Rok wcześniej, kwatera Gwiezdnej Floty -ale panie admirale…
-Mówiłem nie przerywać!
Porucznik Pocisk ponownie stanął na baczność.
Admirał kontynuował połajankę: -Co ty sobie myślisz, że jak stracisz wszystkich ludzi, to ciebie pochwalę? I to w taki głupi sposób! Dobra, niech stracę, dostaniesz nowy oddział, jutro lecisz na Kuuutaxx…
-Unitarka? - Pocisk się przeraził, admirał chciał go wysłać do bazy szkoleniowej, znowu będzie musiał wycierać noski tych żółtodziobów! -Tak, dostaniesz ludzi, przeprowadzisz ich przez szkółkę, potem na poligonie zobaczymy, czy się do czegoś nadają. Na manewry „Padalec” mają być zwarci i gotowi.
-Tak jest – manewry miały być przecież już za pół roku. -Odmaszerować.
Obecnie, wysunięta baza operacyjna i Akademia Gwiezdnej Floty, planeta Kuuutaxx.
Biuro pułkownika Twardego:
-Sułtam kosmitów przeprowadził niespodziewany atak w tym sektorze – pułkownik Twardy przedstawiał zebranym dowódcom oddziałów sytuację, popukał w wyświetlaną na monitorze mapę galaktyki. - Zajęli planetę Ce Ha Zero Zero Jot i jej wszystkie księżyce: 3,14-zda mała, 3,14-zda duża, 3,14-x.D oraz WWZL – w jego ustach brzmiało to jak WuWuZeLE. Rozdzielił zadania. Bez przydziału pozostał tylko Porucznik Pocisk – Poruczniku Pocisk, weźmiesz swoich ludzi i opanujesz WWZL, według wywiadu tam nic nie ma, więc nikt nie będzie do was strzelał – na twarzach zebranych oficerów zagościł uśmieszek, pamiętali co odwalił oddział Pociska na manewrach „Padalec”.
-Panie Pułkowniku – odezwał się Pocisk – melduję że nie mam pojazdu, Orzeł 20 jest na przeglądzie, rozkręcony aż po syfon w kiblu. - to była prawda, przy okazji montowali tam instalację LPG.
Pułkownik popatrzył na porucznika z wrednym uśmieszkiem:
-No to polecisz Osłem.
-Ee… a co z Rzubrem?
-Też się nada, bierz piątkę. Odmaszerować i do rakiet. A ty Pocisk, nie spapraj tego.
Kogo szukam: Graczy chcących wcielić się w szeregowych Gwiezdnej Floty (mających mniej więcej 1 rok służby za sobą) pod dowództwem wyżej wymienionego Porucznika Pociska. Fabuła: jak to w oryginalnym serialu, bez większej głębi, bez wysublimowanych zdarzeń. Czarny, toaletowy humor. Wasz przyszły mistrz obiecuje, że więcej czasu poświęci na tworzenie grafik do tej sesji, niż na wymyślenie skomplikowanej fabuły i odpisy w sesji. Jak już w prologu opisałem, macie opanować jeden z księżyców. Koniec, kropka. Znajomość realiów: nie wymagam, ale ograniczy to zabawę gracza – dla siebie samego zapoznaj się w Kapitanem Bombą na YT. Częstotliwość odpisów: 2 na tydzień. Długość odpisów: krótkie, żadnych elaboratów o kosmicznych kiełbasach. Ilość wymaganego tekstu w Karcie postaci: krótko, zwięźle i na temat. Ograniczenia: Zakaz używania postaci z serialu, wymyśl własną.
Karta Postaci:
1. Rasa (Człowiek / Kurvinox)
2. Dane Osobowe
3. Wygląd
4. Stosunek do kosmitów i kosmitów sprzymierzonych
5. Klasa
6. Parametry
7. Ekwipunek osobisty
8. Awatar
Parametry:
Rozdziel 35 punktów (min. 1 max. 10) między poniższe Parametry:
- Napinka (Charakter)
- Nawalanie (używanie argumentów fizycznych)
- Nawalanie z karabinka (oraz innej broni palnej + granaty)
- Myślenie (Myślenie)
- Paczanie (lampienie się, spostrzegawczość & obserwacja)
- Pilotowanie (od rakiety po traktor)
- Zatentegowywanie (mechanika & kartongips)
Możecie sobie dopisać poniższy, opcjonalny Parametr (min. 0 max. 10), na który jednak nie dostajecie dodatkowych punktów:
- Kutarate / Hudo (dla hardkorów)
EDIT 29.12.2020
Cytat:
Konkretyzuję zasady rozdzielania punktów na Parametry. Musicie wydać punkty na każdy Parametr z wyjątkiem Kutarate/Hudo. Początkowa wartość każdego Parametru wynosi zero, więc musicie na każdy z nich (z wyjątkiem Kutarate/Hudo) przeznaczyć co najmniej 1 punkt (Gwiezdna Flota jakoś was tam próbowała wyszkolić, nawet jeśli z tego EMP wyszedł).
