Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-03-2021, 21:31   #1
 
Efcia's Avatar
 
Reputacja: 1 Efcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputację
Fantasy - Ścieżki ziemi

Góra jest domem. Chroni przed deszczem i śniegiem. Chroni przed Złymi. Na górze żyją kozy, na które można polować. Ich mięso jest dobre. Skóra daje ciepło. A kości i ścięgna są twarde i użyteczne. Z góry spływa woda, w której żyją ryby. Ich mięso też jest dobre. Górę otacza las. Rosną w nim drzewa co dają drewno. I dobre rośliny, które dają owoce. Źli mają swoje ziemie i nie przychodzą na ziemię Ludzi. Inni też mają swoje ziemie. Ale Inni są inni i nie są Ludźmi. Są też niedźwiedzie. I tygrysy. Są groźne. Nie tak jak Źli. Ale groźne. Tygrysy są jak Ludzie. W grupie. Polują na kozy. Czasem na Ludzi. Skóra tygrysa jest piękna. I ciepła. Tylko paru ma takie skóry. Mięso jest twarde i niedobre. Lepsze jest niedźwiedzia. Ale niedźwiedź zabija Ludzi. Zabija tygrysy i Złych. Niedźwiedź jest silny jak Góra. Jego ziemia pachnie jego moczem. A zdobią ją ślady pazurów. Nie chodzimy tam. Nad Górą jest niebo. Raz pełne gwiazd, które dają sen. Raz światła słońca, które daje ciepło. Taki jest świat Ludzi spod Góry. Ale nie mój. Ja jestem Zły Człowiek. I umrę przed nadejściem śniegu. Umrę wraz z Górą.

***

Wszystkich obudził huk. Jakby grzmot. Rozdzielający uszy dźwięk, który kojarzył się jednoznacznie z burzą. Ale burze nie zdarzały się o tej porze roku. I nie zdarzały się w ciepłej i suchej jaskini. Jaskini, która stanowiła schronienie tak przed burzą jak i zimnem.
Ale teraz dźwięk podobny do pioruna zerwał wszystkich na równe nogi. Do tego ziemia trzęsła się. To było zaledwie kilka uderzeń serca. Jedno mgnienie oka.
W jednej chwili bezpieczne schronienie jakim była jaskinia stało się zagrożeniem. Kawałki skał spadały na zaspanych, przerażonych ludzi. Pył i kurz jaki się podniósł gryzł w oczy i krtani zasłaniając widok.
Przez łoskot spadających odłamków skalnych przedzierały się krzyki bólu i przerażenia tych nieszczęśliwców, którzy dla własnego dobra i bezpieczeństwa spali głębiej w jaskini.
I właśnie tych najsłabszych uwięziła w sobie grota - ten bezpieczny dom.
Rozbudzeni już, choć lekko zszokowany, wojownicy i kilka kobieta rozpoczęli gorączkowe, ale daremne próby przebicia się do uwięzionych.

***

- Ja mówię!!!! - ryknął Valaag uciszając w końcu lamenty, jęki, krzyki i inne przejawy cierpienia i bezradności współplemieńców wobec ściany zawaliska
Wszyscy zgodnie umilkli i obejrzeli się na niego. Był wodzem. Odezwać się teraz było źle. A Valaag nie raz już podejmował dobre decyzje. Dlaczego by i teraz nie miał? Tak. Valaag uratuje plemię. Nawet ranny.
- Jest wyjście! Inne! Liść zna! Opowiadała! - Valaag gestykulował energicznie połowę wypowiadanych słów obrazując je. Nie musiał. Wszyscy uwielbiali opowieści starej, mądrej Liść. Znali i tą o Gardle Góry. - Musimy znaleźć!

Wstał, ale ledwo trzyma się na nogach. Zwłaszcza tej całej zakrwawionej. Wszyscy widzieli jak wcześniej wielki głaz runął na niego przygniatając mu bok. Głaz do tej pory leżał u ściany skalnej. Cztery ręce ledwo go unosiły.
- Trzeba znaleźć! - warknął na wpół na swą słabość i potworny ból, na wpół na przypatrujących się mu współplemieńców - Za Górą. Ty! Ty! Kto?
Wskazał dwoje, po czym czekał czy ktoś jeszcze się zgłosi. Wiadomym było, że plemię Spod Góry nie przetrwa jeśli niczego nie zrobi. Zawał jaskini oddzielił większość mężczyzn, od większości kobiet, w tym i mądrej Liść. Także dzieci. I mądrości starców. Tylko kto pójdzie? Kto wkroczy na ziemie Złych? Kto rzuci wyzwanie tygrysom i niedźwiedziom? Wszyscy nie mogą. Za dużo rannych. Kto więc opuści życiodajne ziemie Ludzi i wkroczy na nieznane ścieżki Ziemi?





Tym krótkim wstępem chcielibyśmy razem z Marrrtem zaprosić Was do rozgrywki w erze neolitu z elementami fantastyki. Bohaterowie graczy to przestawiciele gatunku Homo sapiens neanderthalensis, człowiek neandertalski.

Jak zostało podane we wstępie bohaterowie graczy zostaną wysłani w celu szukania drugiego wejścia do jaskini. Zadanie to będzie o tyle niebezpieczne, że trzeba przejść przez zimie Złych. To wrogo nastawione plemię kanibali z gatunku Homo erectus.
Młodzi wojownicy, bez względu na płeć, znają Złych tylko z opowieści starszych.

W okolicy mieszka jeszcze jedna grupa, Inni. To przedstawiciele gatunku Homo Sapiens. Wiadomo, że są przyjaźnie nastawieni do plemienia z którego pochodzą bohaterowie. Stoją na dużo wyższym poziomie rozwoju.

Nie będziemy używać Google.doc. Rozgrywka nastawiona będzie na średniej długości posty. Średnio co tydzień pojawi się nasz post.

Bazować będziemy na mechanice Świat Mroku, tego klasycznego. Na forum można znaleźć kilka dobrych wprowadzeń do niej jak ten tutaj (WoDowa Kartoteka: tworzenie KP - Wampir:Maskarada)

Oto wzór KP
. Większość jej elementów jest zaczerpnięte właśnie z KP ŚM, także opisy atrybutów czy umiejętności powinny być jasne.
Nowe elementy to;
  • Mowa - im wyższa wartość, tym z większej ilości słów BG może budować zdania. Tutaj maksymalna wartość to 4.
  • Klan zna mowę, ale ucieka się do używania jej niechętnie i przeważnie w sytuacjach gdy sprawdzony język ciała kuleje.
    1. - BG potrafi werbalnie formułować myśli w postaci 1 słowa. Np. "Niedźwiedź!"
    2. - BG potrafi łączyć w mowie czynności z przedmiotami, lub ich cechami w postaci 2 słów. Np. "Niedźwiedź idzie!", albo "Duży niedźwiedź!".
    3. - BG potrafi wyrażać myśli zdaniami do 3 słów. Np. "Wielki niedźwiedź idzie!"
    4. - BG poznał tajniki zdań złożonych ograniczonych do 4 słów. Np. "Uciekajmy bo idzie niedźwiedź!".
    5. - BG to straszny gaduła i dla świętego spokoju pewnie najlepiej go będzie wygnać z klanu.
  • Hierarchia - jak wysoko w hierarchii plemienia stoi BG. Maksymalna wartość również 4.
    1. - Ostatni w kolejce do jedzenia, o ile coś dla niego zostanie i najdalej od ognia, o ile w ogóle się ogrzeje. O krok przed wygnaniem.
    2. - Przeciętny członek klanu. Pomagający bardziej doświadczonym w ich zajęciach. Zawsze coś dla niego zostanie, choć nie raz zmarznie, czy poczuje głód.
    3. - Wojownik, łowca, zbieracz... BG ma swoją ważną rolę w klanie i za nią jest szanowany.
    4. - Szef danej grupy. Kieruje np. łowami, poszukiwaniami, podejmuje decyzje.
    5. - Wódz. Niedostępne dla BG.
  • Rodzina wodza - czy BG jest krewnym wodza i jak dalekie jest to pokrewieństwo, im wyższa wartość, tym bliższe pokrewieństwo. Nie gwarantuje to jednak wysokiej pozycji w hierarchii plemienia. Daje to mechaniczne plusy do relacji z Ludźmi i może wpłynąć na fabułę.
  • Sól klanu. + 1 do wszystkich relacji z innymi członkami klanu.
  • Talizman - BG ma jakiś przedmiot o niezwykłych właściwościach. Inwencja własna do uzgodnienia
  • Należy opisać skąd BG ma ów przedniot
  • Totem zwierzęcy - Nad BG czuwa jakiś zwierzęcy duch. Inwencja własna do uzgodnienia
  • Krew Innych - czy i jaką domieszkę krwi Innych BG ma. Wiadomo, że te gatunki mogą się ze sobą krzyżować. Daje to mechaniczne plusy do relacji z Innymi i może wpłynąć na fabułę. (+ 1 do wszelkich relacji z Innymi)
  • Należy opisać skąd u BG ta domieszka krwi. Krótko, ale na temat
  • Krew Złych - czy i jaką domieszkę krwi Złych BG ma. Wiadomo, że te gatunki mogą się ze sobą krzyżować. Daje to mechaniczne plusy do relacji ze Złymi i może wpłynąć na fabułę. (+ 1 do wszystkich relacji ze Złymi)
  • Należy opisać skąd u BG ta domieszka krwi. Krótko, ale na temat
  • Pamięć przodków - 3 razy podczas przygody można sięgnąć do pamięci genetycznej plemienia i dostać duży plus do rzutu.
  • Zwierzęcy kompan - Oswojone zwierzę rozsądnego kalibru. Inwencja własna do uzgodnienia.

KP winny zawierać imię, awatar, i opis postaci:
Ile ma lat?
Jaką ma rolę?
Rodzina?

Należy ją wysłać na PW wraz z linkiem do własnej wersji mechanicznej do poniedziałku 5.04.
 
__________________
- I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała.
- W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor.

"Rycerz cieni" Roger Zelazny
Efcia jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172