lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Escape 2020 (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/18924-escape-2020-a.html)

Kostka 13-07-2020 20:07

Survival chętnie a więc końcowe

Pipboy79 14-07-2020 13:34

- Dzięki za głosy i pogrubienie :)


Sesja:

I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe/zaawansowane/końcowe



VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.


1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.

2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.

3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.


Wynik głosowania:

1 - Początkowe: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Kerm)

2 - Zaawansowane: 1 (1 Azrael1022)

3 - Końcowe: 3 (1 GreK; 2 BG; 3 Kostka)


- Termin głosowania: do północy we wt. 07.14.

Pipboy79 15-07-2020 01:55

Sesja:

I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe

VII - Rodzaj placówki cywilna/militarna/naukowa

VIII - Wielkość placówki: mała/średnia/duża



VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.


1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.

2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.

3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.


Wynik głosowania:

1 - Początkowe: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Kerm)

2 - Zaawansowane: 1 (1 Azrael1022)

3 - Końcowe: 3 (1 GreK; 2 BG; 3 Kostka)


- Termin głosowania: do północy we wt. 07.14.


- No to mamy remis między opcją 1 - Początkowy etap a opcją 3 - Końcowy etap. W związku z tym decyduje rzut kostką. Parzyste > Początkowy etap; Nie parzyste > Końcowy.

- Rzut: Kostnica > 6 czyli parzyste czyli etap Początkowy.



- No i zbliżamy się do ostatniej tury głosowania w tej rekrucie :) Dlatego tym razem będą dwie opcje do wyboru. Prosiłbym dawać odpowiedzi na obie. Głos na jedną tylko opcję będzie uznany za nieważny. Tym razem chodzi o detale planszy startowej czyli jako ona miała niegdyś charakter i wielkość. Dlatego chociaż rozbita na dwie opcje to w gruncie rzeczy jest to jedność. Ot ma to wpływ na klimat i charakter miejsca i może jakieś zahaczki fabularne w późniejszym etapie gry.


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.




Termin do głosowania: do północy cz 07.16.

rudaad 15-07-2020 05:01

Głosuję na opcję małej militarnej jednostki - niech, nie będzie łatwo to wszystko sklecić!

Azrael1022 15-07-2020 06:54

Niech będzie to duża placówka. Lubie klimat bezkresnych korytarzy i setek dziwnych pomieszczeń. A co do rodzaju, to naukowa.

GreK 15-07-2020 06:55

Jestem za rozmachem. Więcej trupów, lepsza zabawa. Duża.
No i idźmy w rzeź niewiniątek: cywilna

Kerm 15-07-2020 07:40

Średnia militarna

Arthur Fleck 15-07-2020 14:05

Średnia, naukowa

Pipboy79 15-07-2020 14:47

- Oki, dzięki za głosy :)


- No i zbliżamy się do ostatniej tury głosowania w tej rekrucie Dlatego tym razem będą dwie opcje do wyboru. Prosiłbym dawać odpowiedzi na obie. Głos na jedną tylko opcję będzie uznany za nieważny. Tym razem chodzi o detale planszy startowej czyli jako ona miała niegdyś charakter i wielkość. Dlatego chociaż rozbita na dwie opcje to w gruncie rzeczy jest to jedność. Ot ma to wpływ na klimat i charakter miejsca i może jakieś zahaczki fabularne w późniejszym etapie gry.


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.


Wynik głosowania:

1 - Cywilna: 1 (1 GreK)

2 - Militarna: 2 (1 rudaad; 2 Kerm)

3 - Naukowa: 2 (1 Azrael1022; 2 Arthur Fleck)



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.


Wynik głosowania:

1 - Mała: 1 (1 rudaad)

2 - Średnia: 2 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck)

3 - Duża: 2 (Azrael1022; 2 GreK)


Termin do głosowania: do północy cz 07.16.

Pipboy79 17-07-2020 02:34

- No to czas na finał rekruty :)


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.


Wynik głosowania:

1 - Cywilna: 1 (1 GreK)

2 - Militarna: 2 (1 rudaad; 2 Kerm)

3 - Naukowa: 2 (1 Azrael1022; 2 Arthur Fleck)


- Ponieważ jest remis pomiędzy opcją Militarna i Naukowa to zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Militarna, nieparzyste to Naukowa.

Rzut: Kostnica > 8 czyli Militarna.



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.


Wynik głosowania:

1 - Mała: 1 (1 rudaad)

2 - Średnia: 2 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck)

3 - Duża: 2 (Azrael1022; 2 GreK)


- W tej opcji też jest remis między Średną a Dużą więc też zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Średnia a nieparzyste to Duża.

Rzut: Kostnica > 9 czyli Duża.



Termin do głosowania: do północy cz 07.16.



---



Podsumowanie:


I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe

VII - Rodzaj placówki: militarna

VIII - Wielkość placówki: duża



---


- Dziękuję wszystkim za głosy i kibicowanie temu projektowi :) Nimniejszym etap tej "rekruty" dobiega końca. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do komentów sesyjnych na głosowanie i dyskusję. A dokładniej tutaj: http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post885908


---


- "Rekrutacja" do zamknięcia, prosiłbym opiekuna o przeniesienie tematu do archiwum :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172