|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-01-2020, 18:08 | #1 |
Reputacja: 1 | [TERA] Wyspa Świtu (18+)
__________________ “Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.” |
08-01-2020, 18:11 | #2 |
Administrator Reputacja: 1 | Zgłaszam się Czy są możliwe jakieś magiczne drobiazgi w ekwipunku? |
08-01-2020, 19:10 | #3 |
Reputacja: 1 | Hej. Chętnie stworzę postać Do 22 na pewno ją dopracuję, ponieważ chętnie wezmę udział w sesji od "początkowego levelu". Osobiście zagram człowiekiem lansjerem lub pogromcą. Sam nie wiem czy wolę śmiać się atakom w twarz czy może tańczyć wraz ze śmiercią. Coś z tych dwóch klas na pewno się pojawi, a która to będzie wiadomo dopiero w KP Pytania: 1. Jesteśmy początkowymi podróżnikami/bohaterami więc jak widzisz początkowe postacie? Np. taki lansjer ma jakąś skórzaną kurtkę, drewnianą lance i puklerz?... Pogromca ma miecz i lekki skórzany ubiór? 2. Postacie mogą być po jakichś szkoleniach? Myślałem nad postacią będąca uczniem jakiegoś bohatera, który tak naprawdę nigdy jeszcze nie widział krwi i jest nieopierzonym kurczaczkiem 3. Ekwipunek wiadomo jest ważny ale czy mamy się na nim ogromnie skupiać? Znaczy wypisywać wszystko od garnka, kubka, krzesiwa, koca, łyżki czy zakładasz że jakąś cześć ekwipunku ma każdy bo nie wiem czy wypisywać wszystko i potem sobie pluć w brodę że zapomniałem o kawałku sznurka haha |
08-01-2020, 20:24 | #4 | |||
Reputacja: 1 | Odp: Tak, dopuszczam magiczne przedmioty byle wybierane z głową. Miecz może być wzmocniony magią, tylko skąd postać go ma? Pierścienie, amulety, mikstury - jak najbardziej tylko proszę mi wytłumaczyć skąd. No, może poza miksturami bo te można kupić w sklepach o ile ma się dość złota. Cytat:
Dokładnie w ten sposób. Wystarczy wyobrazić sobie takiego żółtodzioba co to pierwszy raz nos zza drzwi wystawił. Ma podstawowe uzbrojenie, armor, a także umiejętności. Może mieć większą wiedzę ale z rodzaju tej nieprzetestowanej. Może mieć coś magicznego ale musi zostać dobrze wyjaśnione w historii. Cytat:
Oczywiście, szkolenia jak najbardziej. W końcu nikt nie rodzi się z umiejętnością strzelania z łuku czy wywijania mieczem. Trzeba je gdzieś zdobyć. Cytat:
Nie, nie przesadzajmy. Jakiś ekwipunek, bez dwóch zdań podstawowy, otrzymacie także z racji brania udziału w wyprawie. Tu chodziło mi bardziej o rzeczy rzadko spotykane, może coś magiczne, lepsze ubranie, jadło jakie zabrało się na drogę, jakieś mikstury czy też złoto. To co wybierając się na spotkanie przygody, postać zabrała ze sobą.
__________________ “Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.” Ostatnio edytowane przez Grave Witch : 08-01-2020 o 20:38. | |||
09-01-2020, 10:13 | #5 |
Reputacja: 1 | Zaczęłam robić kartę.
__________________ To nie ja, to moja postać. |
11-01-2020, 20:25 | #6 |
Reputacja: 1 | Czy możesz napisać coś więcej o magii? Są jakieś listy czarów, punkty magii, każdy czar to oddzielna umiejętność/efekt dowolny ale uzależniony od wrodzonego talentu i/lub doświadczenia/poziomu/umiejętności? Postacie czarujące uczą się nowych czarów z ksiąg/dostają je w darze od bogów/po prostu pojawiają się im w umysłach? Jakieś ograniczenia w magii? Jakieś niebezpieczeństwa?
