[WFRP 2ed] W kajdanach Praca na zewnętrznych rubieżach może nie była zbyt bezpieczna, lecz na pewno dobrze płatna. Ludzie woleli nie myśleć o tym co mogło się wydarzyć a jeśli już to bardziej o groźnych stworach albo bandytach szukających łatwego łupu. Przed jednymi i drugimi można było się obronić lub schować, a perspektywa złota trzymała ich na miejscu. *** Ciemna i spokojna letnia noc, należny odpoczynek po całym dniu ciężkiej pracy. Przed udaniem się na spoczynek kilka głębszych aby jakoś przyćmić tęsknotę za domem, a później sen, sen przerwany w dość brutalny sposób. Krzyki ...wystrzały ...jeszcze więcej krzyków ...odgłosy walki ... kołatanie do drzwi... klapa z łoskotem uderza o ściane... ciemne sylwetki wlewają się do baraku ... błysk metalowych elementów... wasz towarzysz rusza na agresora ... czerwona plama ... trup na ziemi ...pałka... uderzenie i ... ciemność. *** Głowa boli , szumi w uszach, odruchowo łapiesz się za głowę szukając źródła bólu, dłonią wyczuwasz coś mokrego. W słabym świetle pochodni widzisz krew na dłoni, twoją krew. Czujesz nieprzyjemne mrowienie. Słyszysz łopotanie żagli, zapewne znajdujesz się w zatocce nieopodal waszej tymczasowej osady. Twoi towarzysze klęczą ustawieni jeden obok drugiego i są powoli wprowadzani do wnętrza statku który wyglądem bardziej przypomina barkę transportową niż morski statek czy okręt. Próbujesz wstać, rozejrzeć się, dowiedzieć co się stało, nad sobą widzisz postać z pałką w ręku, gestem wskazuje ci abyś nie wstawał. Ktoś inny nie posłuchał, oberwał, leży. Inny z najeźdźców ruga tego pierwszego. Raniony pałką nie wstaje, obok niego błyszczy się plama krwi. Ktoś inny wstaje, próbuje uciekać, udaje mu się zrobić kilka kroków zanim upada jak długi na ziemie, jęczy z bólu. Kolejna postać nakazuje położyć się twarzą do ziemi. Większość posłusznie wykonuje polecenie, czy ty również? *** *** Witam w mojej rekrutacji. Mam zamiar poprowadzić jednostrzałową sesję w systemie WFRP 2ed w której gracze wcielają się w rolę świeżo pozyskanych jeńców próbujących jakoś odnaleźć się w nowej roli. Gra będzie nastawiona na prostotę rozgrywki i mechaniki, co wiąże się z uproszczonymi KP i krótkimi odpisami bez zbytniego rozmyślania. Tak, turlanie będzie. A..... trup będzie ścielał się gęsto. Dlatego też nie wymagam nie wiadomo czego jeśli chodzi o KP Zastrzegam sobie prawo do modyfikacji zasad i świata oraz ostrzegam że będę to robił, aczkolwiek bez obaw - nie będzie kwiatków w stylu przeniesienia się do innego systemu. Główne zadanie graczy to: PRZEŻYĆ! A jak wiadomo: patrz kilka linijek wyżej. Najważniejsze informacje: - staramy sie maksymalnie upraszczać wszystko co się da i jest sens - krótkie odpisy, bez gdocka i privów - kolejka: po 4 dni dla mnie i 4 dla graczy - możliwe przyspieszenie - gra dla: 4-6 graczy - dopuszczam początkujących graczy, lecz z uwagi na charakter gry: bez taryfy ulgowej - gracze rzucają za siebie jeśli chcą ( z linkiem do kostnicy) lub robie to ja ( nie publikuje wyników) - 3 ominiete tury, gracz wypada - dowolna rasa, wiek, profesja, znaki szczególne - nie rozwijamy postaci - serio będziecie ginąć - gracie jako drużyna, postaci się znają, nawet jeśli tylko z widzenia, bez ciosów w plecy i staramy się trzymać razem ( w miarę możliwości). KP Odchodzimy od standardu. Zero historii postaci, gdzieś tam macie rodzinę do której jesteście przywiązani i chcielibyście wrócić, nic więcej, nic konkretnego. Jedno zdanie opisu postaci typu: Dobrze zbudowany, wysoki, z twarzy przygłup, urodził się z siekierą w łapie, drwal. Zdjęcie: "z epoki", maksymalnie popiersie. - dobierz dwie cechy podstawowe na poziomie 35, reszta 25, atak 1, magia 0, PP 0 - dobierz dwie dowolne umiejętności , lub unik, lub drugi atak - dobierz dwie dowolne zdolności, lub widzenie w ciemności. Szczęście i szósty zmysł odpada - jeśli znajdzie się chętny na maga to proszę napisać jak to widzicie, np że tylko jeden czar, albo dwa ale poświęcacie wszystko co powyżej, itp - wyposażenie i ubiór adekwatne do postaci, ale chyba nie myślicie że uda Wam się przemycić halabardę?:) Albo że złoty łańcuch długo będzie zdobił Waszą szyje? Na koniec zaznaczę to jeszcze raz: To nie jest sesja na rozmyślanie nad rozterkami i podziwianie świata. Z tury na turę możecie trafić z deszczu pod rynne albo z wozu do piachu. Jeśli dane będzie wam zginąć to zginiecie, chociaż zawsze w efekcie Waszej decyzji ( również takiej jaką postać wybierzecie). Dlatego też KP jest prosta aby ktoś nie spędził kilku godzin na tworzenie postaci która nie przeżyje kilku pierwszych dni. Rekrutka otwarta do 13.12 ( piątek 20.00) Nie decyduje kolejność zgłoszeń. Przy wyborze kart sugeruje się różnorodnością., następnie losuję. Karty proszę wysyłać jako post do rekrutacji. |
Zdolności i umiejętności z rasy i profesji są pełne czy tylko te dobrane z tych dwojek co są przy myślnikach? A określenie dowolną profesja znaczy dolna czy można brać tylko podstawowa? |
Tylko te dobrane. Rasa i profesja służą temu żeby było wiadomo z kim mamy do czynienia, nie dodają nic do cech, um czy zd. |
No to zobaczę czy da coś tego się wykrecic... |
Spoko, czekam. |
No to sprobojmy: Gustav - młody człowiek cyrkowiec Cechy z 35 - WW i Źr Wybrana umiejętność - Uniki Wybrane zdolności - Szybki refleks i urodzony wojownik Wyposazenie: Ubiór cyrkowca i 3 noże do rzucania |
nie będę się zgłaszał, bo nie mam aż tyle czasu, ale zapytam (może komuś się przyda): nie przewidujesz zdobywania XP przez postaci i podnoszenia cech? |
Odpowiedz na pytanie: Cytat:
|
Arch: Ok, kp spoko, gdzie trzymasz noże? Gladin: Jak ci już Arch napisał, nie. Ma być prosto i szybko. Sesji też nie planuje na kilka lat, ani jej zbytnio komplikować. Także mimo braku czasu zapraszam, będzie tak jak napisałem, wiec zbytnio czasu nie potrzebujesz. Ile zajmuje ci przeczytanie kilku linijek dziennie i napisanie kilku? To będzie coś pomiędzy bójką w karczmie a zwykłą sesją. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0