Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-01-2020, 15:48   #1
 
PeeWee's Avatar
 
Reputacja: 1 PeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputacjęPeeWee ma wspaniałą reputację
Łakinara - oWoD crossover



Te znaki wróżą wojnę
Te znaki wróżą dużo
Wróżą czasy niespokojne
donGuralesko


Szyby w oknie na poddaszu pokrywała gruba warstwa szronu i lodu. Zima tego roku postanowiła udowodnić wszystkim lewackim naukowcom, że ich paplania o ociepleniu klimatu, to zwykły judaszowy bełkot. Hajs się musi zgadzać - co nie?
Mieszkańcy Moskwy i okolic musieli każdego ranka przekopywać się przez wysokie zaspy, żeby w ogóle wyjść z domów.

Drogi do państwowego sierocińca im. Maksyma Gorkiego od kilku dni nikt nie odśnieżał. Podopieczni, którzy się tym zazwyczaj zajmowali ogłosili strajk. Żaden z dzieciaków nie zamierzał wziąć do rąk łopaty, dopóki obsługa nie podkręci ogrzewania.
Strajk nie miał większego sensu, z dwóch podstawowych powodów. Po pierwsze nawet gdyby obsługa chciała ogrzać budynek, to nie było czym. Alosza, stróż i palacz w kotłowni, sprzedaż cały zapasa węgla na zimę za dwie skrzynkę wódki i kilkaset rubli.
“Klimat się ociepla - tłumaczył się sam sobie - Zimy nie będzie. Tak mówią amerykańscy naukowcy, a oni się przecież nie mylę.”
Drugi powód był o wiele ważniejszy. Ze strajkującymi nie miał w ogóle kto rozmawiać. Dyrektor ośrodka, Aleksiej Iwanowicz Jeremiejew, zniknął gdzieś kilka dni temu. Gdyby siły go nie opuściły, tego typu sytuacja nie miałaby miejsca. Jeremiejew należał do nielicznego grona ludzi, których nie złamała ani stalinowska propaganda, ani Pierestrojka, ani agresywny kapitalizm. Dyrektor sierocińca był miły, uczciwy, troskliwy i z wielką powagą traktował swoją pracę i swoich podopiecznych. Wszyscy nazywali go Papa i w pełni odpowiadało to jego osobowości i naturze. Jeremiejew był jak żywcem wyjęty z powieści Tołstoja. Archetypiczne ucieleśnienie dobra, moralności i ciepła.

Niestety nikt z mieszkańców sierocińca nie mógł przypuszczać, że Papa Aleksiej odszedł na zawsze.
Jego zwłoki znaleziono dopiero tydzień później w sekretnym pokoju na poddaszu. Dokładniej mówiąc znalazł je zupełnie przypadkowo pies o jakże oryginalnym imieniu, Antracyt.


Ból ma więcej imion niż jedno
Bisz


Na tyłach dworca leningradzkiego roiło się od milicji, OMON-u, a także kilku oficerów FSB. Sytuacja na tyle niecodzienna, że większość przechodniów przypuszczała, że dokonano jakiegoś zamachu, albo doszło do poważnego wypadku.
Sprawa, która sprowadziła tutaj wszystkich tych przedstawicieli państwa była o wiele bardziej błaha i powszednia.

Śmierć narkomanki.

Ksenia Kuznetsova. Takie znaleziono przy niej dokumenty i właśnie to postawiło na równe nogi wszystkie służby.
Zaginiona przed sześcioma miesiącami, córka oligarchy prasowego Borysa Kuznetsova. Śledztwo w sprawie jej śmierci, stało się priorytetem dla wszystkich służb. Gdyby nie znalezione przy dziewczynie dokumenty sprawę uznano by za zwykłe przedawkowanie i jeszcze tego samego dnia zamknięto.
I choć na pierwszy rzut oka okoliczności śmierci Ksenii nie budziły żadnych wątpliwości, to dla wszystkich zaangażowanych w sprawę jasne było, że trzeba będzie odtworzyć ostatnie pół roku życia dziewczyny i znaleźć winnych.

Dla pracujących przy tym śledztwie oznaczało to wiele tygodni intensywnej pracy, setki godzin przesłuchań i ciągłego stresu i presji przełożonych, a dla koczujących w okolicy bezdomnych i narkomanów poważne kłopoty.


