lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [SF] Lost Station (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/18897-sf-lost-station.html)

Azrael1022 08-06-2020 16:28

Mam kilka pomysłów na postać:
-ochroniarz wyznaczony do dbania o bezpieczeństwo naukowców podczas prowadzenia badań w niebezpiecznych warunkach
-pilot myśliwca lub po prostu mniejszych jednostek
-żołnierz
Podumam i coś podeślę.

Pipboy79 08-06-2020 23:11

@Wszyscy


- Oki po paru rozmowach z Wami na temat wstępnych projektów postaci mam parę uwag i ogłoszeń.


1 - Ponieważ jest spore zainteresowanie różnymi wszczepami i pytanie jak to się ma do mechy. No to tutaj daję bardziej szczegółowy doc z mechą gry: https://docs.google.com/document/d/1...IJXGCWO0/edit#

- Modyfikacje cyber i genetyczne są opisane na ok str. 16-ej.

- Całość to pozostałość i przeróbka po poprzedniej sesji (Parchy) stąd duża koncentracja na walce a nie bardzo chciało mi się modyfkować całość :) Do tworzenia postaci to chyba najważniejsze są pkt. II - Tworzenie postaci i III - Mecha KP. Reszta to jak kto woli.



2 - Co do nowych umiejętności profesyjnych. Nie zabraniam, jak czujecie potrzebę możecie wymyslać własne. Ale dobrze by było by to nie były multi-umiejętności które są sumą kilku innych umsów. Dotyczy to zwłaszcza Nauk i Operatorów. Każda z takich umiejętności profesyjnych to praca i wiedza na cały etat.

- Co do 3-ciej umki profesyjnej możecie traktować jakby każdy załogant miał Astronautę na powiedzmy 5. Czyli wiedzę jak bytować i korzystać z instalacji stacji kosmicznych, staktów, skafandrów, radzić sobie w stanie nieważkości itd. Takie standardowe kosmiczne BHP.


3 - Relacje. Nie zabraniam a nawet zalecam tworzenie relacji między postaciami. Zwłaszcza, że fabularnie i domyślnie wszyscy BG są członkami tej samej załogi i raczej nie pierwszy raz lecą razem. Więc ma to jak najbardziej ręce i nogi (a nie "zbieranina RPG" jak to jest zazwyczaj :) ). Niemniej na razie jest etap rekruty i nie wiadomo jak będzie wyglądała lista załogi na końcu rekruty. Więc dobrze by każda z postaci była grywalna i samodzielna bez żadnej innej. Ewentualnie można to dograć po rekrucie.


4 - Ekwipunek. Ekwipunek to taka śliska/elastyczna sprawa. W każdym razie każda z postaci ma do dyspozycji własną kabinę. Odpowiednik standardem do pokoju hotelowego. Każdy ma bazowo podobną przestrzeń ale może ją sobie dowolnie poświatotworzyć. Tam trzyma swoje rzeczy osobiste i to co uzbierał odkąd postać zamustrowała się na statek. Do tego ma pewnie jakieś stanowisko pracy. Czyli naukowiec jakąś pracownię, mechanik warsztat, marine strzelnicę, medyk ambulatorium itd. To też możecie chociaż wstępnie pomyśleć.

GreK 10-06-2020 09:12

Miszczu, czy można korzystać z Wad - Zalet i Słabości?

Pipboy79 10-06-2020 11:29

Cytat:

Miszczu, czy można korzystać z Wad - Zalet i Słabości?
- Tak.

Zell 10-06-2020 13:18

Po przemyśleniu za i przeciw, uznalam, że będę robić kapitana. ^ ^

Corpse 10-06-2020 13:28

Okej, bo próbuje przebrnąć przez cały ten tekst i trochę jestem skonfundowany już xD

Jako załoga statku mamy też brać pod uwagę ekwipunek, bronie, pancerze itp? Zakładam że zaraz po wybudzeniu postaci nie będą posiadać przy sobie tego całego sprzętu (jak już to w kajutach?). Druga rzecz że jako załoga stroje (i co za tym idzie pancerze?) mamy jakoś względnie zunifikowane chyba... Czy nie?

Pipboy79 10-06-2020 13:56

Cytat:

Po przemyśleniu za i przeciw, uznalam, że będę robić kapitana. ^ ^
- Kogoś od podejmowania decyzji i ogarniania sfory? :) Szpoko :)



Cytat:

Jako załoga statku mamy też brać pod uwagę ekwipunek, bronie, pancerze itp? Zakładam że zaraz po wybudzeniu postaci nie będą posiadać przy sobie tego całego sprzętu (jak już to w kajutach?). Druga rzecz że jako załoga stroje (i co za tym idzie pancerze?) mamy jakoś względnie zunifikowane chyba... Czy nie?
- Z kriosnu każdy budzi się w takim samym kriokombinezonie, z resztkami żelu chłodzącego i całą masą kabli, rurek i resztą aparatury hibernatora. Więc ten etap jest dla każdego taki sam. Jak już ktoś trzyma się na tyle by stać na własnych nogach no to zwykle zaczyna od prysznicu by zmyć z siebie ten cały żel i resztę syfu.

- Resztę prywatnych rzeczy każdy ma w swojej kabinie. A co tam ma to już indywidualna sprawa.

- Rzeczy jak skafandry, broń inna niż krótka, pancerze to raczej już po zbrojowniach, magazynach itd. Skafandry mogą być przy śluzach. Frachtowiec nie jest jednostką wojskową więc nie obowiązuje jakiś służbowy unoform więc każdy może sobie chodzić w czym się dobrze czuje.

Corpse 10-06-2020 14:19

Okej, ale mamy uwzględniać te wszystkie rzeczy w KP czy będzie jakaś pula np. broni, jak dotrzemy do zbrojowni i każdy bierze co uważa? Czy jeśli nie uwzględnie broni w KP to ją tam znajde czy nie?

Zell 10-06-2020 14:29

Cytat:

Kogoś od podejmowania decyzji i ogarniania sfory? :)
Jak pani w przedszkolu. :D

Cytat:

każdy może sobie chodzić w czym się dobrze czuje
I będzie statek dresiarzy.

Pipboy79 10-06-2020 14:38

Cytat:

Okej, ale mamy uwzględniać te wszystkie rzeczy w KP czy będzie jakaś pula np. broni, jak dotrzemy do zbrojowni i każdy bierze co uważa? Czy jeśli nie uwzględnie broni w KP to ją tam znajde czy nie?
- Zbrojownia czy inne magazyny mają swoje zasoby. Co tam w nich jest to na tym etapie nie jest istotne. Przynajmniej z punktu widzenia produkowania KP. To sprzet wspólny/służbowy/korporacji.

- Jak już ktoś musi koniecznie mieć gnata no to w swojej kajucie może mieć jakąś klamkę czy coś podobnego. Jak ktoś weźmie jakąś wojskową profesję np. br.ciężką, br.snajperską itd. albo właduje ponadprzeciętną ilość w skille walki (czyli 7+) to może mieć coś większego w kajucie niż zwykły gnat. Tak pi x oko to skille, zwłaszcza profesyjne tak jakby dawały dostęp do puli sprzętu. Ale mniej więcej bo nie na wszystkie da się przełożyć na wymierne fanty. I to taka sugestia a nie jakaś twarda reguła.

- A generalnie to się łatwiej mi się dyskutuje na konretach czyli jak widzę jakąś KP :) Bo tak to trochę wszystko palcem po wodzie pisane :)



@Zell

- Poczekamy, zobaczymy co kto wyśle :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172