|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-09-2021, 12:23 | #151 |
Reputacja: 1 | Hej. Chętnie bym zagrał kimś na pograniczu maga-woja-łotra ale zupełnie nie znam zasad 5ed, a zanim je poznam to pewnie rekrutacja będzie już zamknięta. Ze swojej strony mógłbym zagwarantować regularny udział i zaangażowanie oraz ciekawą fabularnie postać. Pytanie czy nieznajomość tych zasad mnie dyskwalifikuje i czy w razie co MG lub ktoś inny podjąłby się pomocy w stworzeniu karty postaci?
__________________ Wisdom of all measure is the men's greatest treasure. |
05-09-2021, 13:11 | #152 |
Reputacja: 1 | Ogarnie się. Na pierwszym poziomie może być kłopot z połączeniem mago-woja łotra, prosiłbym ewentualnie inne osoby o wskazanie potencjalnych ścieżek. osobiście znam cztery: - Wojownik może wybrac na 3 lvl archetyp- mistyczny rycerz, pozwalający na rzucanie zaklęć, a jeśli zbudujesz wojownika na dex'a to pewnie i jako łotr się sprawdzi. - Łotr może na 3 poziomie wybrać archetyp mistyczny oszust w sumie j.w. tylko bardziej miękki. - Łowca, od 2 poziomu ma czary, a możesz go zrobić na walkę wręcz, nie koniecznie łuk. - Bard - najbardziej wszechstronny na 3 poziomie wybierasz kolegium - mozna wziąc kolegium Mieczy. Czary od 1 poziomu, a machać mieczem zawsze można. Ostatnio edytowane przez Rewik : 05-09-2021 o 13:23. |
05-09-2021, 13:46 | #153 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Trochę mocno rozciągnięta wizja postaci Ale najlepszy byłby chyba Bard, bo czaruje (i jest full spellcaster), jest skillmonkey i ma ekspertyzę (więc z odpowiednimi proficiency może robić dobrze łotrowskie rzeczy), a ten z kolegium mieczy może całkiem nieźle walczyć. I jego właśnie bym poleciła, bo bawienie się w multiklasowanie bez dobrej znajomości gry jest nieco bezsensowne Co do mechaniki to w miesiąc spokojnie da radę ogarnąć podstawy niezbędne do grania w dnd 5e. Zwłaszcza że początkowe poziomy są właśnie szkoleniowe i wdrażające. A z kartą postaci mogę Ci pomóc, o ile nikt inny się nie zgłosi |
05-09-2021, 20:34 | #154 |
Reputacja: 1 | Ja dołożyłbym elfiego maga, który na drugim poziomie wybierze specjalizację Bladesinging. Jako elf obsługuje miecze i łuki. Jako Mag ma dostęp do największej ilości czarów. Od 2 poziomu zaczynając walkę nuci swoją pieśń i jego wysoka inteligencja dolicza się do klasy pancerza. Przy sporej zręczności daje mu to koło 19KP (ekwiwalent ciężkiej zbroi+tarczy) Postać oparta na zręczności więc przy doborze zdolności takich jak skradanie, czy zwinne dłonie może dorabiać jako drużynowy łotrzyk. Główna wada to niewiele punktów życia. Gdy grałem taką postacią, to dało się ją trafić jedynie krytykami.... ale krytyki mnie rzucały o ziemię i kończyły zabawę. Póki nie padłem to bawiłem się rewelacyjnie i szczerze polecam. Jest jeszcze Hexblade - warlock skupiający się na walce bronią. Tutaj małe szanse dobrania cech Łotrzyka, bo nie ma powodu, dla którego rozwijać u hexblade zręczność. Chyba, że myśląc Łotr masz na myśli kogoś kto ściemnia i oszukuje, a ciętym językiem może wyłgać się ze wszystkiego. To wtedy to klasa dla Ciebie.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
05-09-2021, 21:01 | #155 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Takiego magiko/wojowniko/łotra trzeba złożyć pod łotra. Background criminal np. mógłby pomóc i wtedy mag bladesinger mógłby pewnie być nawet podobny do konceptu. Eldritch knight to niezły wybór na mago/wojownika bo to fluffowo właśnie tak jest opisane. Fakt, że magiem nie jest zbyt rewelacyjnym, ale można dodać nieco featsów i go poprawić jeśli chodzi o sztuczki np. Bard z College of Valor chyba najbliżej ma jednak do takiego łotro/wojowniko/magika.
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est Ostatnio edytowane przez Asmodian : 05-09-2021 o 21:06. | |
06-09-2021, 19:39 | #156 |
Reputacja: 1 | Ja mam Githę chaotyczną dobrą idącą w eldrith knighta. 20 siły jest zabawne, a 14 inta czyni z niej miłą rozmówcznię...
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija |
06-09-2021, 20:09 | #157 |
Reputacja: 1 | Już widzę te konwersacje z moim magikiem 😂
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est |
14-09-2021, 12:25 | #158 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ja jednak rezygnuję z udziału w sesji. Proszę o usunięcie mojej postaci z listy gotowych KP i dziękuję za możliwość zgłoszenia oraz dyskusji w tym wątku Powodzenia w Dolinie Lodowego Wichru! |
14-09-2021, 13:46 | #159 |
Reputacja: 1 | usunięte, dzięki za informacje |
16-09-2021, 20:41 | #160 |
Reputacja: 1 | Pozostały blisko 2 tygodnie do końca rekrutacji. Podsumowując mam aktualnie 10 kart, wszystkie zostały umieszczone tutaj, więc jesli Twojej tam nie ma, znaczy że przez przypadek ją przeoczyłem. Proszę wtedy dać znać. Wszystkie karty z wyjątkiem "Gryfa" wyglądają na kompletne. Karty można zgłaszać do ostatniego dnia rekrutacji, który nie zostanie zmieniony (01.10.2021r. włącznie). Powoli zabieram się za czytanie kart. Co do modyfikacji zasad, zdecydowałem, że odnośnie odpoczynków: 1. long rest możliwy tylko w bezpiecznym miejscu, względnie ciepłym, z posiłkiem. (z małymi wyjątkami w zasadzie możliwe tylko w miastach - będę informował gdy na szlaku zastaniecie takie miejsce.). 2. long rest trwa 3 dni - jest czas na inne aktywności - realizacje zadań w mieście, studiowanie ksiąg, poznawanie nowych zaklęć, czy zwykła praca oraz opieka nad rannymi. 3. short rest trwa 8 godzin (minimum 6 snu) (możliwość wykonania na szlaku zależna od testów survival). rezygnacja z wolnego zdrowienia. Nie oznacza to, że będę się trzymał tych rozwiązań jeśli okaże się że nie działają, ale myślę, że powinno być z nimi ciekawie i zadowalająco mechanicznie. Jeżeli ktoś jeszcze jednak rezygnuje z rekrutacji, proszę dać znać, nie zaszkodzi tez po takim czasie potwierdzić chęć gry tu czy na pw. Po zakończeniu rekrutacji rozlosuję "sekrety" i zrobimy drobne uzgodnienia fabularne tam gdzie będzie to konieczne. Nieco też rozszerzymy ekwipunek (każdy otrzyma zimowe ubranie lub zwrot pieniędzy za zimowe ubranie jeśli już je ma). Będziecie mieli chwilę czasu na przemyślenie/wybranie/odrzucenie sekretów i zadomowienie się w komentarzach, a ja w międzyczasie zacznę pisanie spersonalizowanych wstępów łączących w jedną/dwie docelowo jedną grupę. Ostatnio edytowane przez Rewik : 16-09-2021 o 20:44. |