoanalitycznym odnoszą się do jego członków z dystansem lub rezerwą. Samo LDS nie ma zbyt długiej historii działania i co za tym idzie znaczących osiągnięć, ani wybitnych postaci. Może to zmieni się w przyszłości.

Niektóre środowiska uniwersyteckie szczególnie bardziej otwarte na parapsychologię i niekonwencjonalne metody badań są zaciekawione nowymi metodami badania snów. Z tym przychylnym nastawieniem mamy do czynienia w Miscatonic University. Za przychylnym przyjęciem i otwarciem filii LDS w Arkham lobbował Matthew Marich, jeden z profesorów psychologii MU.

Sam filia powstała w 1919 roku pół roku przed wydarzeniami w sesji. Zakładam, że gramy w 1920 roku. Najważniejsi członkowie filii Lucid Dreams Society działającej w Arkham to parapsycholog Ernest Westbrook i James Hardes. Współpracownikiem LDS można zostać dosyć łatwo, wystarczy zainteresowanie tematyką badań snów i przychylne nastawienie do samego towarzystwa. Poza współpracownikami szukają też sponsorów, bo wiadomo kasa ułatwia badania i zwiększa szanse na rozwój.


Mechanika:

Kartę postaci robimy według 7 edycji Zewu Cthuhu. Duża część mechaniki poniżej. Uproszczone zasady tworzenia znajdziecie w starterze do 7 edycji jest on dostępny na stronie polskiego wydawcy Black Monk Games. http://zewcthulhu.com.pl/PDF/ZewCthu...ter7Edycja.pdf

Mechanika opiera się k100 i procentowym określeniu cech i umiejętności. Im wyższy procent tym większa szansa na sukces podczas testu umiejętności. Stopnie trudności testów są trzy: Normalny bierzemy całą wartość procentową umiejętności lub cechy, trudny połowę wartości 1/2, i ekstremalny 1/5.


Cechy:


Siła (S) – (3k6 wynik mnożymy x 5) oznacza siłę fizyczną Badacza. Istotne dla mechaniki: siła odpowiada za ilość obrażeń w walce wręcz,

Budowa Ciała (BC) – (2k6+6 wynik mnożymy x 5) określa wzrost i wagę Badacza.

Kondycja (KON) (3k6 wynik mnożymy x 5) – jest miarą zdrowia i odporności Badacza. istotne dla mechaniki: KON wpływa na odporność na ataki i obrażenia. Wszystkie trucizny, choroby, poważne obrażenia wpływają na obniżenie kondycji.

Moc (MOC) – (3k6 wynik mnożymy x 5) to połączenie siły woli, hartu ducha i stabilności psychicznej. Początkowa Poczytalność (PP) badacza jest na poziomie Mocy.

Zręczność (ZR) – (3k6 wynik mnożymy x 5) to sprawność fizyczna, zwinność i szybkość Badacza. Istotne dla mechaniki: Postać o najwyższej zręczności działa jako pierwsza w walce.

Wygląd (WYG) – (3k6 wynik mnożymy x 5) określa fizyczną atrakcyjność
Badacza. Ważna podczas interakcji społecznych, gdy badacz chce zrobić dobre wrażenie.

Inteligencja (INT) – (2k6+6 wynik mnożymy x 5) to orientacyjna miara przebiegłości, intuicji i logicznego myślenia Badacza. Istotne dla mechaniki:

Wykształcenie (WYK) – (2k6+6 wynik mnożymy x 5) odpowiada za wiedzę bohatera, którą udało mu się przyswoić przez lata zarówno dzięki formalnej edukacji, jak i bolesnym lekcjom „szkoły życia”. Wykształcenie w tej konkretnej sesji nie może być niższe niż 60% i nie wyższe niż 90%, profesor to ponad 80%

Zamiast rzutów możecie przydzielić poniższe wartości do powyższych cech: 40, 50, 50, 50, 60, 60, 70, 80.

Cechy pochodne:

Punkty Wytrzymałości - oblicza się z sumy Kondycji i Budowy Ciała, wynik dzielimy na 10 i zaokrąglamy w dół.

Poczytalność (PP) - tyle co cecha MOC.

