lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Pathfinder 1ed.] Maska Mumii (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/19065-pathfinder-1ed-maska-mumii.html)

Umbree 15-11-2020 17:57

[Pathfinder 1ed.] Maska Mumii
 

Starożytne ziemie Osirionu pokryte są piaskami czasu, a niezwykłe tajemnice i ogromne bogactwa leżą tuż pod spieczoną słońcem powierzchnią. Gdy współczesny Osirion po raz pierwszy od stuleci otwiera swoje katakumby i grobowce dla osób postronnych, wiele z tych zaginionych skarbów i tajemnic wyłania się spod gorących piasków - niektóre bardziej kłopotliwe niż inne. Hakotep I, zapomniany przez wielu faraon został okradziony podczas pogrzebu. Tajemnicza sekta odebrała mu serce i maskę pogrzebową, obie zawierające część jego duszy. Pozbawiony szansy przejścia w życie pozagrobowe podczas swojego pogrzebu, Hakotep od tysiącleci istniał w zawieszeniu pomiędzy życiem a śmiercią. Niedawne odkrycie jednego z tych zagubionych fragmentów duszy pozwoliło uwięzionemu faraonowi ponownie zaczepić się w świecie żywych, aby naprawić wyrządzone mu krzywdy, podczas gdy kult czczący go jako boga-króla rósł spokojnie w siłę w sercu Osirionu. Czy grupa bohaterów będzie w stanie przeciwstawić się starożytnym strażnikom faraona, plugawym kultom i płonącym piaskom pustyni, aby powstrzymać odrodzenie się starożytnego tyrana?

* * *

Witam Was serdecznie w mojej pierwszej rekrutacji na LI! :whoaaa:

Chciałabym zaprosić Was do przygody (kampanii) rozgrywającej się w całości w Osirionie, czyli pathfinderowym starożytnym Egipcie. Wiecie, piramidy, gorące piaski, duszne grobowce, piękne kobiety i starożytne niebezpieczeństwa :) Postaci zaczynają na 1 poziomie, ale w czasie swoich przygód mogą dojść aż do 17. Ja na razie chciałabym rozegrać pierwszy scenariusz z tej kampanii, który w większości toczył się będzie w katakumbach. Mam zamiar również potrenować sobie mechanikę "na żywym organizmie" a teorię najlepiej uskuteczniać w praktyce, dlatego też ta rekrutacja. Od razu uprzedzam, że to będzie moja pierwsza sesja pbf w roli MG, więc w razie czego będziecie musieli mi wybaczyć pewne niedoskonałości warsztatowe czy inne takie. Może się też okazać, że zupełnie się do tego nie nadaję i sesja szybko się skończy, więc lojalnie ostrzegam. Zapisujecie się na własną odpowiedzialność ;)

Fabuła

Kampania rozpoczyna się w osiriońskim mieście Wati, gdzie kościół Pharasmy po raz pierwszy od setek lat otwiera nekropolię miasta, umożliwiając odkrywcom i poszukiwaczom przygód (oraz skarbów) zagłębić się w duszne korytarze katakumb i grobowców w poszukiwaniu utraconych skarbów Ozyryjczyków. BG biorą udział w loterii i zostają przydzieleni do przeszukania trzech grobowców. Oczywiście nie będzie to praca lekka, łatwa i przyjemna, gdyż podziemia kryją w sobie starożytne niebezpieczeństwa i ... coś więcej, ale to już wyjdzie nam w czasie gry. Początek gry będzie sprzyjał odgrywaniu i zagłębieniu się w postać, potem będziemy mieć typowy dungeon crawling.

Przygoda zakłada, że wszystkie postaci znają się w momencie rozpoczęcia gry i tworzą drużynę odkrywców (jej nazwę wymyślicie sami, gdy już zostanie wybrany skład do gry - jest to ważne fabularnie). Jak się poznaliście, zostawiam Wam. Może bohaterowie byli przyjaciółmi z dzieciństwa i postanowili przybyć do Wati, by się wzbogacić? A może poznali się w stolicy Osirionu, Sothis i słysząc o otwierających się nekropoliach postanowili połączyć siły, by wziąć udział w przygodzie życia? Możliwości jest mnóstwo. Nie będą oni zresztą jedyną drużyną, która zechce położyć swoje dłonie na starożytnych skarbach ;)

Tworzenie postaci

Poziom: 1. Awanse przy kamieniach milowych kampanii.
Atrybuty: Point buy 20 punktów, z czego żadna cecha nie może być powyżej 18 ani poniżej 8. Kalkulator.
Dozwolone materiały: Wszystko z tego SRD jest dozwolone.
Rasy: Preferowane Core i niektóre z Featured, pozostałe trzeba skonsultować ze mną. Wybrana rasa nie powinna mieć więcej, niż 13RP.
Klasy: Nie dopuszczam summonerów, samurajów, ninja, antypaladynów i gunslingerów (aczkolwiek Bolt Ace jest dostępny), jak również żadnych materiałów 3rd party. Archetypy dozwolone.
Charaktery: Tylko dobre i neutralne postaci.
Traits: Standardowo 2 traity + 1 jeden kampanijny z tego przewodnika gracza + plus 1 dodatkowy regional trait dla postaci pochodzącej z Osirionu. Bez drawbacków.
Format KP: Mechanika na Myth-Weavers (proszę wybrać kartę 'Pathfinder (Experimental)'), udostępniona dla Umbree. Fabularne rzeczy na docu.
HP: pełna kość na 1. poziomie, potem połowa zaokrąglona w górę.
Historia: Zaczynacie na pierwszym poziomie, więc nie oczekuję długiej historii - kluczowe jest zawarcie informacji dlaczego jesteście w Wati, co robiliście przedtem, kilka zdań na temat wyglądu i charakteru postaci też się przyda. Do tego avatar - tylko arty, bez mangi, czy realnych zdjęć.
Ekwipunek: 300gp do wydania na potrzebne rzeczy. Nie kupujcie wierzchowców, przygoda będzie toczyć się głównie w katakumbach.
Gramy z Hero Points. Na starcie macie 1 punkt.
Gramy z Background Skills
Diplomacy, Knowledge (wszystkie), Perception i Survival to bardzo ważne skille w tym AP. Appraise też będzie użyteczne.

