Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-05-2020, 23:12   #11
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Kusi i to bardzo
Świat: Toril/ FR /Zapomnienie Krainy zmienione o kilka więcej zawirowań z bogami i parę pomniejszych organizacji orz osłabienie innych kanonicznych organizacji co uzasadniłoby ten 13 poziom ale skoro wybywamy przez drzwi do innego świata to i tak nie będzie miało znaczenia wielkiego :P jakby co to mogę rozpisać szczegóły.

Postać: Moje alter ego, którą używałem w kilku sesjach / kampaniach oczywiście zmienioną na potrzeby tej sesji. Syn Ogmy Pana Wiedzy. Ponieważ los potomstwa patrona bardów nie był zbyt radosny żeby ukryć kolejne dziecko przed wrogami opętał śmiertelnika żeby w ten sposób ukryć boski potencjał syna. Niestety, moc okazała się za duża dla śmiertelnego naczynia w wyniku, czego potomek urodził się z niedowładem nóg nieuleczalnym przez magię. Wychował się w Candelkeep kilka lat podróżował, mieszkał jakieś czas w dziwnych miejscach np. Podmroku, jednej ze sfer piekielnych w poszukiwaniu zakazanej wiedzy.

Ważniejsze dokonania: Pomógł uratować swoją wersje Torilu przed kolejną magiczną katastrofą w wykonaniu Mystry zwracając jej fragment jej mocy jeszcze z czasów Netherilu, przy okazji tworząc własną organizacje bibliotekarzy Powszechnej Bibioteki Torilu i sieć książnic prowadzonych przez Bractwo Księgożerców skupionych na potrzebach czytelników oraz zbieraniu informacji. Wszedł w układ z Anubisem nauczył się od niego jak wykraść ze zwłok bóstw ich sekrety i resztki mocy po wykonaniu rytuału na pozostałościach po Leirze bogini iluzji oraz oszustw odnajdując jej ukrytą bibliotekę tomów na temat iluzji oraz odwrócił jej klątwę rzuconą na osnowę świata, która zapowiadała, że kiedyś cała prawda zmieni się w oszustwa niszcząc tym samym Oghmę. Przekręcił odrobinę jej słowa żeby oznaczała: Kiedyś cała prawda wyjdzie na jaw, co oczywiście nie przypadło do gustu bóstwom zajmującym się mrocznymi sprawkami i sekretami...

Wszyscy inni bogowie też nie byli zadwoleni. Sam Lord Ao odebrał mu skradzioną iskrę boskości oraz potencjał stania się bóstwem wynikającym z dziedzictwa krwi. W ramach zadośćuczynienia za jego zbrodnie śmiertelnika wkraczającego w domenę Mocy wykorzystał je do wskrzeszenia Pani Kłamstw którą ogłoszono córką Czarnego Słońca nawet Oghma niegdyś dumny z jego potencjału oraz rewolucyjnych zmian wprowadzonych w bibiotekarstwie musiał się od niego odciąć po tej zbrodni.

Motywacja do otwarcia drzwi: W jego własnej organizacji roi się od szpiegów część po prostu wykrada informacje i trzeba nimi manipulować,inni chcą go zabić więc musi też uważać na morderców i zemstę ze strony wyznawców Maski czy Cyrica. Jest już tym wszystkim odrobinę zmęczony sam nie wie czy chce dalej podążać tą drogą... Te drzwi wydają się świeżym startem po za tym, zawsze był ciekawski aż do przesady nie mógł się, więc oprzeć takiemu wezwaniu.

Mechanikczna rozkminka Zastanawiam się nad Oracle kuternogą który z wygody przez większość czasu porusza się na lewitującym fotelu.

Ewentualnie mam rozpiskę z D&D 3.5 Czarodziej 7/ mistrz wiedzy z 3.5 skoro pozwalasz na używanie materiałów z 3.5 to może rozwinąłbym Mistrza Wiedzy o kolejne 3 poziomy ? Na razie mam takie coś czy wystarczyłoby rozwinąć do 13 i przepisać do Myth Wavers ?


