Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-09-2006, 22:35   #1
 
Nirian Samalai Feireniz's Avatar
 
Reputacja: 1 Nirian Samalai Feireniz ma wyłączoną reputację
[autorski] Psychodrama - Pocałunek Diabła

Pocałunek Diabła - Psychodrama

O co chodzi?
Organizujemy sesję psychodramy, czyli sesję bez mistrza gry. By zagrać trzeba przeczytać poniższy tekst, stworzyć postać i skontaktować się z dowolnym innym graczem (najlepiej ze mną) w celu testu, czy się nadajesz. Poszukujemy graczy, którzy poradzą sobie w psychodramie i będą potrafili wczuć się w kontrowersyjną fabułę tej sesji.

Będzie tutaj mnóstwo seksu, nawiązań do demonów oraz czarnej magii. Perwersje i mrok w pełnej postaci. Jeśli nie chcesz grać w coś tak z założenia ohydnego, nie musisz. Nikt ci nie każe.

* * *

Poszukujemy graczy
kreatywnych, potrafiących samodzielnie pociągnąć wątek fabularny oraz wrzucającego ciekawe wątki do gry. Taki gracz powinien też być rozsądny i przestrzegać zasad gry. Cenimy sobie powagę, zgrabny język i umiejętność omijania wulgaryzmów podczas opisów erotycznych. Z tego powodu też, gracze powinni potrafić porządnie pisać.
Oczywiście gracz musi być też pełnoletni i dojrzały jeśli chodzi o sprawy seksualności.

Zasady
Sesja ta jest toczona na zasadzie psychodramy. Nie ma wiec tutaj mistrza gry, gdyż wszyscy gracze są nim w pewnym sensie. Każdy gracz ma prawo opisywać wszystko, co mu się podoba jeśli przestrzega trzech poniższych zasad:

1. Realizm
2. Nietykalność
3. Żetony

Realizm – zwracajcie uwagę na współczynniki i nie róbcie nic, co było by poza możliwościami kontrolowanych przez was postaci. Nie twórzcie też nierealistycznych scen. Wszystko co się dzieje w przygodzie powinno mieć sens i nie być naciągane. Nie naginajcie wiec rzeczywistości na swoją korzyść, gdyż popsujecie tym innym zabawę.

Nietykalność – możecie opisywać wszystko, nie licząc działań, myśli czy zachować postaci innych graczy. Te postacie są poza waszym zasięgiem i nie wolno napisać nic, co by się z nimi stało. Nawet jeśli wasza postać zaatakuje postać innego gracza, to zaatakowany gracz opisuje to, co się dzieje z jego postacią.

Żetony – są one ostatecznym prawem podczas dramy. Służą one do tego, by negować to, co napiszą inni gracze. Jak to działa dokładnie? Jeśli inny gracz zrobi coś, co nie pasuje całkowicie tobie i psuje twoją wizję sytuacji, można rzucić żeton by podważyć treść jego posta. Rzucony żeton może być zanegowany tylko innym żetonem, gdyż w ten sposób negujemy posta, w którym został rzucony żeton. Proszę pamiętać, że tutaj ciągle liczy się zasada Realizmu i Nietykalności. Tą drugą zasadę można jednak lekko nagiąć, jeżeli chodzi o zmysły postaci innego gracza.

Przykład:
Jeden z graczy opisał, że w pomieszczeniu, w którym jest, nagle dało się słyszeć dźwięk skrzypiec dochodzący z piętra wyżej. Drugi gracz jednak nie chce do tego dopuścić, wydaje więc żeton i wspomina w swoim poście, że sam nic nie usłyszał, a to, co słyszał pierwszy gracz było tylko złudzeniem.

Przykład zły:
Pierwszy gracz ciął rapierem gracza drugiego. Sytuacja była taka, że gracz drugi na pewno by zginął, postanowił więc on wydać żeton i opisać, że tamten nie trafia.
Jest to przykład nieprawidłowy, gdyż gracz złamałby zasadę nietykalności. Gdyby opis pierwszego gracza dotyczył bohatera niezależnego, który próbowałby zabić tego postać drugiego gracza, ten mógłby wydać żeton, by powstrzymać jego działanie.