Sprawy techniczne

Ilość graczy: 4-5, choć bardziej 4. To moja pierwsza przygoda w roli MG i nie chcę brać za dużo na swoje barki.
Mechanika: Jak najbardziej transparentna, do tego celu będzie używana Kostnica. Gracze wykonują swoje rzuty, MG swoje. Walki będą prowadzone na gdocu lub w komentarzach. Wyniki testów przeprowadzanych przez MG dla popchnięcia akcji do przodu będą prezentowane w postach.
Częstotliwość odpisów: 3 dni dla gracza, 2dla MG. Można przespać turę, ale należy mnie o tym wcześniej poinformować, wtedy bohater będzie BOT-owany. Brak terminowego odpisu będzie karany ostrzeżeniem, po uzbieraniu 3 będę zmuszona usunąć gracza z sesji,
Długość odpisów: dowolne, treść w moim odczuciu powinna być zależna od dostępnego materiału, więc nie ma co na siłę z siebie żył wypruwać, byle tylko zapełnić post. Te same zasady obowiązują mnie - gdzie będzie można, to będę starała się pisać więcej, a gdzie nie, to mniej, bez lania wody,
Gramy tylko na forum, wspólne dialogi możecie budować ze sobą w docu i wklejać do postów.

Rekrutacja potrwa do 23.11.2020, północy.

Pytania na PW oraz w temacie, pełne karty wysyłajcie mi na PW z linkiem do mechaniki.

Have fun! :)

PEŁNE ZGŁOSZENIA:
  • Alex Tyler - rogue
  • Kerm - sorcerer
  • Sindarin - alchemist
  • Arvelus - barbarian
  • Stalowy - cleric
  • Rahaela - bard
  • Ayoze - ranger

Kerm 15-11-2020 19:59

Zgłaszam się :)
Zaklinacz z Ipeq (Osirion).

Alex Tyler 15-11-2020 22:50

Dozwolona byłaby później wieloklasowość?

Cytat:

Napisał Umbree (Post 897588)
plus 1 dodatkowy regional trait dla postaci pochodzącej z Osirionu

To znaczy, że wszystkie postacie mają pochodzić z Osirionu? Czy też, że postaci z Osirionu dostają dodatkowy, regionalny trait?

Umbree 16-11-2020 08:15

@Alex, wolałabym bez multiklasowości. Ostatecznie jednak się zgadzam, ale przyjmę tylko jedną taką postać ;)
Nie wszystkie postaci muszą pochodzić z Osirionu, ale te, które pochodzą, otrzymują dodatkowy regional trait :)

Acha, jak ktoś koniecznie chce wziąć drawbacka, żeby urozmaicić postać, to może, ale nie dostaje za to dodatkowego traita.

+++

Czekam na zgłoszenia. Pierwsza przygoda co prawda dzieje się w katakumbach, ale w kolejnych akcja przenosi się na powierzchnię i będzie pole do odgrywania, więc niech Was ten dungeon crawl nie zrazi ;)

Sindarin 16-11-2020 12:30

O, chyba też się zgłoszę, chociaż jeszcze muszę nad postacią pomyśleć ;) Które featured races są preferowane?

I czy to ograniczenie atrybutów jest już po uwzględnieniu kar i premii rasowych?

Umbree 16-11-2020 14:03

@Sindarin, preferowane rasy featured to: ifrit, oread, sylph, tiefling, undine.
Ograniczenie atrybutów już po uwzględnieniu wszystkiego.

Alex Tyler 16-11-2020 15:03

Po wstępnych konsultacjach z MG chyba mogę się oficjalnie zgłosić :kropla: (zwłaszcza żeby potencjalni chętni wiedzieli, jak wygląda mniej więcej sytuacja z kandydaturami i spodziewanymi klasami). Zatem zapowiadam czarownikującego łotrzyka z Taldoru (z naciskiem na ten drugi aspekt).

Sindarin 16-11-2020 15:09

Ha! Alex Tyler, ja planowałem podobnie: czarodziejujący łotrzyk z naciskiem na to pierwsze ;)
Ale stworzę też jakąś alternatywę, na wszelki wypadek

psionik 16-11-2020 16:09

Czarownikujący łotrzykowie są najlepsi, ale co za dużo, to niezdrowo. Sind, odezwij się w sprawie postaci ;)

Alex Tyler 16-11-2020 16:22

Hm, mój raczej nie xD To będzie raczej taki łotrzyk, co wali kulami ognia z odległości, bo boi się złamać paznokieć albo dostać w nos :p Żaden cudotwórca wykręcający chore comba łącząc zaklęcia, uniki i ciosy w plecy :v

I bardzo mi przykro, że komuś podebrałam pomysł. Co do łotrzykowania, to wolę by mi nikt nie wchodził w paradę, ale możesz coś z czarodziejowaniem sobie kombinować. Bo moja postać nie odróżni magicznego pocisku od kuli ognia, będzie też zielona w kwestii arkanów itp. Może na przykład czarodziejujący woj (magus?)? Albo nwm, kapłan? W sumie co tam sobie chcesz :cso: Byle z dala od pułapek i zamków :v Jeśli łaska :-P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172