Brilchan: mężczyzna człowiek Czar7/Miw 3, SW 10, średni humanoid, KW 10k4+20, pw 43, Init +0, Szyb 6 m, KP 18 dotyk 14 nieprzygotowany 18; atak +3 wręcz lub +4 dystansowy; SA sekret (stosowna wiedza, sekretne zdrowie), tajniki (+8); Char N, MRO Wytrw +5 Ref +5 Wola +11; S 8 Zr 10 Kon 14 Int 20 Rzt 16 Cha 8.
Umiejętności i atuty: Wiedza (tajemna) +18, Wiedza (plany) +18, Czarostwo +18, Koncentracja +15, Wiedza (szlachta i władcy) +18, Zbieranie informacji +12, Odcyfrowywanie zapisów +18; Podniesienie czaru, Zogniskowanie umiejętności (Wiedza [plany]), Stworzenie cudownej rzeczy, Błyskawiczny refleks; Zapisanie zwoju, Stworzenie różdżki; Stworzenie magicznej broni i pancerza
Czary czarodzieja na dzień: 4/6/5/4/4/3, ST 15 + poziom czaru, poziom rzucającego 5. 0 – wykrycie magii, wykrycie trucizny, dłoń maga, tajemny znak; 1 – identyfikacja, magiczny pocisk x2, rozumienie języków, zauroczenie osoby; 2 – dostrzeganie niewidzialnego, wykrycie myśli, zlokalizowanie przedmiotu, ohydny śmiech Tashy, kołatka; 3 – jasnosłyszenie/jasnowidzenie, ognista strzała, lot, sugestia; 4 – kamienna skóra, wymiarowe drzwi, tajemne oko, usprawniacz pamięciowy Rary’ego; 5 – telekineza, teleportacja, kontakt z innym planem.
Ekwipunek: pierścień ochrony +2, pierścień naturalnego pancerza +2, karwasze pancerza +4 (większość przedmiotów wykonana samemu).
Region: Wybrzeże Mieczy
Języki: wspólny, illuskański, chondathski, smoczy, krasnoludzki, orkowy, giganci, elfi, podwspólny



Mam też rozpiskę tej samej postaci na 13 poziom D&D 3.5 na myth wavers gotową ale to w dość egzotycznej kombinacji klas Czar7/Miw 3/Ur-kap 2/Mystic Theurge 1 więc nie wiem czy ci by coś takiego pasowało bo tobie jednak chodziło chyba o rozpiskę na D20 ? Ale mogę dorzucić https://www.myth-weavers.com/sheet.html#id=118127

Jaką długość i szczegółowość historii oczekujesz ? Starczy takie w podpunktach greatest hits ? Mógłbym dodać jakieś szczegóły np zasady działania tych organizacji w tym Wielkiej Bibioteki Torilu ale wydaje mi się że nie przydadzą się na sesji skoro postać opuszcza tamto życie przez drzwi czyż nie ?
 

Ostatnio edytowane przez Brilchan : 06-05-2020 o 09:31.
Brilchan jest offline  
Stary 06-05-2020, 10:24   #12
DeDeczki i PFy
 
Sindarin's Avatar
 
Reputacja: 1 Sindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputację
Loremaster jest w PFie jako prestiżówka, niewiele się różni od tego w 3.5

Ja ostatecznie tworzę metaforge'a, czyli woja bez broni i pancerza
 
Sindarin jest offline  
Stary 06-05-2020, 11:02   #13
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
W sumie nic dziwnego skoro była w SRD do 3.5 chyba nie będę wydziwiał z wieloklasowością Ur Priestem i próbowaniem zyskania dostępu do wszystkich rodzajów magii bo to wydziwianie. Pewnie po prostu zrobię wizard 7 Loremaster 6

