Z podręcznika o atrybutach (str. 14): 7 - słabiak 8-9 - poniżej przeciętnej 10 - przeciętny 11-12 - ponad przeciętny 13-14 wyjątkowy i widoczny dla postronnych 15+ - niesamowity Procentowy sukces rzutów 3k6 w zależności od wysokości umiejętności (str. 171; zaokrąglam do pełnych procentów): 3 - 1% 4 - 2% 5 - 5% 6 - 9% 7 - 16% 8 - 26% 9 - 38% 10 - 50% 11 - 63% 12 - 74% 13 - 84% 14 - 91% 15 - 95% 16+ -98% Cytat:
Cytat:
|
Nie mam jak podesłać odpowiedz na PW ale MG przesłał mi gotową KP i wszystko w niej pasuje . Kaworu bierz pisz w Gdocka <3 |
Mam pewien problem z zrozumieniem tabelki na 171 stronie: - Co to jest ten Difficult of skill? - Jaki jest sens kupowania skilla z o wartości = Cecha - X? |
Cytat:
Sens jest taki, że na przykład: Chemistry jest IQ/Hard, więc wykupienie go na poziom IQ-2 kosztuje 1 punkt. Jakby spróbować użyć Chemistry nie posiadając tej umiejętności to jest taka możliwość, ale wówczas wynosi ona to co jest w pisane w Default - wśród nich jest IQ-6. Innymi słowy za 1 punkt podnosisz sobie Chemistry o 4 punkty (z IQ-6 na IQ-2), choć nadal jest to poniżej poziomu atrybutu. Możecie też skorzystać z tego: https://github.com/richardwilkes/gcs.../tag/gcs-4.3.0 (tej wersji, bo na moim starym komputerze ta wersja jeszcze działa). |
Już załapałem. Mam jeszcze pytanie o zaletę Talent: Tam jest taki fragment: Cytat:
|
Cytat:
Default: IQ-6 +1(Talent) = IQ-5 Za jeden punkt: IQ-2 +1(Talent) = IQ-1 Za 2 punkty: IQ-1 +1(Talent) = IQ Za 4 punkty: IQ +1(Talent) = IQ+1 itd ps. w poprzedniej wiadomości chodziło mi o Chemistry i tutaj też; Chemistry jest IQ/Hard, a Cartography IQ/Average. |
Teraz jestem na etapie kompletowania ekwipunku i znowu pojawia się parę pytań: Na naszym poziomie technologicznym podają budżet 20 tys. USD. To się przekłada na 60-80 tys. PLN... Na stronie 28 jest tabelka, która podaje zasadę przeliczania ceny dzisiejszych towarów na ceny poziomu technologicznego, do którego mają trafić BG, zatem pojawia się pytanie jaki ustanawiasz przelicznik? I jaka część budżetu można przeznaczyć na mienie ruchome? |
Cytat:
Tabelka też informuje o kwestii TL, ale w tej grze nie będzie to miało aż takiego znaczenia - nie mam problemu, żebyście wybrali sobie ekwipunek za $20000, bo, tak jak na początku zaznaczałem, tylko część z niego wyląduje po drugiej stronie. Ogólnie to co będziecie mieli w zasięgu dłoni. Same postacie nie spodziewają się bycia porwanym do innego świata, więc i brak ekwipunku wchodzi w grę. Także: ekwipunek możecie skrócić do kilku przedmiotów jakie mogliście mieć pod ręką. Jak nie przesadzicie to uznam, że to mieliście, a jak przesadzicie to po prostu przytnę listę. Być może odegramy ostatnie sekundy przed przejściem do innego świata jako wprowadzenie postaci. Niektórzy z was już to zrobili w historii, więc będzie można to powtórzyć. |
I już dopracowałem stronę nie mechaniczną mojej postaci: A co do ekwipunku: W chwili zniknięcia Krystyna wychodziła z domu do uczelni na sesję, a następnie do pracy na rzecz redakcji. To powoduje, że ma przy sobie: - torbę na laptop z laptopem w środku - w jednej kieszeni smartfon, a w drugiej scyzoryk szwajcarski, na ręku smartwach, a na nosie takie okulary z dyskretnym sprzętem do rejestrowania obrazu - a do tego pod ramieniem niesie damską torebkę, w środku kosmetyki, przybory do pisania, indeks, coś do poczytania, ładowarka zintegrowana z powerbackiem (pełny) i portfel z legitymacją studencką, biletami, trochę gotówki itp. A już za chwilę wyślę Anonimowi pełną mechaniczną KP. PS. Na szyi Krystyna ma szal do zasłania ust i nosa, a do torebki lecą jeszcze rękawiczki i inne akcesoria antywirusowe oraz pendrive z oprogramowaniem hakerskim. Proszę Anonima o uwzględnienie tych zmian w zgłoszeniu KP. |
Ooooh, odgrywasz komputerową babkę? :D Bo ja komputerowego gościa... xD |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:28. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0