Jestem bestią!
Zrobię ci z mózgu pierdoloną sieczkę lekko!
Bisz


Dla Igora Petrova odnalezienie wymienionych w testamencie osób nie stanowiło większego problemu. Znany w całej Moskwie adwokat miał rozległe kontakty i liczne znajomości. Spełnienie ostatniej woli Aleksieja Iwanowicza Jeremiejewa stanowiło nie tylko zawodowy obowiązek, ale także przyjacielską przysługę.
Petrov, gdy kilka lat temu odbierał od Jeremiejewa dokument i przybijał na niego państwowe pieczątki nie przypuszczał, że faktycznie przyjdzie mu odegrać rolę wykonawcy ostatniej woli przyjaciela.

Śnieg za oknem sypał obficie, a Petrov w oczekiwaniu na spadkobierców pogrążył się we wspomnieniach. Sącząc dwunastoletniego Hennessa przywoływał w pamięci dni i lata, które spędził razem z Jeremiejewem. Liczne podróże, poszukiwania i niebezpieczne wyprawy, a na koniec budowanie siatki zaufanych osób. To były piękne i ciekawe czasy.

Wskazówki zegara przesuwały się ospale w kierunku godziny dwunastej. Petrov nawet tego za bardzo nie zauważył. Butelka koniaku stojąca na biurku była opróżniona do połowy.
Gdyby nie uśpione przez alkohol zmysły, zapewne adwokat dostrzegłby stojącą tuż pod oknami jego kancelarii czarną Wołgę.
Dwóch siedzących w środku mężczyzn, nawet nie specjalnie kryli się z tym, że obserwują znanego w całej Moskwie prawnika.
Skrupulatnie notowali wygląd i zachowanie osób przybywających na odczytanie ostatniej woli Aleksieja Iwanowicza Jeremiejewa.



Witam
Powyższym wstępem otwieram rekrutację do crossoveru w Świecie Mroku.
Będzie to opowieść rozgrywająca się we współczesnej Moskwie, a jej bohaterami będą zmiennokształtni różnych ras.

Realia, system, czyli ogólnie o sesji
Gra będzie odbywała się na zasadach tzw. Starego Świata Mroku. Do wykorzystania są wszystkie wydane podręczniki, ale od razu ostrzeżenie.
Sesja i świat przedstawiony nie będę ani kanoniczne, ani ultra ortodoksyjnie trzymające się zasad i plotu z podręczników.
Stary Świat Mroku to po prostu ramy w których będziemy się poruszać. Będzie wiele zmian i niespodzianek, więc jak ktoś nie lubi takich rzeczy, niech się trzy razy zastanowi, czy to na pewno sesja dla niego. Lepiej odpuścić zawczasu niż potem czuć rozczarowanie i frustrację.

#mistrzpromocji

Miejsce akcji, to Moskwa i okolice. Moskwa oczywiście fantastyczna z całą plejadą istot nadnaturalnych, nieziemskich spisków i magii. Akcja będzie jednak dość mocno zakorzeniona w historii i rosyjskich realiach. Będzie to oczywiście wszystko wymieszane i poplątane, w końcu to crossover.
Czas akcji, to czasy współczesne. Dokładniej rozpoczęcie akcji, to 20 luty 2018 roku.

Fabuła to mieszanka kryminału, nadnaturalnych spisków, political fiction i akcji. To które elementy zaczną dominować będzie zależeć od graczy, od ich decyzji i wątków w które zdecydują się wgryźć mocniej.

Łaki, czyli bohaterowie dramatu
Sesja to mega crossover, więc można grać dowolnym zmiennokształtnym. Niektóre rasy, głównie te stworzone przez Pentex, będą wymagały przyjęcia pewnej narzuconej odgórnie zasady, ale o tym poinformuje osoby zainteresowane granie takimi postaciami.

Wasi bohaterowie, to zmiennokształtne sieroty. Wszyscy wylądowaliście w państwowym sierocińcu im. Maksyma Gorkiego i pod opiekę jego dyrektora Aleksieja Iwanowicza Jeremiejewa..
To ten właśnie człowiek wprowadził wasze postacie w świat zmiennokształtnych. Nauczył, jak posługiwać się mocami, jak się zachowywać i próbował ukształtować według pewnego kodeksu. To czy będziecie go przestrzegać będzie zależało od was.

W sierocińcu spędziliście większość waszego życia, więc pierwszym założeniem jest, że trafiliście do niego na dość wczesnym etapie życia. Rodziców nie pamiętacie, albo macie bardzo mgliste wspomnienia.
Wszyscy jesteście w podobnym wieku, między 18-22 lata

W wieku 18 lat opuszczacie sierociniec i jesteście zdani tylko na siebie. Dyrektor Jeremiejew poza państwową wyprawką, zapewnia wam dodatkowe fundusze (które starczą na rok spokojnego życia bez pracy), mieszkanie opłacone na rok i pracę (raczej coś prostego, ale to już zależy od waszych wyborów umiejętności).
To jak się potoczy ten okres waszego życia zależy od was. I ten okres opuście mi proszę w waszych zgłoszeniach.

Drugim ważnym założeniem jest to, że wasza grupa jest mocno ze sobą związana. Jesteście paczką przyjaciół, która trzyma się razem w sierocińcu i razem odkrywa swoją drugą naturę. To nam po prostu ułatwi grę, choć nie oznacza to, że nie może być między waszymi postaciami drobnych animozji, czy konfliktów. Jakie by jednak one nie były, to nie zakłócą waszej przyjacielskiej relacji.

Kwestionariusz
Tak i tym razem będzie trzeba odpowiedzieć na kilka pytań.

1. Jaka emocja najlepiej opisuje twoją postać? Znajdźcie jedną emocję, która doskonale mówi, jaki jest twój bohater.
2.Jak inni przeważnie reagują na twoją postać? Wzbudza ona strach, poważanie, a może uśmiech na twarzy.
3. Czego twoja postać najbardziej potrzebuje? Co najbardziej ceni? Co ją napędza w życiu?
4. W co twoja postać wierzy? Czy przestrzega kodeksu Jeremiejewa?
5. Co twoja postać sądzi o swoich rodzicach, którzy ją porzucili?
6. Co twoja postać sądzi o swoim darze/przekleństwie?
7. Wymień trzy rzecz, które twoja postać kocha, uważa za święte i trzy, których nienawidzi, którymi gardzi.
8. Czy twoja postać ma jakieś dziwactwo, właściwe tylko jej? To może być cokolwiek. Na przykład w chwilach stresu twoja postać gwiżdże lub uwielbia kanapki z dżemem i szynką.
9. Czego najbardziej boi się twoja postać?
10. Co twoja postać sądzi o dyrektorze Jeremiejewie?
11. Jaka jest największa zaleta twojej postaci, a jaka największa wada?
12. Trzy słowa, które najlepiej opisują wygląd zewnętrzny twojej postaci?
13. Co uspokaja twoją postać? Gdzie i w jaki sposób najlepiej odpoczywa?
14. Co twoja postać sądzi o społeczeństwie zmiennokształtnych? Głównie chodzi o fakt wykluczenia was z tego grona. Patrz kodeks Jeremiejewa.
15. Czy twoja postać nawiązała jakieś przyjaźnie poza sierocińcem? Jeśli tak to z kim?
16. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłeś w dzieciństwie?
17. Czy po opuszczeniu sierocinca twoja postać kontaktowała się z Jeremiejewem?
18. Czy jest coś, czego nie zrobiłbyś, aby chronić bliską ci osobę, a jeśli tak, to co?
19. Jakie masz marzenia, ambicje, cele?
20. Jak twoja postać traktuje zwykłych ludzi?
21. Kiedy zabicie kogoś jest właściwe, usprawiedliwione?
22. Jak reagujesz, gdy ktoś cię publicznie obrazi?
23. Czy twoja postać ma jakieś nałogi? Palenie, picie, narkotyki? Jeżeli tak, to czy próbowała je rzucić?
24. Gdyby twoja postać mogła wybrać, to jak chciałaby umrzeć?
25. Jaka jest ulubiona piosenka twoje postaci?
26. Czy twoja postać ma jakieś hobby? Co robi w wolnym czasie?
27. Najbardziej niemoralna rzecz jaką twoja postać zrobiła w życiu to…
28. Czego twoja postać się najbardziej wstydzi?
29. Jaka jest ulubiona potrawa twojej postaci?
30. Jak wygląda twoje mieszkanie?