Szczęście - (3k6 wynik mnożymy x 5)

Punkty Mocy - 1/5 cecha MOC

Wiek - wpływa na niektóre cechy ( 20-39 lat wykonaj 1 test rozwoju WYK; 40-49 lat wykonaj 2 testy rozwoju WYK, ale odejmij 5 punktów spośród wartości S, KON, ZR i zmienijsz WYG o 5 punktów.) Test rozwoju WYK, rzucasz 1k100 jeśli wynik jest wyższy niż obecny poziom WYK, dodaj 1k10 punktów do cechy WYK.

Zakres ruchu i Modyfikator obrażeń i Krzepa - sam wam to obliczę, tutaj tylko zaznaczam że takie współczynniki istnieją.


Dostępne Zawody i przyporządkowane im umiejętności zawodowe:

Ilość punktów na umiejętności oblicza się mnożąc cechy odpowiadające konkretnemu zawodowi postaci ale w tej sesji mnożycie po prostu Wykształcenie x 4 czyli przy WYK 70% daje to 280 pkt do rozdysponowania na umiejętności zawodowe. Poza zawodowymi istnieje druga pula punktów na dowolnie wybrane umiejętności tzw. zainteresowania. Ilość punktów na zainteresowania określamy na podstawie Inteligencja x 2.

ANTYKWARIUSZ /KA: Wycena, Sztuka/Rzemiosło (do wyboru), Historia, Korzystanie z Bibliotek, Język Obcy, jedna umiejętność społeczna do wyboru (Urok Osobisty, Gadanina, Zastraszanie, Perswazja), Spostrzegawczość, dowolna inna umiejętność.

KSIĄŻKOWY DETEKTYW /KA: Sztuka/Rzemiosło (Fotografia), Charakteryzacja, Język obcy: Łacina, Korzystanie z Bibliotek, jedna umiejętność społeczna do wyboru (Urok Osobisty, Gadanina, Zastraszanie, Perswazja), Wycena starodruków, Spostrzegawczość, dowolna inna umiejętność (np. Broń Palna, Historia).

PROFESOR / KA: Korzystanie z Bibliotek, Język Obcy, Język Ojczysty, Psychologia, dowolne cztery umiejętności jako specjalność naukowa lub osobista.

STUDENT /KA: Korzystanie z Bibliotek, Język Obcy, jedna umiejętność społeczna do wyboru (Urok Osobisty, Gadanina, Zastraszanie, Perswazja), Okultyzm, dowolne trzy umiejętności jako specjalność naukowa lub osobista.

PISARZ / PISARKA: Sztuka (Literatura), Historia, Korzystanie z Bibliotek, Wiedza o Naturze lub Okultyzm, Język Obcy, Język Ojczysty, Psychologia, dowolna inna umiejętność.

OKULTYSTA / KA: Antropologia, Historia, Korzystanie z Bibliotek, jedna umiejętność społeczna do wyboru (Urok Osobisty, Gadanina, Zastraszanie, Perswazja), Okultyzm, Język Obcy, Nauka (Astronomia), dowolna inna umiejętność.


Kilka uwag na temat umiejętności:

Istotne i dosyć często wykorzystywane są umiejętności społeczne (Urok Osobisty, Gadanina, Zastraszanie, Perswazja) np. przekonywanie czy zyskiwanie zaufania NPCów.

Za percepcję odpowiadają umiejętności takie jaki Spostrzegawczość, Nasłuchiwanie oraz Psychologia (np. rozumienie motywów postępowania NPCów).

Bardzo istotne są umiejętność wiedzowe, antropologia i języki obce np. łacina oraz umiejętność korzystanie z bibliotek.