Postacie

Postacie są określane paroma cechami i szeregiem umiejętności. Nie służą one do jakikolwiek rzutów, które tutaj nie istnieją, służą natomiast do realistycznego określenia tego, co gracz potrafi lub czego nie potrafi.

Kondycja – odpowiada za siłę, wytrzymałość czy kondycję waszej postaci. Dzięki niej wiecie, jak szybko się ona męczy, ile może znieść ran czy zneutralizuje działanie trucizny.
Finezja – zwinność postaci i precyzyjność może się przydać w wielu sytuacjach. Określa ona jak jesteśmy sprawni, jak poradzimy sobie podczas próby trafienia kogoś, czy złapania lecącej do nas piłeczki.
Zmysły – słuch, wzrok, dotyk, smak i powonienie. Pozwala nam szybko zareagować, usłyszeć szepty oraz obserwować daleki widok.
Wdzięk – uroda postaci, jej charyzma oraz prezencja. Pozwala uspokoić zdenerwowanego, uwodzić czy podniecać drugą osobę, szczególnie jeśli pasuje ona do naszej orientacji.
Fantazja – inteligencja postaci. Wpływa na pomysły, na umiejętności liczenia, doświadczenie czy rozsądek postaci. Co najważniejsze, gracz ma tyle żetonów, ile ma fantazji na dzień.

Cechy są w wartościach od jeden do pięć. Jeden oznacza, że ktoś jest słaby w tej cesze. Osoba z finezją na jeden będzie potykała się, jeżeli będzie chciała szybko wejść po schodach. Dwa oznacza całkowitą średnią i przeciętną. Trzy znaczy, że ktoś jest w czymś dobry. Kobieta o wdzięku trzy nie będzie oszałamiała urodą, acz będzie wzbudzała pewne zainteresowanie. Cztery oznacza wybitność. Postać z taką siłą spokojnie podniesie niezwykle duży ciężar, taki który jest nieosiągalny dla większości. Pięć oznacza istny geniusz. Fantazja na tym poziomie umożliwia prowadzenie najtrudniejszych obliczeń, pozwala tworzyć wynalazki i bardzo wyprzedzać epokę swoim poziomem umysłowym.

Każdy gracz na początku gry jednak nie może mieć wyżej jakiejś cechy niż cztery. Być może większy poziom uda się im osiągnąć podczas gry.

Umiejętności rozwiązane są podobnie. Można umieć coś na poziomie zerowym, co oznacza całkowity brak zdolności, na poziomie jeden, co oznacza podstawową wiedzę na dany temat, na poziomie dwa co oznacza już dużą wiedzę oraz poziom trzeci, mistrzowski, umożliwiający bycie specem w jakiejś dziedzinie. Oto lista przykładowych umiejętności, jakie mogą być znane waszym postaciom.

Autorytet – perswazja i zastraszanie.
Bijatyka – zdolność raczej dla chłopstwa.
Blef – zdolność do kłamstw i ściem, uwodzenie.
Broń Palna – rusznica, krócica, muszkiet.
Czujność – zwiększa postrzeganie postaci.
Etykieta – zawsze wiesz, jak się zachować.
Jeździectwo – obeznanie z wierzchowcem.
Oswajanie – znajomość tresury oraz powożenie.
Polowanie – znajomość przyrody, sztuka przetrwania, skradanie się w puszczy.
Rzemiosło – wybrane rzemiosło, np. gotowanie, zdolność raczej dla chłopstwa lub dam.
Złodziejstwo – skradanie się, kradniesz kieszonkowa i otwieranie zamków.
Szermierka – gwarant szlachcica płci męskiej.
Sztuka – wybrana dziedzina sztuki np. gra na skrzypcach.
Wysportowanie – sprawność fizyczna.
Finanse – znajomość pieniędzy, wycena, biznes.
Medycyna - podstawy anatomii i innych nauk nie sympatycznych dla kościoła.
Nauka – astrologia, matematyka, geografia, biologia etc.
Wykształcenie – literatura, historia etc.
Rytuały – obeznanie z magią, szczególnie tą czarną.