Kodeks Jeremiejewa
Dyrektor sierocińca nie tylko wprowadza was w świat zmiennokształtnych, uczy jak się zachowywać itd, ale także, a może przede wszystkim uczy kodeksu postępowania i wpaja pewną wizję świata.

Po pierwsze uczy on wasze postacie, że z racji porzucenia przez rodziców wasze postacie są pariasami, najniższą kastą w społeczeństwa zmiennokształtnych. Wyrzutkami z którymi nikt nie chce utrzymywać kontaktu.
Mimo to wpaja wam, że jesteście wartościowi i możecie zrobić wiele dobrego dla Anu, wielkiego i pierwszego pośród bogów. boga stworzyciela wszystkiego.
Was określa mianem Anunnuaków, dzieci boga, wybrańców. Według Jeremiejewa wszyscy, którzy nie oddają czci Anu, to demony, bestie, diable dzieci, pomioty Pazuzu.
Jesteście nowym początkiem, wybrańcami, którzy w odpowiednim czasie otrzymają wielką misję.

Pazuzu to demon, całkowite przeciwieństwo dobrego boga Anu. Czyste zło i macie się go wystrzegać i wszystkiego, co z nim związane.
A tak naprawdę z Pazuzu związane jest praktycznie wszystko na ziemi, poza wami

Po drugie uczy, że musicie żyć w ukryciu, gdyż zarówno ludzie, jak i inni zmiennokształtni będą chcieli was zabić. Dlatego musicie być ostrożni. Uważać na siebie i czcić Anu.

Po trzecie uczy, że każde życie jest święte i nie wolno go niszczyć. Nawet życie sług Pazuzu jest święte. Należy walczyć ze złem, ale nie metodami zła, tylko dobra.

Po czwarte uczy, że ważny jest spokój i opanowanie. Należy trzymać wewnętrzne zwierze pod ścisłą kontrolą. Nie wolno oddawać się instynktom. tylko w wybrane dni i odpowiednich miejscach można dać bestii, wewnętrznemu zwierzęciu wolność. Uczy was, które to dni i jak to należy robić.
To takie rodzaje modlitwy i skupienia na swym zwierzęcym ja.

Po piąte kult Anu. Wpaja wam wiarę w tego boga i uczy religijnych praktyk. Wy, jako dzieci Anu macie uczyć się i cierpliwie czekać na znak, gdyż czeka was wielka misja.

Po szóste uczy was o Umbrze, Aksamitne Królestwo. To według Jeremiejewa niebezpieczne miejsce w którym Pazuzu ma wielką moc i potrafi deprawować i zniekształcać dusze Anunnuaków. Powinniście się jej wystrzegać, gdyż to wylęgarnia demonów.

Mechanika
Robicie kartę zgodnie z zasadami dla danej rasy. Dodatkowo macie 20 pkt wolnych i możliwość korzystania z zalet i wad. Wszystko co odnosi się do sfery Wpływów musi być skonsultowane ze mną.

Google Doc
Gra raczej tylko na forum.
Z ewentualnym posiłkowaniem się dociem, ale raczej sporadycznie i w niewielkim stopniu.
Tempo gry
Minimum jeden post na tydzień, ale może być więcej - patrz sesja Ravenlofta, którą prowadzę. Tam tempo jest mocno płynne, zamknięte w ramach pewnych kolejek, ale bez sztywnych reguł i terminów.

Start sesji i ilość graczy
Sesja jest dla 2-4 graczy.
Chciałbym odpalić sesję w przyszłym tygodniu. Czyli tak mniej więcej czas na nadesłanie kart macie do 11 stycznia.

Dziękuję za uwagę
Pozdrawiam i zapraszam
PeeWee

P.S. Pewnie o czymś zapomniałem. Uzupełnię jak sobie przypomnę, albo wypłynie w trakcie dyskusji.
 
__________________
>>> Wstań i walcz z Koronasocjalizmem <<<
Nie wierzę w ani jedno hasło na ich barykadach
Illuminati! You're never take control! You can take my heartbeat, but you can't break my soul!
PeeWee jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172