|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-11-2020, 21:02 | #1 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | [Autorski] Półmiecz - podejście drugie Cześć! Szukam chętnego (lub chętnych przy niesamowicie dobrych wiatrach :P) na test poniższej mechaniki do walki zbrojnej, którą stworzyłem: Niektórzy mogą pamiętać, że parę miesięcy temu założyłem podobną rekrutację, ale nie doszła ona do skutku, gdyż system miał za dużo dziur. Dzięki konstruktywnej krytyce użytkowników forum udało mi się zlokalizować sporo bolączek i przynajmniej podjąć próbę ich naprawienia. Jeśli kogoś interesują szczegóły to można poczytać w tym temacie. ([Autorski]Półmiecz - system walki) Ze względu na to, że system nie jest łatwy do ogarnięcia na raz, możemy zacząć niewinnym 1vs1 bez pancerzy i umiejętności specjalnych. Możemy też rozgrywać inne scenariusze, zależnie od chęci i determinacji testera - dostosuję się. Możemy testować czysto mechanicznie i wymieniać się liczbami/decyzjami, a możemy też pojedynek zabudować fabularnie - tutaj również dostosuję się do życzeń testera. Dzięki za uwagę! |
12-11-2020, 13:33 | #2 |
Reputacja: 1 | Mamy robić "normalne" postacie czy może od razu bawić się w "co by było, gdyby"? |
12-11-2020, 13:47 | #3 |
Reputacja: 1 | Od bidy ja mogę, ale sesja musi szybko się toczyć. Nie chce tracić zainteresowania po tygodniu czy dwóch. |
12-11-2020, 19:55 | #4 | |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Dzięki za zainteresowanie. Cytat:
Opcje są dwie: 1) możesz utworzyć postać suchymi liczbami i testujemy walkę czysto mechanicznie, 2) możemy do powyższego dodać jakieś tło fabularne, przekładać mechanikę na opisy fabularne i opisywać jak w sesji. Sesji może w ogóle nie być, możemy po prostu toczyć walkę mechanicznie. Jak mówiłem - zostawiam to decyzji testera. | |
13-11-2020, 18:40 | #5 |
Reputacja: 1 | Czy mamy je tworzyć zgodnie z zamysłem czy bawić się w absurdalne postacie. |
14-11-2020, 10:35 | #6 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Zamysł jest taki... Macie do rozdysponowania 18 punktów na poniższe cechy: Siła i Moc Precyzja i Spryt Szybkość i Refleks Zręczność i Technika Walki Wydolność i Siła Woli (musi być przynajmniej 1 punkt na cechę) - na razie nie wybieracie żadnej specjalizacji - nie dobieracie też żadnych umiejętności specjalnych Następnie rozegramy na docu scenariusz 1 vs 1 bez żadnych pancerzy, ze względnie łatwym NPC. Do tej walki wybieracie dwa przedmioty z poniższej listy: https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing To jest minimum. Otoczka fabularna - opcjonalna. Tak, może być absurdalna jeśli ktoś ma taką fantazję. Pozdrawiam. |
28-11-2020, 12:35 | #7 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Rozyczka, Bonifacy jednak rezygnacja? |
30-11-2020, 12:12 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja tam mogę grać w czystej mechanice, ale mogę też się dostosować do innych.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
01-12-2020, 09:39 | #9 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | ArchiwumX no to znakomicie, zapraszam! Tworz postac wg wytycznych z mojego postu powyzej i rozegramy sobie czysto mechaniczna walke. |
01-12-2020, 15:39 | #10 |
Reputacja: 1 | A jak wyliczać zdrowie i wytrzymałość postaci?
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |