|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-12-2019, 09:05 | #21 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Ja z kolei odwrotnie Niemniej jednak tu improwizowana bez umiejetności. Z jednej strony tak, ale z drugiej uważam że to zbyt ostre. To że wróg dwa razy zastanowi się nad atakiem to jedno, ale szlochać w kącie i PO do tego to przesada No, jak widisz, nawet takim prostym systemem można przykoksić, tyle że zazwyczaj trzeba uderzyć w jedną gałąź działalności.
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
05-12-2019, 09:28 | #22 |
Reputacja: 1 | Tylko, że w takich prostych systemach (Save World, WFRP, Świat Mroku, 7th Sea itp.) optymalizować można optymalizować building tylko przez tzw. kokszenie...
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
05-12-2019, 13:32 | #23 |
Reputacja: 1 | A przeciwnicy będą też mieć status 2*35+reszta 25? |
05-12-2019, 13:47 | #24 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Arch, chyba nie rozumiem o co Ci chodzi. Gladin, za dużo chciałbyś wiedzieć W ogóle dziwne pytanie, bo wiadomo że przeciwnicy są różni.
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
05-12-2019, 14:04 | #25 |
Reputacja: 1 | O to, że w systemach tego typu domyślna metoda optymalizacji BG to proste stack'owanie dodatnich modyfikatorów do kilku wybranych statystyk. W bardziej rozbudowanych mechanikachy, np. DnD 3/3.5, można spróbować kombić.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
05-12-2019, 16:59 | #26 |
Reputacja: 1 | jak za dużo? to jest pytanie o mechanikę |
06-12-2019, 09:52 | #27 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Arch, ja tam nie lubie kombinować, np podoba mi się Neuroshima, ale jej mechanika jest zbyt skomplikowana dla mnie aby cieszyć się zabawą. Jak dla mnie to nawet w młotku masz tego za dużo. Gladin, chodzi mi o to że zasugerowałeś że przeciwnicy będą mieli taki sam układ jak BG, a to jest raczej niemożliwe gdyż w przeciwnym wypadku każdy odpowiednio skrojony BG mógłby pokonać głównego bosa. Wiadomo że będą przeciwnicy zbudowani tak jak BG ale będą i słabsi i gorsi.
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
06-12-2019, 10:50 | #28 |
Reputacja: 1 | może tak: czy przeciętny NPC będzie zbudowany na tej samej mechanice czy też raczej mamy się liczyć, że każdy NPC będzie dużo bardziej rozwinięty, bo będzie miał więcej umiejętności/lepsze statsy |
06-12-2019, 11:05 | #29 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Ok. Taki absolutnie do bólu przeciętny będzie zbudowany tak jak wy. Upraszam cały system, nie tylko dla Was. PS: dalej się nie piszesz do gry?
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
06-12-2019, 12:08 | #30 |
Reputacja: 1 | na razie patrzę, obserwuję, bawię się pomysłem. Jeżeli będę mógł ogarnąć to z komórki gdzieś w międzyczasie, to może się złamię. Ale z drugiej strony... wolałbym się nie łamać |