Szablon postaci:
Kod:
[img]adres zdjęcia[/img] 

Imię: Nazwisko: Wiek: Wzrost: Waga: Wygląd: Co wiadomo: Plotki: 
- 
- 
- 

Kondycja: Finezja: Zmysły: Wdzięk: Fantazja: Zdolności:
-
-
-
Każdy gracz ma 13 punktów na cechy postaci, oraz 13 punktów do rozdzielenia na umiejętności.

Świat
W dużym stopniu świat będzie kreowany przez graczy podczas sesji, jednak jest parę zasad, których należy się trzymać, a ich złamanie jest złamaniem zasady realizmu. Świat to nasza, XIX wieczna Francja, dzikie okolice Paryża, jeden dzień jazdy konnej. Całkowite bezludzie. Gracze przyjeżdżają do rodzinnego, letniego domu, w którym zbierają się zawsze raz na jakiś czas by odpocząć. Jest jednak parę różnic między tamtymi czasami, a realiami naszej gry. Istnieje tutaj element nadprzyrodzony, czarna magia, duchy czy demony. Ważne jest jednak by pamiętać, że są one rzadkością. Postacie graczy mogą znać zaklęcia, są one jednak typową magią rytualną opierającą się na skomplikowanych formułach i składnikach, które pozwalają najczęściej osiągnąć niezbyt widowiskowy efekt. Są to najczęściej klątwy, uroki oraz błogosławieństwa. Magia powinna wam się kojarzyć z sercami kozłów, tańcami dookoła ognisk, krwawymi orgiami oraz zbieraniem śliny czy spermy swojego celu. Magią można też przywoływać dusze zmarłych oraz pomniejsze demony. Jest to jednak szalenie niebezpieczne.

Cała scenografia przygody osnuta jest w nastroju horroru i perwersji, dobrze więc by było, gdyby od tego nastroju się nie odchodziło. To ma być horror, więc wymagana jest ponura atmosfera i ponura pogoda.

Jest też pewne ograniczenie co do postaci. Nie ma tutaj niewiniątek! Każda postać musi być grzeszna i perwersyjna. Możemy ogólnie przyjąć, że każdy jest członkiem tej samej rodziny, acz można być dalekimi krewnymi. Jest to jednak rodzina przeklęta, często zajmująca się czarną magią i nie znającą słowa tabu. Postacie mogą być dowolnego wieku, wszyscy muszą jednak być stanu wyższego. Pamiętajcie, że to epoka Młodej Francji, szczególnie rozkwitu Dekadentyzmu. Nie chodzi o to, by wasze postacie były złe, jednak o to, by nie obcy był im grzech i namiętności. Możecie dawać im przeróżne fetysze, dewiacje oraz najbardziej chore fantazje czy zboczenia.

Jeszcze jedna, ważna sprawa: każdy z bohaterów powinien mieć jakiś cel, czy nawet cele, które motywują go do działania. W przygodzie nie ma mistrza gry, tak więc cele te mają na zadanie poruszać fabułą i nadawać jakiś cel postaci. Jest to bardzo ważne.

Regulamin
1. Treść każdego posta ma być przemyślana oraz musi być zgodna z trzema zasadami (Realizm, Nietykalność, Żetony).
2. Wyrażamy się w III osobie, w czasie przeszłym. Tekst taki jak myśli, zachowanie, opisy mają być wpisywane bezpośrednio w postach (bez jakiś cudzysłowów, nawiasów etc.) a słowa przez postać wypowiadane od PAŁZY, KURSYWĄ (np. - No chodź! Tam jest bezpiecznie!). Liczę na liczne opisy i długie posty.
3. Proszę o NIE pisanie treści NIE związanych z sesją.
4. Nie ma powrotów do fabuły. Jeśli coś się stanie, będzie to nieodwołalne. Wyjątkiem jest zasada Żetonów.
5. Nie ma używania emotikonek.
6. Nie wolno używać podpisów.
7. Proponuje jakąś nieprzyjemnie mroczną muzyczkę słuchać przy sesji.
8. Zezwalam na używanie wulgaryzmów w klimacie XIX wieku.