Ekwipunek: czyli wasze prywatne rzeczy, małe objętościowo (łącznie max. kieszeń cargo w spodniach). Mundur, broń i oporządzenie są standardowe, fasonowane przez Gwiezdną Flotę, bez wolności wyboru.
Awatar: styl dowolny, każdy i tak dostanie ode mnie gustowny hełm. Mogą być w większej rozdzielczości.
Mechanika: pełni rolę wspomagającą, nie zamierzam rzucać na każdą drobnostkę. Parametry określają waszych szeregowych. Test to suma Parametru i rzutu 1k6 musi być równa lub większa niż stopień trudności:
5 – trudne dla lebiegi
7 – trudne dla lebiegi z Gwiezdnej Floty
9 – trudne dla tych na kacu
11 – trudne
13 – trudne dla miszcza
15 – trudne w EMP*
Używanie Materii Pozakosmicznej: Będąca na wyposażeniu Gwiezdnej Floty Materia Pozakosmiczna w strzykawkach pozwala na zasklepienie rany i uratowanie czyjegoś życia. Efektem ubocznym zastosowanie Materii Pozakosmicznej jest zielony… eeeee… Ewenement Materii Pozakosmiczej (EMP). Po zaaplikowaniu Materii Pozakosmicznej osoba aplikująca wykonuje rzut 1k6:
1,2 – rana nadal niezaleczona, EMP odpowiedniej wielkości
3,4 – rana zaleczona, EMP dwukrotnie większy
5,6 – rana zaleczona, EMP odpowiedniej wielkości
Klasy (wybierz jedną): 1. Trep (dowodzenie)
Wymagania: Myślenie <4
Opis: Ojciec trep, matka trep, a ty jesteś Übertrepem! Jesteś urodzonym żołnierzem, cały regulamin Gwiezdnej Flot masz w małym palcu. W przypadku śmierci wyższego stopniem jesteś pierwszy do objęcie dowodzenia, dodatkowo dostajesz od MG informacje, co wg regulaminu Gwiezdnej Floty trzeba zrobić. 2. Kosmita (kosmita)
Wymagania: tylko dla kosmitów sprzymierzonych
Opis: Jesteś w stanie przewidzieć zachowanie kosmity twojej rasy (działa jednocześnie tylko na jednego kosmitę). Będę szczery: jesteś po prostu tak samo głupi. 3. Snajper (Strzelec)
Wymagania: Nawalanie z karabinka >7
Opis: twoje nawalanie jest krótkie, zwięzłe i na temat. Gdy podczas testu na kości wypadnie 6, żywy cel do którego strzelałeś ginie na miejscu. Wyjątek: nie działa w przypadku Kutanoidów. 4. Majster (Mechanika)
Wymagania: Zatentegowywanie >7
Opis: ze szpachlą jesteś za pan brat. Jesteś w stanie wszystko szybko naprawić, a brakujące elementy dosztukować byle czym. Gwarancja oczywiście tylko do bramy i się nie znamy. 5. Piguła (Medyk)
Wymagania: Myślenie >7
Opis: Masz wprawę we władaniu Materią Pozakosmiczną. Po jej zaaplikowaniu rana zawsze jest zaleczona, a EMP odpowiedniej wielkości (nie wykonujesz rzutu 1k6). 6. Kóbica (Pilot)
Wymagania: Pilotowanie >7
Opis: w Akademii Gwiezdnej Floty rozbiłeś już tyle pojazdów, że ukończyłeś ją z odznaką Superpilota. Testy Pilotowania są dla ciebie zawsze o 2 poziomy łatwiejsze.
Karty postaci proszę wysyłać na PW, zwyczajna wiadomość bez odnośników do Docsów lub innych pozakosmicznych ewenementów. Koniec rekrutacji: 10 stycznia 2021 (niedziela).
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 29-12-2020 o 18:26.
Co prawda nigdy nie miałem styku (póki co) z Kapitanem Bombą, ale jak widzę to ten rodzaj humoru mi się podoba. Jeżeli sesja będzie podobnie humorystyczna to chętnie wziąłbym w niej udział lub przynajmniej spróbowałbym.
Zgłaszam się wstępnie i chciałbym zarezerwować klasę Majster. Jak coś naprawić szybko ale na krótki czas działania i nie gwarantować czy naprawione będzie działać dokładnie tak jak działało zanim się zepsuło to coś idealnie dla mnie.
Poziom i rodzaj humoru również
__________________ There can be only One Draugdin!
Snajper Wojownik. Jutro kartę wyślę. Długość deklaracji mógłbym na serio krótko?
Krótko w porównaniu z wielostronicowymi elaboratami, czyli jestem zdania, że posty będą max. na długość avatara. W tym wypadku takie "serio krótkie" to będzie kilka linijek. Chyba że zamierzasz pisać elaboraty o kosmicznych kiełbasach.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami.