Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-05-2020, 20:11   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Shipscape [Pathfinder; możliwe 18+]

Strach. Egzystencjalny lęk. Było to… nowe doświadczenie. Intrygujące.
Niemniej to właśnie odczuwał. Gdyby był śmiertelnikiem z pewnością by panikował. Niemniej nie był nim. Niemniej owo dziwne doznanie którego nie spodziewał się nigdy zaznać. A może po prostu zapomniał, że kiedykolwiek czuł strach?
Możliwe. Ostatnio miał problemy z pamięcią. Wiedział jednak że akurat sklerozą nie musi w tej chwili przejmować. Po pierwsze dlatego, że nie wiedział czym jest ta skleroza i czemu ma się nią przejmować. A po drugie… jego zmartwienia były bardziej powiązane z jego egzystencją. I jej nieuchronnym końcem. O ile oczywiście nie podejmie ryzyka i nie poświęci części swoich sił życiowych na wezwanie pomocy. Oby się udało… bo drugiej szansy mieć nie będzie.


Był szanowanym członkiem społeczności. Był bohaterem. Uratował wiele razy królestwo przed zgubą. Czy z ręki starego nekromanty, czy to z łap czerwonego smoka czy też od sztyletów zabójców nasłanych przez ambintego arystokratę. Jego miecz przelał wiele krwi, ale zawsze w słusznych sprawach. Przeszukał wiele podziemi odnajdując zapomniane artefakty i przynosząc wieczny spokój ich mieszkańców.
Był herosem o którym śpiewano w pieśniach.
Dorobił się własnego zamku, tytułu szlacheckiego i ziem… i wrogów który drżeli na jego imię.
Ale coś po drodze utracił. Wyzwanie.
Ostatnio walki stawały się łatwe. Ostatnio nie czuł już zagrożenia. Ostatnio bardziej litościwie kończył życia innych niż walczył o swoje. Ba, często nie musiał nawet walczyć. Na sam dźwięk jego imienia wrogowie pierzchali. Z początku go to irytowało. Potem… nawet było lepiej, że uciekali. Szkoda było jego czasu na takie zabijanie.
Czuł frustrację… choć miał wszystko co chciał. Bogactwo, sławę, splendor i potęgę to…
Nie czuł się jeszcze dość stary i zmęczony, by odwiesić miecz i cieszyć się swoim uczciwie zapracowanym statusem herosa. Nie czas było na zamieszkanie w zamku na stałe i grzanie się przy ogniu wsłuchując się w ballady o swoich dawnych czynach. Nie chciał jeszcze skupić się na wspominaniu przeszłych. Chciał tworzyć kolejne.


Drzwi pojawiły się znienacka. Po prostu pojawiły się w ścianie zamkowej. Magiczne i przeznaczone tylko dla niego. Nie wiedział co jest za nimi, ale z pewnością był także zew przygody. Same drzwi zdawały się bowiem wabić jego umysł prośbą o pomoc i obietnicą nagrody. On sam skarbów nie potrzebował… natomiast szukał okazji do sprawdzenia się.
Nic więc dziwnego, że przekroczył drzwi.
Nie on jeden, aczkolwiek każdy z własnego powodu.

Tyle fabularki… a teraz konkrety.
Co się za tym wstępem kryje?


Statek.
Magiczny okręt gdzieś w Wielkim Kręgu Planów. Okręt którego zbadanie będzie częścią przygody, a reszta… reszta będzie zależeć od graczy. Od tego ile wątków odkryją, za którymi tropami pójdą. Od ambicji ich postaci. Od ich planów.
Wielkie Koło Planów to olbrzymia mozaika światów.

No i bohaterowie którzy będą go badać. Będą herosami lub awanturnikami. Będą jednakże sławni. To o nich bardowie układają pierśni, to nad ich wyczynami debatują ludzie w tawernach.

Świat: Zaczynamy na D&Dkowym Kole Planów, bo po pierwsze jest ciekawe a po drugie mam materiały (od groma materiałów) na ten temat, ale potem będzie już skakanie od świata do świata przez różne uniwersa. Niekoniecznie na samym Kole


Fabularne wymagania:
Po pierwsze należy określić świat z którego pochodzą. Jeśli autorski, to trzeba go opisać. Ogólne reguły rządzące światem, poziom zaawansowania technologicznego i magicznego, rasy… takie ogólne światotworzenie.
Jeśli świat nie będzie autorski, to wybór jest spomiędzy światów tworzonych pod pathfindera, d&d, ba nawet innych światów istniejących w grach lub w literaturze, ale wtedy należy brać pod uwagę ich specyfikę przy wyborze klasy jak i doborze ekwipunku.
Wolałbym postacie ze światów sięgających zaawansowaniem technologicznym do renesansu/baroku… i raczej niechętnie będę patrzył na postacie SCI FI.
Po drugie… Same postacie są kimś ważnym w swoich światach. Może nie głównymi graczami, ale już nie pionkami. Znani bohaterowie, może władcy pomniejszych marchii, mistrzowie wiedzy oblegani przez uczniów, słynni złodzieje lub złoczyńcy.
To powinien… zawierać opis postaci.
Wreszcie motywacja do opuszczenia swojego rodzimego świata. Na 13 postacie mogą bez problemu znaleźć sposób powrotu do domu. A wrota nie są przymusem, więc wasze postacie muszą mieć powód by zostawić za sobą dom i wyruszyć w nieznane. I ten powód należy wyłuszczyć.
Należy więc opisać:
Świat. (w przypadku już istniejącego w literaturze/grach wystarczy nazwa)
Postać.
Motywacja.


Mechanicznie:

https://www.d20pfsrd.com/ aczkolwiek jeśli jest się początkującym w tym systemie to polecam raczej korzystanie z Pathfinder Roleplaying Game Reference Document z uwagi na to że jest to bardziej bazowa wersja i przez to nie utonie się w multum dostępnych opcji. Ponadto z uwagi na to że pathfinder jest oparty mocno na d20 to można też korzystać z materiałów tworzonych dla d&d 3.5 (atutów, czarów, przedmiotów, klas prestiżowych) jeśli nie będzie ich odpowiedników w pathfinderze.

Karta KOMPLETNIE wypełniona w MythWeavers lub Google. doc
Rasa Dowolna acz… bierzemy pod uwagę Race Points, za maksimum przyjmuję 11 Race Points więc jeśli rasa postaci będzie miała 13 to poziom postaci zmniejszy się o 2 do 11-stego. I nie ma bonusów za rasę z mniejszym Race Points niż 11… to w końcu takie orientacyjne porównywanie mocy rasy niż matematyka. Race Points są w ostatniej kolumnie tabelki na samy dole strony.
Jeśli wybierze rasę/gatunek nie wymieniony na tej stronie, to cóż ... zawsze można się dogadać.

Poziom 13. Awanse będą miały miejsce, czas na tworzenie przedmiotów magicznych się również znajdzie.

Darmowo jest: 1 Trait dowolny i 1 Trait z Rasy lub Regionu lub Rodowy. Opcjonalnie można wziąć 1 Drawback i zyskać kolejny dowolny Trait.

Charakter dowolny, byle potrafił współpracować w grupie. Maniakalnym CE zabójcom dziękujemy XD, ale nie przyjmujemy.

Punkty wytrzymałości (pw), podam wam przy rozpoczęciu gry.

Atrybuty: 25 punkty do wydania w/g kalkulatorka + 3 punkty "poza nim" za 4, 8 i 12 poziom.

Pathfinder RPG Ability Score Calculator


Skoro 13 level to na starcie 140 000 gp na ekwipunek.

Z innych spraw. Google.doc będzie i pewnie będzie używany często. Terminy odpisu to 7 dni dla graczy i 2 dni dla mnie. Gra nie będzie storylinią na szynach, więc postacie winny mieć własne cele i inicjatywę. Będą główne wątki, ale cóż… nie będę was ciągnął do ich wykonania za nosy. Czas na tworzenie postaci jest dooo… 25 V, a ilość miejsc z 6-7 maks, optymalnie 5-6.
To chyba wszystko. Teraz czekam na pytania i… karty.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172