Historia postaci poza cechami i umiejętnościami ma zawierać:
- archetyp postaci - w jednym akapicie opisujący koncepcję postaci, np. na jakim bohaterze filmowym, książkowym się wzorujecie albo do kogo mu najbliżej, ten archetyp możecie zaznaczyć już w tym temacie rekrutacyjnym;
- zdjęcie badacza, czarno białe,
- opis wyglądu postaci - chcę opis wyglądu, stroju, ekwipunku, rekwizytów;
- historia postaci - zwięźle opowiedzcie mi o tej postaci, z czego żyjecie, gdzie mieszkacie, gdzie bywacie, rodzina i znajomi. konkrety i ciekawe detale, opis wyglądu i historia są istotne, powiedzą mi jak piszecie; nie potrzebuje scenek, przemyśleń na to będzie czas w sesji

Termin i technikalia:

Sesja będzie kameralna, najprawdopodobniej taki jednostrzał. Planuje przyjąć tylko dwie osoby. Częstotliwość postowania 4-5 dni dla graczy + 3-5 dni dla mnie. Google Doc będzie, bo jest przydatny. Posty nie muszą być długie, ale jeden akapit to za mało. Proszę o estetyczne posty, justujemy, dzielimy na akapity czyli klikamy enter, duże zwarte bloki tekstu czyta się fatalnie i ciężko tam odszukać informacje. W długich postach boldujemy ważne nazwiska postaci niezależnych.
Nieobecności, brak czasu na posta zgłaszamy w komentarzach, najlepiej z deklaracją działań postaci.

Sesja nie będzie długa myślę, że około 3-6 miesięcy grania. Google documenty będą używane, ale nie w jakimś kosmicznych ilościach.

Dwa tygodnie na przygotowanie i przesłanie karty postaci. Termin przysyłania kart mija 31 października, wyniki rekrutacji 2-3 listopada.

 

Ostatnio edytowane przez Adr : 20-10-2019 o 15:08.
Adr jest offline  
Stary 17-10-2019, 22:31   #2
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Zaintrygowany. Zainteresowany. Zapracowany nad kartą postaci. Będzie niebawem. Cthulhu nie jest mi obce, więc o ile Polacy nie przetłumaczyli Zewu na opak, powinienem ogarnąć.
 
__________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est
Asmodian jest offline  
Stary 17-10-2019, 23:38   #3
 
PeeWee's Avatar
 
Reputacja: 1 PeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputację
Adr człowieku kupiłeś mnie. Harry Angel, Dziewiąte wrota i Klub Dumas, wymienione jednym tchem. Czego chcieć więcej?

Oczywiście nie obędzie się bez pytań.
1. Czy ograniczamy się tylko do wymienionych zawodów? Czy można na ten przykład zagrać księdzem, podróżnikiem albo złodziejem?
2. Czy masz coś przeciwko postaciom, które zetknęły się ze światem Przedwiecznych naprawdę?
 
__________________
>>> Wstań i walcz z Koronasocjalizmem <<<
Nie wierzę w ani jedno hasło na ich barykadach
Illuminati! You're never take control! You can take my heartbeat, but you can't break my soul!
PeeWee jest offline  
Stary 18-10-2019, 00:33   #4
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał PeeWee Zobacz post
1. Czy ograniczamy się tylko do wymienionych zawodów? Czy można na ten przykład zagrać księdzem, podróżnikiem albo złodziejem?
2. Czy masz coś przeciwko postaciom, które zetknęły się ze światem Przedwiecznych naprawdę?
1. Oczywiście można zagrać inną postacią. Nie zamykam drogi przed księdzem, podróżnikiem czy złodziejem. Ale poprzeczka jest dużo wyżej niż przy tych archetypach które podałem. Po prosu zgłoszenie musi mnie olśnić. Historia postaci musi być lepsza niż postacie konkurencji.

2. Tak można zagrać postacią z doświadczeniem z Przedwiecznymi. To nie jest typowa sesja i można mnie przekonać, żebym taką postać przyjął. Ale to samo, co przy punkcie wyżej. Poprzeczka jest wyżej niż przy postaciach bazowych. Proszę się skupić na motywacjach i celach takiej postaci. Chcę jasno wiedzieć przed grą, czego oczekujecie i jak ta postać ma funkcjonować. Jeśli mi to nie podpsuje pod sesję to niestety bedę musił podziękować za udział w rekrutacji i niestety odrzucić nawet solidną postać.
 
Adr jest offline  
Stary 18-10-2019, 04:53   #5
 
Obca's Avatar
 
Reputacja: 1 Obca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputacjęObca ma wspaniałą reputację
Chetnie spróbuje sił.
Ostatnio nie mam szczęścia do macek i szaleństwa może w koncu coś sie zmieni.
 