Te wszystkie featy na tworzenie magicznych przedmiotów chcę wziąć nie dlatego żeby mieć tańszy ekwipunek startowy tylko dlatego że to wyuczony zawód postaci. Dobra metoda na zarobkowanie gdzie by nie trafił może po prostu kupić komponenty popracować trochę, zaklęć nieco magii i sprzedać z zyskiem

A o szczegółowość historii pytam się bo mam sporo z tych rzeczy rozpisane, Wczesny etap życia, podróże, najważniejsze przygody, okoliczności przeprowadzenia rytuału wykradania resztek wspomnień i energii z truchła Mocy oraz kto go tego nauczył i czemu.. Opis jego organizacji i jej statut. Nie chcę jednak zarzucać MG masą niepotrzebnych informacji
 
Brilchan jest offline  
Stary 06-05-2020, 18:03   #14
Kowal-Rebeliant
 
shewa92's Avatar
 
Reputacja: 1 shewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputację
Jak z retrainami atutów przy budowaniu postaci?
Mam sytuację, gdzie chciałbym na 5 lvl retrainować atut z 4.
 
shewa92 jest offline  
Stary 06-05-2020, 19:42   #15
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
13 level mechaniki to jak czarna magia, więc zrobię... Wizarda.
Skoro to czarna magia, to lepiej rób coś prostszego jak wojownik. W innym przypadku możesz ugrzęznąć w mechanice.

Cytat:
Jak z retrainami atutów przy budowaniu postaci?
Nie ma możliwości retrainowania atutów.

Cytat:
Pewnie po prostu zrobię wizard 7 Loremaster 6
Lepiej zrób, bo ten Ur-kapłan kombinowany... jakoś mi nie podchodzi ta kombinacja.

Cytat:
Jaką długość i szczegółowość historii oczekujesz ? Starczy takie w podpunktach greatest hits ?
Bez przesady jeśli chodzi o długość. Historia ma wyjaśniać dlaczego wasze postacie mają ten 13 poziom (bo sam z siebie się nie wziął ) i dlaczego przekroczą drzwi.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 06-05-2020, 19:58   #16
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Yep też sądzę że przekombinowane i nie bardzo mi się klej mechanicznie pytanie:

1. Czy mogę wziąć lame / kuternoga klątwę Oracle jako wadę bez tych wszystkich czarów ? Czy lepiej żeby ta niepełnosprawność pozostała jako fabularny smaczek a wadę wziąć co innego ? Bo i tak zamierzam kupić postaci latający fotel z którego będzie korzystać a nie chciałbym żeby to wyglądało na próbę obchodzenia wady. Jeżeli kuternoga by nie pasował to wezmę Dumę

Spróbuje jutro usiąść do KP z części mechanicznej teraz jak już wiem z jakich klocków złożyć to będzie łatwiej szczególnie że większość tego wzi/lormaster mam rozpisane
 
Brilchan jest offline  
Stary 06-05-2020, 20:47   #17
Kowal-Rebeliant
 
shewa92's Avatar
 
Reputacja: 1 shewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputację
Czy w czasie sesji będzie możliwość retrainu?
To chyba normalna mechanika Pathfindera i brak możliwości zretrainowania jednego atutu przy budowaniu postaci jest dość nietypowy i mocno niefortunny

Podesłałem też inne pytania na PW, ale chyba już nieaktualne. Zagram prostu człowiekiem

Jeszcze z innej beczki.
Chciałbym kupić sobie takiego stworka i nosić go w plecaku jakoś unieruchomionego czy coś

Można?

Jak się zapatrujesz na złe postacie?

Mnich musi być praworządny?

Chyba wyczerpałem swoje pytania
 
shewa92 jest offline  
Stary 07-05-2020, 11:12   #18
tajniacki blep
 
sunellica's Avatar
 
Reputacja: 1 sunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputację
Łotrzykowski kruczek o mrocznym sercu i morderczych zapędach do wszystkiego co żyje, zgłasza, że jest wstępnie zainteresowany przygodą.
 