__________________ "Prawdziwy mężczyzna lubi dwie rzeczy – niebezpieczeństwo i zabawę, dlatego lubi kobiety, gdyż są najniebezpieczniejszą zabawą." Fryderyk Nietzsche Ostatnio edytowane przez Balzamoon : 11-01-2020 o 20:36. Powód: Gramatyka. |
11-01-2020, 21:53 | #7 | ||
Reputacja: 1 | Oczywiście. W przyszłym tygodniu powinien się pojawić osobny doc z materiałami dotyczącymi właśnie magii. Tak, pojawi się lista czarów. W obecnej chwili pracuję nad ich odpowiednim dobraniem pod poziomy bowiem istniejąca w Terze selekcja nie nadaje się zbytnio pod grę RPG. Punktów magii nie ma. Zastępuje je, a przynajmniej w pewien sposób to robi, poziom tzw many, z której każdy bohater czerpie przy okazji korzystania z większości czarów oraz skilli. Cytat:
Cytat:
Tu należałoby sprecyzować co rozumie się przez ograniczenia. Czy ograniczeniem jest to, że postać pierwszego poziomu nie jest w stanie przywołać lodowej burzy? Nie dla mnie, to po prostu logika. O ile bohater będzie znał czar, będzie miał odpowiednie zasoby magiczne (mana), jego poziom pozwoli mu na jego rzucenie i nic nie przerwie mu rzucania zaklęcia… W sumie nie jestem do końca pewna jak odpowiedzieć na to pytanie. Jako takich niebezpieczeństw nie ma. Oczywiście, o ile magię stosuje się zgodnie z zasadami. Jeżeli ktoś spróbuje rzucić zaklęcie wysokiego poziomu, przekraczającego jego lub jej poziom many i umiejętności to… Cóż, to może być bolesne. W najlepszym razie taka postać zostanie wykluczona z gry na jakiś czas. W najgorszym… To chyba wiadomo . Osoby, które planują zrobić postacie magiczne muszą liczyć się z tym, że ich potęga będzie miała pewną cenę. Przede wszystkim, korzystając z magii, zdajecie się na łaskę many. Czarodziej bez many to najłatwiejszy przeciwnik do pokonania. Poświęcając lata nauki na doskonalenie swoich umiejętności kształtowania magicznych mocy, z konieczności pozbawia czasu na uczenie się walki standardowymi metodami. W Terze nie jest tak jak w znanych systemach fantasy. Czarodzieje nie sięgają tu po miecz gdy magia zawiedzie. Pewnie, można mieć przy sobie sztylet czy nawet ten miecz jak się uprzecie, nie będę tu nikogo ograniczać, ale to będzie na tym samym poziomie co gdybym teraz dała każdemu z was w dłoń taką broń i kazała nią walczyć. Proszę brać to pod uwagę. Dodatkowo, jak już wspomniałam, w przygotowaniu jest cały, osobny dział materiałów poświęconych magii. Postaram się z nim wyrobić do przyszłego tygodnia, a już na pewno będą one dostępne przed rozpoczęciem sesji. Jeżeli nie chce wam się czekać możecie skorzystać z pomocy wujka google chociaż ostrzegę tu, że i tak będzie to nieco zmienione. W końcu nielogiczne by było gdyby po latach nauki bohater był zmuszony do biegania z dwoma jedynie czarami do dyspozycji .
__________________ “Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.” | ||
11-01-2020, 22:35 | #8 |
Administrator Reputacja: 1 | Ja jednak zaryzykuję z tą magią |
11-01-2020, 23:34 | #9 |
Reputacja: 1 | Sio Kerm magia jest moja, pierwszy zapytałem, pierwszy zaklepalem. Czarodziej w trakcie tworzenia! Usiądę nad nim na poważnie dopiero we środę z prostego powodu - to najbliższy dzień w którym będę miał więcej niż godzinę wolnego czasu (a trzeba się w niej wyrobić z prysznicem i kolacją, uroki 12-sto godzinnej zmiany). 1. Ograniczenia - przykłady. Czarodziej nie może przyzwać potężniejszych nieumarłych, dlaczego - bo nie (patrz D&D 5 ed - nieumarłych w "Księdze Potworów" od licha, a czarujący BG maksymalnie może mieć mumię). Czy też że czarujący nie może tworzyć magicznych przedmiotów gdyż np. jest to "zaklepane" dla jakiegoś "Artificiera" czy inszego alchemika. Magia jest dostępna tylko dla którejś z ras. itp. itd. 2. Niebezpieczeństwa. Takie smaczki jak wypaczająca charakter magia, zły bóg polujący na magów, chłopi idą z widłami i pochodniami jak tylko zobaczą najmniejszą magiczną iskierkę itp.
__________________ "Prawdziwy mężczyzna lubi dwie rzeczy – niebezpieczeństwo i zabawę, dlatego lubi kobiety, gdyż są najniebezpieczniejszą zabawą." Fryderyk Nietzsche Ostatnio edytowane przez Balzamoon : 11-01-2020 o 23:35. Powód: Interpunkcja. |
21-01-2020, 19:01 | #10 |
Reputacja: 1 | Karta wysłana
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |