Klątwa Strahda (18+) [Barovia, Pathfinder]
Witam serdecznie! Powyższy wstęp zajawia przygodę (czy też mini-kampanię) Klątwa Strahda, napisaną do 5 edycji D&D, którą jednak chciałbym rozegrać na mechanice Pathfindera. Po pierwsze dlatego, że Pathfinder oferuje zdecydowanie więcej pasujących do tego typu przygody klas i ras, a po drugie, po prostu jest mi bliższy niż 5 edycja D&D. Scenariusz, jak już się pewnie domyśliliście, utrzymany jest w klimacie gotyckiego horroru, zatem dużą rolę odgrywa tu atmosfera, sceneria, niedopowiedzenia, granie na uczuciach BG a także sami antagoniści - wampiry, wiedźmy, zombiaki, ponure miejscówki itd. Sama przygoda jest zbudowana jako pół-sandbox, a że nigdy czegoś podobnego nie prowadziłem w formie pbf, będę chciał się z tym zmierzyć. Tak więc pomijając pewne miejsca, które będzie trzeba odwiedzić i wydarzenia, które będą musiały się odbyć, będziecie mieć względną swobodę w decydowaniu o tym, co w danym momencie robicie, zatem prowadzenia za rączkę nie będzie. Tu i ówdzie czytałem również, że przygoda jest trudna do prowadzenia ze względu na mnogość wątków, więc tym bardziej chcę to sprawdzić. Jak to wyjdzie - przekonamy się wspólnie. Od razu też chcę zaznaczyć, że nie wszystkie encountery będą uczciwe lub dopasowane do Waszego aktualnego poziomu - będziecie musieli umieć ocenić poziom zagrożenia i podejmować rozsądne decyzje, czy angażować się w walkę, czy może lepiej odpuścić. Jeśli będziecie chcieli odwiedzić hrabiego Strahda w jego zamku na 3 poziomie, to... cóż, przygoda zakończy się bardzo szybko ;) Zaczynacie w Zapomnianych Krainach, na drodze kupieckiej między Dragonspear a Daggerford. Znacie się od tygodnia (lub dłużej, bo dopuszczam łączenie się w fabularne pary, tria itd.) i usłyszawszy o pewnym zleceniu w Daggerford (jeden z bogatych kupców chce wynająć awanturników, którzy odbiją jego porwaną córkę z rąk narzeczonego) postanowiliście wyruszyć tam wspólnie. Oczywiście nigdy tam nie dotrzecie, gdyż Mgły przeniosą Was na Półplan Grozy, do Barovii, gdzie zacznie się główna przygoda. Wasze postaci nigdy w owej Barovii nie były, więc im mniej będziecie czytać na ten temat przed grą, tym lepiej dla późniejszych doznań i odgrywania.
core: wszystkie
core: wszystkie oprócz monka, barbarzyńca też mi średnio pasuje do gotyckiego horroru,
To chyba wszystko. Jeśli są jakieś pytania, zadawajcie je w temacie. W temacie również wpisujcie ew. koncept na postać (rasę i klasę), żeby inni wiedzieli, kim zamierzacie się zgłosić. Pozdrawiam i czekam na KP. KOMPLETNE KP:
|
Zgłaszam się - zapewne tradycyjnie człowiek-zaklinacz :) Ewentualnie hunter, ale to by była bardzo ryzykowna próba ;) |
Postacie muszą być poważne? Multiklasy dopuszczalne? |
Czekałem na ta przygodę więc wstępnie się zgłaszam choć robi mi się pomału gęsto z sesjami, ale myślę, że z jeszcze jedną dam radę. Tym bardziej zapowiadającą się na ja zwykle u Ayoze na bardzo wysokim poziomie. |
Cytat:
|
Po dłuższej analizie oficjalnie zgłaszam moją postać. Tym razem bodajże pierwszy jeżeli dobrze pamiętam spróbuję zagrać kobietą. W końcu od czego jest RPG prawda? Będzie może niezbyt powabna, jednak i całkiem niebrzydka pół-orczyca inkwizytor i dźwięcznym imieniu Miriel. Zaczyna mi się podobać granie taką kombinacją ras. Z racji ze zmianą płci moje zwyczajowe imię nie bardzo by pasowało. Siadam więc do karty i historii postaci. |
Również się zgłaszam! :D Ode mnie będzie śledcza (investigator), kobieca wersja Auguste'a Dupin zmiksowana z Sherlockiem Holmesem ;) Może będzie mogła komunikować się z duchami, ale jeszcze nad tym pomyślę. Cytat:
|
Nie chciałem kombinować w tę stronę, ale w sumie dla pół-orka pasuje. Wiec skoro już mnie namówiłaś to niech będzie Drauga. ;-) Właśnie nie mogłem się zdecydować czy inkwizytor czy śledczy i jak widać dobrze wybrałem. Czyżby się szykował damski team? |
Zgłaszam się. Ode mnie będzie czarownica |
Okultysta, pewnie polelf, ale jeszcze zobaczę. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:03. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0