__________________
"Sacre bleu, what is this?
How on earth, could I miss
Such a sweet, little succulent crab"
sunellica jest offline  
Stary 07-05-2020, 12:08   #19
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
1. Czy mogę wziąć lame / kuternoga klątwę Oracle jako wadę bez tych wszystkich czarów ?
A nie ma przypadkiem jakiegoś drawbacku tego rodzaju? Jeśli nie to well... cóż, rzadko kiedy gracze przedkładają fabułę nad mechanikę więc mogę się zgodzić, acz pamiętaj że strefy martwej magii istnieją tu i tam

Cytat:
Czy w czasie sesji będzie możliwość retrainu?
To chyba normalna mechanika Pathfindera
Na pewno? Czy raczej opcjonalna? Nie wiem... pierwszy raz się z tym spotykam, choć muszę przyznać że nie czytałem wszystkich źródeł od deski do deski.

Cytat:
Chciałbym kupić sobie takiego stworka i nosić go w plecaku jakoś unieruchomionego czy coś

Można?
To duże ZALEŻY do wytłumaczenia fabularnie, jeśli fabularnie zdołasz wiarygodnie wyjaśnić coś takiego to tak... jeśli nie cóż... to nie.

Cytat:
Jak się zapatrujesz na złe postacie?
Ponieważ chcę drużynę która się dogada, a nie bandę indywiduów która nie zdoła zarżnąć się przy pierwszym spotkaniu... wszystko zależy od tego jak zła będzie postać i jak radzić będzie sobie w sytuacjach socjalnych.
Złe postacie są dopuszczalne, ale zdecydowanie nie są preferowane przez MG.

Cytat:
Mnich musi być praworządny?
Zawsze musi...
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 07-05-2020, 13:05   #20
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Cytat:
A nie ma przypadkiem jakiegoś drawbacku tego rodzaju? Jeśli nie to well... cóż, rzadko kiedy gracze przedkładają fabułę nad mechanikę więc mogę się zgodzić, acz pamiętaj że strefy martwej magii istnieją tu i tam
Znalazłem brak jednej nogi ale to już poważna wada 3rd party a nie do końca o to mi chodziło https://www.d20pfsrd.com/traits/3rd-...backs/one-leg/

Zresztą 3 punkty to chyba za dużo i znowu zalatuje mi naginaniem mechaniki zresztą efekt taki sam jak opis klątwy Oracle którą chcę wziąć:

Cytat:
Lame

Source PZO1115

Effect

One of your legs is permanently wounded, reducing your base land speed by 10 feet if your base speed is 30 feet or more. If your base speed is less than 30 feet, your speed is reduced by 5 feet. Your speed is never reduced due to encumbrance.
Źródło https://www.d20pfsrd.com/classes/bas.../oracle-curses

Oczywiście nie chce tych bonusów z poziomu po prostu możliwość wzięcia dodatkowego jednego traitsa bardziej mi to pasuje do konceptu niż brak jednej nogi.

Wiem że są strefy Martwej Magii albo coś może zrzuccić postać z fotela :P dlatego właśnie chcę wziąć kuternogę a nie odtwarzać mechanicznie porażenia mózgowego czy upierać się na niedowład obu kończyn bo w razie kłopotów z fotelem postać będzie mieć kostur i jakoś się doczłapie / doczołga

Zamierzam odgrywać wadę a nie ją omijać. Nawet myślałem czy nie zrobić z tej postaci Oracle ale podoba mi się za bardzo posiadanie kota chowańca który by postać strofował niby jest feat który pozwala posiadać postaci chowańca jeżeli nie jest wizardem ale jest to tak osłabiona wersja że nie warto :P

Tylko teraz się zastanawiam ile takie latający fotel by kosztował ? Pewnie poszukam lewitującego dysku i doliczę 200 goldów za luksusowy fotel z oparciem na którym będzie jeździł kot.
 
Brilchan jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172