__________________
I WILL SWALLOW YOUR SOUL! It matters not how you try to sustain your flashy bodies with the fruit of the trees or the animals of the land. You only serve to hasten the time when I shall break your very mind, enslave your will, and feast upon the entrails of your existence. I will lay ruin upon your livestock and your home!
Obca jest offline  
Stary 18-10-2019, 09:22   #6
 
Phil's Avatar
 
Reputacja: 1 Phil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputacjęPhil ma wspaniałą reputację
krótkie cthulhu… zainteresowany, tylko przemyślę ile wolnego czasu mam
 
__________________
Bajarz - Warhammerophil.
Phil jest offline  
Stary 20-10-2019, 13:44   #7
 
PeeWee's Avatar
 
Reputacja: 1 PeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputację
Czy można prosić kilka słów więcej na temat Lucid Dreams Societ? Skoro nasze postacie mają współpracować z tym Towarzystwem, to warto byłoby wiedzieć kto zacz.
Kto Towarzystwo założył? Jak długo ono funkcjonuje? kto może zostać członkiem/współpracownikiem? Czy członkami są jakieś znane osobistości? Jak jest opinia o Towarzystwie w środowisku naukowym, czy okultystycznym?
 
__________________
>>> Wstań i walcz z Koronasocjalizmem <<<
Nie wierzę w ani jedno hasło na ich barykadach
Illuminati! You're never take control! You can take my heartbeat, but you can't break my soul!
PeeWee jest offline  
Stary 20-10-2019, 15:06   #8
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Lucid Dream Society

Towarzystwo wymyśliłem na potrzeby sesji. Zakładałem, że postacie dowiedzą się więcej w sesji, ale masz rację dam tu trochę ogólnych informacji.

Lucid Dream Society nie ma długiej historii. Założone zostało w 1915 r. w Nowym Jorku przez grupę psychologów skupioną wokół Johna Mindella i Arnolda Hillera, który nadal kieruje towarzystwem. LDS nie jest wypływowym towarzystwem, dlatego poważne środowiska naukowe związane z klasyczną psychologią i nurtem psychoanalitycznym odnoszą się do jego członków z dystansem lub rezerwą. Samo LDS nie ma zbyt długiej historii działania i co za tym idzie znaczących osiągnięć, ani wybitnych postaci. Może to zmieni się w przyszłości.

Niektóre środowiska uniwersyteckie szczególnie bardziej otwarte na parapsychologię i niekonwencjonalne metody badań są zaciekawione nowymi metodami badania snów. Z tym przychylnym nastawieniem mamy do czynienia w Miscatonic University. Za przychylnym przyjęciem i otwarciem filii LDS w Arkham lobbował Matthew Marich, jeden z profesorów psychologii MU.

Sam filia powstała w 1919 roku pół roku przed wydarzeniami w sesji. Zakładam, że gramy w 1920 roku. Najważniejsi członkowie filii Lucid Dreams Society działającej w Arkham to parapsycholog Ernest Westbrook i James Hardes. Współpracownikiem LDS można zostać dosyć łatwo, wystarczy zainteresowanie tematyką badań snów i przychylne nastawienie do samego towarzystwa. Poza współpracownikami szukają też sponsorów, bo wiadomo kasa ułatwia badania i zwiększa szanse na rozwój.
 
Adr jest offline  
Stary 26-10-2019, 23:21   #9
 
PeeWee's Avatar
 
Reputacja: 1 PeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputację
Wiekowy rebe Menachem Jicchak Eiger wyrusza w podróż życia, aby poznać sekrety świadomego śnienia.
 
__________________
>>> Wstań i walcz z Koronasocjalizmem <<<
Nie wierzę w ani jedno hasło na ich barykadach
Illuminati! You're never take control! You can take my heartbeat, but you can't break my soul!
PeeWee jest offline  
Stary 03-11-2019, 12:35   #10
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Dziękuje za nadesłane postacie. Tłumów w rekrutacji nie było, ale limit mam.

Do sesji dostają się:

Obca - Katherine Rook

PeeWee - Menachem Jicchak Eiger i Jakub Epstein

Jestem obecnie na wyjeździe, wieczorem wracam i postaram się jeszcze dziś założyć komentarze.
 
Adr jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172