Życzę miłej zabawy!
Wszystkie pytania można kierować do mnie pod gg: 5284064

* * *

Co jeszcze można dodać?
Zapraszamy do gry.
 
Nirian Samalai Feireniz jest offline  
Stary 14-09-2006, 00:11   #2
 
urbaan's Avatar
 
Reputacja: 1 urbaan ma wyłączoną reputację
To ja jak najbardziej
Postać już znasz :P
 
urbaan jest offline  
Stary 14-09-2006, 00:59   #3
 
mataichi's Avatar
 
Reputacja: 1 mataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie coś
Cytat:
Napisał Nirian Samalai Feireniz
Możecie dawać im przeróżne fetysze, dewiacje oraz najbardziej chore fantazje czy zboczenia.
Dobre, to mi się podoba mam tylko pytanie tylko pytanie kiedy dokładnie dzieje się akcja? XIX w. nie jest zbyt precyzyjnym określeniem a mi jako miłośnika historii a szczególnie tego właśnie wieku pomogło by to w kreacji postaci. Kartę prześlę pojutrze.

pozdrawiam
 
mataichi jest offline  
Stary 14-09-2006, 01:03   #4
 
Nirian Samalai Feireniz's Avatar
 
Reputacja: 1 Nirian Samalai Feireniz ma wyłączoną reputację
1890.

Wstępnie przynajmniej tak planuje.
Czekam więc na kartę i zapraszam do gry.
 
__________________
Gdzieś zapodziałem swojego różowego króliczka...
Nirian Samalai Feireniz jest offline  
Stary 14-09-2006, 11:06   #5
 
*JOAN*'s Avatar
 
Reputacja: 1 *JOAN* ma wyłączoną reputację
a ja wysyłam postać MG na PW, ma nadzieję, że nie będzie wymagałą wielu poprawek i MG ją zaakceptuje
 
__________________
Może lepiej nie wiedzieć, że masz tylko siebie
Może lepiej się łudzić, że Bóg jest jednym z ludzi
Może lepiej nie wiedzieć, że masz tylko siebie
Łatwiej karmić się prawdą, że On jest - tylko zasnął
*JOAN* jest offline  
Stary 14-09-2006, 19:12   #6
 
wronek's Avatar
 
Reputacja: 1 wronek ma wyłączoną reputację
Tu nie ma MG A ja tez juz mam postac tylko poprawki techniczne i kosmetyczne
 
wronek jest offline  
Stary 15-09-2006, 14:07   #7
 
mataichi's Avatar
 
Reputacja: 1 mataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie coś
Przepraszam ja się jednak wypisuje. Założenia są ciekawe ale nie sądzę żebym podołał. Będzie to trudna sesja nie na moje możliwości a psuć jej nie zamierzam i z pewnością będę ją obserwował. Przepraszam za kłopot.
 
mataichi jest offline  
Stary 17-09-2006, 22:31   #8
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Ja jestem niepełnoletnia :0
Mhrok ^^
Kurcze nawet pisząc opowiadania o takiej tematyce pewno sie nie nadaje wiec odchodzę z główka spuszczona w dol T_T
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 18-09-2006, 08:53   #9
 
Flamir's Avatar
 
Reputacja: 1 Flamir ma wyłączoną reputację
Nami czy jesteś czy nie ale chyba możesz ja też na niektórych stronach mam 16 a na niektórych 18
 
Flamir jest offline  
Stary 18-09-2006, 15:31   #10
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Jeżeli Nirian napisał, że tylko dla dorosłych, to raczej tylko. A gdy ktoś naprawdę się upiera, to sensowniej byłoby pogadać z założycielem rekrutacji (celowo nie używam pojęcia MG ), a nie robić off-topa. Chyba. <tu Kutak zerka pytająco w stronę duzich i mądrich moderatorów >
Pozdr, Ktk

[ Moderowany przez: [color=#330000:35dc0a628b]Solinarius @ [/b:35dc0a628b]2006-09-18, 15:03 ][/color:35dc0a628b]
Nie chyba a na pewno warto pogadać z założycielem rekrutacji.
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172